ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

خدمات سئو و توليد محتوا تضميني كدام شركت خوب است؟

***seo.net يا codoseo.net ؟!

 

بياييد فرض كنيم كه قوي ترين برنامه نويسان حال حاضر را استخدام كرده ايد تا بهترين وب سايت ممكن را براي شما طراحي كنند و در اين سايت ارزنده ترين خدمات و بهترين محصولات را با نازل ترين قيمت ها براي مشتريان ارائه مي دهيد، ولي اگر مخاطبان يا همان مشتريان، شما را نبينند انتظار چه بازخوردي را مي توانيد داشته باشيد؟ در واقع وقتي نتيجه تلاش هاي بي وقفه خود را در فضاي مجازي خواهيد ديدكه مشتريان بتوانند شما را پيدا كنند.

فراهم كردن امكانات لازم براي بولد شدن سايت و در پي آن معرفي خدمات و محصولات شما، مستلزم استفاده از خدمات توليد محتوا و در سطحي كلان تر، خدمات سئو است. در ادامه به بررسي فعاليت ها و 2 برند خوش نام در اين صنعت يعني ***seo.net و codoseo.net  خواهيم پرداخت.

خدمات سئو چيست؟

به كليه فعاليت هاي در حال انجام در يك وب سايت يا خارج از آن براي حضور در صفحه نخست نتايج موتورهاي جستجو يا حفظ جايگاه سايت در آن ها خدمات سئو گفته مي شود. خدمات سئو يك فرايند زنده و پوياست و مادامي كه وب سايت برقرار است، اين فرايند بايد در جريان باشد. خدمات توليد محتوا سايت، اصلي ترين بخش خدمات سئو سايت است با اين حال تمام آن نيست. به همين دليل كسب وكارها بايد از شركت هاي متخصص در ارائه خدمات سئو براي معرفي سايت خود به كاربران و همين طور موتورهاي جستجو كمك بگيرند.

هدف از خدمات سئو چيست؟

اگر مي خواهيد در بزرگ ترين موتور جستجوي دنيا به جايگاهي مناسب و درخور دست يابيد، بايد فوراً براي پياده سازي اصول سئو در وب سايت خود اقدام كرده و آن را با در نظر گرفتن استانداردهاي گوگل بهينه سازي كنيد.

به طور كلي هدف از طراحي سايت، توسعه تجارت و كسب و كار، معرفي محصولات و خدمات، ارائه اطلاعات سودمند به مخاطبان و افزايش ميزان فروش است. حال كه سايت شما به عنوان يك مركز يا فروشگاه در دسترس كاربران اينترنتي است، بايد در اين فضا پررنگ ظاهر شويد و سهم خود را تمام و كمال به دست آوريد.

مهم ترين خدمات سئو سايت

در ادامه به برخي از مهم ترين خدمات سئو سايت اشاره مي كنيم:

رفع مشكلات فني سايت

رفع مشكلات فني سايت

پيش از اينكه فعاليت در جهت بهينه سازي براي موتورهاي جستجو آغاز شود، بايد از عملكرد مناسب زير ساخت هاي فني سايت مطمئن باشيم و به عبارت ديگر مشكلات فني سايت را رفع و رجوع كنيم. اين كار معمولاً با بررسي مشكلات فني سايت بر اساس يك چك ليست و سپس برطرف سازي مشكلات موجود در آن انجام مي شود.

خدمات توليد محتوا

در مبحث سئو، خدمات توليد محتوا از مهم ترين و ابتدايي ترين اقدامات مورد نياز است. محتواي سايت ها معمولاً با استفاده از كلمات كليدي و عبارات و اصطلاحاتي كه از سوي مخاطبان بيشتر جستجو مي شوند، توليد مي شود. براي برخورداري از محتوايي منحصر به فرد و خلاقانه حتماً بايد از شركت هاي برجسته مثل كدُ سئو در ارائه خدمات توليد محتوا كمك بگيريد چراكه توليد انواع محتوا با توجه به كسب و كار شما، امري تخصصي و متنوع است كه تفاوت ها در آن بايد لحاظ شوند؛ به عنوان مثال توليد محتوا سايت فروشگاهي با توليد محتوا سايت خدماتي متفاوت است.

مشاركت در شبكه هاي اجتماعي

ميزان مشاركت و فعاليت شما در شبكه هاي اجتماعي نظير فيس بوك، توئيتر، اينستاگرام و … يكي از معيارهاي اصلي موتورهاي جستجو براي ارتقاي رتبه سايت شما در صفحه نتايج جستجو است.

دريافت بك لينك

بك لينك ها نشانه اعتبار سايت شما هستند و هر كدام از آن ها در حكم تأييديه اي براي سودمند بودن محتواي ارائه شده در سايت شما تلقي مي شوند. هر چند كه بسياري از شركت هاي خدمات سئو اقدام به خريد بك لينك مي كنند ولي توجه به اين نكته ضروري است كه دريافت بك لينك به صورت طبيعي از سايت هاي معتبر در رنكينگ سايت شما تأثير بسيار زيادي دارد و اين امر تنها با ارائه يك محتواي ارزنده امكان پذير است.

مديريت وبلاگ

وبلاگ ها ابزارهاي مناسب و قدرتمندي هستند و مي توانيد با استفاده از آن ها هر گونه محتوياتي را كه مايل باشيد، منتشر كنيد. دامنه وبلاگ ها گسترده و وسيع است و در صورتي كه به وب سايتي لينك شوند، مي توانند امتياز خود را به آن وب سايت هم منتقل كنند. ساخت وبلاگ هاي مختلف در كنار وب سايت اصلي و مديريت آن ها را نيز مي توان از جمله خدمات سئو محسوب كرد.

چرا به خدمات سئو نياز داريم؟

چرا به خدمات سئو نياز داريم؟

كسب و كارها براي موفقيت نياز به ديده شدن دارند و بايد به گونه اي عمل كنند كه مخاطبان به راحتي بتوانند آن ها را پيدا كنند و اين كار ميسر نيست مگر با استفاده از تبليغات. تبليغات از طروق مختلف امكان پذير است ولي استفاده از تبليغات مستلزم صرف هزينه هاي بالاست و در اكثر مواقع هم مقطعي و موقتي هستند.

يكي از روش هاي تبليغات كه با بقيه روش ها تفاوت دارد، سئو سايت است. سئو سايت داراي سه ويژگي مختص به خود است كه هيچ يك از روش هاي تبليغاتي ديگر از آن ها برخوردار نيستند. اين ويژگي ها عبارتند از:

  • سئو سايت هدفمند است.

  • سئو سايت برخلاف ديگر روش هاي تبليغي دوام و ماندگاري بالايي دارد و به صورت مقطعي نيست.

  • سئو سايت به نسبت ديگر روش هاي تبليغي داراي هزينه هاي كمتري است و مقرون به صرفه تر است.

چگونه مي توان به شركت هاي خدمات سئو اطمينان كرد؟

با يك سرچ ساده براي دريافت خدمات سئو يا خدمات توليد محتوا سايت ده ها شركت خدماتي را خواهيد يافت ولي اين موضوع كه به كدام يك مي توانيد اطمينان كنيد هميشه يكي از دغدغه ها بوده است. شايد اولين و بهترين راه ارزيابي ادعاي شركت هاي ارائه خدمات سئو، بررسي رتبه و جايگاه خود آن ها در موتور جستجوي گوگل است.

البته بسنده كردن به اين فاكتور كافي نيست و لازم است حتماً سوابق و تجربيات شركت مزبور را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد و نمونه كارهاي آن ها را ملاحظه كنيد و تنها در اين صورت تا حدود زيادي مي توانيد نسبت به سپردن كار به آن شركت اطمينان حاصل كنيد. با اين وجود نسبت به تعهدات و تضمين هاي موجود در موضوع قرارداد دقيق باشيد و سعي كنيد در هنگام عقد قرارداد تمام جوانب امر را بسنجيد.

قيمت سئو سايت كدام شركت به صرفه مي باشد؟

وقتي نسبت به عملكرد يك شركت خدمات سئو اطمينان حاصل كرديد، نوبت به بررسي قيمت سئو سايت مي رسد. قيمت و تعرفه سئو سايت يكي از اصلي ترين پرسش هاي مشتريان است و از طرفي شركت هاي ارائه دهنده خدمات توليد محتوا و سئو با توجه به ميزان تجربه و سبك كار خود، قيمت هاي مختلفي ارائه مي دهند كه مي تواند مشتري را دچار سردرگمي كند.

مبناي محاسبه قيمت سئو سايت، در اغلب موارد، كلمات كليدي است و با توجه به اين موضوع كه خواست شما ارتقاي رتبه گوگل است، هزينه و زمان تحويل مشخص مي شود.

البته در تعيين قيمت سئو سايت فاكتورهاي مختلف ديگري هم تأثيرگذار است.

در بعضي از پروژه ها توليد محتواي خلاقانه و حرفه اي براي رسيدن به رتبه هاي بالا، كافي است اما اگر سطح رقابت سنگين تر و نزديك تر شود، بايد تكنيك هاي پر ريسك تر و پيشرفته تر مورد استفاده قرار بگيرند.

با توجه به مسئوليت و ريسكي كه شركت هاي ارائه دهنده خدمات سئو براي ارتقاي جايگاه يك پروژه در موتورهاي جستجو قبول مي كنند، اغلب آن ها پيش از عقد قرارداد زمان كافي براي بررسي پروژه مي گذارند تا بتوانند راه هايي براي كاهش هزينه ها و انجام كار در حداقل زمان ممكن را پيدا كنند و سپس قيمت نهايي و زمان مورد نياز را به مشتري اعلام مي كنند.

خدمات سئو سايت ***seo.net يا codoseo.net كدام را انتخاب كنيم؟

در سئو سايت به هيچ عنوان نمي توان 2 مجموعه و حتي 2 پروژه سئو را با هم بررسي كرد زيرا ممكن است اهداف، بودجه و شرح نيازهاي كارفرمايان با يكديگر متفاوت باشند. دو مجموعه ايران سئو و كدُ سئو كه از شناخته شده ترين برندها در بهينه سازي سايت در اين مي باشند هركدام با تفاوت هزينه مي توانند پاسخ نياز شما و موفقيت شما در رسيدن به رتبه هاي اول گوگل را به ارمغان بياورند. همچنين به شما پيشنهاد مي دهيم قبل از شروع فعاليت سئو سايت خود حتما با يك مشاوره سئو دقيق و كارامد بهترين تصميم گيري را براي رسيدن به صفحه اول گوگل داشته باشيد. مجموعه كد سئو به صورت تخصصي و رايگان آماده مشاوره سئو و ديجيتال ماركتينگ به شما هستند و شما مي توانيد براي دريافت مشاوره سئو به لينك https://codoseo.net/mag/seo-consultant-sites/ مراجعه فرماييد.

كلام آخر

سئو سايت بهترين راه تبليغ محصولات و خدمات است و عليرغم ساير راه هاي تبليغاتي، هزينه كمتري دارد، هدفمند است و مختص به زمان خاصي نمي شود چراكه ماهيت سئو به گونه اي است كه مي توان آن را يك سيستم زنده، پويا و در حال رشد دانست. اگر خود وقت آموزش ديدن بهينه سازي سايت خود را نداريد مي توانيد با هركدام از دو مجموعه ايران سئو يا كدُ سئو ارتباط برقرار نماييد تا در كنار يك موفقيت شيرين، تجربه ماندگاري بالا و بهترين قيمت هم تجربه نماييد.

منبع : ديجي رو

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۳:۳۰ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :