ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

روش تهيه چيز كيك يخچالي با بيسكوئيت لوتوس

در اين دستور چيز كيك نيازي به پخت نيست، پس درست كردن آن آسان است البته تنها قسمت زمان بر آن سرد كردن آن درون يخچال است كه حداقل 6 ساعت زمان خواهد برد. اگر شما هم مثل من از طرفداران بيسكوئيت و كرم لوتوس هستيد اين دستور چيز كيك يخچالي با بيسكوئيت لوتوس دقيقا براي شماست! با ما همراه باشيد. 

مواد لازم 

يك بسته بيسكوئيت لوتوس 

100 گرم كره ذوب شده 

براي فيلينگ

500 گرم پنير خامه اي 

100 گرم شكر

300 گرم خامه قنادي

نصف قاشق چايخوري پودر وانيل 

100 گرم كرم لوتوس 

براي تزئين

50 گرم بيسكويت لوتوس 

50 گرم كرم لوتوس 

روش تهيه چيز كيك يخچالي با بيسكوئيت لوتوس 

براي شروع يك قالب 20 سانتي متري را برداريد و يكي دو ورق كاغذ روغني را برش زده و در كف قالب گرد قرار دهيد. اين كار باعث مي‌شود كه بعد از اينكه مواد را درون قالب ريختيد (قالب كمربندي) به ته آن نچسبد. 

بيسكوئيت ها را درون غذاساز بريزيد و چند پالس بزنيد. توجه داشته باشيد كه بيسكوئيت‌ها كاملا ريز شوند. سپس كره ذوب شده و بيسكوئيت خرد شده را درون يك كاسه ريخته و خوب هم بزنيد. حالا مواد كف چيز كيك لوتوس شما آماده است. آن را با قاشق در ته قالب پهن كنيد و درون يخچال بذاريد تا خنك شود. 

حالا مي‌رويم به سراغ فيلينگ چيز كيك كه مزه اصلي به آن مي‌دهد! با همزن برقي پنير خامه اي و شكر ريز (بهتره پودر قند باشد) را به خوبي با هم هم بزنيد تا ماده اي سفت حاصل شود. در نهايت خامه و وانيل را به مخلوط اضافه كرده و هم زدن را ادامه دهيد تا مخلوطي غليط و سفت بدست آيد. 

در اين مرحله ابتدا قالب چيز كيك را از يخچال خارج كنيد و مخلوطي كه در بالا درست كرديد را به دقت روي ان بريزيد و سطح آن را به خوبي صاف كنيد تا ظاهر چيز كيك يكدست شود. سپس قالب را 6 تا 24 ساعت درون يخچال قرار دهيد تا خوب بگيريد. 

حالا وقت آن رسيده است كه رويه چيز كيك لوتوس، را آماده كنيم. ابتدا بيسكوئيت را درون يك نايلون ريخته و به كمك وردنه آن را خورد كنيد. همچنين كرم لوتوس باقي مانده براي رويه را درون مايكرويوو قرار دهيد. (30 ثانيه براي آب شدن كافيست) سپس بيسكوئيت و كرم را روي سطح چيز كيك بريزيد. چيز كيك يخچالي شما آماده است نوش جان!



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۱:۱۵ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :