ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

خريد قهوه گانودرما سوپريم از خاص باكس

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز

اخيرا قهوه گانودرما سوپريم كه تركيب يك قهوه فوري با پودر قارچ است، به علت خواص دارويي كه آن قارچ دارد بسيار محبوب شده است.

گانودرما خواص معجزه‌آسايي در درمان بعضي بيماري‌ها دارد. قهوه گانودرما كه از عصاره اين قارچ گرفته مي‌شود، نوعي پودر با مزاياي فراوان است. گانودرما به قارچ جاودانگي نيز شهرت پيدا كرده است و چينيان معتقد بودند مواد مغذي فراواني دارد و باعث طول عمر مي‌شود. به نقل از وب سايت ويكي پديا Ganoderma lucidum يك گونه قارچ با رنگي مايل به قرمز است كه داراي توزيع محدودي در اروپا و مناطقي از چين مي باشد، جايي كه در آن درختان سخت چوب رشد مي كند. گونه وحشي گانودرما در ايالات متحده مخصوصا كاليفرنيا و يوتا يافت شده است.

 

با مصرف اين پودر مي‌توانيد مصرف قهوه را كم كنيد، اما همچنان انرژي لازم را داشته باشيد. در واقع افراد زيادي به همين دليل قهوه گانودرما را مصرف مي‌كنند تا از فوايد قارچ گانودرما همراه با قهوه بهره ببرند.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2020/11/10/0/2974237.jpeg

 

خريد قهوه گانودرما از سايت خاص باكس تضميني براي سلامتي و تقويت سيستم ايمني بدن است، در ادامه با ما همراه باشيد.

علت محبوبيت قهوه گانودرما

مصرف اين قهوه سطح انرژي را بالا مي‌برد و به افزايش ايمني بدن، رفع خستگي و تقويت حافظه كمك مي‌كند. گانودرما ويتامين‌ها و مواد معدني زيادي دارد. اين قارچ جلوي فرآيند پير شدن را مي‌گيرد و گردش خون را بهبود مي‌بخشد.

گانودرما را به صورت تركيبي با قهوه مصرف مي‌كنند و طعم‌هاي مختلفي دارد. مقدار شكر موجود در قهوه گانودرما استاندارد است و براي مبتلايان به ديابت مشكلي ايجاد نمي‌كند.

خواص معجزه‌آساي قهوه گانودرما

تحقيقات زيادي در مورد قهوه گانودرما انجام شده است كه نشان مي‌دهد اين قارچ خواص زيادي دارد و مي‌تواند در طب سنتي به كار گرفته شود. از جمله خواص آن مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم.

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

گانودرما و كاهش خطر ابتلا به سرطان

قهوه موكا گانودرما با داشتن موادي چون ترپنوئيد و پلي ساكاريد خاصيت ضد سرطاني دارد. اين قهوه با داشتن اسيد آمينه و آنتي اكسيدان از سرطان جلوگيري مي‌كند.

گانودرما و پيشگيري از ديابت

قهوه گانودرما قند خون بدن را كنترل مي‌كند و از بدن در برابر ديابت محافظت مي‌كند.

تقويت سيستم ايمني بدن با قهوه گانودرما

گانودرما در درمان ويروس‌ها و عفونت‌ها مفيد است و اختلالات ريوي را درمان مي‌كند. همچنين در تقويت سيستم ايمني موثر است. قهوه گانودرما با داشتن ويتامين C براي درمان بيماري‌هاي ويروسي استفاده مي‌شود.

اين قارچ سيستم ايمني را متعادل مي‌كند و التهابات را از بين مي‌برد.

درمان پاركينسون با گانودرما

گانودرما دارويي سنتي است، التهابات عصبي را كاهش مي‌دهد و از پاركينسون جلوگيري مي‌كند. طبق تحقيقات دليل اصلي اين بيماري التهابات عصبي هستند.

مبارزه با روند پيري با گانودرما

با مصرف گانودرما به جنگ پيري برويد. قهوه گانودرما حاوي مواد ضد پيري است و مصرف طولاني مدت آن از ريزش مو و نيز سفيد شدن آن جلوگيري مي‌كند.

درمان كبد چرب با مصرف قهوه گانودرما

اگر كبد چرب داريد، مصرف روزانه قهوه گانودرما را فراموش نكنيد. اين قارچ خواص سم زدايي دارد و كبد را پاكسازي مي‌كند.

 

به طور كلي قهوه گانودرما معجوني براي بازيابي سلامتي در اين روزهاست.در دوره و زمانه اي كه سلامتي تن و آرامش جان گوهر كميابي شده بهتر است بيش از پيش به فكر سلامتي خود باشيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۰۱ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :