ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

ارز ديجيتال : سرمايه گذاري امن

 

امروزه كمتر كسي پيدا مي شود كه از خدمات آنلاين استفاده نكرده باشد. ارزهاي ديجيتال نيز مانند ساير فناوري هاي ايجاد شده بر روي بستر اينترنت پتانسيل بالايي براي تغيير بخش هاي بزرگي از زندگي روزمره مردم دارند. ارزهاي ديجيتال و بسترهاي آنان مدرن ترين فناوري ارائه شده در بخش خدمات مالي محسوب مي شوند.

اما برخلاف سيستم هاي مالي سنتي، اين ارزها به صورت توزيع شده ساخته شده اند و هيچ نهاد مركزي خاصي بر روي آنها كنترلي ندارد. تمامي مبادلات انجام شده در بازارهاي مربوط به آنان به صورت شفاف بوده و مبادلات مربوط به هر ارز به راحتي قابل بررسي است.

از اين رو هر فرد و يا فعال در بازار ارزهاي ديجيتال خود مي تواند به صورت يك ناظر بر تراكنش ها و مبادلات نيز عمل نمايد. داشتن جامعه چندان بزرگي از ناظران بالقوه باعث شده است كه مبادله دارايي ها بر روي بستر ارزهاي ديجيتال نسبت به سيستم هاي مالي سنتي امنيت بالاتري داشته باشد. امنيت بالا، مقياس پذيري فوق العاده و نيز انطباق بسيار مناسب اين فناوري با كسب و كارهاي آنلاين باعث شده است كه شمار زيادي از افراد به دنبال آموزش ارز ديجيتال باشند. 

كاربردهاي ارزهاي ديجيتال

ارزهاي ديجيتال بر روي بستري تحت عنوان بلاكچين ساخته شده اند كه خود يك فناوري مدرن براي ذخيره سازي داده ها به صورت غير متمركز است. به عبارت ديگر پايگاه داده اي است كه به طور همزمان تمامي افراد نسخه اي از آن را بر روي دستگاه خود دارند. بر روي بلاكچين همانند پايگاه هاي داده متمركز مي توان انواع مختلفي از داده ها را ذخيره نمود.

از محبوب ترين كاربردهاي بلاكچين استفاده از آن براي ذخيره داده هاي مربوط به تراكنش هاي ارزهاي ديجيتال است. در اين حالت ارزهاي ديجيتال و تراكنش هاي آنها به صورت رمزگذاري شده بر روي بلاكچين ذخيره مي شوند؛ به همين دليل گاهي به ارزهاي ديجيتال، رمز ارز نيز اطلاق مي شود.

در سري آموزش رمزارز نعيم حشم بان كاربرد هاي مختلف ارزهاي ديجيتال به تفصيل گنجانده شده است. براي مثال برخي از ارزهاي ديجيتال با ارزش مانند تتر به صورت استيبل كوين ارائه شده و ارزش ثابتي برابر يا يك دلار دارند؛ بنابراين، اين ارزها گزينه هاي مناسبي براي مبادلات آنلاين به شمار مي روند.

برخي از ارزهاي ديجيتال ديگر مانند بيت كوين داراي ارزش بالايي بوده و بسياري از مردم آن را طلاي مدرن مي نامند. از اين رو اين گونه ارزها گزينه هاي بسيار مناسبي براي سرمايه گذاري هاي بلند مدت در نظر گرفته مي شوند. 

بهترين بازي هاي ارز ديجيتال براي كسب درآمد

يكي از كاربرد هاي اين ارزها كه شايد بيشترين جذابيت را براي علاقه مندان به آموزش ارز ديجيتال داشته باشد، استفاده در بازي ها است. اكنون بسياري از شركت هاي بازي سازي براي جذب هر چه بيشتر مخاطب اقدام به اضافه كردن فناوري هاي بلاكچين و ارزهاي ديجيتال به بازي هاي محبوب خود نموده اند.

در بخش كسب درآمد سري آموزش رمزارز نعيم حشم بان، بهترين بازي هاي ارز ديجيتال براي كسب درآمد آسان معرفي شده است. همچنين استراتژي هاي مناسب براي حداكثر سازي اين درآمد ها نيز تشريح شده اند. اگر چه گيمر هاي حرفه اي مي توانند از راه هاي متفرقه مانند استريم كردن گيم پلي خود درآمد جانبي داشته باشند، اما در بازي هاي مبتني بر ارز ديجيتال معمولا دو راه مستقيم براي كسب درآمد در نظر گرفته شده است.

راه اول كسب ارزهاي ديجيتال از پاداش هاي درون بازي ها است كه در اين روش بازيكن با انجام فعاليت ها و يا تكميل موفقيت آميز مراحل و ماموريت ها پاداش هايي دريافت كرده كه به طور مستقيم با ارزهاي ديجيتال قابل مبادله هستند.

راه دوم استفاده از توكن هاي غير مثلي و منحصر به فرد است. در اين روش كاراكترها و قدرت ها و مهارت هاي مربوط به آنان و يا ساير اقلام درون بازي مانند ماشين ها و يا زمين هاي مجازي و غيره به صورت توكن هايي منحصر به فرد و يكتا قابل معامله هستند. براي مثال موارد زير از پرطرفدارترين بازيهاي ارز ديجيتال به شمار مي روند:

Lightnite

در اين بازي از هر دو روش پاداش و توكن براي كسب درآمد استفاده مي شود. لايت نايت يك بازي رقابتي، هيجاني و چند نفره است كه بازيكن ها با از بين بردن حريف هاي خود و غارت متعلقات آنان مي توانند ارز ديجيتال بيت كوين را كسب كنند.

پاداش هاي اين بازي به صورت ساتوشي ارائه مي شود كه واحد خرد بيت كوين است. ساتوشي هاي كسب شده از اين بازي قابل انتقال به كيف پول هاي لايتنينگ بوده و از آنجا قابل مبادله خواهد بود. توكن هاي يكتاي اين بازي پوسته هاي لايت نايت نام دارند كه گاهي برخي از آن ها را مي توان با قيمت هاي مناسبي به فروش رساند.

Gods Unchained

بازي گادز انچيند بر خلاف بازي هاي ديگر از ابتدا بر روي فناوري بلاكچين توسعه داده نشده است، بلكه اقلام درون بازي به صورت توكن هاي يكتا ارائه شده و پس از ذخيره در كيف پول در بازارهاي خارج از بازي قابل فروش هستند. اين بازي به صورت كارتي است كه بازيكنان بايد كارت هاي آن را خريداري نمايند.

برخي از اين كارت ها بسيار كمياب بوده و قيمت هاي بالايي دارند. اين بازي محبوبيت بسيار بالايي دارد؛ از اين رو ارزش كارت هاي كمياب اين بازي بسيار زياد است. در سال 2019 يكي از كارت هاي آن با قيمتي بيش از 600 هزار دلار فروخته شد.

Farmers World

بازي فارمرز ورلد يا دنياي كشاورزان يكي از محبوب ترين و بهترين بازي هاي ارز ديجيتال در زمان حاضر است. همان طور كه از نام آن آشكار است اين بازي بر پايه فعاليت هاي مرتبط با كشاورزي ساخته شده است. بازي هاي سبك كشاورزي معمولا گيم پلي آرام و غير هيجاني دارند؛ اما دنياي كشاورزان يك استثنا است و بازيكنان مي توانند به مزارع ديگر حمله كرده و آنها را غارت كنند.

بازيكنان بايد با استفاده از استراتژي هاي مناسب، محصولات خود را افزايش داده و از مزرعه خود در برابر حمله ساير كشاورزان و نيز حيوانات وحشي دفاع نمايند. توكن و يا ارز ديجيتال اصلي اين بازي Gold نام دارد. ساير اقلام درون مزرعه نيز به صورت توكن هاي يكتا ارائه مي شوند. از اين رو بازيكن، صاحب اصلي آن اقلام به شمار رفته و به راحتي مي تواند آنها را به فروش برساند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۷:۰۱ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :