ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

تيپاكس چيست؟

روزانه به ميزان ده‌ها هزار يا بيشتر بسته‌هاي پستي توسط تيپاكس براي افراد در مكان‌هاي مختلف جابجا مي‌شوند. ازجمله وظايف مهم تيپاكس نگهداري و حفاظت از بسته‌هاي پست شده است. تيپاكس داراي 60 سال تجربه است و با داشتن كادر مجرب و متخصص قابليت ارائه خدمات به مشتريان در سراسر كشور و اكثر نقاط جهان را دارد.

شما با اطمينان كامل مي‌توانيد بسته‌هاي پستي خود را هرچند قيمتي و ارزشمند، در اسرع وقت، با دقت فراوان جابجا و حمل كنيد. تيپاكس همگام با پيشرفت تكنولوژي و فناوري‌هاي روز دنيا نيز روزبه‌روز ترقي و پيشرفت داشته است. رضايت مشتري از مهم‌ترين اهدا اين مجموعه بي‌نظير و باكيفيت است. در اين مقاله قصد داريم سوال تيپاكس چيست؟ همچنين اگر به دنبال نظرات در مورد تيپاكسهستيد اين مقاله به شما كمك زيادي خواهد كرد. 

انواع خدمات تيپاكس را نام ببريد؟

 بعضي از بسته‌ها براي رسيدن به مقصد بايد مسافتي طولاني طي كنند كه براي انجام اين كار از پست‌هاي هوايي و يا زميني استفاده مي‌شود. براي انتقال دادن بسته‌ها به كشورهاي ديگر معمولا از پست‌هاي هوايي استفاده مي‌كنند كه از نكات مهم آن توجه به سالم رساندن اين محموله‌هاي پستي به دست مشتريان و صاحبان آن است.

با رعايت قوانين مشخص‌شده در دفاتر تيپاكس و تماس تلفني با نزديك‌ترين دفتر تيپاكس مي‌توانيد روزانه بسته‌هاي پستي خود را به اكثر نقاط كشور و دنيا ارسال كنيد. زمان تحويل مرسولات شما بين 24 تا 72 ساعت است كه از مبدا به مقصد تعيين‌شده برسد. شما به‌صورت آنلاين مي‌توانيد پيگيري لازم از بسته ارسالي خود را انجام دهيد. ارسال بسته‌ها به‌صورت هوايي به‌مدت 24 ساعت طول مي‌كشد تا به مقصد موردنظر تحويل داده شود. به علاوه تيپاكس با استفاده از اكسپرس بين‌الملل مي‌تواند به‌راحتي مرسولات خود را به كشورهاي ديگر ارسال كنيد.

لازم به ذكر است بعضي از وسايل گران‌قيمت مانند گوشي، چك و... را بيمه مي‌كنند كه در صورت بروز هرگونه مشكلات احتمالي، مي‌توانيد خسارت واردشده را از اين دفاتر بگيريد. اين دفترهاي پستي خدمات بسته‌بندي مناسب به مشتريان ارائه مي‌دهد كه اين بسته‌بندي نوعي محافظ براي بسته‌ها است. شما با مراجعه به دفتر نمايندگي‌هاي مختلف در سراسر كشور، مي‌توانيد از اين خدمات رفاهي بهره‌مند شويد.

هزينه تيپاكس

هزينه‌هاي تيپاكس به‌صورت نقدي يا پس‌كرايه به دفاتر تيپاكس طبق درخواست مشتري پرداخت مي‌شود كه هزينه اين بسته‌هاي پستي با توجه به مسافت بين مبدا و مقصد و وزن كالا محاسبه مي‌شود. ناگفته نماند كه اين هزينه ها به حجم و... هيچ‌گونه ارتباطي ندارد. اين هزينه‌ها شامل هزينه بسته‌بندي و ... است كه در ابتدا 5 درصد تخفيف بابت حمل بسته در نظر گرفته مي‌شود. سپس كارتن يا بسته استفاده‌شده را وزن كرده و هزينه آن را محاسبه مي‌كنند.

تعرفه تيپاكس در شهرهاي مختلف به چه عواملي بستگي دارد؟

  • هزينه شهرهاي نزديك

  • هزينه شهرهاي دور

  • هزينه حمل اكسپرس (در كيش، قشم، ماهشهر و...)

لازم به ذكر است كه هزينه مرسولات و كالاها با توجه به وزن و مسافت بين مبدا و مقصد گيرنده محاسبه مي‌شود. هرچقدر مسافت طولاني‌تر باشد هزينه دريافتي بيشتر خواهد بود. شما بايد قبل از ارسال محموله‌هاي پستي اطلاعاتي مانند مبدا و مقصد، ارزش كالا و وزن محموله ارسالي را كسب كنيد.

 اهداف تيپاكس

از اهداف تيپاكس مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • توسعه بازار ارائه خدمات

  • آموزش و بالا بردن سطح آگاهي و مهارت

  • جلب رضايت مشتري

چه كسي بايد هزينه تيپاكس را پرداخت كند؟

تعرفه پرداختي مرسولات بايد توسط گيرنده يا فرستنده قبل از ارسال بسته مشخص شود؛ درصورتي‌كه مقصد گيرنده دفتر نمايندگي نداشته باشد، هزينه بايد توسط فرستنده پرداخت شود. براي اطمينان بيشتر مي‌توانيد اين موضوع را بر روي بسته يادداشت كنيد.

اپليكيشن تيپاكس

با استفاده از اپليكيشن تيپاكس و مراجعه به سايت آن مي‌توانيد وارد كانال شويد و تمام خدمات ثبت، رهگيري و ... را به‌صورت آنلاين انجام دهيد و هزينه را پرداخت كنيد. در نهايت و در اسرع وقت بسته پستي خود را ارسال يا دريافت كنيد.

كلام آخر

در اين مقاله سعي كرديم سوال تيپاكس چيست؟ را براي به‌طور كامل به شما پاسخ دهيم. همان‌طور كه در بالا اشاره كرديم يكي از مطمئن‌ترين راه‌ها براي پست كردن بسته‌ها، استفاده از تيپاكس است كه در اسرع وقت و در كمترين زمان بسته به دست گيرنده خواهد رسيد. هزينه تيپاكس بر عهده فرستنده است كه ميزان تعرفه پرداختي باتوجه به وزن، مسافت بين مبدا و مقصد و... تعيين مي‌شود. اميدواريم از خواندن اين مقاله نهايت استفاده را برده باشيد. براي اطلاع از خدمات اين برند مي‌توانيد از طريق سايت ماتوريتي اقدام كنيد و تجربه هاي خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. 

منبع: news-sky

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۷:۵۶ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :