ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

آيا مي دانيد كه چگونه دسرهاي لوتوس بيسكاف درست كنيد؟

بيسكويت، شكلات و خامه هميشه براي تزيين كيك، كاپ كيك و كلوچه استفاده مي شود، اما آيا تا به حال دسر و شيريني را با بيسكويت يا كره كوكي درست كرده ايد؟ بيسكويت هاي نيلوفر آبي و كره كوكي ها با ظاهر و بسته بندي نمادين خود در سال هاي اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته اند و مي توانيد انواع كيك، كلوچه و دسرهايي را كه با آن ها درست شده اند، پيدا كنيد. در اين پست تمام دستورهايي كه من با بيسكويت ترد لوتوس بيسكوف (excellent biscoff recipe) و كره شيريني خوشمزه درست كردم را مشاهده مي كنيد. در اينجا ايده هاي دستور پخت لوتوس بيسكوف آورده شده است. به خواندن ادامه دهيد تا برخي از خوش طعم ترين شيريني هايي را كه تا به حال امتحان كرده ايد كشف كنيد.

C:UsersG10Desktoplotus biscoff.png


ترافل بيسكاف 

ترافل‌ها ممكن است شيك به نظر برسند و درست كردن آن‌ها كار زيادي مي‌طلبد، اما اين لقمه‌هاي لذت‌بخش به‌خاطر خوش طعم‌ها هستند و فقط شامل سه ماده هستند. درست كردن آنها تقريباً به همان راحتي است كه در يك لقمه بلعيده مي شوند. 


كيك فنجاني بيسكاف

كيك ماگ دسرهاي تك نفره هستند. همانطور كه كيك ها در طعم هاي مختلف پخته مي شوند، كيك هاي ماگ نيز انواع مختلفي دارند. اين ماگ كيك با كره بيسكوف بيسكوف درست مي شود و در كمتر از 10 دقيقه آماده مي شود. اين نوع كيك ها براي مجالس بسيار مناسب هستند. در اينجا دستور تهيه كيك ليوان بيسكوف آورده شده است. (lotus biscoff ideas)


ميلك شيك بيسكاف

يك نوشيدني سرد تابستاني با طراوت و لذت بخش براي همه دوستداران لوتوس بيسكوف! اين ميلك شيك بيسكوف لوتوس مانند يك دسر در يك ليوان بسيار غني و كم ارزش است. غذاي تابستاني خوشمزه كه همه دوستش خواهند داشت!


پنكيك بيسكاف

به دليل سادگي در تهيه پنكيك، معمولاً آن را براي صبحانه ترجيح مي دهند. اگرچه پنكيك ها را مي توان به صورت شور يا شيرين طبخ كرد، اما مواد اصلي آن معمولا شير، تخم مرغ و آرد است. حتما تا به حال چند نوع پنكيك درست كرده ايد، امروز قصد داريم با كره بيسكوف يك پنكيك خوشمزه درست كنيم. اين پنكيك بيسكوف تند و غني است و طعم كاراملي آن براي ميز صبحانه آخر هفته عالي است.


باشركت بيسكاف لوتوس آشنا شويد

 

شركت Lotus biscoff به يك سايت خارجي پيوند مي دهد. در لمبك در سال 1932 توسط برادران جان، اميل و هنري بون تأسيس شد. وقتي شركت تأسيس شد، برادران براي صبحانه كلوچه درست كردند و همچنين براي روز سنت نيكلاس كلوچه درست كردند. آنها بعداً در speculoos تخصص يافتند. كارل بون، پسر بنيانگذار جان بون، در سال 1966 مدير شد و از سال 1974 به مدت 32 سال مدير عامل شركت لوتوس و سپس به مدت 20 سال (1966-2012) رئيس شركت بود. در سال 2006، برادرش متيو به عنوان مديرعامل شركت كرد. در پايان سال 2011، نسل جديدي با جان بون به عنوان مدير عامل جديد شركت، مسئوليت را بر عهده گرفت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۰:۳۴ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :