ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

نحوه انتخاب رنگ مناسب براي زير زمين خانه

زير زمين يكي از قسمت هاي خانه است كه كمترين ميزان استفاده و رفت و آمد را دارد. معمولا زير زمين به عنوان فضايي براي قرار دادن لوازمي كه كمتر از آنها استفاده ميكنيم شناخته مي شود. ولي اگر كمي وقت بگذاريد و ظاهر زير زمين را تغيير بدهيد، مي توانيد از آن به عنوان اتاق بازي بچه‌ها، جايي براي تمرين يوگا، مكان مخصوص شستشوي لباس يا اتاقي براي بازيهاي ويدئويي و تلويزيون ديدن استفاده كنيد. 

خوشبختانه تغيير دادن ظاهر زير زمين به اندازه آشپزخانه و حمام و ديگر نقاط خانه زحمت ندارد. تنها با رنگ كردن ديوار يا عوض كردن كف‌پوش زير زمين، مي توانيد فضاي آن را دگرگون كنيد. بهترين رنگ براي زير زمين، رنگ هاي خنثي هستند. با اين حال ميتوانيد يك رنگ خيره‌كننده كه هميشه دوست داشتيد امتحان كنيد را براي ديوارهاي زير زمين انتخاب كنيد. اين رنگها باعث ميشوند كه فضاي زير زمين از حالت عادي بزرگتر به نظر برسد. در مقاله امروز قصد داريم شما را با نحوه انتخاب رنگ مناسب براي زير زمين آشنا كنيم. ما در كافه نقاشي (paintingcafe) بهترين خدمات براي نقاشي ساختمان را به شما ارايه مي كنيم. 

C:UsersG10Downloadsرنگ ديوار زير زمين.jpg

رنگ سفيد

رنگ سفيد يكي از محبوب ترين رنگها در دكوراسيون خانه است. استفاده از رنگ سفيد در زير زمين باعث مي شود كه فضاي آن گرم و دلنشين باشد. 

رنگ آبي تيره

اگر دوست داريد محيط زير زمين خانه شبيه به فضاي سينما باشد، ميتوانيد از رنگ آبي تيره استفاده كنيد.

رنگ خاكستري كلاسيك

رنگ خاكستري كلاسيك از آن دسته رنگهاي خنثي و زيبايي است كه تقريبا با هر رنگ و مدل دكوراسيوني به راحتي ست ميشود.

رنگ صورتي

اگر دوست داريد فضاي زير زمين خانه كمي دخترانه باشد، ميتوانيد از رنگ صورتي استفاده كنيد.

رنگ سبز جنگلي

اگر به فضاي جنگل و طبيعت علاقه داريد، ميتوانيد در زير زمين خود از رنگ سبز استفاده كنيد. اگر جلوي زير زمين حياط يا فضاي باز داشته باشيد، رنگ سبز ميتواند گزينه خوبي باشد؛ چون با فضاي بيرون خانه ست ميشود.

رنگ سفيد مايل به كرم

اگر سبك خانه شما روستايي است، بهترين رنگي كه ميتوانيد براي زير زمين خود استفاده كنيد، رنگ سفيد مايل به كرم است.

رنگ آبي روشن

اگر قصد داريد فضيا زير زمين را به يك محيط آرامش‌بخش و راحت تبديل كنيد، بهتر است از رنگ آبي روشن استفاده كنيد.

رنگ زرد ليمويي

رنگ زرد از آن دسته رنگهايي است كه هر فضايي را به يك فضاي شاداب و سرزنده تبديل ميكند. پس اگر دوست داريد به زير زمين خانه كمي رنگ و لعاب بدهيد، ميتوانيد از رنگ زرد ليمويي روشن استفاده كنيد. 

رنگ قرمز

رنگ قرمز از آن دسته رنگهايي است كه استفاده از آن در دكوراسيون خانه ميتواند كمي سخت باشد. به همين دليل، اگر به رنگ قرمز علاقه داريد ميتوانيد يكي از توناژهاي ملايم آن را در فضاي زير زمين به كار ببريد تا چشمهايتان خسته نشوند. 

تركيب چند رنگ مختلف به روش پاشيدن رنگ روي ديوار

اگر دوست داريد با خيال راحت يك رنگ جيغ را امتحان كنيد، ميتوانيد از اين رنگ (به روش پاشيدن رنگ روي ديوار) در زير زمين استفاده كنيد. 

منبع: ilnanews



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۴:۲۱ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :