ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

طرز تهيه فرنچ تست با نوتلا با تخم مرغ و شير

فرنچ تست به خودي خود طعم عالي و دلنشيني دارد و يكي از محبوب‌ترين و شيرين‌ترين غذاهايي است كه در منو صبحانه هر هتل و رستوراني پيدا مي‌شود. و معمولا بعد از پنكيك و وافل در جايگاه دوم قرار دارد. اين دستور تهيه فرنچ تست با يكي از محبو‌ب ترين خوراكي‌هاي روي زمين يعني نوتلا بدست مي‌ايد. اين صبحانه هم براي بزرگسالان و هم كودكان فوق‌العاده است. 

براي تهيه اين صبحانه لازم نيست خيلي ولخرجي كنيد. خريد نوتلا و چند تكه نان تست مي‌تواند كار شما را، راه بياندازد. تخم مرغ، شير و شكر و وانيل هم از ديگر مواد اوليه است كه براي تهيه فرنچ تست نوتلا نياز خواهيد داشت. 

مواد لازم 

  • 2 قاشق غذاخوري نوتلا + مقداري براي تزئين فرنچ تست

  • 4 برش نان تست 

  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ 

  • نصف فنجان شير 

  • نوك قاشق چايخوري وانيل

  • 1 قاشق غذاخوري كره براي سرخ كردن 

طرز تهيه فرنچ تست با نوتلا 

در يك كاسه شير، تخم مرغ، وانيل و شكر را با هم مخلوط كنيد. حالا كره را درون تابه ريخته و روي حرارت نسبتا بالا قرار دهيد تا كره به خوبي ذوب شود. 

يك لايه شكلات نوتلا را بين دو برش نان تست چخش كنيد. تكه‌هاي نان تست را درون شير و تخم مرغ بغلتانيد و مطمئن شويد كه تمام نقاط نان به آن آغشته شده است. 

همه تكه‌هاي نان را به همين صورت در اورده و در آخر آن را درون تابه ريخته و اجازه دهيد تا كاملا طلايي شوند. توجه داشته باشيد كه زير گاز زياد نباشد تا نان تست بسوزد. 

در نهايت براي سرو مي‌توانيد از توت فرنگي و انواع بري و شكلات نوتلا آب شده استفاده كنيد. فرنچ تست نوتلا نوش جانتان!

منبع: Nutella French Toast Recipe


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۳:۰۹ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :