ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

طراحي ويلا تريبلكس

 

طراحي ويلا تريبلكس يا همان ويلا سه طبقه يكي از انواع ساخت ويلا به سبك مدرن مي باشد كه از طريق پله ها به هم ارتباط دارند يا به زبان ساده تر بخواهيم تعريف كنيم ويلا تريبلكس ويلا سه طبقه مي باشد كه طبقات ان از داخل ويلا بهم متصل مي شوند. در ساخت ويلا تريبلكس بايد از استانداردهاي خاصي پيروي كرد تا بتوان بهره وري را به حداكثر رساند زيرا در اين نوع ويلا فضاي بيشتري براي طراحي و ساخت ويلا در دسترس مي باشد و مي توان ازالمان هاي بيشتري در طراحي و اجرا محوطه سازي ويلا آن استفاده كرد.

نكات طراحي ويلا تريبلكس

در طراحي و ساخت ويلا انواع گوناگوني وجود دارد كه مي توان براي ساخت ويلا از آنها بهره برد براي ساخت ويلا تريبلكس بصورت مدرن و لاكچري بهتر از تيم حرفه ايي كه به طراحي و ساخت ويلا از نما داخلي و بيروني اشراف كامل دارند كمك گرفت تا بتوانند فرايند طراحي و اجرا را بصورت اصولي و طبق استاندارد هاي تعريف شده به سرانجام برسانند. 

1: انتخاب متريال مناسب 

2: نورپردازي 

3: تناسب رنگ 

4: شرايط آب و هوايي

5: فضاي مناسب براي انبار

6: نورگيرمناسب طبقات

7: طراحي داخلي مناسب با نيازها

و... نكاتي مي باشد كه براي ساخت ويلا تريبلكس بايد در نظر داشت .


مزايا ساخت ويلا تريبلكس:

ويلا تريبلكس براي زمين هايي با متراژ پائين و كوچك مناسب مي باشد زيرا مي توان فضاي بيشتري را براي نشيمن و اتاق ها و... اختصاص داد.در ساخت اين ويلا ها معمولا طبقه اول را به فضاي عمومي تر مثل آشپزخانه ،پذيرايي و نشيمن و غذاخوري اختصاص مي دهند و طبقات بالا را به فضاي خصوصي تر كه به ارامش بيشتر نياز است مثل اتاق خواب ، اتاق مهمان ، سرويس هاي بهداشتي و... كه به حريم خصوصي تر نياز است طراحي مي شود.

همانطور كه در بالا توضيح داديم ويلا تريبلكس به ويلايي گفته مي شود كه داراي سه طبقه مجزا است و راه ارتباطي آنها از طريق پله هايي كه بهم متصل شده اند مي باشد با توجه فضاي زيادي كه در ساخت اين ويلا ها مي باشد مي توان مجموعه كاملي از نيازها و خواسته هاي خود را براورده كرد .


طراحي داخلي ويلا تريبلكس:

در دنياي امروزي در اكثر كشورها ويلا تريبلكس يك ويلا لاكچري به حساب مي ايد زيرا نيازمند وقت و هزينه بيشتري نسبت به ويلاهاي ديگرمي باشد نما اين ساختمان ها برارزش مادي آنها تاثير زيادي  ميگذارد زيرا ويلايي كه به صورت چند طبقه ساخته مي شود بيشتر در معرض ديد قرارمي گيرد بنابراين براي ساخت نما حساسيت بيشتري بايد خرج داد. در طراحي داخلي ويلا تريبلكس با توجه به نماي بيروني ويلا كه طراحي و اجرا شده و فضاي داخل ويلا نيز بايد متناسب با هم طراحي شوند و معمولا در ساخت ويلا تريبلكس بيشترازسبك مدرن استفاده مي شود.

از انجايي كه در اين ويلا ها رفت و امد به طبقات بالا براي استفاده از امكانات  در طي روز بيشتر  اتفاق مي افتد بايد از پله هاي مناسب و راحت و همچنين زيبا استفاده شود كه در كنار دسترسي راحت طبقات به يكديگر نماي داخلي آن حفظ شود. 


كلام آخر:

طراحي ويلا تريبلكس با توجه به گستردگي فضا و چيدمان مناسب المان هاي طراحي و ساخت ويلا نيازمند هزينه و وقت بيشتري مي باشد تا بتواند بهره وري لازم را در طراحي و ساخت آن به كار برد درساخت اينگونه ويلاها بايد ازاستانداردهاي خاصي كه از قبل تعريف شده پيروي كرد و حساسيت بيشتري را به خرج داد تا هزينه ها متناسب با بودجه برنامه ريزي شده باشد و محوطه سازي ويلا به بهترين و كاربردي ترين شكل ممكن اجرا شود.



 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۰۴ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :