ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

نقد و بررسي يخچال گالري اسنوا

در اين مطلب از يخچال اسنوا گالري براي شما گفته‌ايم. چه ويژگي‌هايي دارد و آيا اين محصول مناسب شماست و ارزش خريد دارد يا خير. با اصيل بخريد بمانيد براي اكثر افراد، خريد يخچال با پرسيدن و تحقيق در مورد ظرفيت و ويژگي‌هاي فني آن شروع مي‌شود، اما نكته مهم بعدي چيزي نيست جز : طراحي يخچال! زماني كه در انتخاب يك برند خوب و قابل اعتماد احساس راحتي مي‌كنيم، سراغ بررسي ويژگي‌هاي ظاهري و طراحي محصول مي‌رويم. در مورد وسيله‌اي مانند يخچال، بسيار مهم است كه تقسيم‌بندي‌ها، طراحي درب و قسمت‌هاي مختلف اساسي و كاربردي باشد. اين همان چيزي است كه برند اسنووا به آن توجه ويژه‌اي دارد. يخچال گالري اسنوا حاصل اين طرز تفكر اسنوا است.

طراحي زيبا و كاربردي يخچال اسنوا گالري

بسياري از خريداران در فرآيند خريد محصولاتي مانند لوازم خانگي به ابعاد فني توجه بيشتري دارند. برخي فقط به‌دنبال ظاهر هستند و حاضرند هر هزينه‌اي را بپردازند تا محصولي را كه از نظر ظاهري بيشتر به آن‌ها مي‌آيد، بپردازند و حتي ممكن است كاربرد‌ها و نكات فني را ناديده بگيرند. در هر صورت اگر قصد خريد يخچال داريد، مدل يخچال اسنوا گالري انتخاب خوب و رضايت‌بخشي براي شماست. اين مدل از يخچال اسنوا هم از نظر فني قوي است و هم از نظر زيبايي و طراحي كاربردي. بگذاريد به شما بگوييم وقتي از طراحي جذاب و مناسب صحبت مي‌كنيم دقيقا منظورمان چيست.

يخچال اير گالري داراي تمامي مواد غذايي مي‌باشد

همانطور كه مي‌دانيد مدل‌هاي متنوعي از برند‌هاي مختلف يخچال در بازار وجود دارد، اما واقعيت اين است كه يك نكته مهم در طراحي اكثر اين يخچال‌ها مغفول مانده است و آن تقسيم‌بندي مناسب براي هر دسته از مواد غذايي است! حتما تا‌به‌حال تصاوير كليشه‌اي از مرغ، تخم مرغ، كيك و... را در قفسه‌هاي يخچال ديده‌ايد. تصاويري كه قرار است راهنماي چيدمان باشد. اين عكس‌ها در قسمت‌هاي مختلف هر يخچال در بيشتر موارد راهنمايي كاربردي نيستند. در‌واقع براي اينكه يخچالي مرتب و مرتب داشته باشيم و همه مواد در جاي مخصوص خود بنشينند، به طرح‌هاي دقيق‌تري نياز است. هر نوع غذا مدت زمان ماندگاري و شرايط نگهداري خاص خود را دارد و شكل و تركيب آنها نيز با يكديگر متفاوت است. همچنين نياز است كه بر اساس همه اينها و البته نياز و دفعات دسترسي در قسمت‌هاي مختلف يخچال مستقر شوند.

طراحان يخچال گالري با درك همه اين موارد، تقسيم‌بندي يخچال را بهينه كرده‌اند : تقسيم خارجي و داخلي فضاي يخچال؛ قسمت داخلي را به سه قسمت مختلف تقسيم كنيد.

منظور از تقسيم بيروني و داخلي فضاي يخچال چيست؟

فرض كنيد در يخچال را باز مي‌كنيد و با انبوهي از مواد غذايي روبرو مي‌شويد. در اين لحظه چه احساسي داريد؟ گيج نشدي؟ براي رفع اين مشكل طراحان يخچال گالري اسنوا دو فضاي بيروني و داخلي را براي محصولات خود در نظر گرفته‌اند. يعني بر اساس ماهيت و تعداد دفعات استفاده مي‌توانيد مواد غذايي را در هر دو قسمت بيروني و داخلي در يخچال قرار دهيد. در فضاي داخلي يخچال شاهد تقسيم‌بندي‌هاي مناسبي هستيم كه نظم و دسترسي به مواد مختلف را ساده مي‌كند. محصول گالري اسنوا داراي درب سومي است كه باز مي‌شود تا دسترسي به مجموعه‌اي از مواد غذايي را براي شما آسان‌تر كند. يعني وقتي در سوم را باز مي‌كنيد به عمق يخچال دسترسي نخواهيد داشت بلكه با قسمت‌هايي روبرو مي‌شويد كه مي‌توانيد موادي را كه معمولا در طول روز زياد استفاده مي‌شود در آنجا قرار دهيد. همين ويژگي است كه اجازه نمي‌دهد مواد غذايي خام يا به‌طور‌كلي موادي كه قرار نيست بارها در طول روز سراغشان برويد، با قفل شدن در يخچال خراب و متاثر شوند. قسمت بيروني يخچال مي‌تواند لژيا براي بطري‌هاي آب يا چاشني‌هايي باشد كه در طول روز چندين بار از يخچال خارج مي‌شوند. اين از فضاي بيروني است. فضاي داخلي كاربرد‌هاي خاص خود را دارد و به سه قسمت مختلف تقسيم مي‌شود. در قسمت بعدي در مورد آن صحبت خواهيم كرد.

بخش‌ها و محفظه‌هاي كاربردي يخچال اسنووا

هرچه تقسيم‌بندي‌هاي كاربردي در يخچال بيشتر باشد، فضاي آن سازماندهي مي‌شود. اسنوا در مدل يخچال گالري سه محفظه مجزا قرار داده است

محفظه پخت‌و‌پز

غذا‌هاي خام و پخته در محفظه پخت قرار مي‌گيرند كه به‌عنوان مواد اوليه براي غذا‌هاي رنگارنگ استفاده مي‌شود.

كوپه خانواده

اين محفظه مربوط به غذا‌هايي است كه روزانه استفاده مي‌شود. مانند تنقلات، شير، لبنيات و غيره.

محفظه كودك

اما محفظه كودك متعلق به كوچولو‌هاي دوست‌داشتني است و از درب سوم يخچال مي‌توان به آن دسترسي داشت. در‌واقع اين محفظه براي قرار دادن پاستيل، شكلات و تنقلات محبوب كودكان بسيار مناسب است.

وقتي سرما راه گريزي ندارد

بستن بازو در يخچال يكي از تفريحات ابدي و ابدي افراد در خانه‌نشيني بوده و هست. به ما نگوييد كه بدون هيچ هدفي به سمت يخچال نرويد و در را چند بار باز كنيد، باور نمي‌كنيم. طراحان هنگام شروع به طراحي ظاهر و بخش‌هاي فني هر محصول به شرايط موجود فكر مي‌كنند و رفتار‌ها، نياز‌ها و عادات مشتريان خود را در نظر مي‌گيرند. به همين دليل با توجه به اينكه ممكن است يخچال در طول روز چندين بار باز شود، ويژگي مهمي به نام خنك كننده فلزي براي يخچال گالري در نظر گرفته شده است. اما خنك كننده فلز چيست؟

خنك كننده فلزي در يخچال گالري اسنووا

خنك‌كننده فلزي مانعي فلزي است كه از خروج سرما جلوگيري مي‌كند و با بازتاب سرما به داخل يخچال، هم مصرف انرژي را كاهش مي‌دهد و هم باعث خنك شدن بيشتر بطري‌هاي نوشيدني در محفظه دسترسي سريع مي‌شود.

بررسي ويژگي‌هاي فني يخچال اسنوا گالري

در اين قسمت مي‌خواهيم از ويژگي‌هاي فني يخچال اسنوا گالري براي شما بگوييم. هر يك از اين ويژگي‌ها به رفع نياز‌هاي مهم شما در استفاده از يخچال كمك مي‌كند و همگي آخرين فناوري‌هاي روز دنيا در توليد يخچال مي‌باشند. اسنوا با پيش‌بيني نياز مشتريان و با استفاده از بهترين و جديد‌ترين فناوري‌ها، راهكار‌هايي را در يخچال گالري خود ارائه كرده است كه مورد استقبال بسياري از مشتريان قرار‌گرفته است.

با خنك كننده هوشمند، همه‌چيز جديد است

خنك كننده هوشمند نوعي فناوري است كه گردش هواي سرد را در يخچال يكپارچه مي‌كند. يعني هوا به كمك سنسور‌هاي هوشمند در قسمت‌هاي مختلف محصول به طور يكنواخت به گردش در مي‌آيد و تمام مواد داخل يخچال را مي‌پوشاند. در سيستم خنك كننده هوشمند، شش حسگر هوشمند تشخيص دما در يخچال Snowa Gallery قرار داده شده است كه خنك كننده يكنواختي را در يخچال ايجاد مي‌كند. بنابراين غذا در دماي مناسب، تازه و سالم باقي مي‌ماند. نه‌تنها خنك كننده هوشمند است، بلكه خنك كننده چندگانه هوا نيز به فناوري قبلي كمك مي‌كند و به گردش بهتر و تازه نگه‌داشتن غذا كمك مي‌كند.

فيلتر سه‌گانه يخچال گالري اسنووا

در يخچال گالري اسنوا يك خوشبوكننده قوي وجود دارد كه با فيلتر كردن بو‌هاي سه لايه، از نوشيدن آب با خاطره سبزي ديشب يا مزه ماست ياد پياز سالاد شيرازي جلوگيري مي‌كند. رفع بو‌هاي نا‌مطبوع حرف اول و آخر دئودورانت قوي اسنوا با فيلتر سه‌گانه يا به قول خارجي‌ها (Triple Filtering) است.

محفظه مواد پروتئيني

محفظه‌اي در يخچال گالري اسنووا وجود دارد كه مي‌تواند با حفظ دماي هوا در ٤ درجه، گوشت و ساير مواد پروتئيني را براي چند ساعت تازه و سالم نگه دارد. بنابراين، اگر تمايلي به مراقبت از گوشت و مرغي كه به‌تازگي خريداري كرده‌ايد نداريد يا مي‌خواهيد گوشت را تا زمان پخت تازه نگه داريد و چند ساعت بعد به سراغ آن برويد، روي محفظه پروتئين يا (منطقه چيلر) حساب كنيد.

كمپرسور اينور‌تر ديجيتال

يخچال‌ها روز‌به‌روز قوي‌تر مي‌شوند و مانند ربات‌هاي هوشمندي شده‌اند كه رياضيات را درك مي‌كنند و به مصرف انرژي در طراحي خود اهميت مي‌دهند. حرف حساب چيست؟ ذخيره انرژي. در يخچال Snowa Gallery با وجود كمپرسور ديجيتال اينور‌تر مصرف برق كاهش مي‌يابد. صدا‌هاي معمول يخچال و فريزر‌ها كه به نظر مي‌رسد هر‌چند ساعت يكبار لولاي آنها مي‌شكند، وجود ندارد. از وجود آبسردكن با قابليت تصفيه آب و يخ‌سازي اتوماتيك اين يخچال به شما نمي‌گوييم. معروف است كه محصولي با اين همه ويژگي ناب و تازه به چنين ويژگي‌هاي تكراري و كليشه‌اي نيز مجهز است.

در پايان

يخچال اسنوا گالري براي آسودگي خيال مصرف‌كنندگان با خواسته‌ها و نياز‌هاي مختلف به بازار آمده است. زيرا هم از نظر فني قوي ظاهر شده است و هم از نظر زيبايي و طراحي. طراحي كاربردي و امكانات مطابق با آخرين تكنولوژي‌هاي روز دنيا از‌جمله خنك كننده هوشمند، فيلتر‌هاي سه‌گانه و كمپرسور ديجيتال اينور‌تر، يخچال اسنوا گالري را به گزينه‌اي درجه يك براي مشتريان تبديل كرده است. اكنون مي‌توانيد با خيال راحت روي يك برند ملي حساب كنيد كه نياز‌هاي شما را بهتر از هر سازنده ديگري در جهان مي‌شناسد.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۰:۲۱ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :