ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

قانون جذب

قانون جذب يكي از مهم ترين و جياتي ترين قانون ها در جهان به شمار مي آيد. در سال 2021 كم تر كسي را سراغ داريم كه واژه قانون جذب را نشنيده باشد يا در مورد آن اطلاعاتي نداشته باشد. 

اما اين كه چقدر اين قانون واقعي است و بسته به صحبت هايي كه تا به حال شنيده ايم، چقدر مي توان بر روي آن تمركز نمود، جزو مسائلي است كه تصميم داريم در اين مطلب به آن بپردازيم.

نكته مهمي كه بايد در مورد اين قانون بدانيد، داشتن اعتماد به نفس براي شروع مي باشد. پس از اين كه اعتماد به نفس مورد نياز را براي شروع پيدا كرديد، مي توانيم به جرات بگوييم كه قدرتمند ترين ابزار را براي تحقق رويا هاي خود در دست خواهيد داشت.

قانون جذب چيست؟

نقطه نظرات، انتقادات و نظرات موافق بسياري در مورد قانون جذب مطرح مي شود. در ايم مطلب تصميم داريم به يك به يك آن ها بپردازيم. اما بهتر است قانون جذب را از يك منبع قابل اعتماد آموزش قانون جذب را ببينيد تا به درستي در مسير انجام آن قدم برداريد. در غير اين صورت كوچك ترين خللي در انجام امور و بيان واژه هاي تاكيدي، مي تواند در برخي از موارد نتيجه عكس بدهد. 

قانون جذب به زبان ساده و كاملا عاميانه به معني به هر آن چيي كه فكر كني، به طرف تو جذب خواهد شد، مي باشد. 

شايد در نگاه اول اين قانون عجيب به نظر برسد. اما اگر شما به درستي گذشته خود را مورد بررسي قرار دهيد، متوجه خواهيد شد كه اين قانون هميشه در زندگي تان نقش پررنگي داشته است. بلكه امروز هر جايگاهي كه داريد، همان انديشه پيشين شما در مورد خودتان مي باشد. 

ارتباط ضمير ناخودآگاه با قانون جذب

مغز به طور كلي از دو بخش ضمير ناخودآگاه و ضمير آگاه تشكيل شده است. به طور مثال اگر كسي از شما بپرسد اسم شما چيست؟ شما نيازي به فكر كردن نداريد و در لحظه جواب شخص را خواهيد داد. اما اگر كسي از شما بپرسد كه ديروز چند ساعت خوابيده اي و يا چند ساعت تلويزيون تماشا كرده اي، قطعا براي پاسخ دادن چند لحظه اي را فكر خواهيد كرد. 

اگر بخواهيم بياني ساده تر در مورد قانو جذب و ضمير هاي خودآگاه و ناخودآگاه داشته باشيم، بايد بگوييم كه ضمير ناخودآگاه ما مانند فيل و ضمير خودآگاه ما مانند فيل سوار مي ماند. 

قانون جذب و ضمير ناخودآگاه

تصور كنيد كه هر روز به خودتان بگوييد كه ايران جايي براي پيرفت ندارد، يا من آدم خوش شانسي نيستم، يا خيلي حالم بده و.... بر اساس عباراتي كه شما هر روز آن ها را تكرار مي كنيد، ضمير ناخودآگاه ناخواسته دچار مريضي خواهد شد. به همين خاطر اگر بهترين پيشنهادات كاري را دريافت كنيد، از آن جايي كه ضمير ناخودآگاه بيمار شده و از تمامي جهات نااميد شده است، قطعا پيشرفتي براي شما حاصل نخواهد شد. 

از اين رو بازدهي شما كم تر شده و به اين دليل كه هميشه انرژي و عبارات تاكيدي منفي را براي ضمير ناخودآگاه خود زمزمه كرده ايد، هيچ اتفاق مثبتي در زندگي شما حاصل نخواهد شد. 

قانون جذب كائنات و مراحل آن

به طور كلي قانون جذب كائنات داراي 3 مرحله مي باشد:

  1. درخواست

  2. باور

  3. دريافت

در واقع قانون جذب براي تربيت مثبت و خوب ضمير ناخودآگاه مي باشد. به همين خاطر بايد عبارات تاكيدي مثبت را هر روز تكرار كنيد، به باور آن ها برسيد تا بتوانيد بر اساس قانون جذب آن ها را دريافت كنيد. 

ادعا هاي مطرح شده در راباطه با تاثيرات قانون جذب

سلامتي جسم و روان

برخي از افراد صاحب نظر، ادعا مي كنند كه افكار ما مي تونند به صورت مستقيم بر سلامت ما تاثير بگذارند. اين مسئله به دليل وجود قانون جذب مي باشد. آن ها بر اين باور هستند كه نگراني، ترس، استرس و ساير افكار منفي، مردم را بيمار مي كندو در حالي كه افكار مثبت مي تواند مردم را سالم نگه دارد. 

حتي افكار مثبت در برخي از افراد باعث شده است تا بيماري هاي آنان درمان شود. بخش مهمي از حفظ سلامت و درمان بيماري هاي مختلف اين است كه خود را سالم و سلامت تصور كنيد. به طور مثال زماني كه به ليمو ترش فكر مي كنيد و يا در مورد خوردنش صحبت مي كنيد، بزاق دهان ترشح مي شود. حال اگر به سلامتي و يا بيماري فكر كنيد، بدن شما به آن ها واكنش نشان خواهد داد. 

مسائل مالي و ثروت

برخي افراد كه به ثروت هاي چشم گيري رسيده اند، بر اين باور هستند كه اگر به صورت دائم افكار موفقيت را در سر خود پرورش دهيم (قانون جذب ثروت)، صرف نظر از موقعيت مواقعي هر فرد، رونق و رفاه در آينده منتظر ما خواهد بود. چرا كه چيز هاي مشابه يكديگر را جذب مي كنند. 

اگر هم فردي به صورت مداوم به فقر فكر كند، آينده او با تجربه فقر همراه خواهد شد. به طور مثال و بر اساس گفته هاي ليزا نيكول در فيلم راز، اگر هر بار به درون نامه نگاه كنيم و منتظر يك صورت حساب باشيم، قطعات صورت حساب آن جا خواهد بود. 

روابط

افرادي كه علاقه بسياري به قانون جذب دارند، ادعا مي كنند كه اين قانون بر روي روابط آن ها نيز تاثير گذاشته است. چرا كه به هر آن چه كه فكر كنيد و بر روي آن تمركز نماييد، بيش تر تجربه خواهد شد. 

به طور مثال اگر شخصي بر روي خصوصيات خبو يك نفر تمركز كند، خصوصيات خوب او، بزرگ تر به چشم خواهند آمد. اين مسئله در مورد افكار منفي و مثبت نيز صدق مي كند. 

هر چه شما به اتفاق هاي مثبت و خوشحال كننده بيش تري در رابطه خود فكر كنيد، قطعا اتفاقات بهتر و خوشايند تر بيش تري در روابط شما رخ خواهد داد. 

جملات تاكيدي براي استفاده و بهره گيري از قانون جذب

همان طور كه در ابتدا مطلب گفتيم، برخي از عبارات و جملات هستند كه با تكرار آن ها مي توانيد قانون جذب را در كم ترين زمان تجربه كنيد و ميزبان اتفاق هاي خوب و مطلوب در زندگي خود در زمينه هاي مختلف باشيد. در ادامه به بيان برخي از جملات تاكيدي در مورد قانون جذب مسائل مختلف پرداخته ايم.

عبارات تاكيدي براي جذب سلامتي

  • من مثل كوه استوار هستم.

  • من كاملا سالم و سرحال هستم.

  • من خيلي انرژي دارم و روزانه x دقيقه ورزش مي كنم.

  • من از نظر روحي فوق العاده هستم.

  • تمام سلول هاي من سالم و سلامت هستند.

  • از خداوند بابت اين سلامتي كه به من داده تشكر مي كنم.

عبارات تاكيدي جذب خوشبختي

  • به خودم افتخار مي كنم چون من فردي خوشبخت هستم.

  • من كاملا ريلكس و آروم هست.

  • من واقعا از زندگيم راضي ام و هر روز احساس خوشبختي ام بيش تر مي شود.

  • من خودم را خيلي دوست دارم و عزت نفسم فوق العاده است.

  • من براي بهترين ها ساخته شدم.

  • من براي خودم زندگي مي كنم نه براي مردم و مهم اين است كه من از زندگي ام راضي هستم.

  • من يك اسطوره هستم.

  • من براي خوشبخت شدن آفريده شدم.

  • من هميشه اميدوارم هستم.

  • هر چيزي امكان پذيره.

  • اعتماد به نفس من شگفت انگيز است.

  • از خودم ممنونم كه به خوبي تا اين جا پيش آمده ام.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۳:۴۳ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :