ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

غمگين نباش

غمگين بودن يك حالت عادي انساني است كه هر فردي در برخي اوقات و در مواجه با موقعيت هاي خاص با آن روبرو مي شود.

عدم فعاليت، كار نكردن يا تجربه ساير اتفاقات نااميد كننده نيز مي تواند باعث غم و اندوه شود.

با اين حال فردي كه غم و اندوه را تجربه كرده است معمولا مي تواند گريه، صحبت كردن از نااميدي ها او را تسكين دهد. غالبا غم و اندوه، به يك محرك خاص مرتبط است.

 

تعدادي از وقايع زندگي مي تواند باعث شود تا افراد احساس غمگين بودن داشته باشند كه اين مضوع اصلا نگران كننده نيست. از دست دادن يا عدم حضور فرد دوست داشتني، طلاق، از دست دادن شغل و درآمد، مشكل مالي يا مسائل خانواده همگي مي توانند بر روحيه تاثير منفي بگذارند در فرد احساس غمگين بودن را ايجاد كنند.

 

بيشترين تاثير غمگين بودن در محيط و گوش دادن به  دانلود آهنگ غمگين هست سعي كنيد در محيط هاي شاد باشيد و با افراد شاد رفت و آمد كنيد 

غمگين بودن افسردگي به وجود مياره

 افكار و اعمال افراد نشان مي‌دهند چرا بعضي پس از يك اتفاق ناگوار در زندگي‌شان دچار افسردگي مي‌شوند. در ادامه عواملي كه نشان مي‌دهند يك فرد مستعد افسردگي است را توضيح خواهيم داد. اين علائم افسردگي نشان مي‌دهند با كمي تغيير افكار مي‌توان از پيشرفت نشانه‌هاي اوليه‌ي افسردگي جلوگيري كرد. و زندگي رو زيباتر كرد محيط شاد اهنگ شاد دوستان شاد از جمله مورادي هستن كه ميتونن شمارو از افسردگي دور كنن به محيط هاي تفريحي و زيبا برويد و با دوستان خود لذت ببريد اهنگ جديد به روز گوش كنيد

- احساس بيچارگي

يكي از علائم افسردگي احساس بيچارگي و ناتواني است، اين طرز فكر نشان مي‌دهد تصور مي‌كنيد هيچ كنترلي بر اتفاقات زندگي‌تان نداريد و در نتيجه باور مي‌كنيد نمي‌توانيد هيچ كاري براي رهايي از ناراحتي انجام دهيد.

C:UsersomidDesktopsad-music.jpg

 

افكار منفي

افراد افسرده مستعد پذيرش افكار منفي هستند و متاسفانه به اين افكار پر و بال داده و آن‌ها را بيش‌تر مي‌كنند. براي مثال كسي كه دچار افسردگي است پس از طلاق دچار احساس پشيماني (بايد همسر بهتري مي‌بودم) و نگراني براي آينده (بچه‌ها چطور با طلاق كنار مي‌آيند؟) مي‌شود. اگر دائما درباره‌ي علل و نتايج اتفاقات فكر كنيم نمي‌توانيم روش‌هاي موثر غلبه بر مشكلات را به كار ببريم.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۹:۰۳ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :