ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

چه زماني به يك پشتيبان وبسايت وردپرسي نياز داريم ؟

آيا سايت‌هاي وردپرس به پشتيبان نياز دارند!؟

همانطور كه ميدانيد وردپرس مي‌تواند بهترين مديريت محتوا براي طراحي سايت باشد. اما سوال اينجاست كه پس از در نظر گرفتن وردپرس به منظور اجراي انواع سايت، آيا به پشتيباني وردپرس نيز نياز خواهيم داشت؟ هيچ تفاوتي ندارد كه چه سايتي را با وردپرس راه‌اندازي كرده‌ايد، آنچه كه داراي اهميت است وجود يك پشتيبان آنلاين وردپرس است تا بتواند موارد و مسائل پيش آمده را در مدت زمان كوتاهي برطرف كند.

البته ناگفته نماند كه پشتيباني سايت هاي وردپرسي بايد توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود، لذا بايد از بكارگيري افراد تازه‌ كار براي اين منظور جداً خودداري شود. با اين حال شايد معتقد باشيد كه بكارگيري از پشتيبان وردپرس چندان داراي اهميت نيست و اگر بنا بر شرايط؛ در سايت وردپرس، اختلال يا مشكلي ديده شد با سر و كله زدن، مي‌توان ايراد پيش آمده را رفع كرد. اما اجازه دهيد كه دلايل مهم بكارگيري از يك پشتيباني وردپرس را با شما در ميان بگذاريم تا در اسرع وقت براي استفاده از يك پشتيباني سايت وردپرس اقدام كنيد.

دلايل اهميت استفاده از پشتيبان وردپرس

اينكه چرا بايد از يك متخصص وردپرس در سايت استفاده كرد سوال بسيار با اهميتي است كه پاسخ آن را مي‌توان در بخش‌هاي زير خلاصه كرد:

* بروزرساني سايت

وردپرس به صورت ماهانه بروزرساني‌هايي را به داشبورد اين مديريت محتوا ارسال مي‌كند و مديران وب‌سايت‌ها موظف هستند كه آن را در نظر بگيرند. اما موضوع اينجاست كه بسياري از مديران دانش كافي براي نحوه بروزرساني سايت را ندارند و بديهي است كه براي انجام چنين موردي نياز به يك متخصص خواهند داشت. از طرفي گاهاً اتفاق مي‌افتد كه با انجام بروزرساني، به دليل نقص در پرونده‌هاي وردپرس، سايت از دسترس خارج مي‌شود كه در اين گونه مواقع اهميت استفاده از يك پشتيباني وردپرس بيش‌ازپيش به چشم مي‌آيد.

* اجرا و حفظ امنيت سايت

يكي از مهم‌ترين مواردي كه براي هر نوع سايت چه وردپرس و چه ديگر مديريت محتواهاي موجود داراي اهميت است، اجرا و حفظ امنيت سايت است. در واقع با توجه به اينكه وردپرس تحت حملات DDoS قرار مي‌گيرد، چنانچه از امنيت قابل توجهي برخوردار نباشد، ممكن است به اطلاعات سايت آسيب وارد شود. ضمناً گفتني است كه در نظر گرفتن مسائل امنيتي فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است كه در اين صورت بكارگيري از يك پشتيبان سايت وردپرس بهترين راه‌حل انتخابي است كه بايد توسط مديران سايت‌هاي مختلف در نظر گرفته شود.

* رفع مشكلات سايت

سايت‌هايي كه با وردپرس راه‌اندازي مي‌شوند به دليل آنكه مي‌توان در كدنويسي‌هاي آن تغييرات ايجاد كرد، ممكن است در بعضي از شرايط، كليت اجراي سايت را دچار اختلال كند. بنابراين براي رفع آن، نياز به يك پشتيباني وردپرس است، تا به سرعت موارد پيش آمده را مورد بررسي قرار دهد. به طور كلي مشكلات سايت‌هاي وردپرسي را مي‌توان به بخش‌هاي مختلفي مانند قالب، افزونه‌ها، تنظيمات مديريت وردپرس و مواردي از اين دست تقسيم بندي كرد. ضمناً ناگفته نماند كه هرچه زمان بيشتري براي رفع ايرادات سايت وردپرسي در نظر گرفته شود، احتمال ناديده گرفتن گوگل و حذف از نتايج افزايش مي‌يابد. بنابراين در صورت رخ دادن مشكلات اساسي حتماً از يك پشتيباني سايت هاي وردپرسي استفاده كنيد.

 

 

* نصب افزونه و قالب

گاهاً پيش مي‌آيد كه مديران سايت‌ها به قالب و افزونه‌هاي مختلفي نياز پيدا كنند و به دليل آنكه تخصص كافي براي نصب اين موارد ندارند، احتياج به افراد باتجربه در اين زمينه خواهند داشت. از طرفي مديريت افزونه و قالب و يا تنظيم درست هركدام، سواد سئو و وردپرسي مي‌خواهد كه پرواضح است كه فقط به دست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراين از ديگر مواردي كه براي رفع و رجوع آن نياز به يك پشتيبان وردپرس است، نصب افزونه و انواع قالب نام دارد.

* همگام بودن با موتورهاي جستجو

از جمله موارد بسيار مهم براي پيشرفت يك سايت، توجه گوگل و ديگر موتورهاي جستجو به سايت‌هاست كه بررسي اين موضوع فقط بدست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراين توصيه مي‌كنيم كه اگر قصد داريد در كسب و كارتان پيشرفت‌هاي آنچناني داشته باشيد، حتماً با استفاده از يك پشتيباني وردپرس كه مي‌تواند اطلاعات مفيدي را از موتورهاي جستجو در اختيار شما مديران قرار دهد، استفاده كنيد. اين افراد حتي مي‌توانند ربات‌هاي موتورهاي جستجو را بررسي كنند تا به شما در راه كسب رتبه‌هاي مناسب در كلمه‌هاي كليدي دلخواه كمك نمايند.

* تجزيه و تحليل سايت

مسلماً پيشرفت هر سايت منوط به بررسي‌هاي دوره‌اي توسط افراد باتجربه و متخصص است. از اين رو بايد از افرادي استفاده كرد كه در اين حوزه كاملاً مسلط هستند. پشتيبان‌ سايت‌ هاي وردپرس معمولاً در اين خصوص مي‌توانند بهترين كمك‌ها را براي صاحبان سايت‌ها در نظر بگيرند كه اين مهم نيز فقط با تجزيه و تحليل كامل سايت امكان‌پذير خواهد بود. از مجموعه كارهايي كه در اين بخش توسط يك پشتيباني سايت وردپرسي انجام مي‌شود، مي‌توان به بررسي ورودي‌ها، ثبت يا عدم ثبت شدن لينك‌ها در گوگل، بررسي ارورها در سايت‌مپ و مواردي از اين دست اشاره كرد.

 

 

چرا هر سايتي به پشتياني سايت نياز دارد ؟

هر سايتي نيازمند پشتياني دارد البته نوع پشتيباني و نياز به پشتيباني در هر سايتي يكسان نيست ، ممكن است يك سايت فقط به اندازه اي نيازمند پشتيباني سايت باشد كه فقط سايتش به درستي نمايش داده شود ، اما برخي ديگر از سايتها كه سايت هاي پويا نام دارند مانند سايتهاي فروشگاهي ، خبري ، خدماتي و … نيازمند پشتياني سايت بيشتري هستند گاها برخي از اين سايت ها نيازمند يك تيم كوچك و بزرگ پشتيباني سايت هستند مانند سايتهاي بزرگ مثله ديجي كالا .

اما فروشگاه هاي كوچك تر هم نيازمند يك نفر يا يك تيم پشتياني هستند تا محتويات هر صفحه از سايتشان را وارد كند ، عملكرد فني صفحات سايت را هم از لحاظ فني و هم از لحاظ ظاهري به حدي برساند كه بازديد كننده اي كه وارد سايت ميشود به هدفي كه دارد برسد و مجدد به سايتتان سر بزند همچنين سايت و تمام صفحات بايد براي خزش ربات هاي گوگل بهينه باشد .

اهميت پشتيباني سايت

خدمات و وظايف ديگر پشتيباني سايت شامل : بارگذاري محتويات داخلي صفحات ، بهبود ظاهري و فني سايت ، حفظ امنيت و اطلاعات سايت ،‌ بروزرساني و آپديت نگه داشته سايت ، ساخت صفحات جديد ، رفع ايرادات و خطاهاي احتمالي و …

به طور كلي سايت زمانيكه تازه طراحي ميشود تنها شامل چند صفحه مانند صفحه خانه ، تماس ، درباره ما و صفحه خدمات يا محصولات است، در فرآيند پشتيباني است كه سايت شروع به رشد ميكند و هم از لحاظ عملكرد ، محتويات ، ظاهر و … تبديل به سايت قوي و معتبر ميشود كه به نياز هاي مختلف بازديد كنندگان پاسخ ميدهد .

تفاوت نوع پشتيباني سايت در چيست ؟

خدمات پشتيباني سايت تاپ وردپرس متفاوت است ، يك نوع پشتيباني سايت به منظور پاسخگويي به مشتريان سايت ميباشد كه اين بخش نيازمند تخصص فني و خاصي نيست و تنها پشتيبان بايد در مورد محصول و خدمات سايت اطلاعات كافي داشته باشد تا پاسخگوي سوالات و نياز هاي مشتريان در فرآيند خريد يا مشاوره باشد .

اما بخش اصلي پشتيباني سايت كه معمولا صاحبين سايتها به دنبال همچين پشتيباني براي سايت هستند اين نوع پشتيباني سايت با قبلي كاملا متفاوت است ، اين نوع پشتيباني كه احتمالا شما هم به دنبالش هستيد ، پشتيباني براي كارها و فعاليت هاي عملي سايت ميباشد كه شامل موارد فني و تخصصي زيادي است .


تاپ وردپرس ؛ ارائه‌دهنده معتبرترين سرويس پشتيباني وردپرس

اكنون كه با وظايف پشتيبان وردپرس و مزايايي كه استفاده از اين سرويس مي‌تواند براي وب‌سايت وردپرسي ما به همراه داشته باشد آشنا شديم، لازم است كه تاپ وردپرس را به شما عزيزان معرفي كنيم. همان‌طور كه مي‌دانيد افراد زيادي در اين حيطه در حال فعاليت هستند، اما به نظر شما تمامي وب‌سايت‌ها و كارشناسان از يك سطح دانش و تجربه برخوردارند؟! طبيعتاً نه!

مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر كردن مسير پيشرفت شما عزيزان، پنل‌هاي پشتيباني برنزي، نقره‌اي و طلايي را تعريف كرده است كه هر كدام از آن‌ها مزايا و ويژگي‌هاي مثبتي دارند. تاپ وردپرس معتقد است كه پشتيباني وب‌سايت وردپرسي يك امر بسيار مهم بوده و بايد جدي گرفته شود. اگر بخواهيم نگاهي كوتاه بر مزاياي پكيج‌هاي پشتيباني ارائه شده توسط تاپ وردپرس داشته باشيم، مي‌توانيم بگوئيم كه در اين پكيج‌ها بك‌آپ‌گيري هفتگي، به‌روزرساني هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها، انجام تنظيمات مرتبط با افزونه‌ها و قالب نصب شده، مسدود كردن ديدگاه‌ها و ثبت‌نام‌هاي اسپم، تجزيه و تحليل عملكرد كلي سايت، فعال كردن SSL، تهيه گزارش از ايرادات وب‌سايت، افزايش سرعت و افزايش امنيت سايت وردپرسي و… ارائه شده است.

علاوه بر اين، با كمك تاپ وردپرس مي‌توانيد در رابطه با سئو و بهينه‌‌سازي وب‌سايت خود مانند آموزش سئو رنك مث مشاوره‌هاي موثر و كارآمد دريافت كنيد. دوستان، فراموش نكنيد كه در قرن 21 و در سال 2022 تقريباً هر موضوعي وابسته به اينترنت و تكنولوژي است؛ در نتيجه تنها راه چاره براي كسب سود از اين تغييرات همگام شدن با دنياي مدرن و جديد مي‌باشد. خريد، فروش، ارائه محصولات و خدمات، آموزش و… همه و همه به طريقي درگير با اينترنت هستند. اگر وب‌سايت شما از نوع وردپرسي است، شك نكنيد كه استفاده از سرويس پشتيباني وردپرس مي‌تواند در مسير رشد و توسعه بسيار كمك‌كننده باشد؛ در نتيجه پيشنهاد مي‌شود كه با در نظر گرفتن اين موضوع وب‌سايت خود را به يك تيم پشتيباني حرفه‌اي هم‌چون تاپ وردپرس بسپاريد!

 

منبع : ديار ميرزا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۹:۴۲ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :