ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

استعلام قيمت و خريد نهال گردو در كمتر از 3 دقيقه

نهال گردو

شايد بسياري از افراد علاقه مند به حوزه كشاورزي، تمايل داشته باشند قبل از خريد نهال گردو، به برسي قيمت نهال گردو بپردازند. در اين مقاله ما قيمت انواع خريد نهال گردو را به نقل از آريا نهال جمع آوري كرده ايم. مشخصات و قيمت 5 رقم از بهترين ارقام نهال گردو را در ادامه اين مطلب با شما به اشتراك مي گذاريم پس لطفا تا انتها همراه ما باشيد.

خريد نهال گردو؛ با توجه با شرايط جغرافيايي و اقليمي مورد نظر، اگر زمين كشاورزي شما فاكتور هاي لازم جهت كاشت و پرورش را داشته باشد، مي تواند يكي از سودآورترين و ايمن ترين گام هاي اقتصادي در كشاورزي و باغداري قلمداد شود.

قيمت خريد نهال گردو به طور كل چگونه تعيين مي گردد؟

بگذاريد شايد در ابتدا براي شما هم اين سوال پيش آمده باشد كه معيار تعيين قيمت تمام شده ي يك نهال گردو چه مواردي مي باشد. در اين مورد مي بايست چند عامل را در مورد تعيين قيمت نهال گردو با شما در ميان بگذاريم.

پايه ي نهال گردوي خريداري شده، چه مي باشد؟

 اين به آن معناست كه رقم مورد نظر شما، آيا نهال گردوي پيوندي مي باشد يا از ارقام نهال گردوي بذري مي باشد. مسلما نوع پايه ي نهال در عامل قيمت گذاري يكي از اركان مهم محسوب مي شود.

عامل مهم بعدي، سن نهال گردو مي باشد

 اغلب سني كه انواع گردو به فروش مي رسند، دو و سه سال مي باشد. توصيه ي اغلب نهالستان ها خريد نهال دو ساله گردو مي باشد زيرا ريشه هاي نهال هنوز گيرايي خود را از دست نداده و به ضخامت و سختي نرسيده است، در نتيجه بسيار زودتر در زمين كشاورزي جديد امكان رشد را كسب مي نمايد.

اما در مقابل، نهال گردو سه ساله، به نسبت بزرگ تر مي باشد، اما كار هرس و كاشت را به نسبت سخت تر مي كند.

براي جمع بندي لازم است بدانيد كه سن نهال هم يكي از عوامل مهم در قيمت خريد نهال گردو مي باشد. خريد نهال گردو مثل دلار سود دارد، پس دقت حين خريد نهال بسيار مهم و ضروري مي باشد.

عامل مهم بعدي، نهالستان فروشنده نهال گردو مي باشد

 برخي از نهالستان هاي بزرگ و معتبر همانند آريا نهال، ارقام نهال هاي گردو را خودشان توليد و تكثير مي نمايند كه مسلما در اين بين، قيمت تمام شده ي نهال به نسبت بسيار پايين تر مي شود، اما در مقابل برخي از افراد از واسطه ها نهال ها را براي فروش عرضه مي نمايند كه به طبع موجب گراني ارقام نهال گردو مي شود.

عوامل مهم ديگري همانند: نژاد، ايراني يا خارجي بودن نهال هم در مورد تعيين قيمت نهال فاكتوري مهم محسوب مي گردد. اما حال كه با مهم ترين عوامل در تعيين قيمت نهال گردو آشنا شديم، به معرفي و قيمت 5 نهال گردوي محبوب و پربار در ايران بپردازيم.

نهال گردو چندلر

اولين خريد نهال گردو پيوندي پربار در ايران، نهال گردو چندلر پيوندي

بي شك يكي از پرطرفدار ترين نهال گردو در ايران و جهان، نهال گردو چندلر پيوندي مي باشد. اين درخت گردو يكي از پربارترين و مقاوم ترين ارقام گردو در مناطق معتدل تا نسبتا سردسير مي باشد. با باردهي 300 كيلو به ازاي هر درخت 10 ساله ي بالغ، توانسته دل بسياري از كشاورزان را به دست بياورد.

قيمت نهال گردو چندلر پيوندي در پاييز 1400، عددي بين 240.000 تا 250.000 هزار تومان بسته به تعداد، قيمت گذاري شده است.

دومين نهال گردوي محبوب در ايران، نهال گردو فرنور پيوندي

يكي از محبوب ترين ارقام نهال گردوي پيوندي در كشور فرانسه، بي شك نهال گردو فرنور مي باشد. اين درخت گردو در مناطق سردسير به عنوان درختي معجزه آسا با باردهي بي نظير ياد مي شود. از محبوبيت اين نهال مي توان به مغز گردوي سفيد و چرب آن اشاره داشت كه ارزش اقتصادي ان را بالاتر برده است.

 درخت گردو فرنور همانند چندلر از باردهي 300 كيلويي برخوردار است و بهترين رقم در مناطق سردسير به عنوان درخت گردويي ديرگل شناخته مي گردد.

قيمت يك نهال گردو فرنور، در آذر ماه 1400 ، قيمتي مابين 240.000 تا 250.000 هزار تومان قيمت گذاري شده است.

سومين نهال گردو پرطرفدار در ايران، نهال گردو ژنوتيپ برتر آريا نهال

از ويژگي هاي بارز نهال گردو ژنوتيپ آريا همين بس كه خودگردافشان مي باشد. اين به آن معناست كه با كاشت اين نهال گردو، به هيچ عنوان نياز به رقم گردافشان نخواهيد داشت و گل هاي نر و ماده، هر دو بر روي يك شاخه قابليت رشد را خواهند داشت.

 باردهي بسيار مناسبي دارد اما سايز گردوي آن به نسبت چندلر و فرنور كمي ريز تر مي باشد. پايه بذري مي باشد و به همين علت قيمت بسيار مناسب و اقتصادي به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانيد قيمت نهال گردو ژنوتيپ برتر آريا به ازاي هر راس، در آذر ماه 1400 ، 140.000 تا 150.000 هزار تومان قيمت گذاري شده است.

نهال گردو

چهارمين نهال گردوي پر فروش در بازار نهالستان گردو آريا، نهال گردو خوشه اي

بي شك از زمان ديرباز تا اكنون، يكي از پرطرفدار ترين انواع گردو در ايران، درخت گردو خوشه اي بوده است. اين درخت گردو يكي از ارقام قديمي باغات گردو محسوب مي گردد و دليل محبوبيت آن، باردهي در هر شاخه آن هم به صورت متمركز يا اصطلاحا، خوشه اي بوده است.

 اين درخت گردو از ارقام پايه بذري محسوب مي گردد و باردهي بسيار مناسبي دارد.

قيمت هر راس نهال گردوي خوشه اي، در آذر ماه 1400، عددي مابين 140.000 تا 150.000 هزار تومان قيمت گذاري شده است.

پنجمين نهال گردوي لاكچري و خاص در ايران، نهال گردو پكان

و در انتها به يكي از خاص ترين مغزهاي گردوي ايران و جهان رسيديم، نهال گردوي آمريكايي پكان، يكي از بهترين ارقام گردو در مناطق گرمسير كه به كشاورزان اميد و انگيزه ي دوباره را بخشيده است.

مغز گردي پكان يكي از جذاب ترين و كمياب ترين گردوهاي جهان محسوب مي شود كه با باردهي فوق العاده و مقاومت بي نظير در مناطق گرمسير، مورد توجه كشاورزان مناطق گرمسير قرار گرفته است.

نهال گردوي پكان از ارقام زودگل باغات گردو محسوب مي شود و تنها مناسب استفاده در آب و هواي گرمسير مي باشد.

قيمت نهال گردو پكان آمريكايي به ازاي هر راس آن عددي مابين 340.000 تا 350.000 هزار تومان قيمت گذاري شده است.

انتخاب نهالستاني مطمئن جهت خريد نهال گردو با خريد از آريا نهال

زمان كشاورز، هزينه ي احداث باغ گردو، فراهم آوردن نيروهاي مورد نياز نگهداري از باغ، سمپاشي، هرس، آبياري و.. بي شماري از زحماتي را كه يك باغدار به دوش مي كشد، در گرو خريد نهال گردوي سالم و اصل مي باشد.

 آريا نهال (ariyanahal.ir) با ضمانت واقعي بازگشت كالا، گواهي قرنطينه و مجوز هاي لازم از جهاد كشاورزي، توانسته سالانه سهم بزرگي از فروش نهال گردو را به خود اختصاص دهد. كافيست تنها نام برند آريا نهال را سرچ كرده و وارد وب سايت شده و به مشاهده مشخصات بيش از 200 رقم نهال به همراه قيمت بپردازيد. همچنين جهت تمايل به دريافت مشاوره ي رايگان در رابطه با خريد نهال، مي توانيد مستقيما با شماره تماس (09143336024) ارتباط بر قرار نماييد.

سايت  فروشگاه نهال: ariyanahal.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۲:۵۹ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :