ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

رفع مشكل Your Account was compromisedاينستاگرام


رفع مشكل Your Account was compromised

حساب شما به خطر افتاده است

اگر شما هم در اينستاگرام با خطاي  حساب شما به خطرافتاده است روبه رو شده ايد يا همان اخطار به خطر افتادن حسابتان را دريافت كرده ايد و در حال حاظر به دنبال راهي براي رفع مشكل  Your Account was compromised هستيد بايد بگويم كه به جاي خوبي مراجعه كرده ايد ما در اين مقاله قراره به نحوه رفع مشكل قفل شدن پيج اينستاگرام بپردازيم.تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.قبل از اينكه به سراغ ادامه مقاله برويم به يكي از سوالات پر تكرار يعني Change password در اينستاگرام يعني چه ؟ پاسخ ميدهيم.change pssword در اينستاگرام يعني رمز عبور را تغيير دهيد.


پيغام خطا به زبان انگليسي :

Your Account was compromised

it looks like you shared your password with a service to help you get more likes or followers which goes against our community guidelines.

change your password to continue using instagram .if you share your new password with one of these services .you may get blocked from following liking or commenting

ترجمه پيغام خطا به فارسي :

حساب شما به خطر افتاده است به نظر مي‌رسد رمز عبور خود را با سرويسي به اشتراك گذاشته‌ايد تا به شما كمك كند لايك‌ها يا دنبال‌كنندگان بيشتري دريافت كنيد كه برخلاف دستورالعمل‌هاي انجمن ما است.

براي ادامه استفاده از اينستاگرام، رمز عبور خود را تغيير دهيد. اگر رمز عبور جديد خود را با يكي از اين سرويس ها به اشتراك بگذاريد. ممكن است از دنبال كردن لايك يا نظر دادن بلاك شويد.

چرا با خطاي  Your Account was compromisedروبه رو ميشويم ؟

ابتدا شما بايد بدانيد كه چرا اينستاگرام از شما ميخواهد كه رمز را عوض كنيد، اين دلايل به شما كمك مي‌كند تا ديگر با خطاي  Your Account was compromised در اينستاگرام روبه رو نشويد.

حساب شما جديد است

حساب‌هاي جديد بايد هم ايميل و هم تلفن را تأييد كنند. براي ايميل، يك كد يا پيوندي دريافت خواهيد كرد كه ايميل را تأييد مي كند. و براي تأييد تلفن، پيامك حاوي كدي را دريافت خواهيد كرد كه بايد در صفحه نمايش داده شده به برنامه اينستاگرام خود اضافه شود. اگر شما ايميل و شماره تلفن روي پيج خود قرار ندهيد و نمايه خود را تكميل نكنيد با مشكلات  زيادي از جمله قفل شدن اينستاگرام روبه رو ميشويد.


فعاليت ربات مانند 

يكي ديگر از دلايلي كه باعث ميشه شما با خطاي Your Account was compromised روبه رو شويد فعاليت ربات گونه در اكانت هست.وقتي شما در مدت زمان كم فعاليت هاي زيادي از جمله فالو و آنفالو انجام دهيد اينستاگرام حساب شما را قفل ميكند و به نوعي اينستاگرام ميگويد پيج شما به خطر افتاده است و حساب شما را مسدود ميكند و از شما ميخواهد كه با تغيير رمز ثابت كنيد كه يك انسان واقعي هستيد و يك ربات نيستيد.

تغيير رمز عبور

هنگامي كه شما يا شخصي ديگري سعي كنيد رمز عبور حساب اينستاگرام خود را از دستگاه ديگري(دستگاهي كه تا به حال با آن وارد پيج نشده باشيد ) تغيير دهيد، حساب شما قفل خواهد شد تا زماني كه با دريافت كد پيامك تلفن يا كد از طريق ايميل حساب خود را تأييد كنيد.

فعاليت غير معمول در حساب

يكي ديگر از دلايلي كه اينستاگرام اكانت شما را قفل  ميكند اين است  كه فعاليت غيرمعمولي در حساب اينستاگرام شما ديده، بلافاصله شما را از حساب اينستاگرام خود خارج ميكند و پيغام ما متوجه فعاليت غير معمولي از حساب شما شديم بنابراين شما را از سيستم خارج كرديم را به شما نشان ميدهد و از شما خواسته مي شود كه هويت خود را تاييد كنيد.اين تاييد هويت هم از طريق ايميل و هم از طريق شماره امكان پذير است.

خوب تمام دلايلي كه باعث بروز خطاي Your Account was  compromised و ارور تغيير پسورد اينستاگرام ميشود را براي شما توضيح داديم اما همينك كه شما در حال خواندن اين مقاله هستيد با اين مشكل روبه رو شده ايد و به دنبال راهي براي رفع مشكل مسدود شدن اكانت اينستاگرام خود هستيد.پس وقت را تلف نميكنيم و به سراغ اصل ماجرا ميرويم.

بهترين و ساده‌ترين روش موجود براي حل مشكل  اينستاگرام شما اين است كه انجام اين پروسه را بر عهده كارشناسان واحد پشتيباني اينستا جوكار قرار دهيد. بدين منظور يك تماس كوتاه با شماره‌هاي ضميمه شده برقرار سازيد. كارشناسان ما با دريافت برخي مشخصات از سوي شما پروسه بازيابي اكانت را آغاز مي‌كنند و حتي اگر لازم باشد به طور مستقيم با پشتيباني اينستاگرام ارتباط برقرار خواهند كرد و نهايتا اكانت اينستاگرام‌تان را بازيابي مي‌كنند. پس بهترين و بي‌دردسرترين روشي كه مي‌توانيد از آن براي حل مشكل اينستاگرام خود استفاده كنيد، مربوط به تماس گرفتن با كارشناسان اينستا جوكار  مي‌شود.

رفع مشكل Your Account was compromised 

1- وقتي با پيغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شديد. روي change password كليك كنيد.

2- بعد از اين كه روي change password كليك كرديد.با صفحه تازه اي رو به رو ميشويد.

3- سه كادر وجود دارد در كادر اول يعني old password رمز حال حاظر پيج خود را وارد كنيد. old pssword يعني همان رمز قديمي اكانت شما

4- در كادر دوم و سوم يعني كادر هاي new password و new pssword again يك رمز عبور جديد وارد كنيد ( كادر دوم و سوم مشابه باشند ).

5- و در آخر روي تاييد در پايين صفحه كليك كنيد. اگر تاييد نشد احتمالا رمزي كه در كادر دوم و سوم وارد كرديد با هم متفاوت هستند.

خوب به همين راحتي و با استفاده از روش گفته شده ميتوانيد مشكل Your Account was compromisedيا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتي حل كنيد و به فعاليت در اكانت خود ادامه دهيد. فقط توجه كنيد بعد از اين كه اين مشكل را رفع كرديد تا 72 ساعت هيچ نوع فعاليتي لايك.كامنت.فالو و آنفالو انجام ندهيد.

در صورت فراموشي پسورد چه كار كنيم ؟

براي رفع خطاي حسابتان به خطر افتاده است همانطور كه گفتيم شما بايد رمز خود را تغيير دهيد و براي اين كار نياز به داشتن رمز قبلي پيج خود را داريد.اما بدون داشتن رمزي قبلي چطور از مرحله change password رد شويم ؟ اگر شما رمز قبلي اينستاگرام خود را قبلا در حساب گوگل خود ذخيره كرده باشيد براي مشاهده رمز فعلي اينستاگرام در گوشي خود كافيست وارد حساب گوگل خود شده و به قسمت پسورد هاي ذخيره شده برويد.

رفع مشكل Your Account was compromised

اما اگر اين روش براي شما كارساز نبود و به دنبال راهي براي تغيير رمز اينستاگرام بدون داشتن رمز قبلي هستيد كافيست وقتي وارد صفحه change password اينستاگرام شديد . در پايين صفحه روي forgot password   كليك كنيد تا وارد صفحه درخواست تغيير رمز شويد. وقتي وارد صفحه شديد در كادر موجود آيدي يا نام كاربري پيج خود را وارد كنيد و روي send login link كليك كنيد.در اين مرحله يك لينك براي شماره تلفن يا ايميل شما ارسال ميشود كه با كليك روي آن ميتوانيد رمز اينستاگرام خود را بدون داشتن رمز قبلي تغيير دهيد و مجدد به اكانت خود دسترسي پيدا كنيد.

رفع اخطار هنگام كليك روي forgot password

اگر طبق روش قبلي پيش رفتيد و قصد داشتيد كه با استفاده از گزينه forgot password رمز عبور خود را تغيير دهيد هنگام كليك روي فراموشي رمز به شما اخطاري داد يا وقتي وارد صفحه درخواست تغيير رمز شديد به صورت خودكار از آن صفحه خارج شد و اجازه وارد كردن نام كاربري را به شما نداد ابتدا حافظه پنهان برنامه اينستاگرام را پاك كنيد بعد فيل..تر شكن خود را روشن كرده و دوباره اقدام به ورود به صفحه درخواست تغيير رمز اينستاگرام كنيد.

مشكل كار نكردن لينك پيامكي تغيير رمز اينستاگرام

بسياري از كاربراني كه با مشكل Your Account was compromised  اينستاگرام روبه رو شده اند به ما گزارش داده اند كه هنگامي كه از اينستاگرام درخواست لينك تغيير رمز ميكنند.لينك براي شما تلفن آنها ارسال ميشود اما با كليك روي لينك وارد صفحه اصلي اينستاگرام ميشوند و وارد صفحه تغيير رمز اينستاگرام نميشوند. دو حالت هست كه باعث بروز اين مشكل يعني كار نكردن لينك ريست پسورد اينستاگرام ميشود. حالت اول زمانيست كه تاييد دو مرحله اي اكانت شما روشن باشد وقتي تاييد دو مرحله اي روشن باشد لينك ارسالي از طرف اينستاگرام به دليل تنظيمات امنيتي باز نميشود و حالت دوم هم زماني است كه لينك ارسالي داراي باگ باشد.

نتيچه گيري و پايان كار 

در اين مطلب به طور كامل به آموزش your account was compromised  پرداختيم.لطفا به سادگي از كنار اين مطلب رد نشويد چون با مطالعه كامل اين مطلب و عمل كردن به ترفند هاي گفته شده خطاي your account was compromised اينستاگرام شما حل ميشود. اميدوارم از اين مطلب لذت برده باشيد .



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۵۷ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :