ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

نقاشي ساختمان چقدر هزينه برايمان خواهد داشت؟

پولي كه براي نقاشي ساختمان و زيبايي دكوراسيون خانه خود خرج مي‌كنيد، مطمئناً ارزشش را دارد، در اين مورد فرقي ندارد كه از افراد حرفه‌اي كمك مي‌گيريد يا خودتان اين كار را انجام مي‌دهيد، تغيير رنگ مي‌تواند فضا را به‌كلي متحول كند. هزينه نقاشي خانه به عوامل مختلفي بستگي دارد، به‌عنوان مثال: اندازه فضا، شرايط سطوح، نوع رنگ و... مي‌تواند در قيمت نهايي تأثير داشته باشند. اما اگر قصد داريد از افراد متخصص كمك بگيريد مي‌تواند با رعايت برخي نكات و كسب برخي اطلاعات، هزينه‌ها را تا حدود زيادي كاهش دهيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا اطلاعاتي درباره هزينه نقاشي در اختيار شما قرار دهيم.

رنگ آميزي فضاي داخلي خانه توسط نقاش ماهر چقدر هزينه دارد؟

قيمت نقاشي ساختمان معمولاً برحسب مترمربع محاسبه خواهد شد. علاوه بر اين قيمت‌ها مي‌تواند بر اساس رنگي كه انتخاب مي‌كنيد و نيروي كار، موارد ويژه‌اي كه قصد داريد كه كار ببريد و... بستگي دارد. بنابراين مي‌توانيد با تماس با مشاوران كافه نقاشي و بيان شرايط محيطي و موارد انتخابي، قيمت نقاشي ساختمان خود را به‌طور ميانگين دريافت كنيد. سؤالات زير را مي‌توانيد در هنگام مشاوره براي نقاشي ساختمان مطرح كنيد:

  • آيا كف و پنجره‌ها با پوشش مخصوص پوشانده مي‌شود و يا اين مسئوليت بر عهده شماست؟

  • آيا اين تخمين قيمت نقاشي ساختمان، شامل تعمير ديوارها، لكه‌گيري يا ترميم مي‌شود؟

C:UsersG10Desktopنقاشي ساختمان.jpg

رنگ آميزي خانه توسط خودتان چقدر هزينه دارد؟

در اين روش معمولاً هزينهنقاشي ساختمان نصف مقدار هزينه‌اي است كه براي يك نقاشي حرفه‌اي پرداخت مي‌كنيد. در اين روش تنها لازم است رنگ و موادي كه لازم داريد را بخريد و دست‌به‌كار شويد. ازجمله ابزاري كه لازم است تهيه كنيد، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • غلتك

  • قلم‌مو

  • سطل

  • رنگ

  • نوارچسب

  • عينك محافظ

  • ماسك فيلتر دار

  • نردبان

رنگ‌آميزي يك اتاق بسته به تعداد لايه‌هاي رنگ و كارهاي اضافي مانند تزئين مي‌تواند يك تا دو روز طول بكشد. در هنگام محاسبه هزينه نقاشي خانه توسط خودتان، لازم است مواد و زماني را كه صرف مي‌كنيد در نظر بگيريد. البته در اين روش ممكن است پوشش رنگ نهايي، كيفيت نقاشي حرفه‌اي را نداشته باشد. ازاين‌رو بهتري است اين مسئوليت را به افراد متخصص بسپاريد.

چگونه در هزينه نقاشي خانه صرفه جويي كنيم؟

صرف‌نظر كردن از برخي موارد مي‌تواند در كاهش هزينه‌ها و صرفه‌جويي مؤثر باشيد اما ممكن است ميزان رضايت شما را از نتيجه نهايي كاهش دهد. ازاين‌رو مهم است كه بهترين رنگ را متناسب با نياز خود خريداري كرده و تمام مراحل را به‌خوبي انجام دهيد. هيچ‌گاه براي كاهش هزينه نقاشي خانه از لوازم و مواد ارزان‌قيمت استفاده نكنيد، بلكه مي‌توانيد هزينه‌ها را با موارد زير به‌راحتي كاهش دهيد:

  • لوازم موردنياز خود را قرض بگيريد.

لوازم و تجهيزاتي مانند: غلتك‌ها، اسفنج، برس و.... را مي‌توانيد از دوستان يا همسايگان خود قرض بگيريد و در هزينه‌ها صرفه‌جويي كنيد.

  • نياز به پرايمر را مشخص كنيد.

به‌طوركلي، استفاده از پرايمر هزينه نقاشي خانه را افزايش مي‌دهد، و در برخي موارد ممكن است به آن احتياجي نباشد. بنابراين اگر سطح موردنظر شما سالم به نظر مي‌رسد و تميز يا خشك است، مي‌توانيد از اين مورد صرف‌نظر كنيد.

  • اتاق‌ها را اندازه‌گيري كنيد.

قبل از شروع به رنگ‌آميزي، اتاق‌ها را به‌درستي اندازه‌گيري كنيد تا مواد موردنظر را به‌اندازه تهيه كنيد. عددهاي به‌دست‌آمده را در ارتفاع اتاق از كف تا سقف ضرب كنيد تا به متراژ مربع اتاق برسيد. سپس مي‌توانيد اندازه پنجره‌ها را از اين مقدار كم كنيد. عدد نهايي، متراژي است كه بايد براي آن مواد و رنگ تهيه كنيد. اگر قصد داريد سقف را نيز رنگ‌آميزي كنيد و طول و عرض آن را در هم ضرب كنيد تا به متراژ مربع سقف براي رنگ‌آميزي برسيد. براي احتمال خطا در محاسبات، مي‌توانيد 10 درصد به مقدار رنگي كه قصد خريد آن را داريد اضافه كنيد.

  • رنگ مناسبي براي خانه انتخاب كنيد.

يكي از مهم‌ترين اقداماتي كه قبل از انجام عمليات لازم است انجام دهيد، انتخاب رنگ مناسب است. رنگ‌هاي مات ممكن است قيمت‌هاي پايين‌تري داشته باشند، اما در نظر داشته باشيد كه تميز كردن آن‌ها ممكن است بسيار سخت باشد.

جمع‌بندي

رنگ‌آميزي ساختمان مي‌تواند يكي از حساس‌ترين فرآيندها باشد و به مهارت و تخصص نياز دارد. ازاين‌رو بهتر است اين كار را به افراد ماهر در اين زمينه بسپاريد تا نتيجه بهتري دريافت كنيد. براي دريافت مشاوره در خصوص هزينه نقاشي ساختمان مي‌توانيد با مشاوران كافه نقاشي در ارتباط باشيد.

منبع: نقاشي ساختمان چقدر هزينه برايمان خواهد داشت؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۰۵ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :