ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

طرز تهيه ميلك شيك خرما در كمتر از 5 دقيقه!

شيك خرما نوعي ميلك شيكي است كه با خرما درست مي شود. منشا اين نوشيدني در دره كواچلا در كاليفرنيا است. البته ما هم در ايران از اين شيك به عنوان يك ماده پر كالري استفاده مي‌كنيم. اين نوشيدني معمولا در روزهاي تابستاني توسط مردم مورد استفاده قرار مي‌گيرد ولي بسياري از ورزشكاران از آن به عنوان يك نوشيدني بعد از تمرين‌هاي سخت هم استفاده مي‌كنند. با بخش آشپزي مجله اينترنتي باحال مگ همراه باشيد. 

چرا تهيه شيك خرما را توصيه مي‌كنيم؟

ميلك شيك خرما يك نوشيدني سالم و خوش طعم است كه براي سلامتي ما بسيار مفيد است. حاوي بسياري از ويتامين ها و مواد مغذي است كه به قوي و سالم ماندن ما كمك مي‌كند. به طور مشابه، مي توان آن را در هر زماني از روز مصرف كرد، مانند بعد از ورزش يا قبل از رفتن به سر كار در صبح. ميلك شيك حاوي تمام مواد معدني ضروري مانند پتاسيم، سديم، كلسيم و آهن است. همچنين فوايد زيادي براي سلامتي از جمله تأثير مثبت بر قلب، مغز و بدن دارد. ميلك شيك خرما براي متابوليسم ما بسيار مفيد است زيرا ميلك شيك حاوي مواد مغذي سالمي است كه به بهبود سيستم گوارش ما كمك مي كند.


آيا مي‎توان از شيك خرما در صبحانه استفاده كرد؟

اين شيك يك گزينه عالي براي صبحانه است. اگرچه به دليل قند بالاتر، اغلب آن را به عنوان ميان وعده يا دسر ظهر مي‌خورم. با اين حال، پر از فيبر و پروتئين است كه به شما انرژي مي‌دهد و تا ناهار احساس سيري مي‌كنبد. همچنين سرشار از مواد مغذي، ويتامين‌ها و آنتي‌اكسيدان‌ها است و گياهي است.

مواد لازم 

  • نصف فنجان شير 

  • 3 فنجان بستني وانيلي

  • يك چهارم قاشق چايخوري پودر دارچين

  • ده عدد خرما رسيده و بزرگ

طرز تهيه ميلك شيك خرما 

ابتدا خرماها را بشوييد تا از ذرات كثيفي پاك شوند و سپس خشك شوند.  هسته‌‌هاي آنها را از داخل جدا كنيد. همه مواد را درون مخلوط كن ريخته تا مواد با هم مخلوط و يكدست شوند. در ليوان ريخته و با عسل يا سس كارامل بريزيد و با خامه فرم گرفته يا تكه هاي موز تزيين كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۴:۲۷ توسط:ممد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :