ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

راهنماي خريد و استفاده از كولر گازي جي پلاس

راهنماي خريد و استفاده از كولر گازي جي پلاس

ميزان سرمايش كولر هاي گازي نسبت به كولرهاي آبي بيشتر است و چند سالي است كه در كشورمان حتي در مناطق گرم و خشك مردم بيشتر به استفاده از كولرهاي گازي روي آورده اند. متاسفانه به دليل تحريم هايي كه در سال هاي اخير با آن رو به رو هستيم امكان ورود خيلي از برندهاي خارجي در ايران غير ممكن مي باشد. اما با وجود اين تحريم ها برندهاي توليدي داخلي موفق تر از قبل به فعاليت پرداختند. كولر گازي جي پلاسيك كولر پرقدرت و با توان سرمايشي و گرمايشي بالا مي باشد كه محصول شركت قدرتمند چي پلاس يا همان گلديران سابق با تجربه 30 سال موفقيت در زمينه خدمات لوازم خانگي مي باشد. اگر شما هم براي خريد كولر گازيبه دنبال يك برند معتبر مي باشيد كه از كاركرد آن خيالتان آسوده باشد و سالهاي سال برايتان با قدرت كار كند ما به شما خريد كولر گازي جي پلاسرا پيشنهاد مي كنيم. با ما همراه باشيد تا بيشتر با اين كولر با كيفيت آشنا شويد.

در روزهاي گرم تابستان وجود يك كولر گازي قوي كه بتواند قدرت خنك كنندگي خوبي داشته باشد و ميزان مصرف برق آن نيز كم باشد بسيار مهم مي باشد. برند جي پلاس جهت تامين آسايش شما در روزهاي گرم تابستان و حتي روزهاي سرد زمستان تمام تلاشش را مي كند تا شما ضمن خريد اينترنتي كولر گازي جي پلاس از سايت هاي معتبر مثل مجموعه لوازم خانگي روديكا، باكيفيت ترين محصولات را با نازلترين قيمت تهيه كنيد. 

كولر گازي جي پلاس

 

 چرا كولر گازي چي پلاس بخريم؟

جي پلاس يك برند تازه نفس است كه در همين زمان كم در هر دو منطقه گرمسيري و معتدل امتحانش را خوب پس داده است. كولر گازي جي پلاس با مصرف بهينه انرژي به دليل استفاده از اينورتر تا حدود 60 درصد در هزينه برق نيز صرفه جويي مي كند. قيمت كولر گازي جي پلاس نيز در مقايسه با ساير برندهاي داخلي و خارجي بسيار به صرفه تر است و به همين دليل بيشتر از ساير برندها خواهان دارد. در ساخت قطعات داخلي كولر گازي جي پلاس از باكيفيت ترين قطعات الكترونيكي استفاده شده است كه باعث مي شود ميزان خرابي اين دستگاه كاهش پيدا كند. البته اين هم بايد ذكر كنيم كه كولر گازي جي پلاس زير نظر مهندسين مجرب و كار‌آزموده و طبق استانداردهاي موجود در برند ال جي و با  همان خط ويژه، توليد و روانه بازار مي شود. 

مزيت هاي كولرهاي گازي جي پلاس

كولرهاي گازي جي پلاس در ظرفيت هاي 9000 تا 30000 در بازار موجود مي باشند و به راحتي بر روي ديوار نصب مي شوند. وزن اين دستگاه نسبت به ساير برندها كمتر مي باشد و از نظر ابعاد و شكل ظاهري بسيار مناسب است به طوري كه فضاي كمتري را اشغال مي كند. در سيستم تصفيه هواي كولر گازي جي پلاساز بهترين و با كيفيت ترين فيلتر هاي چند لايه استفاده شده است به گونه اي كه از ورود گرد و غبار به فضاي داخلي جلوگيري مي كند. همچنين صداي اين دستگاه بسيار پايين مي باشد. اين موضوع در محيط هاي اداري، درماني و يا در منازل در هنگام استراحت و خواب بسيار اهميت پيدا مي كند . يكي ديگر از مزيت هاي كولر گازي جي پلاسدارا بودن قابليت گرمايشي در مدلهاي مختلف اين برند مي باشد كه باعث مي شود نه در سرما و نه در گرما نگران تنظيم دماي محيط‌تان نباشيد.

كولر گازي جي پلاس

موتور كولر هاي گازي قلب آنها مي باشد كه در صورت از كار افتادن، ديگر كولر كارايي ندارد. كندانسور كولر گازي جي پلاساز با‌كيفيت ترين آلياژ درجه يك تهيه شده است و در برابر آب و هواي مختلف آسيب نمي بيند. پرتابش باد در اين كولرها در چهار جهت انجام مي شود و اين نوع پرتابش باد به خنك كنندگي سريعتر و بهتر محيط بسيار كمك مي كند. همچنين امكان قابليت تنظيم جهت وزش باد نيز در انواع مختلف مدل هاي كولر گازي جي پلاسموجود مي باشد. علاوه بر اين وجود خاصيت توربو در كولرهاي گازي جي پلاس به شما اين امكان را مي دهد تا در روزهاي گرم‌تر سريعتر دماي محيط شما كاهش يابد و به دماي مطلوب برسد. يكي از ويژگي هاي ديگر كولر هاي گازي جي پلاس خاصيت dry مي باشد كه موجب حذف رطوبت اضافي هوا شده و باعث مطبوع شدن هواي محيط مي شود. هم چنين با قرار دادن يكي سري تنظيمات دلخواه در ويژگي I set up مي توانيد با هر بار روشن شدن كولر‌تان را در همان تنظيمات باقي بگذاريد. اما كدام مدل را براي خريد آنلاين كولر گازي جي پلاسانتخاب كنيم ؟

كولر گازي جي پلاس


كدام مدل كولر جي پلاس را بخريم؟

بي شك مي توان گفت همه مدل هاي كولر هاي برند جي پلاس عالي و با كيفيت هستند و شما در زمان انتخاب و سفارش بايد به متراژ محل مصرفي خود دقت كنيد. در ليست فروش اين برند پنج مدل براي مناطق معتدل طراحي شده است و 2 مدل براي مناطق گرمسيري. در همه مدل هاي موجود اينورتر موجود است كه در مصرف انرژي بسيار تاثير گذار است. در كولرهاي گازي جي پلاس زماني كه دما به حد مطلوب برسد كندانسور با كاهش دور موتور دما را در همان درجه نگه مي دارد و خاموش نمي شود. اين كار در كاهش مصرف انرژي بسيار موثر مي باشد. كولر گازي جي پلاس GACTM24L1يكي از انواع مدل هاي برند جي پلاس مي باشد كه در مناطق گرم و معتدل كارايي دارد. اين كولر كارآمد داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

  • مصرف بهينه انرژي يا  Eco 

  • پرتاب باد به  چهار جهت

  • قابليت سرمايشي و گرمايشي

  • قابليت Dry

  • قابليت I set 

  • سرمايش 24000 و گرمايش 25000

كولر گازي جي پلاس

 

نحوه خريد و سفارش آنلاين كولر گازي جي پلاس

امروزه خريد اينترنتي بيشتر از خريد حضوري طرفدار دارد، زيرا شما نيازي نيست زمان زيادي را براي چرخيدن در خيابان ها براي جست و جو محصول مد نطر‌تان صرف كنيد و بدون آشنايي با خصوصيات محصول مد نظر‌تان خريدي انجام دهيد. اين مسئله در شهر هاي بزرگ بيشتر اهميت پيدا مي كند. در خريد اينترنتي بدون اينكه ساعت هاي طولاني را در ترافيك بگذرانيد و تعداد محدودي مغازه را بگرديد، به راحتي با يك سرچ در اينترنت مي توانيد هم درباره كالاي مدنظرتان اطلاعات كافي به دست بياوريد و هم مناسب ترين خريد را انجام دهيد. به همين جهتخريد آنلاين كولر گازي جي پلاسدر تهران بسيار رايج تر مي باشد. اما  فرقي نمي كند شما ساكن كدام شهر ايران زمين باشيد. كافي است به راحتي با مراجعه به سايت لوازم خانگي روديكامحصولتان را انتخاب كنيد و در كمترين زمان ممكن در مقصد مورد نظرتان تحويل بگيريد. مجموعه روديكا با داشتن ليست وسيعي از لوازم خانگي با انواع برند هاي معتبر از جمله برند جي پلاس با هدف حفظ رضايتمندي مشتريان، روياي شما را براي خريد انواع لوازم خانگي مورد نيازتان فراهم آورده است. كافي است لذت يك خريد را با روديكا تجربه كنيد تا اين مجموعه را همواره در صف اول مراكز خريد كالاهاي مورد نيازتان قرار دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۰:۰۲ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :