ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

بهترين روش كاشت مو

بهترين روش كاشت مو اگر شما در دسته افرادي هستيد كه دچار طاسي و كم پشتي مو شده‌ايد ميتوانيد با مراجعه به پزشك متخصص مو و همچنين مشورت با مشاوران كلينيك‌هاي كاشت مو ، از اين روش استفاده كنيد.

دلايل زيادي براي ريزش مو وجود دارد از جمله عوامل ژنتيكي و موروثي . اين موارد از اصلي‌ترين دلايل ريزش مو به حساب مي‌آيد. از ديگر دلايل ريزش مو در  افراد ميتوان به استفاده مداوم از لوازم گرمايي، اتوي مو، عوامل هورموني، انتخاب نادرست شامپوي مو و استفاده مداوم از رنگ‌هاي شيميايي اشاره كرد.

عمل كاشت مو روش‌هاي زيادي دارد كه پزشك بعد از انجام معاينات با توجه به سن و وضعيت بدن شما تصميم ميگيرد كه از چه روشي براي شما استفاده كند. حال اگر شما تصميم گرفته‌ايد كه كاشت مو را انجام دهيد و دنبال اطلاعات در مورد آن هستيد بهتر است با ما در اين مقاله همراه باشيد.

كاشت مو چيست؟

كاشت مو يكي از پرطرفدارترين و موثرترين عمل‌ها به حساب مي‌آيد. در اين روش فوليكول‌هاي پرتراكم سر را جدا مي‌كنند و در بخش فوليكول‌هاي كم تراكم قرار مي‌دهند. يعني به طور عاميانه، كاشت مو يك عمل جراحي است كه در اين عمل، موها را به نقاط طاس، نازك يا كم موي پوست سر منتقل مي‌كند.

در اين روش فوليكول‌هاي آسيب ديده ترميم مي‌شوند. بر اساس پژوهش‌هاي انجام شده از هر پياز مو يك الي چهار تار مو رشد مي‌كند كه در روش كاشت مو به دليل استفاده از روش‌هاي جديد از تغيير و يا دستكاري ريشه مو را انتقال مي‌دهند.

در يك جلسه از كاشت مو كه معمولا يك روز طول مي‌كشد، 1500 تا 3000 گرافت مو را بهم پيوند ميز‌نند. اين عمل به صورت سرپايي انجام مي‌شود. البته مانند هر عمل زيبايي براي نتيجه بهتر بايد كارهايي قبل و بعد از عمل انجام دهيد.

در زمان شروع عمل به كف سر شما بي حسي زده مي‌شود. به همين دليل درحين عمل افراد هيچ دردي را حس نمي‌كنند. اما ممكن است بد از گذشت زماني از عمل، مقدار كمي از درد را حس كنند كه امري طبيعي است. مقدار درد طوري نيست كه نتوانيد كارهاي روزانه خود را انجام ندهيد. بلكه نياز به كمي استراحت داريد و به راحتي ميتوانيد كارهاي روزانه خود را انجام دهيد. در نهايت بعد از گذشت 3 تا 5 روز مي‌توانيد نتيجه كار را ببينيد. با توجه به مهارتي كه پزشك شما دارد كاشت مو تا 98 درصد ميتواند با موفقيت به نتيجه برسد.

كاشت مو و بهترين روش كاشت مو

انواع روش‌ كاشت مو

كاشت مو روش‌هاي زيادي دارد كه ميتوانيد يكي از اين روش‌ها را با مشورت پزشك خود انتخاب كنيد.

  • كاشت مو به روش FUT يا FUSS

اين روش يكي از قديمي ترين روش‌هاي كاشت مو به حساب مي‌آيد. به همين دليل زمان استفاده از اين روش بيمار را بيهوش مي‌كردند و با استفاده از روش جراحي فلپي از بانك مو را براي استفاده از اين روش برمي‌دارند. اين روش عوارض زيادي را با خود همراه داشت. عوارضي چون دردهاي بعد از عمل، باقي ماندن جاي بخيه، احتمال نگرفتن كاشت‌هاي انجام شده و در نهايت بيهوشي. بعد از گذشت مدتي روش‌هاي جديدي پديد آمد به همن دليل استفاده از اين روش كاهش يافت. از مزاياي اين روش ميتوان به شانس برداشتن گرافت مو از بان مو بسيار زياد است.

براي انجام عمل كاشت مو به روش FUT ، جراح شما مراحل زير را دنبال مي كند:

  1. جراح با استفاده از چاقوي جراحي، تكه‌اي از پوست سر شما را برمي‌دارد. اين قسمت معمولاً از پشت سر شما برداشته مي‌شود. اندازه نوار معمولاً حدود 6 تا 10 اينچ طول دارد. اما مي‌تواند از گوش به گوش ديگر كشيده شود.
  2. ناحيه‌اي كه پوست سر برداشته شده را با بخيه مي‌بندند.
  3. جراح شما و دستيارانش نوار پوست سر را با چاقوي جراحي به قطعات كوچكتر جدا مي‌كنند. آنها ممكن است قطعه را به 2000 قطعه كوچكتر تقسيم كنند كه گرافت ناميده مي شود. برخي از اين گرافت‌ها ممكن است هر كدام فقط يك تار مو داشته باشند.
  4. جراح با استفاده از يك سوزن يا تيغ، سوراخ‌هاي كوچكي در پوست سر شما ايجاد مي‌كند كه در آن مو كاشته مي‌شود.
  5. جراح موهاي قسمت برداشته شده از پوست سر را وارد سوراخ‌هاي ايجاد شده سر مي‌كند. كه اين مرحله در عمل كاشت مو پيوند ناميده مي‌شود.
  6. سپس محل‌ جراحي را با بانداژ يا گاز مي‌پوشانند.

تعداد خاصي از پيوندهايي كه دريافت مي‌كنيد به موارد زير بستگي دارد:

  • نوع موي شما
  • اندازه محل پيوند
  • كيفيت (از جمله ضخامت) مو
  • رنگ مو

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۴۷ توسط:ممد موضوع:

روز مادردرجهان


روز مادر، سالي يكبار در اكثر كشورهاي جهان تجليل مي شود. اما اين روز مثل روز جهاني زن نيست كه در همه جهان در يك روز (8 مارس) تجليل شود، اكثر كشورها اين روز را در روزهاي مختلف ماه مي تجليل مي كنند. كشورهاي كه روز مادر را در يكشنبه دوم ماه مي جشن مي گيرند، عبارت اند از:

امريكا، كانادا، استراليا، نيوزيلاند، جاپان، ماليزيا، فليپين، سنگاپور، بنگلاديش،چين، هانگ كانگ، تايوان، دنمارك، بلجيم،اتريش، سويزرليند،جرمني، فنليند، نيدرلند،جمهوري چك، سلواكيا، كروشيا،ايتاليا، تركيه، يونان، برازيل، انگولا، چلي، كولومبيا، كيوبا، ايكوادور، هاندوراس، جامايكا، مالتا، پيرو، اروبا، بهاماس، باربادوس، برمودا، بنيري، افريقاي جنوبي، يوروگوا، ونزويلا و زيمبابوي.

كشورهاي هنگري، ليتوانيا، پرتگال و هسپانيا در اولين يكشنبه ماه مي ، فرانسه، جمهوري دومينيكن، هايتي و سويدن در آخرين يكشنبه ماه مي، كورياي جنوبي و البانيا به تاريخ دهم ماه مي ( روز والدين)، كشور هاي هند، پاكستان، سنگاپور، عمان، قطر، مكسيكو، گواتيمالا و السلوادور به تاريخ دهم ماه مي، پولند به تاريخ 26 ماه مي، بوليويا به تاريخ 27 ماه مي، نيكاراگوا به تاريخ 30 ماه مي جشن روز مادر را برپا مي كنند.

روز مادر در كشور هاي البانيا، بلغاريا، رومانيا، بلاروسيه، اوكراين، بوسنيا و هرزه گوينا، صربستان، مونتينگرو، سلوانيا، مكدونيا و ويتنام به تاريخ هشتم مارچ كه روز جهاني زن نيز مي باشد، تجليل مي گردد. تو همه كشورها براي اين روز بزرگ مراسم و جشن هاي بزرگي ميگيرن  آهنگ شاد ، آهنگ جديد براي روز مادر اجرا ميكنن و محيطشونو شاد ميكنن قدر عزيزانمان رو قبل از دست دادن بدونيم و بهشون محبت كنيم 

روز مادر در كشور هاي عربي مثل بحرين، مصر، لبنان، سوريه، فلسطين، كويت، سعودي و يمن به تاريخ 21 مارس كه روز اول بهار است، و در گرجستان به تاريخ 3 مارس، در اسرائيل به تاريخ 30 جنوري و در ارمنستان به تاريخ 7 آوريل، در تايلند به تاريخ 12 آگوست ( روز تولد ملكه سريكيت كيتيا كارا) و در كاستاريكا به تاريخ 15 آگوست و در ارجنتاين به تاريخ دومين يا سومين يكشنبه ماه اكتبر و در روسيه در آخرين يكشنبه ماه نوامبر و در پانامه به تاريخ 8 دسامبر و در اندونيزيا به تاريخ 22 دسامبر روز مادر تجليل مي گردد.

C:UsersomidDesktopmothers-day-1.jpg


در دنياي امروز كه اكثر محبت ها و عشق ها از ذهن افراد نشات گرفته و با حساب دو دوتا چهار تا عاشق مي شوند و محبت پيدا مي كنند، اين مادر است كه عشقش را با قلبش به طور ذاتي و فطري لمس ميكند در بسيار از كشور ها با زبان هاي مختلف بياين و آهنگ براي روز مادر اجرا ميكنن و تقديم به مادر كشورشان ميكنيد 


مادر كه در تمام اقليم ها و تمدن ها از جايگاه والايي برخوردار است. مادري كه در اجتماع يك جامعه ي موفق مي تواند نه تنها نقش سازنده اي در پرورش و تربيت كودك خود بلكه در پرورش و رشد فرهنگ جامعه نيز تاثير گذار باشد؛ زيرا همان فرزند قرار است به همراه فرزندان ديگر با حضورشان آن جامعه را ساخته و رونق دهند.


در ايران نيز براي گرامي شمردن اين جايگاه والا و قدر داني از اين مقام رفيع روز ولادت حضرت صديقه ي كبري فاطمه ي زهرا (س) را به عنوان نماد يك مادر مطهر و زن فداكار “روز مادر” نام گذاري كرده اند.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۰:۳۸ توسط:ممد موضوع:

آلبوم جديد ماكان بند

به گفته گروه ماكان، آلبوم قرار بود در بهمن ماه منتشر شود اما به دلايلي اين كار لغو شد و در نهايت، ماكان بند آلبوم نقاشي را در 28 اسفند ماه سال 1400 پخش و به فروش رساند. تمامي ماكاني ها و ترانه دوست داران اين آلبوم شنيدني را دوست داشتند و درواقع آلبوم نقاشي، با استقبال خيلي زيادي مواجه شد.


C:UsersomidDesktopnaghashi-Macan-band.ir.jpg

ليست كامل 16 ترك آلبوم نقاشي را مشاهده مي كنيد:


    آسه آسه

    بي تقلب

    بي چتر

    حالا كه اومدي

    نقاشي

    زمستون

    دوست دارم

    حق بده

    خواب بودم

    گردنم بنداز

    سادگيات

    نديدم

    بيا

    فيلم

    دوره گرد

    حيف


كه هر 16 تا آهنگ به مرور در آلبوم نقاشي ماكان بند در سايت ماكان بند قرار ميگيرد و ميتوانيد اين شعري هاي بينظير را به صورت كامل از اين سايت دانلود كنيد.


آلبوم ديوونه بازي اولين آلبوم ماكان بند قبل از نقاشي بود كه در سال 1395 منتشر شد. از بهترين آهنگ هاي دلي ميتوان به آهنگ نارنجي امير مقاره اشاره كرد كه تيكه اي از اين آهنگ قبلا پخش شده است و قرار است در 26 فروردين نيز به صورت كامل منتشر شود. شما ميتوانيد اين آهنگ را از سايت هاي معتبري مثل آپ سانگ  نيز دانلود كنيد.

اگر آهنگ هاي سبك پاپ را دوست داريد، پيشنهاد ميكنيم حتما به سايت آپ سانگ سر بزنيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۵۰ توسط:ممد موضوع:

newsarchive

newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive    newsarchive        


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۴۲ توسط:ممد موضوع:

راهنماي خريد و استفاده از كولر گازي جي پلاس

راهنماي خريد و استفاده از كولر گازي جي پلاس

ميزان سرمايش كولر هاي گازي نسبت به كولرهاي آبي بيشتر است و چند سالي است كه در كشورمان حتي در مناطق گرم و خشك مردم بيشتر به استفاده از كولرهاي گازي روي آورده اند. متاسفانه به دليل تحريم هايي كه در سال هاي اخير با آن رو به رو هستيم امكان ورود خيلي از برندهاي خارجي در ايران غير ممكن مي باشد. اما با وجود اين تحريم ها برندهاي توليدي داخلي موفق تر از قبل به فعاليت پرداختند. كولر گازي جي پلاسيك كولر پرقدرت و با توان سرمايشي و گرمايشي بالا مي باشد كه محصول شركت قدرتمند چي پلاس يا همان گلديران سابق با تجربه 30 سال موفقيت در زمينه خدمات لوازم خانگي مي باشد. اگر شما هم براي خريد كولر گازيبه دنبال يك برند معتبر مي باشيد كه از كاركرد آن خيالتان آسوده باشد و سالهاي سال برايتان با قدرت كار كند ما به شما خريد كولر گازي جي پلاسرا پيشنهاد مي كنيم. با ما همراه باشيد تا بيشتر با اين كولر با كيفيت آشنا شويد.

در روزهاي گرم تابستان وجود يك كولر گازي قوي كه بتواند قدرت خنك كنندگي خوبي داشته باشد و ميزان مصرف برق آن نيز كم باشد بسيار مهم مي باشد. برند جي پلاس جهت تامين آسايش شما در روزهاي گرم تابستان و حتي روزهاي سرد زمستان تمام تلاشش را مي كند تا شما ضمن خريد اينترنتي كولر گازي جي پلاس از سايت هاي معتبر مثل مجموعه لوازم خانگي روديكا، باكيفيت ترين محصولات را با نازلترين قيمت تهيه كنيد. 

كولر گازي جي پلاس

 

 چرا كولر گازي چي پلاس بخريم؟

جي پلاس يك برند تازه نفس است كه در همين زمان كم در هر دو منطقه گرمسيري و معتدل امتحانش را خوب پس داده است. كولر گازي جي پلاس با مصرف بهينه انرژي به دليل استفاده از اينورتر تا حدود 60 درصد در هزينه برق نيز صرفه جويي مي كند. قيمت كولر گازي جي پلاس نيز در مقايسه با ساير برندهاي داخلي و خارجي بسيار به صرفه تر است و به همين دليل بيشتر از ساير برندها خواهان دارد. در ساخت قطعات داخلي كولر گازي جي پلاس از باكيفيت ترين قطعات الكترونيكي استفاده شده است كه باعث مي شود ميزان خرابي اين دستگاه كاهش پيدا كند. البته اين هم بايد ذكر كنيم كه كولر گازي جي پلاس زير نظر مهندسين مجرب و كار‌آزموده و طبق استانداردهاي موجود در برند ال جي و با  همان خط ويژه، توليد و روانه بازار مي شود. 

مزيت هاي كولرهاي گازي جي پلاس

كولرهاي گازي جي پلاس در ظرفيت هاي 9000 تا 30000 در بازار موجود مي باشند و به راحتي بر روي ديوار نصب مي شوند. وزن اين دستگاه نسبت به ساير برندها كمتر مي باشد و از نظر ابعاد و شكل ظاهري بسيار مناسب است به طوري كه فضاي كمتري را اشغال مي كند. در سيستم تصفيه هواي كولر گازي جي پلاساز بهترين و با كيفيت ترين فيلتر هاي چند لايه استفاده شده است به گونه اي كه از ورود گرد و غبار به فضاي داخلي جلوگيري مي كند. همچنين صداي اين دستگاه بسيار پايين مي باشد. اين موضوع در محيط هاي اداري، درماني و يا در منازل در هنگام استراحت و خواب بسيار اهميت پيدا مي كند . يكي ديگر از مزيت هاي كولر گازي جي پلاسدارا بودن قابليت گرمايشي در مدلهاي مختلف اين برند مي باشد كه باعث مي شود نه در سرما و نه در گرما نگران تنظيم دماي محيط‌تان نباشيد.

كولر گازي جي پلاس

موتور كولر هاي گازي قلب آنها مي باشد كه در صورت از كار افتادن، ديگر كولر كارايي ندارد. كندانسور كولر گازي جي پلاساز با‌كيفيت ترين آلياژ درجه يك تهيه شده است و در برابر آب و هواي مختلف آسيب نمي بيند. پرتابش باد در اين كولرها در چهار جهت انجام مي شود و اين نوع پرتابش باد به خنك كنندگي سريعتر و بهتر محيط بسيار كمك مي كند. همچنين امكان قابليت تنظيم جهت وزش باد نيز در انواع مختلف مدل هاي كولر گازي جي پلاسموجود مي باشد. علاوه بر اين وجود خاصيت توربو در كولرهاي گازي جي پلاس به شما اين امكان را مي دهد تا در روزهاي گرم‌تر سريعتر دماي محيط شما كاهش يابد و به دماي مطلوب برسد. يكي از ويژگي هاي ديگر كولر هاي گازي جي پلاس خاصيت dry مي باشد كه موجب حذف رطوبت اضافي هوا شده و باعث مطبوع شدن هواي محيط مي شود. هم چنين با قرار دادن يكي سري تنظيمات دلخواه در ويژگي I set up مي توانيد با هر بار روشن شدن كولر‌تان را در همان تنظيمات باقي بگذاريد. اما كدام مدل را براي خريد آنلاين كولر گازي جي پلاسانتخاب كنيم ؟

كولر گازي جي پلاس


كدام مدل كولر جي پلاس را بخريم؟

بي شك مي توان گفت همه مدل هاي كولر هاي برند جي پلاس عالي و با كيفيت هستند و شما در زمان انتخاب و سفارش بايد به متراژ محل مصرفي خود دقت كنيد. در ليست فروش اين برند پنج مدل براي مناطق معتدل طراحي شده است و 2 مدل براي مناطق گرمسيري. در همه مدل هاي موجود اينورتر موجود است كه در مصرف انرژي بسيار تاثير گذار است. در كولرهاي گازي جي پلاس زماني كه دما به حد مطلوب برسد كندانسور با كاهش دور موتور دما را در همان درجه نگه مي دارد و خاموش نمي شود. اين كار در كاهش مصرف انرژي بسيار موثر مي باشد. كولر گازي جي پلاس GACTM24L1يكي از انواع مدل هاي برند جي پلاس مي باشد كه در مناطق گرم و معتدل كارايي دارد. اين كولر كارآمد داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

  • مصرف بهينه انرژي يا  Eco 

  • پرتاب باد به  چهار جهت

  • قابليت سرمايشي و گرمايشي

  • قابليت Dry

  • قابليت I set 

  • سرمايش 24000 و گرمايش 25000

كولر گازي جي پلاس

 

نحوه خريد و سفارش آنلاين كولر گازي جي پلاس

امروزه خريد اينترنتي بيشتر از خريد حضوري طرفدار دارد، زيرا شما نيازي نيست زمان زيادي را براي چرخيدن در خيابان ها براي جست و جو محصول مد نطر‌تان صرف كنيد و بدون آشنايي با خصوصيات محصول مد نظر‌تان خريدي انجام دهيد. اين مسئله در شهر هاي بزرگ بيشتر اهميت پيدا مي كند. در خريد اينترنتي بدون اينكه ساعت هاي طولاني را در ترافيك بگذرانيد و تعداد محدودي مغازه را بگرديد، به راحتي با يك سرچ در اينترنت مي توانيد هم درباره كالاي مدنظرتان اطلاعات كافي به دست بياوريد و هم مناسب ترين خريد را انجام دهيد. به همين جهتخريد آنلاين كولر گازي جي پلاسدر تهران بسيار رايج تر مي باشد. اما  فرقي نمي كند شما ساكن كدام شهر ايران زمين باشيد. كافي است به راحتي با مراجعه به سايت لوازم خانگي روديكامحصولتان را انتخاب كنيد و در كمترين زمان ممكن در مقصد مورد نظرتان تحويل بگيريد. مجموعه روديكا با داشتن ليست وسيعي از لوازم خانگي با انواع برند هاي معتبر از جمله برند جي پلاس با هدف حفظ رضايتمندي مشتريان، روياي شما را براي خريد انواع لوازم خانگي مورد نيازتان فراهم آورده است. كافي است لذت يك خريد را با روديكا تجربه كنيد تا اين مجموعه را همواره در صف اول مراكز خريد كالاهاي مورد نيازتان قرار دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۰:۰۲ توسط:ممد موضوع:

طرز تهيه ميلك شيك خرما در كمتر از 5 دقيقه!

شيك خرما نوعي ميلك شيكي است كه با خرما درست مي شود. منشا اين نوشيدني در دره كواچلا در كاليفرنيا است. البته ما هم در ايران از اين شيك به عنوان يك ماده پر كالري استفاده مي‌كنيم. اين نوشيدني معمولا در روزهاي تابستاني توسط مردم مورد استفاده قرار مي‌گيرد ولي بسياري از ورزشكاران از آن به عنوان يك نوشيدني بعد از تمرين‌هاي سخت هم استفاده مي‌كنند. با بخش آشپزي مجله اينترنتي باحال مگ همراه باشيد. 

چرا تهيه شيك خرما را توصيه مي‌كنيم؟

ميلك شيك خرما يك نوشيدني سالم و خوش طعم است كه براي سلامتي ما بسيار مفيد است. حاوي بسياري از ويتامين ها و مواد مغذي است كه به قوي و سالم ماندن ما كمك مي‌كند. به طور مشابه، مي توان آن را در هر زماني از روز مصرف كرد، مانند بعد از ورزش يا قبل از رفتن به سر كار در صبح. ميلك شيك حاوي تمام مواد معدني ضروري مانند پتاسيم، سديم، كلسيم و آهن است. همچنين فوايد زيادي براي سلامتي از جمله تأثير مثبت بر قلب، مغز و بدن دارد. ميلك شيك خرما براي متابوليسم ما بسيار مفيد است زيرا ميلك شيك حاوي مواد مغذي سالمي است كه به بهبود سيستم گوارش ما كمك مي كند.


آيا مي‎توان از شيك خرما در صبحانه استفاده كرد؟

اين شيك يك گزينه عالي براي صبحانه است. اگرچه به دليل قند بالاتر، اغلب آن را به عنوان ميان وعده يا دسر ظهر مي‌خورم. با اين حال، پر از فيبر و پروتئين است كه به شما انرژي مي‌دهد و تا ناهار احساس سيري مي‌كنبد. همچنين سرشار از مواد مغذي، ويتامين‌ها و آنتي‌اكسيدان‌ها است و گياهي است.

مواد لازم 

  • نصف فنجان شير 

  • 3 فنجان بستني وانيلي

  • يك چهارم قاشق چايخوري پودر دارچين

  • ده عدد خرما رسيده و بزرگ

طرز تهيه ميلك شيك خرما 

ابتدا خرماها را بشوييد تا از ذرات كثيفي پاك شوند و سپس خشك شوند.  هسته‌‌هاي آنها را از داخل جدا كنيد. همه مواد را درون مخلوط كن ريخته تا مواد با هم مخلوط و يكدست شوند. در ليوان ريخته و با عسل يا سس كارامل بريزيد و با خامه فرم گرفته يا تكه هاي موز تزيين كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۴:۲۷ توسط:ممد موضوع: