ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

چه زماني به يك پشتيبان وبسايت وردپرسي نياز داريم ؟

آيا سايت‌هاي وردپرس به پشتيبان نياز دارند!؟

همانطور كه ميدانيد وردپرس مي‌تواند بهترين مديريت محتوا براي طراحي سايت باشد. اما سوال اينجاست كه پس از در نظر گرفتن وردپرس به منظور اجراي انواع سايت، آيا به پشتيباني وردپرس نيز نياز خواهيم داشت؟ هيچ تفاوتي ندارد كه چه سايتي را با وردپرس راه‌اندازي كرده‌ايد، آنچه كه داراي اهميت است وجود يك پشتيبان آنلاين وردپرس است تا بتواند موارد و مسائل پيش آمده را در مدت زمان كوتاهي برطرف كند.

البته ناگفته نماند كه پشتيباني سايت هاي وردپرسي بايد توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود، لذا بايد از بكارگيري افراد تازه‌ كار براي اين منظور جداً خودداري شود. با اين حال شايد معتقد باشيد كه بكارگيري از پشتيبان وردپرس چندان داراي اهميت نيست و اگر بنا بر شرايط؛ در سايت وردپرس، اختلال يا مشكلي ديده شد با سر و كله زدن، مي‌توان ايراد پيش آمده را رفع كرد. اما اجازه دهيد كه دلايل مهم بكارگيري از يك پشتيباني وردپرس را با شما در ميان بگذاريم تا در اسرع وقت براي استفاده از يك پشتيباني سايت وردپرس اقدام كنيد.

دلايل اهميت استفاده از پشتيبان وردپرس

اينكه چرا بايد از يك متخصص وردپرس در سايت استفاده كرد سوال بسيار با اهميتي است كه پاسخ آن را مي‌توان در بخش‌هاي زير خلاصه كرد:

* بروزرساني سايت

وردپرس به صورت ماهانه بروزرساني‌هايي را به داشبورد اين مديريت محتوا ارسال مي‌كند و مديران وب‌سايت‌ها موظف هستند كه آن را در نظر بگيرند. اما موضوع اينجاست كه بسياري از مديران دانش كافي براي نحوه بروزرساني سايت را ندارند و بديهي است كه براي انجام چنين موردي نياز به يك متخصص خواهند داشت. از طرفي گاهاً اتفاق مي‌افتد كه با انجام بروزرساني، به دليل نقص در پرونده‌هاي وردپرس، سايت از دسترس خارج مي‌شود كه در اين گونه مواقع اهميت استفاده از يك پشتيباني وردپرس بيش‌ازپيش به چشم مي‌آيد.

* اجرا و حفظ امنيت سايت

يكي از مهم‌ترين مواردي كه براي هر نوع سايت چه وردپرس و چه ديگر مديريت محتواهاي موجود داراي اهميت است، اجرا و حفظ امنيت سايت است. در واقع با توجه به اينكه وردپرس تحت حملات DDoS قرار مي‌گيرد، چنانچه از امنيت قابل توجهي برخوردار نباشد، ممكن است به اطلاعات سايت آسيب وارد شود. ضمناً گفتني است كه در نظر گرفتن مسائل امنيتي فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است كه در اين صورت بكارگيري از يك پشتيبان سايت وردپرس بهترين راه‌حل انتخابي است كه بايد توسط مديران سايت‌هاي مختلف در نظر گرفته شود.

* رفع مشكلات سايت

سايت‌هايي كه با وردپرس راه‌اندازي مي‌شوند به دليل آنكه مي‌توان در كدنويسي‌هاي آن تغييرات ايجاد كرد، ممكن است در بعضي از شرايط، كليت اجراي سايت را دچار اختلال كند. بنابراين براي رفع آن، نياز به يك پشتيباني وردپرس است، تا به سرعت موارد پيش آمده را مورد بررسي قرار دهد. به طور كلي مشكلات سايت‌هاي وردپرسي را مي‌توان به بخش‌هاي مختلفي مانند قالب، افزونه‌ها، تنظيمات مديريت وردپرس و مواردي از اين دست تقسيم بندي كرد. ضمناً ناگفته نماند كه هرچه زمان بيشتري براي رفع ايرادات سايت وردپرسي در نظر گرفته شود، احتمال ناديده گرفتن گوگل و حذف از نتايج افزايش مي‌يابد. بنابراين در صورت رخ دادن مشكلات اساسي حتماً از يك پشتيباني سايت هاي وردپرسي استفاده كنيد.

 

 

* نصب افزونه و قالب

گاهاً پيش مي‌آيد كه مديران سايت‌ها به قالب و افزونه‌هاي مختلفي نياز پيدا كنند و به دليل آنكه تخصص كافي براي نصب اين موارد ندارند، احتياج به افراد باتجربه در اين زمينه خواهند داشت. از طرفي مديريت افزونه و قالب و يا تنظيم درست هركدام، سواد سئو و وردپرسي مي‌خواهد كه پرواضح است كه فقط به دست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراين از ديگر مواردي كه براي رفع و رجوع آن نياز به يك پشتيبان وردپرس است، نصب افزونه و انواع قالب نام دارد.

* همگام بودن با موتورهاي جستجو

از جمله موارد بسيار مهم براي پيشرفت يك سايت، توجه گوگل و ديگر موتورهاي جستجو به سايت‌هاست كه بررسي اين موضوع فقط بدست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراين توصيه مي‌كنيم كه اگر قصد داريد در كسب و كارتان پيشرفت‌هاي آنچناني داشته باشيد، حتماً با استفاده از يك پشتيباني وردپرس كه مي‌تواند اطلاعات مفيدي را از موتورهاي جستجو در اختيار شما مديران قرار دهد، استفاده كنيد. اين افراد حتي مي‌توانند ربات‌هاي موتورهاي جستجو را بررسي كنند تا به شما در راه كسب رتبه‌هاي مناسب در كلمه‌هاي كليدي دلخواه كمك نمايند.

* تجزيه و تحليل سايت

مسلماً پيشرفت هر سايت منوط به بررسي‌هاي دوره‌اي توسط افراد باتجربه و متخصص است. از اين رو بايد از افرادي استفاده كرد كه در اين حوزه كاملاً مسلط هستند. پشتيبان‌ سايت‌ هاي وردپرس معمولاً در اين خصوص مي‌توانند بهترين كمك‌ها را براي صاحبان سايت‌ها در نظر بگيرند كه اين مهم نيز فقط با تجزيه و تحليل كامل سايت امكان‌پذير خواهد بود. از مجموعه كارهايي كه در اين بخش توسط يك پشتيباني سايت وردپرسي انجام مي‌شود، مي‌توان به بررسي ورودي‌ها، ثبت يا عدم ثبت شدن لينك‌ها در گوگل، بررسي ارورها در سايت‌مپ و مواردي از اين دست اشاره كرد.

 

 

چرا هر سايتي به پشتياني سايت نياز دارد ؟

هر سايتي نيازمند پشتياني دارد البته نوع پشتيباني و نياز به پشتيباني در هر سايتي يكسان نيست ، ممكن است يك سايت فقط به اندازه اي نيازمند پشتيباني سايت باشد كه فقط سايتش به درستي نمايش داده شود ، اما برخي ديگر از سايتها كه سايت هاي پويا نام دارند مانند سايتهاي فروشگاهي ، خبري ، خدماتي و … نيازمند پشتياني سايت بيشتري هستند گاها برخي از اين سايت ها نيازمند يك تيم كوچك و بزرگ پشتيباني سايت هستند مانند سايتهاي بزرگ مثله ديجي كالا .

اما فروشگاه هاي كوچك تر هم نيازمند يك نفر يا يك تيم پشتياني هستند تا محتويات هر صفحه از سايتشان را وارد كند ، عملكرد فني صفحات سايت را هم از لحاظ فني و هم از لحاظ ظاهري به حدي برساند كه بازديد كننده اي كه وارد سايت ميشود به هدفي كه دارد برسد و مجدد به سايتتان سر بزند همچنين سايت و تمام صفحات بايد براي خزش ربات هاي گوگل بهينه باشد .

اهميت پشتيباني سايت

خدمات و وظايف ديگر پشتيباني سايت شامل : بارگذاري محتويات داخلي صفحات ، بهبود ظاهري و فني سايت ، حفظ امنيت و اطلاعات سايت ،‌ بروزرساني و آپديت نگه داشته سايت ، ساخت صفحات جديد ، رفع ايرادات و خطاهاي احتمالي و …

به طور كلي سايت زمانيكه تازه طراحي ميشود تنها شامل چند صفحه مانند صفحه خانه ، تماس ، درباره ما و صفحه خدمات يا محصولات است، در فرآيند پشتيباني است كه سايت شروع به رشد ميكند و هم از لحاظ عملكرد ، محتويات ، ظاهر و … تبديل به سايت قوي و معتبر ميشود كه به نياز هاي مختلف بازديد كنندگان پاسخ ميدهد .

تفاوت نوع پشتيباني سايت در چيست ؟

خدمات پشتيباني سايت تاپ وردپرس متفاوت است ، يك نوع پشتيباني سايت به منظور پاسخگويي به مشتريان سايت ميباشد كه اين بخش نيازمند تخصص فني و خاصي نيست و تنها پشتيبان بايد در مورد محصول و خدمات سايت اطلاعات كافي داشته باشد تا پاسخگوي سوالات و نياز هاي مشتريان در فرآيند خريد يا مشاوره باشد .

اما بخش اصلي پشتيباني سايت كه معمولا صاحبين سايتها به دنبال همچين پشتيباني براي سايت هستند اين نوع پشتيباني سايت با قبلي كاملا متفاوت است ، اين نوع پشتيباني كه احتمالا شما هم به دنبالش هستيد ، پشتيباني براي كارها و فعاليت هاي عملي سايت ميباشد كه شامل موارد فني و تخصصي زيادي است .


تاپ وردپرس ؛ ارائه‌دهنده معتبرترين سرويس پشتيباني وردپرس

اكنون كه با وظايف پشتيبان وردپرس و مزايايي كه استفاده از اين سرويس مي‌تواند براي وب‌سايت وردپرسي ما به همراه داشته باشد آشنا شديم، لازم است كه تاپ وردپرس را به شما عزيزان معرفي كنيم. همان‌طور كه مي‌دانيد افراد زيادي در اين حيطه در حال فعاليت هستند، اما به نظر شما تمامي وب‌سايت‌ها و كارشناسان از يك سطح دانش و تجربه برخوردارند؟! طبيعتاً نه!

مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر كردن مسير پيشرفت شما عزيزان، پنل‌هاي پشتيباني برنزي، نقره‌اي و طلايي را تعريف كرده است كه هر كدام از آن‌ها مزايا و ويژگي‌هاي مثبتي دارند. تاپ وردپرس معتقد است كه پشتيباني وب‌سايت وردپرسي يك امر بسيار مهم بوده و بايد جدي گرفته شود. اگر بخواهيم نگاهي كوتاه بر مزاياي پكيج‌هاي پشتيباني ارائه شده توسط تاپ وردپرس داشته باشيم، مي‌توانيم بگوئيم كه در اين پكيج‌ها بك‌آپ‌گيري هفتگي، به‌روزرساني هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها، انجام تنظيمات مرتبط با افزونه‌ها و قالب نصب شده، مسدود كردن ديدگاه‌ها و ثبت‌نام‌هاي اسپم، تجزيه و تحليل عملكرد كلي سايت، فعال كردن SSL، تهيه گزارش از ايرادات وب‌سايت، افزايش سرعت و افزايش امنيت سايت وردپرسي و… ارائه شده است.

علاوه بر اين، با كمك تاپ وردپرس مي‌توانيد در رابطه با سئو و بهينه‌‌سازي وب‌سايت خود مانند آموزش سئو رنك مث مشاوره‌هاي موثر و كارآمد دريافت كنيد. دوستان، فراموش نكنيد كه در قرن 21 و در سال 2022 تقريباً هر موضوعي وابسته به اينترنت و تكنولوژي است؛ در نتيجه تنها راه چاره براي كسب سود از اين تغييرات همگام شدن با دنياي مدرن و جديد مي‌باشد. خريد، فروش، ارائه محصولات و خدمات، آموزش و… همه و همه به طريقي درگير با اينترنت هستند. اگر وب‌سايت شما از نوع وردپرسي است، شك نكنيد كه استفاده از سرويس پشتيباني وردپرس مي‌تواند در مسير رشد و توسعه بسيار كمك‌كننده باشد؛ در نتيجه پيشنهاد مي‌شود كه با در نظر گرفتن اين موضوع وب‌سايت خود را به يك تيم پشتيباني حرفه‌اي هم‌چون تاپ وردپرس بسپاريد!

 

منبع : ديار ميرزا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۹:۴۲ توسط:ممد موضوع:

خريد قهوه گانودرما سوپريم از خاص باكس

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز

اخيرا قهوه گانودرما سوپريم كه تركيب يك قهوه فوري با پودر قارچ است، به علت خواص دارويي كه آن قارچ دارد بسيار محبوب شده است.

گانودرما خواص معجزه‌آسايي در درمان بعضي بيماري‌ها دارد. قهوه گانودرما كه از عصاره اين قارچ گرفته مي‌شود، نوعي پودر با مزاياي فراوان است. گانودرما به قارچ جاودانگي نيز شهرت پيدا كرده است و چينيان معتقد بودند مواد مغذي فراواني دارد و باعث طول عمر مي‌شود. به نقل از وب سايت ويكي پديا Ganoderma lucidum يك گونه قارچ با رنگي مايل به قرمز است كه داراي توزيع محدودي در اروپا و مناطقي از چين مي باشد، جايي كه در آن درختان سخت چوب رشد مي كند. گونه وحشي گانودرما در ايالات متحده مخصوصا كاليفرنيا و يوتا يافت شده است.

 

با مصرف اين پودر مي‌توانيد مصرف قهوه را كم كنيد، اما همچنان انرژي لازم را داشته باشيد. در واقع افراد زيادي به همين دليل قهوه گانودرما را مصرف مي‌كنند تا از فوايد قارچ گانودرما همراه با قهوه بهره ببرند.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2020/11/10/0/2974237.jpeg

 

خريد قهوه گانودرما از سايت خاص باكس تضميني براي سلامتي و تقويت سيستم ايمني بدن است، در ادامه با ما همراه باشيد.

علت محبوبيت قهوه گانودرما

مصرف اين قهوه سطح انرژي را بالا مي‌برد و به افزايش ايمني بدن، رفع خستگي و تقويت حافظه كمك مي‌كند. گانودرما ويتامين‌ها و مواد معدني زيادي دارد. اين قارچ جلوي فرآيند پير شدن را مي‌گيرد و گردش خون را بهبود مي‌بخشد.

گانودرما را به صورت تركيبي با قهوه مصرف مي‌كنند و طعم‌هاي مختلفي دارد. مقدار شكر موجود در قهوه گانودرما استاندارد است و براي مبتلايان به ديابت مشكلي ايجاد نمي‌كند.

خواص معجزه‌آساي قهوه گانودرما

تحقيقات زيادي در مورد قهوه گانودرما انجام شده است كه نشان مي‌دهد اين قارچ خواص زيادي دارد و مي‌تواند در طب سنتي به كار گرفته شود. از جمله خواص آن مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم.

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

گانودرما و كاهش خطر ابتلا به سرطان

قهوه موكا گانودرما با داشتن موادي چون ترپنوئيد و پلي ساكاريد خاصيت ضد سرطاني دارد. اين قهوه با داشتن اسيد آمينه و آنتي اكسيدان از سرطان جلوگيري مي‌كند.

گانودرما و پيشگيري از ديابت

قهوه گانودرما قند خون بدن را كنترل مي‌كند و از بدن در برابر ديابت محافظت مي‌كند.

تقويت سيستم ايمني بدن با قهوه گانودرما

گانودرما در درمان ويروس‌ها و عفونت‌ها مفيد است و اختلالات ريوي را درمان مي‌كند. همچنين در تقويت سيستم ايمني موثر است. قهوه گانودرما با داشتن ويتامين C براي درمان بيماري‌هاي ويروسي استفاده مي‌شود.

اين قارچ سيستم ايمني را متعادل مي‌كند و التهابات را از بين مي‌برد.

درمان پاركينسون با گانودرما

گانودرما دارويي سنتي است، التهابات عصبي را كاهش مي‌دهد و از پاركينسون جلوگيري مي‌كند. طبق تحقيقات دليل اصلي اين بيماري التهابات عصبي هستند.

مبارزه با روند پيري با گانودرما

با مصرف گانودرما به جنگ پيري برويد. قهوه گانودرما حاوي مواد ضد پيري است و مصرف طولاني مدت آن از ريزش مو و نيز سفيد شدن آن جلوگيري مي‌كند.

درمان كبد چرب با مصرف قهوه گانودرما

اگر كبد چرب داريد، مصرف روزانه قهوه گانودرما را فراموش نكنيد. اين قارچ خواص سم زدايي دارد و كبد را پاكسازي مي‌كند.

 

به طور كلي قهوه گانودرما معجوني براي بازيابي سلامتي در اين روزهاست.در دوره و زمانه اي كه سلامتي تن و آرامش جان گوهر كميابي شده بهتر است بيش از پيش به فكر سلامتي خود باشيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۰۱ توسط:ممد موضوع:

بازيابي پيج بدون ايميل و شماره

بعضي از كاربران از ما سوال ميپرسند كه آيا ورود به اينستاگرام بدون شماره و ايميل امكانپذير هست؟  در جواب به اين سوال بايد بگوييم بله برگرداندن پيج اينستاگرام بدون ايميل و شماره امكانپذير هست. مجموعه بزرگ بازيابي پيج اينستاگرام جوكار با مديريت حسين موسوي در كمتر از چند دقيقه اكانت اينستاگرام شما را بازيابي خواهد كرد . پس اگر مشكل عدم دسترسي به شماره و ايميل پيج اينستاگرام خود را داريد و به دنبال برگرداندن پيج اينستاگرام تضميني هستيد، ميتوانيد اين كار را به متخصصين اينستاجوكار بسپاريد.

 

چگونگي ورود به حساب اينستاگرام

 

اگر شما در مورد چگونگي ورود به حساب اينستاگرام خود سردرگرم هست و قصد ورود به حساب اينستاگرام خود و نصب پيج اينستا خود را داريد و  به دنبال راهي براي بازيابي حساب اينستاگرام  حذف شده خود هستيد، ميتوانيد از يكي از روش هاي گفته شده در همين مقاله استفاده كنيد و اگر تخصص كافي نداريد اين كار را به خدمات بازگرداني پيج اينستاگرام بسپاريد.

 

چگونه وارد اكانت قبلي اينستاگرام خود شويم؟

 

براي بازگشت به اكانت قبلي اينستاگرام و نصب اينستاگرام قبلي خود شما روش و راهكار هاي زيادي در پيش داريد، براي وارد شدن به پيج قبلي اينستاگرام خود ميتوانيد از روش هايي همچون ارسال پيامك و ارسال ايميل استفاده كنيد. اگر برگرداندن اكانت اينستاگرام برايتان مقدور نيست و بازگشت به اكانت قبلي اينستاگرام با شماره تلفن و ايميل را خودتان نميتوانيد انجام دهيد، ميتوانيد اين كار را به متخصصين ما بسپاريد و ديگر دنبال سوال چگونه پيج قبلي اينستا رو برگردونيم بدون رمز ؟ نباشيد.

 

خدمات بازگرداني پيج اينستاگرام

  

مجموعه بزرگ بازيابي پيج اينستاگرام جوكار با مديريت حسين موسوي در كمتر از چند دقيقه پيج هك شده ،ديسيبل شده يا رمز پيج شما را بازگرداني مي كند.حساب هاي بازيابي شده توسط ما در اينستاگرام شامل اكانت هايي مي شود كه از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسي در اينستاگرام مي تواند شامل: فراموشي رمز عبور ، هك شدن اكانت ، گم شدن گوشي موبايل و هرگونه مشكلي كه باعث عدم دسترسي اكانت اينستاگرام شما شود.


متخصص و حرفه اي


تيم بازيابي پيج اينستاگرام جوكار ، تشكيل شده از چندين نفر از بهترين و با تجربه ترين افراد در زمينه بازيابي پيج اينستاگرام است.اين افراد همگي داراي سابقه كاري بيش از 5 سال هستند.


قابل اعتماد

تيم بازيابي پيج اينستاگرام جوكار ، قابل اعتماد ترين شركت براي حل مشكلات اينستاگرامي شماست و داراي چندين مجوز و نماد اعتماد از سوي مراكز دولتي است.


پشتيباني سريع


تيم بازگرداني پيج اينستاگرام جوكار ، به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزيزان هست و در هر زمان از شبانه روز كه با ما ارتباط برقرار كنيد در سريعترين زمان به شما پاسخ خواهيم داد.


تلاش ما همواره ارائه خدمات باكيفيت است


هدف ما تيم بازيابي پيج اينستاگرام جوكار، اين است كه بهترين و با كيفيت ترين خدمات بازيابي پيج اينستاگرام را براي مشتريان خود ارائه دهيم.

 

بازيابي پيج اينستاگرام


خدمات بازيابي پيج

 

بازيابي پيج ديسيبل شده


اگر اكانت اينستاگرام شما ديسيبل شده است،تيم متخصص جوكار در سريعترين زمان پيج اينستاگرام ديسيبل و غيرفعال شده شما بازگرداني ميكند.


بازيابي پيج هك شده


اگر حساب اينستاگرام شما هك شده است، تيم متخصص جوكار در سريعترين زمان پيج اينستاگرام هك شده شما بازگرداني ميكند.


بازيابي پيج زير 13 سال


اگر حساب اينستاگرام شما هم با مشكل محدوديت سني روبه رو شده است، تيم متخصص جوكار در سريعترين زمان پيج محدوديت سن خورده شما بازگرداني ميكند.


بازيابي رمز پيج اينستاگرام


اگر شما هم رمز اكانت اينستاگرام خود را فراموش كرده ايد و براي ورود به اينستاگرام دچار مشكل شده ايد، اين كار را به متخصصين ما بسپاريد.


حذف تاييد دومرحله اي اينستاگرام


يكي ديگر از خدمات تيم بازيابي پيج جوكار حذف كردن تاييد دومرحله اي اكانت هاي بدون داشتن كد هشت رقمي است، متخصصين ما در سريعترين زمان اين كار را انجام ميدهند.


رفع ديگر مشكلات اينستاگرام


هر مشكلي كه در اينستاگرام داريد، فرق نميكند كه آن مشكل چه نوع مشكلي باشد. تيم ما قادر به رفع تمامي مشكلات اينستاگرامي شما است.

 

بازيابي پيج اينستاگرام

چرا ما را انتخاب كنيد؟

 

مجموعه بزرگ بازيابي پيج اينستاگرام جوكار با مديريت حسين موسوي در كمتر از چند دقيقه پيج هك شده ،ديسيبل شده يا رمز پيج شما را بازگرداني مي كند.حساب هاي بازيابي شده توسط ما در اينستاگرام شامل اكانت هايي مي شود كه از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسي در اينستاگرام مي تواند شامل: فراموشي رمز عبور ، هك شدن اكانت ، گم شدن گوشي موبايل و هرگونه مشكلي كه باعث عدم دسترسي اكانت اينستاگرام شما شود.


خدمات بازگرداني پيج اينستاگرام

 

بازگرداني پيج ديسيبل شده اينستاگرام | چنانچه در فرايند ورود به اكانت خود در اينستاگرام دچار مشكل شده ايد، مي توانيد اكانت اينستاگرام هك شده و يا از دسترس خارج شده خود را در جهت رفع مشكل به كارشناسان ما بسپاريد. مجموعه بزرگ جوكار كمتر از چند دقيقه پيج هك شده ،ديسيبل شده يا رمز پيج شما را بازگرداني مي كند.

حساب هاي بازيابي شده توسط ما در اينستاگرام شامل اكانت هايي مي شود كه از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسي در اينستاگرام مي تواند شامل: فراموشي رمز عبور ، هك شدن اكانت ، گم شدن گوشي موبايل و هرگونه مشكلي كه باعث عدم دسترسي اكانت اينستاگرام شما شود. ما خدمات بازگرداني اينستاگرام را در اختيار شما مشتريان عزيز قرار ميدهيم تا بتوانيم پيج از دست رفته شما را با ترفندهاي روز و متدهاي كاربردي بازگردانيم . فعاليت هاي مضاعف شما براي بازگرداني پيج اگر خارج از استانداردهايي باشد كه سرور اينستاگرام به آن ها اكشن بدهند مي تواند همان شانس بازگرداني اكانت هك شده شما را هم از شما بگيرد . تيم جوكار همراه شما عزيزان است با يك مشاوره كاملا حرفه اي كاربردي .


پشتياني 24 ساعته 7 روز هفته


مجموعه بزرگ جوكار با بهترين متخصصان در حوزه بازگرداني پيج 24 ساعت و 7 روز هفته جهت بازگرداني پيج آماده پاسخگوي به مشكلات شما است تا بتوانيد پيج هك شده ،ديسيبل شده و… شما را بازگرداني كند .


استفاده از بهترين روش ها


براي بازگرداني پيج شما از بهترين و سريع ترين روش هاي بازگرداني پيج اينستاگرام توسط مجموعه استفاده مي شود.


كمترين قيمت


با كمترين قيمت و در سريع ترين زمان ممكن مشكل پيج شما را رفع خواهم كرد.


اطلاع رساني دقيق


تيم بزرگ بازيابي پيج جوكار با پشتيباني قوي و سريع شما را در جريان روند پشرفت دقيق كار قرار خواهند

پرداخت امن و آسوده


مجموعه بزرگ جوكار با مديريت حسين موسوي با داشتن سابقه درخشان در زمينه خدمات اينستاگرام و تلگرام مورد اعتماد صدها برند و مشتريان عزيز مي باشد.


بازيابي پيج ديسيبل شده 

 

قبل از بررسي و دريافت خدمات بازگرداني پيج اينستاگرام بدانيد چه مواردي موجب ديسيبل شدن پيج شما مي شود . خيلي ها اين سوال را دارند كه علت دسيبل شدن پيج اينستا چيست . در برگه اي مجزا به كليات دلايل اين مشكل خواهيم پرداخت اما مهمترين نكاتي كه در اين مشكل دخيل هستند عبارتند از :

جذب فالوور فيك براي حسابي كه زير 1 ساعت راه اندازي شده است + نداشتن شماره تلفن معتبر روي پيج اينستا + استفاده مكرر از فيل..ترشكن + لاگين شدن همزان از چند ديوايس + ديسيبل شدن پيج توسط هكر يا خريداريك ه قصد كلاهبرداري دارد.

بازيابي پيج هك شده 

 

هك شدن پيج اينستاگرام و روبه رو شدن با خطاي You are logged out of your account. the account owner may have change the password واقعا يكي از اتفاقات خيلي تلخ در حوزه اينستاگرام است كه ممكن است براي هر پيجي در اينستاگرام پيش بيايد.وقتي پيج شما هك شود.شما ديگر هيچ دسترسي به پيج خود نداريد و وقتي وارد اكانت خود ميشويد با خطاي از سيستم حساب خود خارج شده ايد ممكن است مالك حساب گذرواژه را تغيير داده باشد روبه رو ميشويد و در اكثر مواقع هكر ايميل و شما تلفن اكانت شما را تغيير ميدهد و اطلاعات خود را جايگزين ميكند كه شما ديگر هيچ راه دسترسي به اكانت نداشته باشيد.


رفع مشكل سن اينستاگرام 


اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به ميلادي زير 13 سال وارد كنيد،يا در قسمت ويرايش نمايه سن خود را تغيير و به زير 13 سال ببريد، اينستاگرام حساب شما را غير فعال ميكند، و ديگر نميتوانيد وارد اكانت خود شويد،و با خطاي زير روبه رو ميشويد.سن شما براي استفاده از اينستاگرام كافي نيست.
You are not old enough to use Instagram


رفع ارور Confirm it’s You to Login در اينستاگرام

 

كاربران زيادي به ما گزارش داده اند كه هنگام ورود به اكانت اينستاگرام خود با خطاي Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب اين يعني چه ؟ يعني : تأييد كنيد كه شما هستيد تا به سيستم وارد شويد ما متوجه فعاليت غيرعادي از حساب شما شديم بنابراين شما را از سيستم خارج كرديم. مراحل بعدي را ظرف 30 روز دنبال كنيد تا بتوانيم قبل از غيرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانيم.






برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۱۶ توسط:ممد موضوع:

رفع مشكل Your Account was compromisedاينستاگرام


رفع مشكل Your Account was compromised

حساب شما به خطر افتاده است

اگر شما هم در اينستاگرام با خطاي  حساب شما به خطرافتاده است روبه رو شده ايد يا همان اخطار به خطر افتادن حسابتان را دريافت كرده ايد و در حال حاظر به دنبال راهي براي رفع مشكل  Your Account was compromised هستيد بايد بگويم كه به جاي خوبي مراجعه كرده ايد ما در اين مقاله قراره به نحوه رفع مشكل قفل شدن پيج اينستاگرام بپردازيم.تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.قبل از اينكه به سراغ ادامه مقاله برويم به يكي از سوالات پر تكرار يعني Change password در اينستاگرام يعني چه ؟ پاسخ ميدهيم.change pssword در اينستاگرام يعني رمز عبور را تغيير دهيد.


پيغام خطا به زبان انگليسي :

Your Account was compromised

it looks like you shared your password with a service to help you get more likes or followers which goes against our community guidelines.

change your password to continue using instagram .if you share your new password with one of these services .you may get blocked from following liking or commenting

ترجمه پيغام خطا به فارسي :

حساب شما به خطر افتاده است به نظر مي‌رسد رمز عبور خود را با سرويسي به اشتراك گذاشته‌ايد تا به شما كمك كند لايك‌ها يا دنبال‌كنندگان بيشتري دريافت كنيد كه برخلاف دستورالعمل‌هاي انجمن ما است.

براي ادامه استفاده از اينستاگرام، رمز عبور خود را تغيير دهيد. اگر رمز عبور جديد خود را با يكي از اين سرويس ها به اشتراك بگذاريد. ممكن است از دنبال كردن لايك يا نظر دادن بلاك شويد.

چرا با خطاي  Your Account was compromisedروبه رو ميشويم ؟

ابتدا شما بايد بدانيد كه چرا اينستاگرام از شما ميخواهد كه رمز را عوض كنيد، اين دلايل به شما كمك مي‌كند تا ديگر با خطاي  Your Account was compromised در اينستاگرام روبه رو نشويد.

حساب شما جديد است

حساب‌هاي جديد بايد هم ايميل و هم تلفن را تأييد كنند. براي ايميل، يك كد يا پيوندي دريافت خواهيد كرد كه ايميل را تأييد مي كند. و براي تأييد تلفن، پيامك حاوي كدي را دريافت خواهيد كرد كه بايد در صفحه نمايش داده شده به برنامه اينستاگرام خود اضافه شود. اگر شما ايميل و شماره تلفن روي پيج خود قرار ندهيد و نمايه خود را تكميل نكنيد با مشكلات  زيادي از جمله قفل شدن اينستاگرام روبه رو ميشويد.


فعاليت ربات مانند 

يكي ديگر از دلايلي كه باعث ميشه شما با خطاي Your Account was compromised روبه رو شويد فعاليت ربات گونه در اكانت هست.وقتي شما در مدت زمان كم فعاليت هاي زيادي از جمله فالو و آنفالو انجام دهيد اينستاگرام حساب شما را قفل ميكند و به نوعي اينستاگرام ميگويد پيج شما به خطر افتاده است و حساب شما را مسدود ميكند و از شما ميخواهد كه با تغيير رمز ثابت كنيد كه يك انسان واقعي هستيد و يك ربات نيستيد.

تغيير رمز عبور

هنگامي كه شما يا شخصي ديگري سعي كنيد رمز عبور حساب اينستاگرام خود را از دستگاه ديگري(دستگاهي كه تا به حال با آن وارد پيج نشده باشيد ) تغيير دهيد، حساب شما قفل خواهد شد تا زماني كه با دريافت كد پيامك تلفن يا كد از طريق ايميل حساب خود را تأييد كنيد.

فعاليت غير معمول در حساب

يكي ديگر از دلايلي كه اينستاگرام اكانت شما را قفل  ميكند اين است  كه فعاليت غيرمعمولي در حساب اينستاگرام شما ديده، بلافاصله شما را از حساب اينستاگرام خود خارج ميكند و پيغام ما متوجه فعاليت غير معمولي از حساب شما شديم بنابراين شما را از سيستم خارج كرديم را به شما نشان ميدهد و از شما خواسته مي شود كه هويت خود را تاييد كنيد.اين تاييد هويت هم از طريق ايميل و هم از طريق شماره امكان پذير است.

خوب تمام دلايلي كه باعث بروز خطاي Your Account was  compromised و ارور تغيير پسورد اينستاگرام ميشود را براي شما توضيح داديم اما همينك كه شما در حال خواندن اين مقاله هستيد با اين مشكل روبه رو شده ايد و به دنبال راهي براي رفع مشكل مسدود شدن اكانت اينستاگرام خود هستيد.پس وقت را تلف نميكنيم و به سراغ اصل ماجرا ميرويم.

بهترين و ساده‌ترين روش موجود براي حل مشكل  اينستاگرام شما اين است كه انجام اين پروسه را بر عهده كارشناسان واحد پشتيباني اينستا جوكار قرار دهيد. بدين منظور يك تماس كوتاه با شماره‌هاي ضميمه شده برقرار سازيد. كارشناسان ما با دريافت برخي مشخصات از سوي شما پروسه بازيابي اكانت را آغاز مي‌كنند و حتي اگر لازم باشد به طور مستقيم با پشتيباني اينستاگرام ارتباط برقرار خواهند كرد و نهايتا اكانت اينستاگرام‌تان را بازيابي مي‌كنند. پس بهترين و بي‌دردسرترين روشي كه مي‌توانيد از آن براي حل مشكل اينستاگرام خود استفاده كنيد، مربوط به تماس گرفتن با كارشناسان اينستا جوكار  مي‌شود.

رفع مشكل Your Account was compromised 

1- وقتي با پيغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شديد. روي change password كليك كنيد.

2- بعد از اين كه روي change password كليك كرديد.با صفحه تازه اي رو به رو ميشويد.

3- سه كادر وجود دارد در كادر اول يعني old password رمز حال حاظر پيج خود را وارد كنيد. old pssword يعني همان رمز قديمي اكانت شما

4- در كادر دوم و سوم يعني كادر هاي new password و new pssword again يك رمز عبور جديد وارد كنيد ( كادر دوم و سوم مشابه باشند ).

5- و در آخر روي تاييد در پايين صفحه كليك كنيد. اگر تاييد نشد احتمالا رمزي كه در كادر دوم و سوم وارد كرديد با هم متفاوت هستند.

خوب به همين راحتي و با استفاده از روش گفته شده ميتوانيد مشكل Your Account was compromisedيا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتي حل كنيد و به فعاليت در اكانت خود ادامه دهيد. فقط توجه كنيد بعد از اين كه اين مشكل را رفع كرديد تا 72 ساعت هيچ نوع فعاليتي لايك.كامنت.فالو و آنفالو انجام ندهيد.

در صورت فراموشي پسورد چه كار كنيم ؟

براي رفع خطاي حسابتان به خطر افتاده است همانطور كه گفتيم شما بايد رمز خود را تغيير دهيد و براي اين كار نياز به داشتن رمز قبلي پيج خود را داريد.اما بدون داشتن رمزي قبلي چطور از مرحله change password رد شويم ؟ اگر شما رمز قبلي اينستاگرام خود را قبلا در حساب گوگل خود ذخيره كرده باشيد براي مشاهده رمز فعلي اينستاگرام در گوشي خود كافيست وارد حساب گوگل خود شده و به قسمت پسورد هاي ذخيره شده برويد.

رفع مشكل Your Account was compromised

اما اگر اين روش براي شما كارساز نبود و به دنبال راهي براي تغيير رمز اينستاگرام بدون داشتن رمز قبلي هستيد كافيست وقتي وارد صفحه change password اينستاگرام شديد . در پايين صفحه روي forgot password   كليك كنيد تا وارد صفحه درخواست تغيير رمز شويد. وقتي وارد صفحه شديد در كادر موجود آيدي يا نام كاربري پيج خود را وارد كنيد و روي send login link كليك كنيد.در اين مرحله يك لينك براي شماره تلفن يا ايميل شما ارسال ميشود كه با كليك روي آن ميتوانيد رمز اينستاگرام خود را بدون داشتن رمز قبلي تغيير دهيد و مجدد به اكانت خود دسترسي پيدا كنيد.

رفع اخطار هنگام كليك روي forgot password

اگر طبق روش قبلي پيش رفتيد و قصد داشتيد كه با استفاده از گزينه forgot password رمز عبور خود را تغيير دهيد هنگام كليك روي فراموشي رمز به شما اخطاري داد يا وقتي وارد صفحه درخواست تغيير رمز شديد به صورت خودكار از آن صفحه خارج شد و اجازه وارد كردن نام كاربري را به شما نداد ابتدا حافظه پنهان برنامه اينستاگرام را پاك كنيد بعد فيل..تر شكن خود را روشن كرده و دوباره اقدام به ورود به صفحه درخواست تغيير رمز اينستاگرام كنيد.

مشكل كار نكردن لينك پيامكي تغيير رمز اينستاگرام

بسياري از كاربراني كه با مشكل Your Account was compromised  اينستاگرام روبه رو شده اند به ما گزارش داده اند كه هنگامي كه از اينستاگرام درخواست لينك تغيير رمز ميكنند.لينك براي شما تلفن آنها ارسال ميشود اما با كليك روي لينك وارد صفحه اصلي اينستاگرام ميشوند و وارد صفحه تغيير رمز اينستاگرام نميشوند. دو حالت هست كه باعث بروز اين مشكل يعني كار نكردن لينك ريست پسورد اينستاگرام ميشود. حالت اول زمانيست كه تاييد دو مرحله اي اكانت شما روشن باشد وقتي تاييد دو مرحله اي روشن باشد لينك ارسالي از طرف اينستاگرام به دليل تنظيمات امنيتي باز نميشود و حالت دوم هم زماني است كه لينك ارسالي داراي باگ باشد.

نتيچه گيري و پايان كار 

در اين مطلب به طور كامل به آموزش your account was compromised  پرداختيم.لطفا به سادگي از كنار اين مطلب رد نشويد چون با مطالعه كامل اين مطلب و عمل كردن به ترفند هاي گفته شده خطاي your account was compromised اينستاگرام شما حل ميشود. اميدوارم از اين مطلب لذت برده باشيد .



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۵۷ توسط:ممد موضوع:

نكاتي مهم در رابطه با خريد اجاق گاز صنعتي

اگر قصد خريد اجاق گاز صنعتي را داريد، تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد. در اين مقاله قصد داريم نكات كاربردي و مهمي را در اين باره خدمت شما عزيزان توضيح دهيم؛ بنابراين اگر از آن دسته از افرادي هستيد كه صاحب آشپزخانه‌هاي بزرگ و يا رستوران هستيد، بهتر است خواندن اين مقاله را از دست ندهيد.

همان طور كه مي‌دانيد براي داشتن يك آشپزخانه يا رستوران مجهز و كامل، بايد وسايل اوليه آن نظير يخچال، اجاق گاز، فر و... را تهيه كنيد. براي خريد هر كدام از اين وسايل لازم است پارامترهايي را در نظر داشته باشيد تا در نهايت بتوانيد بهترين‌ها را تهيه كنيد. ما در اين جا در مورد خريد اجاق گاز صنعتي ، شما عزيزان را راهنمايي مي‌كنيم و خواهيد دانست كه چگونه مي‌توانيد يك اجاق باكيفيت را تهيه كنيد.

اگر به بازار سري زده باشيد، خواهيد ديد كه مدل‌ها و طرح‌هاي متفاوتي از اجاق گازها در بازار وجود دارد و اين خود يك مزيت است كه هر فرد مي‌تواند بسته به نياز و سليقه‌ خود خريد كند؛ اما دقت داشته باشيد كه علاوه‌بر طرح و مدل بايد شركت سازنده‌ اجاق گاز، سايز و بسياري از پارامترهاي ديگر را نيز در نظر داشته باشيد. در ادامه‌ مقاله در اين باره توضيحات بيش‌تري خواهيم داد.

خريد اجاق گاز صنعتي مرغوب

همان طور كه در بخش مقدمه هم توضيح داديم، براي كار كردن در يك آشپزخانه بزرگ لازم است اجاق گاز خوبي را خريداري كنيد تا در طول كار بتواند بهترين بازدهي را براي شما داشته باشيد. در آشپزخانه‌ها از اجاق گازها استفاده‌هاي زيادي مي‌شود كه مي‌توان به پخت غذاهاي اصلي، پخت انواع خورشت‌ها، دسر و ميان وعده‌ها اشاره كرد.

بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه خريد اجاق گاز صنعتي، يكي از ضروري‌ترين و اولين كارهايي است كه بايد براي داشتن يك آشپزخانه مجهز انجام دهيد. اجاق گازها كاربردهاي بسيار زيادي دارند و بسته به طراحي و توليد، هر كدام ويژگي‌هاي متفاوتي را شامل مي‌شوند. اكثر اجاق گازهايي كه صنعتي هستند از جنس استيل بوده و ضد زنگ هستند.

اگر صاحب يك رستوران، كترينگ و يا كافه هستيد، لازم است در ليست خريد خود، اجاق گاز را فراموش نكنيد. در ساخت برخي از اجاق گازها از ترموكوپل استفاده شده است و اين مي‌تواند يكي از ويژگي‌هاي خوب اجاق گاز به حساب آيد. در زمان قطع شدن، در صورتي كه اجاق داراي ترموكوپل باشد، به طور اتوماتيك گاز شعله قطع مي‌شود. در كل واضح است كه اجاق گاز صنعتي كاربردهاي بسيار زيادي دارد و براي مصارف گوناگوني مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

پارامترهايي كه بايد در خريد اجاق گاز صنعتي خوب در نظر بگيريد

در بخش قبلي مقاله به طور كلي توضيح داديم كه يك اجاق گاز صنعتي مرغوب بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد. در اين بخش از مقاله قصد داريم مواردي را بيان كنيم كه پيش از خريد لازم است آن‌ها را در نظر بگيريد و در نهايت بسته به سليقه و نيازتان خريد خود را انجام دهيد.

مواردي كه بايد براي خريد اجاق گاز صنعتي در نظر داشته باشيد، عبارت است از:

1-متفاوت بودن اندازه‌هاي شعله اجاق گاز: يكي از مواردي كه بهتر است در خريد اجاق گاز به آن دقت كنيد، سايز شعله‌هاي اجاق است. خروجي حرارتي شعله‌ها با يكديگر متفاوت است و مسلما براي پخت غذاها نياز به حرارت‌هاي متفاوتي داريد. در نتيجه اگر اجاق گازي را انتخاب كنيد كه اندازه‌هاي شعله‌ي آن متفاوت باشد، مي‌توانيد در پخت انواع غذاها راحت باشيد و ظرف‌هاي كوچك و بزرگ را براي پخت انتخاب كنيد.


2-سايز اجاق گاز: حواستان باشد كه در هنگام خريد، سايز اجاق را در نظر بگيريد. براي انجام اين كار بايد در ابتدا محيطي كه براي آشپزي در اختيار داريد را بسنجيد و جاي اجاق خود را انتخاب كنيد و بسته به فضايي كه در اختيار داريد، اجاق گاز را با سايزي مناسب سفارش دهيد.

3-ايمني اجاق گاز: نكته‌ي مهم ديگر ايمن بودن اجاق گاز است. اگر مي‌خواهيد در هنگام استفاده از اجاق، با خيال راحت كار كنيد، بهتر است اجاق گازي را انتخاب كنيد كه داراي ترموكوپل و فندك باشد. در بخش قبلي در مورد اجاق گازهاي ترموكوپل‌دار صحبت كرديم و مزيت آن‌ها را توضيح داديم.

4-انتخاب برند معتبر: نكته مهم ديگري كه در خريد اجاق گاز صنعتي وجود دارد، برند توليدكننده اجاق گاز است. توجه داشته باشيد كه اگر برند معروفي را براي خريد انتخاب كنيد، ديگر از بسياري جهات خيالتان راحت است. البته اين نكته را فراموش نكنيد كه با مراجعه به فروشگاهي معتبر، به راحتي مي‌توانيد محصول مورد نظر خود را از برندي معروف و مورد اطمينان خريداري كنيد.

قيمت اجاق گاز صنعتي

در اين بخش در رابطه با قيمت اجاق گاز صنعتي صحبت خواهيم كرد. در بخش‌هاي قبلي مقاله مواردي را بيان كرديم كه لازم است براي خريد يك اجاق گاز خوب آن‌ها را در نظر بگيريد. در همين ابتدا بايد خدمت شما عزيزان توضيح دهيم كه اگر خريد خود را از فروشگاهي معتبر انجام دهيد، علاوه بر يك اجاق گاز صنعتي با ويژگي‌هايي عالي، مي‌توانيد با قيمتي ايده‌آل و به صرفه خريد خود را انجام دهيد. بنابراين بايد بگوييم كه شرايط بسيار ويژه‌اي را با خريد از اين فروشگاه معتبر تجربه خواهيد كرد.

البته دقت داشته باشيد كه در خريد اجاق گاز صنعتي، بسته به ويژگي‌هاي آن همچون سايز، جنس و...، با قيمت‌هاي متفاوتي رو به رو مي‌شويد؛ اما در ابتدا حواستان باشد كه برندهاي شناخته شده‌اي را براي خريد انتخاب كنيد و سپس بسته به بودجه‌اي كه در اختيار داريد، محصول خود را خريداري كنيد.

سخن پاياني

 

در اين مقاله در رابطه با خريد اجاق گاز صنعتي صحبت كرديم و تلاش كرديم مواردي را بيان كنيم كه بتواند شما عزيزان را براي يك خريد خوب راهنمايي كند. در ابتدا ويژگي‌هاي كلي يك اجاق گاز خوب را بيان كرديم و پس از آن به بررسي مواردي پرداختيم كه پيش از خريد لازم است آن‌ها را بررسي كنيد و در نهايت بسته به محيطي كه در اختيار داريد و همچنين سليقه‌ خودتان خريد نهايي را انجام دهيد. اميدوار هستيم با مطالعه‌ اين مقاله و خريد از اين فروشگاه معتبر، در نهايت بتوانيد بهترين و مناسب‌ترين محصول را خريداري كنيد. سايت جويشگر با معرفي ليستي از برترين فروشگاه‌هاي فروش انواع اجاق گاز صنعتي امكاني را برايتان فراهم كرده است كه در كوتاه‌ترين زمان ممكن بتوانيد بهترين اجاق گاز را با قيمتي مناسب از تامين كننده‌اي معتبر خريداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۵:۳۱ توسط:ممد موضوع: