ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

معرفي بهترين شهرها براي خريد ملك در اسپانيا

كشور اسپانيا يكي از زيباترين كشورهاي اروپايي با تاريخي كهن و قديمي است. اسپانيا يكي از امن‌ترين كشورهاي جهان است كه در سال‌هاي اخير رشد اقتصادي چشمگيري داشته. شرايط زندگي در اين كشور به سبك اروپا بوده و بسياري از شهرهاي آن از اصول شهرداري نوين و پيشرفته بهره مي‌برند. 

كشور اسپانيا به دليل داشتن جاذبه‌هاي گردشگري بالا و همچنين شرايط زندگي مساعد همواره يكي از مهاجرپذيرترين كشورهاي دنيا است. با توجه به رشد و توسعه روزافزون اقتصاد اسپانيا خريد ملك از شهرهاي مختلف اين كشور بهترين فرصت براي سرمايه‌گذاري و اخذ اقامت كشور اسپانيا است. 

بهترين شهرهاي اسپانيا براي خريد ملك 

شهر مادريد 

شهر مادريد پايتخت اسپانيا بوده و در حالت كلي بهترين شهر براي سكونت و سرمايه‌گذاري است. اين شهر به عنوان قلب تپنده اسپانيا از لحاظ فرهنگ و تجارت نيز شناخته مي‌شود. آثار تاريخي و باستاني بسيار زياد موجود در اين شهر از اصلي‌ترين دلايل سفر و حتي مهاجرت بسياري از اشخاص با تابعيت خارجي به اين شهر است. 

هزينه‌هاي زندگي در اين شهر پيشرفته با سبك زندگي اروپايي در مقايسه با پايتخت ساير كشورها بسيار كمتر است. همچنين املاك موجود در مادريد در عين ارزنده بودن از قيمت پايين‌تري نسبت به شهرهاي معروف ديگر كشورهاي اروپايي برخوردار هستند. 

بارسلونا 

بعد از شهر مادريد، بارسلونا دومين شهري است كه تعداد زيادي از مهاجران را در خود جاي داده است. اين شهر به مركز بازرگاني كشور اسپانيا مشهور است. اگر شما هم به فكر سرمايه‌گذاري پرسود و ايمن در كشور اسپانيا هستيد، حتما شهر بارسلونا را در ليست اسامي شهرهاي پيشرفته و مورد نظر خود قرار دهيد. 

قيمت و خريد ملك در اسپانيا در شهر بارسلونا با توجه به نوع منطقه متفاوت است؛ اما در حالت كلي تمامي املاك اين شهر آينده خوبي داشته و بهترين گزينه براي سرمايه‌گذاري و همچنين اخذ اقامت كشور اسپانيا است. 

آليكاتنه 

شهر آليكاتنه با آب و هواي زيباي خود معروف است، جاذبه‌هاي توريستي با تنوع بالا و همچنين هزينه‌هاي كم زندگي از جمله ويژگي‌هاي مجذوب كننده اين شهر است. آليكاتنه يكي از ارزان‌ترين شهرها براي خريد ملك در اسپانيا است. با خريد ملك در هر يك از مناطق اين شهر مي‌توانيد زندگي با كيفيت و مرفهي را تجربه كرده و از مزاياي آن بهره‌مند شويد. 

شهر آليكاتنه بهترين و ارزان‌ترين شهر براي سرمايه‌گذاري و خريد ملك 

مالاگا 

مالاگا يكي ديگر از شهرهاي معروف و ديدني كشور اسپانيا است. اين شهر براي افرادي كه مي‌خواهند به مدت طولاني و حتي به صورت دائم در كشور اسپانيا به سبك اروپايي زندگي كنند بسيار مناسب است. 

مالاگا بعد از شهر آليكاتنه ارزان‌ترين شهر براي خريد ملك در اسپانيا است. در مقايسه با زندگي  در لندن متوسط اجاره در اين شهر 195 درصد كمتر از لندن است. 

والنسيا 

يكي ديگر از شهرهاي پر رفت و آمد كشور اسپانيا والنسيا است. اين شهر يك منطقه محبوب براي افرادي است كه غذاهاي خاص را دوست دارند. همچنين به دليل وجود مكان‌هاي تاريخي و ديدني زياد سالانه افراد بسياري سالانه در اين شهر ساكن مي‌شوند. هزينه‌هاي زندگي در شهر والنسيا به نسبت امكانات پيشرفته آن مناسب بوده و يكي ديگر از بهترين گزينه‌ها براي خريد ملك در اسپانيا است. 

سرمايه گذاري پرسود و مطمئن با آلتين رويا 

براي خريد ملك در اسپانيا و شهرهاي مختلف آن ابتدا بايد با يك شركت سرمايه‌گذاري بين‌المللي مطمئن مشورت كرده و اطلاعات لازم را دريافت نماييد. شركت آلتين رويا با ارائه بهترين راهنمايي‌ها و همچنين معرفي املاك ارزنده با قيمت مناسب در هر يك از شهرهاي اسپانيا به شما كمك مي‌كند تا سرمايه‌گذاري پرسود را تجربه كرده و از مزاياي آن مانند اخذ اقامت كشور اسپانيا بهره‌مند شويد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۵۸ توسط:ممد موضوع:

چگونه براي زندگي شخصي خود برنامه ريزي كنيم؟

گام اول: يك چشم انداز ايجاد كنيد

براي شروع، زندگي رويايي خود را تصور كنيد. تا حد امكان در جزئيات دقيق باشيد. از قبل خود را در آنجا تصور كنيد و ديدگاه خود را بنويسيد. مي‌توانيد از سوالات زير براي الهام بخشيدن به خود استفاده كنيد: 

  • چه چيزي را مي‌بينيد، بو مي‌كنيد و يا مي‌شنويد؟

  • نور چگونه به نظر مي‌رسد؟

  • چه كسي همراه شماست؟

  • روزهاي خود را چگونه مي‌گذارنيد؟ كجا زندگي مي‌كنيد؟

  • چه احساسي داريد؟ براي امرار معاش چه كاري مي‌كنيد؟

  • چقدر پول در مي‌آوريد؟

  • برنامه روزانه شما چيست؟

هنگامي كه چشم انداز خود را نوشتيد، به اين فكر كنيد كه براي رسيدن به آن چه كاري بايد انجام دهيد. فهرستي از مراحل مانند: دريافت گواهينامه جديد يا رسيدن به سطح درآمد مشخصي را تهيه كنيد و آن را درون دفتر برنامه ريزي تان وارد كنيد. توجه كنيد كه بايد واقع بين باشيد اما در عين حال، خودتان را از روياهاي بزرگ باز نداريد. 

Resource Planning: What You Need to Know

گام دوم: خود ارزيابي كنيد

خود ارزيابي دستاوردهايتان تاكنون، نقطه شروعي براي برنامه زندگي‌تان به شما خواهد داد. از موفقيت‌ها و شكست‌هايتان چه چيزهايي ياد گرفتيد؟ به دنبال درس‌ها و تجربياتي باشيد كه نمي‌خواهيد تكرارشان كنيد. نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي كنيد. هنگام انجام خود ارزيابي به بخش‌ها يمختلف زندگي خود نگاه كنيد. 

  • روابط شخصي 

  • رشد و توسعه فردي 

  • شرايط مالي 

  • امور مرتبط با سلامتي 

سعي كنيد از 1 تا 5 به هر يك از اين موارد امتياز دهيد. اين كار باعث مي‌شود نقاظ ضعف و قوت خود را بهتر بشناسيد. 

گام سوم: زندگي‌تان را اولويت بندي كنيد

اكنون كه چشم انداز و زمينه‌هاي رشد خود را داريد، وقت آن است كه اولويت بندي كنيد. در اين مرحله نيازي به تعيين اهداف دقيق نداريد. هدف در اين مرحله اين است كه تصميم بگيريد چه چيزي ضروري است و چه چيزي را بايد رها كنيد. زمان شما ارزشمند است، بنابراين بايد عاقلانه آن را سرمايه گذاري كنيد. اولويت بندي به شما در انجام اين كار كمك مي‌كند. 

گام چهارم: ارزش‌هاي خود را شناسايي كنيد

تجزيه و تحليل گذشته‌تان مي‌تواند به شما در شناسايي ارزش‌هايتان كمك كند. وقتي به تصميمات گذشته نگاه مي‌كنيد، مي‌توانيد ببينيد چه عواملي در پشت آ‌نها بوده اند. به عنوان مثال: اگر مسير شغلي شما مسيري بوده است كه درآمد شما به طور پيوسته در طول زمان افزايش يافته است، نشان مي دهد كه پول يكي از ارزش هاي اصلي شماست. اما اگر در ازاي پول كمتر، مسئوليت هاي كمتري را در محل كار انتخاب كرده ايد، به اين معني است كه احتمالاً براي استرس كمتر و زمان آزاد بيشتر ارزش قائل هستيد. 

گام پنجم: اهداف SMART تعيين كنيد

هنگامي كه چشم انداز خود را شناسايي كرديد و اولويت‌ها و ارزش‌هاي خود را بررسي كرديد، گام بعدي تعيين اهداف موثر است. هدف تعيين اهداف ميان مدت و بلندمدت واقع بينانه و قابل دستيابي باشد.  اهداف مختلفي را براي حوزه هاي زندگي خود كه در ارزيابي خود ارزيابي كرده ايد، مشخص كنيد.  مطمئن شويد كه آنها با اولويت‌ها و ارزش هاي شما هماهنگ هستند. بهتر است اين هدف‌ها را درون بولت ژورنال يا دفتر پلنر خود وارد كنيد.   از روش SMART براي تعيين اهداف موثر استفاده كنيد. SMART مخفف: 

  • خاص: هر هدف بايد خاص باشد. به عنوان مثال، به جاي "كاهش وزن"، هدف شما بايد "كاهش 10 پوند" باشد. 

  • قابل اندازه گيري: نحوه اندازه گيري اهداف خود را مشخص كنيد. 

  •  قابل دستيابي: مطمئن شويد كه اهداف شما واقع بينانه و امكان پذير است. 

  •  مرتبط: هدف بايد با چشم انداز بلند مدت شما مرتبط و با اولويت ها و ارزش‌هاي شما سازگار باشد. 

  •  محدود به زمان: يك ضرب الاجل بلندپروازانه اما قابل دستيابي براي تكميل هدف خود تعيين كنيد. 

گام ششم: برنامه اجرايي تهيه كنيد

برنامه اجرايي شما بايد يك فرآيند گام به گام را شرح دهد كه به شما كمك مي‌كند تا در جهت اهداف مياني خود تلاش كنيد. اقدامات روزانه اي را كه در طول زمان اضافه مي‌شوند و به شما كمك مي‌كنند تا شتاب بيشتري داشته باشيد را شناسايي كنيد.  آنها را در تقويم خود برنامه ريزي كنيد و متعهد شويد كه هر روز اقدام كنيد.  برنامه اجرايي خود را در جايي قرار دهيد كه آن را مي بينيد - به عنوان مثال، بالاي ميز خود.  فراموش نكنيد كه هر نقطه عطفي را جشن بگيريد و براي دستاوردهاي خود به خود پاداش دهيد. 

گام هفتم: در صورت لزوم دوباره شروع كنيد

به ياد داشته باشيد، برنامه زندگي شما ابزاري است كه شما را به سمت اهداف‌تان راهنمايي مي كند. با اين حال، همه ما در نقطه‌اي با شكست مواجه مي‌شويم، و اين اشكالي ندارد. اگر هدفي را از دست داديد يا براي رسيدن به آن بيشتر از زمان برنامه ريزي شده طول كشيد، تسليم نشويد.در  برنامه زندگي خود تجديد نظر كنيد و در صورت نياز دوباره شروع به انجام آن كنيد. 

منبع: چگونه براي زندگي شخصي خود برنامه ريزي كنيم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۱۰ توسط:ممد موضوع: