ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

چرخ، تجربه‌ي شيرين چرخيدن و‌ خريد بين فروشگاه‌هاي لباس


هر روز به تعداد فروشگاه‌هاي مد و لباس اضافه مي‌شود و پيدا كردن و شناخت تك‌تك اين  بسترهاي فروش چه در فضاي فيزيكيِ پاساژ‌ها چه شبكه‌هاي آنلاين كار ساده‌اي نيست. اما اين يك حقيقت است كه چرخ زدن ميان فروشگاه‌هاي لباس لذتي بي‌پايان دارد. حس بهتر زماني به سراغ مخاطب مي‌آيد كه دقيقا موردي كه در پس ذهنش بود پيدا كند، چه كشفي كاملا ناگهاني باشد و‌ چه بعد از چرخيدن مداوم و هوشيارانه. 


با تغيير رفتار خريد كاربران در چند سال اخير، چرخيدن و كشف آنلاين، به گام ابتدايي خريد كردن تبديل شده است. اين گشت‌و‌گذار مجازي به ويژه در شبكه‌هاي اجتماعي چون اينستاگرام بازخورد بالايي بين خريداران ايراني داشت. كاربر، عكس موردعلاقه‌اش را در اكسپلور اينستاگرام  پيدا مي‌كند و با كليك بر آن، بدون متوجه شدن گذر زمان و با لذت، ساعت‌ها به چرخيدن مي‌گذراند. 


چرخ چه كار مي كند؟

پلتفرم آنلاين چرخ فضايي به منظور كشف كردن و كشف شدن براي مخاطبين و‌ فر‌شنده‌ها فراهم مي‌كند. چرخ، مخاطب را به يك سفر لذت بخش فرا مي‌خواند. اين سفر از بالا بردن آگاهي كاربر درباره‌ي انواع موضوعات مد و استايل شروع مي‌شود و در گام‌به‌گام چرخيدن بين فروشگاه‌ها ادامه مي‌يابد.

بلاگ و شبكه‌هاي مجازي charkh همان بستر اطلاع‌رساني از آخرين اخبار و نكات دنياي مد هستند. چرخ در اين نقاط با مخاطب تعامل مستقيم دارد و مانند يك دوست، همراه آن‌ها است.

 وبسايت چرخ با جمع‌آوري داده‌هاي اينستاگرام، در حال حاضر بيش از دو ميليون محصول در خود جاي داده است. اينجا فضايي است كه مخاطب تعداد بالايي از فروشگاه‌هاي اينستاگرامي را در كنار هم دارد و به كمك ويژگي‌هاي خاص چرخ به راحتي كالاي مورد نظرش را كشف مي‌كند. در ادامه به اين ويژگي‌هاي چرخ پرداخته مي‌شود.

C:UsersG10Desktopمحصول-چرخ.jpg

 

ويژگي‌هاي متمايزكننده‌ي چرخ

تعداد و تنوع  بالاي محصولات

از آن‌جايي كه كشف كردن يكي از اهداف اصلي اين پلتفرم است، تعداد كالاها بايد به قدري باشد كه امكان گشتن و در نهايت كشف بين آن‌ها وجود داشته باشد. چرخ علاوه بر تعداد بالاي محصول اوليه‌اي كه از اينستاگرم استخراج كرد، به طور مرتب در حال به روز‌رساني و افزودن به تعداد و تنوع محصولاتش است. 


جست‌وجوي متني و تصويري

جست‌وجوي متني ابزاري است كه تقريبا در همه‌ي پلتفرم‌ها وجود دارد اما چيزي كه چرخ را متمايز مي كند بررسي كلمه‌‌به‌كلمه‌ي هوش مصنوعي آن است. بدين معني كه كاربر مي تواند مدل، جنس، سبك، رنگ، برند و حتي مكان توليد محصول را جست‌و‌جو كند و نتيجه‌اي دقيق از محصول مورد نظرش داشته باشد. اين ويژگي به خصوص در بستر فروش مد و پوشاك فايده و كارايي بالايي دارد.

علاوه بر آن جست‌وجوي تصويري يا ويژوال سرچ، امكان ديگري است كه وبسايت چرخ به كاربرانش مي‌دهد. در اين مورد، مانند شبكه اجتماعي پينترست، مخاطب عكس لباس مورد نظرش را ارسال مي‌كند و هوش‌مصنوعي چرخ تمامي فروشگاه‌ها با محصول مشابه را به او پيشنهاد مي‌دهد. 


پيشنهاد كالاي مورد پسند هر مخاطب

شخصي‌سازي يكي از جريان‌هاي جذاب اين روزهاي دنياي مد و به طور كلي بازاريابي است.  مخاطبان به دنبال كشف ظاهر و سبك پوشش فردي و خاص خود هستند و دوست دارند در فضاي آشنا و دلخواه خودشان فعاليت كنند.

 چرخ با سيستم پيشنهاد محصول، پاسخگوي اين نياز نيز هست. اين سيستم با تحليل رفتار و جست‌وجوهاي هر كاربر، مواردي متناسب با علاقه‌مندي‌ها و نيازهايش به او پيشنهاد مي‌دهد.


به اشتراك گذاشتن تجربه‌ي كاربران 

 تجربه‌ي خريد سايرين از يك محصول يا فروشگاه روزبه‌روز پراهميت‌تر مي‌شود. چرخ شرايطي را فراهم مي كند كه مخاطبان نظرات خود را با هم به اشتراك بگذارند و در خريدي مطمئن به هم كمك كنند.


در آخر بايد گفت چرخ يك تجربه‌ي كشف لذت‌بخش را براي مخاطب رقم مي‌زند. اين تجربه از همان لحظه‌اي شروع مي‌شود كه مخاطب از وجود محصولات و سبك‌هايي تازه يا حتي كالاهايي كه در پستوي ذهنش درحال خاك خوردن بود، آگاه مي‌شود. با جست‌وجوي اين محصول، موارد متنوعي به چشمش مي‌خورد. در اين نقطه است كه پيشنهادهاي هوشمندانه‌ي چرخ و نظرات ساير كاربران، ديد وي را بازتر مي كند. هرچقدر اين چرخيدن بيشتر شود ايده‌ها و گزينه‌هاي جديدتر و بهتري كشف خواهند شد. نتيجه‌ي اين چرخ زدن و خريد مطمئن، همان تجربه‌ي شيريني است كه چرخ به مخاطب ارائه مي‌دهد.

منابع: 

Ana press

Aryanews

Ilna

Banki


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۱۹ توسط:ممد موضوع:

توليد انواع صندلي تاشو از لوله و پروفيل سبك

توليد انواع صندلي تاشو از لوله و پروفيل سبك

براي توليد صندلي تاشو ميتوان از انواع و اقسام مواد مثل چوب و انواع فلزات استفاده كرد اما بهترين گزينه نمونه اي فرآيند پذير و در عين حال مقاوم است كه وزن كم و قيمت مقرون به صرفه اي هم داشته باشد. با توجه به اين ويژگي ها لوله و پروفيل مبلي  بهترين گزينه است. از نظر ساخت و طراحي اين صندلي ها بسيار متنوع هستند به همين خاطر كاربرد هاي بسيار متفاوتي هم دارند. در واقع اين صندلي ها براي مواقعي طراحي شده اند كه امكان استفاده از صندلي هاي بزرگ وجود نداشته باشد مثل پيك نيك، جلسات، همايش ها و ... استفاده از مواد كاملا بستگي به طراحي محصول دارد اما در اكثر مواقع بدنه ي اصلي صندلي از فولاد ساخته مي شود كه استحكام كافي براي تحمل وزن را داشته و در عين حال سبك باشد و براي ساخت قسمت هاي ديگر چون نشيمن، پشتي و صندلي از مواد نرم تر براي ايجاد راحتي بيشتر استفاده مي شود. گرچه صندلي هاي تاشو بسيار متنوع هستند اما شايد بر اساس طراحي اصلي بتوان آن را به سه دسته ي كلي تقسيم كرد. 1.بدون پشتي و دسته 2.بدون دسته 3. كمپينگ

1.بدون پشتي و دسته:

اين صندلي تنها بخش نشيمن دارد درنتيجه براي استفاده طولاني مدت گزينه ي مناسب و راحتي نيست. در اكثر مواقع ساخت بسيار ساده اي دارد. از لوله يا پروفيل سبك به عنوان بدنه ي اصلي يا به عبارتي پايه و براي نشيمن بسته به طراحي از انواع پارچه و پلاستيك استفاده مي شود. سايز معمول اين لوله ها قطر 2 سانتي متر و ضخامت 0.7 ميلي متر است كه باز هم با توجه به طراحي تا حدي قابل تغيير است. از انواع فرآيند هاي تخصصي لوله و پروفيل براي ساخت اين صندلي ها استفاده مي شود براي مثال گاهي به كمك خمكاري بخش نشيمن و پايه ايجاد مي شود و در برخي موارد با برش و جوشكاري يا حتي به كمك انواع اتصالات. براي زيبا يا ضدزنگ كردن لوله ها ممكن است انواع آبكاري چون گالوانيزاسيون يا آبكاري نيكل-كروم روي آن انجام بشود.

2.بدون دسته:

پيچيدگي ساخت و البته راحتي اين مدل كمي بيشتر از نمونه ي قبلي است اما نوع ساخت و مواد مورد استفاده در ساخت تقريبا مشابه است و يك تفاوت كوچك وجود دارد كه گاهي براي ساخت بخش پشتي و نشيمن اين صندلي از ورق روغني استفاده مي شود. گاهي به همان شكل فلزي مورد استفاده قرار مي گيرد و گاهي براي ايجاد راحتي بيشتر تشكچه هايي به اين ورق ها متصل مي شود. اين نوع صندلي ها نسبتا وزن بيشتري دارند به همين خاطر كاربردشان كمي متفاوت از نمونه ي قبلي است. براي فضاهاي باز مثل بالكن، يا در جلسات و همايش هاي مدارس و ادارات بسيار كاربردي است.

images_1660561531.png

3.كمپينگ

كامل ترين و راحت ترين صندلي تاشو صندلي هاي كمپينگ هستند كه وزن كمي دارد، بخش پشتي، دسته و نشيمن آن ها كامل است به علاوه ي اين كه با توجه به طراحي گاهي فضا هايي در دسته و كنار يا حتي زير صندلي براي قرار گيري بطري، ليوان يا وسايل اضافي تعبه مي شود. براي ساخت بدنه ي اين صندلي نيز از لوله مبلي با قطر 2 سانتي متر و ضخامت 0.7 ميلي متر استفاده مي شود اما پارچه هاي مصرفي در بخش نشيمن و پشتي عموما براي ايجاد راحتي بيشتر و عبور راحت تر هوا مشبك است.

بايد به اين نكته توجه داشت كه كوچك تر شدن سايز لوله شايد به دليل كم شدن وزن باعث كاهش قيمت تمام شده ساخت صندلي بشود اما به دليل آن كه به همان نسبت كاهش مقاومت هم اتفاق مي افتد، كاهش بيش از حد سايز برابر با بي كيفيت شدن محصول توليدي خواهد بود. بزرگ شدن بيش از حد سايز لوله و پروفيل مبلي نيز به شكل ديگري ايجاد مشكل مي كند. با بالا رفتن وزن، هم قيمت نهايي توليد زياد مي شود و هم وزن زياد صندلي حمل و نقل آن را دشوار مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۵:۴۸ توسط:ممد موضوع:

معرفي بهترين شهرها براي خريد ملك در اسپانيا

كشور اسپانيا يكي از زيباترين كشورهاي اروپايي با تاريخي كهن و قديمي است. اسپانيا يكي از امن‌ترين كشورهاي جهان است كه در سال‌هاي اخير رشد اقتصادي چشمگيري داشته. شرايط زندگي در اين كشور به سبك اروپا بوده و بسياري از شهرهاي آن از اصول شهرداري نوين و پيشرفته بهره مي‌برند. 

كشور اسپانيا به دليل داشتن جاذبه‌هاي گردشگري بالا و همچنين شرايط زندگي مساعد همواره يكي از مهاجرپذيرترين كشورهاي دنيا است. با توجه به رشد و توسعه روزافزون اقتصاد اسپانيا خريد ملك از شهرهاي مختلف اين كشور بهترين فرصت براي سرمايه‌گذاري و اخذ اقامت كشور اسپانيا است. 

بهترين شهرهاي اسپانيا براي خريد ملك 

شهر مادريد 

شهر مادريد پايتخت اسپانيا بوده و در حالت كلي بهترين شهر براي سكونت و سرمايه‌گذاري است. اين شهر به عنوان قلب تپنده اسپانيا از لحاظ فرهنگ و تجارت نيز شناخته مي‌شود. آثار تاريخي و باستاني بسيار زياد موجود در اين شهر از اصلي‌ترين دلايل سفر و حتي مهاجرت بسياري از اشخاص با تابعيت خارجي به اين شهر است. 

هزينه‌هاي زندگي در اين شهر پيشرفته با سبك زندگي اروپايي در مقايسه با پايتخت ساير كشورها بسيار كمتر است. همچنين املاك موجود در مادريد در عين ارزنده بودن از قيمت پايين‌تري نسبت به شهرهاي معروف ديگر كشورهاي اروپايي برخوردار هستند. 

بارسلونا 

بعد از شهر مادريد، بارسلونا دومين شهري است كه تعداد زيادي از مهاجران را در خود جاي داده است. اين شهر به مركز بازرگاني كشور اسپانيا مشهور است. اگر شما هم به فكر سرمايه‌گذاري پرسود و ايمن در كشور اسپانيا هستيد، حتما شهر بارسلونا را در ليست اسامي شهرهاي پيشرفته و مورد نظر خود قرار دهيد. 

قيمت و خريد ملك در اسپانيا در شهر بارسلونا با توجه به نوع منطقه متفاوت است؛ اما در حالت كلي تمامي املاك اين شهر آينده خوبي داشته و بهترين گزينه براي سرمايه‌گذاري و همچنين اخذ اقامت كشور اسپانيا است. 

آليكاتنه 

شهر آليكاتنه با آب و هواي زيباي خود معروف است، جاذبه‌هاي توريستي با تنوع بالا و همچنين هزينه‌هاي كم زندگي از جمله ويژگي‌هاي مجذوب كننده اين شهر است. آليكاتنه يكي از ارزان‌ترين شهرها براي خريد ملك در اسپانيا است. با خريد ملك در هر يك از مناطق اين شهر مي‌توانيد زندگي با كيفيت و مرفهي را تجربه كرده و از مزاياي آن بهره‌مند شويد. 

شهر آليكاتنه بهترين و ارزان‌ترين شهر براي سرمايه‌گذاري و خريد ملك 

مالاگا 

مالاگا يكي ديگر از شهرهاي معروف و ديدني كشور اسپانيا است. اين شهر براي افرادي كه مي‌خواهند به مدت طولاني و حتي به صورت دائم در كشور اسپانيا به سبك اروپايي زندگي كنند بسيار مناسب است. 

مالاگا بعد از شهر آليكاتنه ارزان‌ترين شهر براي خريد ملك در اسپانيا است. در مقايسه با زندگي  در لندن متوسط اجاره در اين شهر 195 درصد كمتر از لندن است. 

والنسيا 

يكي ديگر از شهرهاي پر رفت و آمد كشور اسپانيا والنسيا است. اين شهر يك منطقه محبوب براي افرادي است كه غذاهاي خاص را دوست دارند. همچنين به دليل وجود مكان‌هاي تاريخي و ديدني زياد سالانه افراد بسياري سالانه در اين شهر ساكن مي‌شوند. هزينه‌هاي زندگي در شهر والنسيا به نسبت امكانات پيشرفته آن مناسب بوده و يكي ديگر از بهترين گزينه‌ها براي خريد ملك در اسپانيا است. 

سرمايه گذاري پرسود و مطمئن با آلتين رويا 

براي خريد ملك در اسپانيا و شهرهاي مختلف آن ابتدا بايد با يك شركت سرمايه‌گذاري بين‌المللي مطمئن مشورت كرده و اطلاعات لازم را دريافت نماييد. شركت آلتين رويا با ارائه بهترين راهنمايي‌ها و همچنين معرفي املاك ارزنده با قيمت مناسب در هر يك از شهرهاي اسپانيا به شما كمك مي‌كند تا سرمايه‌گذاري پرسود را تجربه كرده و از مزاياي آن مانند اخذ اقامت كشور اسپانيا بهره‌مند شويد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۵۸ توسط:ممد موضوع:

چگونه براي زندگي شخصي خود برنامه ريزي كنيم؟

گام اول: يك چشم انداز ايجاد كنيد

براي شروع، زندگي رويايي خود را تصور كنيد. تا حد امكان در جزئيات دقيق باشيد. از قبل خود را در آنجا تصور كنيد و ديدگاه خود را بنويسيد. مي‌توانيد از سوالات زير براي الهام بخشيدن به خود استفاده كنيد: 

  • چه چيزي را مي‌بينيد، بو مي‌كنيد و يا مي‌شنويد؟

  • نور چگونه به نظر مي‌رسد؟

  • چه كسي همراه شماست؟

  • روزهاي خود را چگونه مي‌گذارنيد؟ كجا زندگي مي‌كنيد؟

  • چه احساسي داريد؟ براي امرار معاش چه كاري مي‌كنيد؟

  • چقدر پول در مي‌آوريد؟

  • برنامه روزانه شما چيست؟

هنگامي كه چشم انداز خود را نوشتيد، به اين فكر كنيد كه براي رسيدن به آن چه كاري بايد انجام دهيد. فهرستي از مراحل مانند: دريافت گواهينامه جديد يا رسيدن به سطح درآمد مشخصي را تهيه كنيد و آن را درون دفتر برنامه ريزي تان وارد كنيد. توجه كنيد كه بايد واقع بين باشيد اما در عين حال، خودتان را از روياهاي بزرگ باز نداريد. 

Resource Planning: What You Need to Know

گام دوم: خود ارزيابي كنيد

خود ارزيابي دستاوردهايتان تاكنون، نقطه شروعي براي برنامه زندگي‌تان به شما خواهد داد. از موفقيت‌ها و شكست‌هايتان چه چيزهايي ياد گرفتيد؟ به دنبال درس‌ها و تجربياتي باشيد كه نمي‌خواهيد تكرارشان كنيد. نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي كنيد. هنگام انجام خود ارزيابي به بخش‌ها يمختلف زندگي خود نگاه كنيد. 

  • روابط شخصي 

  • رشد و توسعه فردي 

  • شرايط مالي 

  • امور مرتبط با سلامتي 

سعي كنيد از 1 تا 5 به هر يك از اين موارد امتياز دهيد. اين كار باعث مي‌شود نقاظ ضعف و قوت خود را بهتر بشناسيد. 

گام سوم: زندگي‌تان را اولويت بندي كنيد

اكنون كه چشم انداز و زمينه‌هاي رشد خود را داريد، وقت آن است كه اولويت بندي كنيد. در اين مرحله نيازي به تعيين اهداف دقيق نداريد. هدف در اين مرحله اين است كه تصميم بگيريد چه چيزي ضروري است و چه چيزي را بايد رها كنيد. زمان شما ارزشمند است، بنابراين بايد عاقلانه آن را سرمايه گذاري كنيد. اولويت بندي به شما در انجام اين كار كمك مي‌كند. 

گام چهارم: ارزش‌هاي خود را شناسايي كنيد

تجزيه و تحليل گذشته‌تان مي‌تواند به شما در شناسايي ارزش‌هايتان كمك كند. وقتي به تصميمات گذشته نگاه مي‌كنيد، مي‌توانيد ببينيد چه عواملي در پشت آ‌نها بوده اند. به عنوان مثال: اگر مسير شغلي شما مسيري بوده است كه درآمد شما به طور پيوسته در طول زمان افزايش يافته است، نشان مي دهد كه پول يكي از ارزش هاي اصلي شماست. اما اگر در ازاي پول كمتر، مسئوليت هاي كمتري را در محل كار انتخاب كرده ايد، به اين معني است كه احتمالاً براي استرس كمتر و زمان آزاد بيشتر ارزش قائل هستيد. 

گام پنجم: اهداف SMART تعيين كنيد

هنگامي كه چشم انداز خود را شناسايي كرديد و اولويت‌ها و ارزش‌هاي خود را بررسي كرديد، گام بعدي تعيين اهداف موثر است. هدف تعيين اهداف ميان مدت و بلندمدت واقع بينانه و قابل دستيابي باشد.  اهداف مختلفي را براي حوزه هاي زندگي خود كه در ارزيابي خود ارزيابي كرده ايد، مشخص كنيد.  مطمئن شويد كه آنها با اولويت‌ها و ارزش هاي شما هماهنگ هستند. بهتر است اين هدف‌ها را درون بولت ژورنال يا دفتر پلنر خود وارد كنيد.   از روش SMART براي تعيين اهداف موثر استفاده كنيد. SMART مخفف: 

  • خاص: هر هدف بايد خاص باشد. به عنوان مثال، به جاي "كاهش وزن"، هدف شما بايد "كاهش 10 پوند" باشد. 

  • قابل اندازه گيري: نحوه اندازه گيري اهداف خود را مشخص كنيد. 

  •  قابل دستيابي: مطمئن شويد كه اهداف شما واقع بينانه و امكان پذير است. 

  •  مرتبط: هدف بايد با چشم انداز بلند مدت شما مرتبط و با اولويت ها و ارزش‌هاي شما سازگار باشد. 

  •  محدود به زمان: يك ضرب الاجل بلندپروازانه اما قابل دستيابي براي تكميل هدف خود تعيين كنيد. 

گام ششم: برنامه اجرايي تهيه كنيد

برنامه اجرايي شما بايد يك فرآيند گام به گام را شرح دهد كه به شما كمك مي‌كند تا در جهت اهداف مياني خود تلاش كنيد. اقدامات روزانه اي را كه در طول زمان اضافه مي‌شوند و به شما كمك مي‌كنند تا شتاب بيشتري داشته باشيد را شناسايي كنيد.  آنها را در تقويم خود برنامه ريزي كنيد و متعهد شويد كه هر روز اقدام كنيد.  برنامه اجرايي خود را در جايي قرار دهيد كه آن را مي بينيد - به عنوان مثال، بالاي ميز خود.  فراموش نكنيد كه هر نقطه عطفي را جشن بگيريد و براي دستاوردهاي خود به خود پاداش دهيد. 

گام هفتم: در صورت لزوم دوباره شروع كنيد

به ياد داشته باشيد، برنامه زندگي شما ابزاري است كه شما را به سمت اهداف‌تان راهنمايي مي كند. با اين حال، همه ما در نقطه‌اي با شكست مواجه مي‌شويم، و اين اشكالي ندارد. اگر هدفي را از دست داديد يا براي رسيدن به آن بيشتر از زمان برنامه ريزي شده طول كشيد، تسليم نشويد.در  برنامه زندگي خود تجديد نظر كنيد و در صورت نياز دوباره شروع به انجام آن كنيد. 

منبع: چگونه براي زندگي شخصي خود برنامه ريزي كنيم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۱۰ توسط:ممد موضوع:

نقد و بررسي يخچال گالري اسنوا

در اين مطلب از يخچال اسنوا گالري براي شما گفته‌ايم. چه ويژگي‌هايي دارد و آيا اين محصول مناسب شماست و ارزش خريد دارد يا خير. با اصيل بخريد بمانيد براي اكثر افراد، خريد يخچال با پرسيدن و تحقيق در مورد ظرفيت و ويژگي‌هاي فني آن شروع مي‌شود، اما نكته مهم بعدي چيزي نيست جز : طراحي يخچال! زماني كه در انتخاب يك برند خوب و قابل اعتماد احساس راحتي مي‌كنيم، سراغ بررسي ويژگي‌هاي ظاهري و طراحي محصول مي‌رويم. در مورد وسيله‌اي مانند يخچال، بسيار مهم است كه تقسيم‌بندي‌ها، طراحي درب و قسمت‌هاي مختلف اساسي و كاربردي باشد. اين همان چيزي است كه برند اسنووا به آن توجه ويژه‌اي دارد. يخچال گالري اسنوا حاصل اين طرز تفكر اسنوا است.

طراحي زيبا و كاربردي يخچال اسنوا گالري

بسياري از خريداران در فرآيند خريد محصولاتي مانند لوازم خانگي به ابعاد فني توجه بيشتري دارند. برخي فقط به‌دنبال ظاهر هستند و حاضرند هر هزينه‌اي را بپردازند تا محصولي را كه از نظر ظاهري بيشتر به آن‌ها مي‌آيد، بپردازند و حتي ممكن است كاربرد‌ها و نكات فني را ناديده بگيرند. در هر صورت اگر قصد خريد يخچال داريد، مدل يخچال اسنوا گالري انتخاب خوب و رضايت‌بخشي براي شماست. اين مدل از يخچال اسنوا هم از نظر فني قوي است و هم از نظر زيبايي و طراحي كاربردي. بگذاريد به شما بگوييم وقتي از طراحي جذاب و مناسب صحبت مي‌كنيم دقيقا منظورمان چيست.

يخچال اير گالري داراي تمامي مواد غذايي مي‌باشد

همانطور كه مي‌دانيد مدل‌هاي متنوعي از برند‌هاي مختلف يخچال در بازار وجود دارد، اما واقعيت اين است كه يك نكته مهم در طراحي اكثر اين يخچال‌ها مغفول مانده است و آن تقسيم‌بندي مناسب براي هر دسته از مواد غذايي است! حتما تا‌به‌حال تصاوير كليشه‌اي از مرغ، تخم مرغ، كيك و... را در قفسه‌هاي يخچال ديده‌ايد. تصاويري كه قرار است راهنماي چيدمان باشد. اين عكس‌ها در قسمت‌هاي مختلف هر يخچال در بيشتر موارد راهنمايي كاربردي نيستند. در‌واقع براي اينكه يخچالي مرتب و مرتب داشته باشيم و همه مواد در جاي مخصوص خود بنشينند، به طرح‌هاي دقيق‌تري نياز است. هر نوع غذا مدت زمان ماندگاري و شرايط نگهداري خاص خود را دارد و شكل و تركيب آنها نيز با يكديگر متفاوت است. همچنين نياز است كه بر اساس همه اينها و البته نياز و دفعات دسترسي در قسمت‌هاي مختلف يخچال مستقر شوند.

طراحان يخچال گالري با درك همه اين موارد، تقسيم‌بندي يخچال را بهينه كرده‌اند : تقسيم خارجي و داخلي فضاي يخچال؛ قسمت داخلي را به سه قسمت مختلف تقسيم كنيد.

منظور از تقسيم بيروني و داخلي فضاي يخچال چيست؟

فرض كنيد در يخچال را باز مي‌كنيد و با انبوهي از مواد غذايي روبرو مي‌شويد. در اين لحظه چه احساسي داريد؟ گيج نشدي؟ براي رفع اين مشكل طراحان يخچال گالري اسنوا دو فضاي بيروني و داخلي را براي محصولات خود در نظر گرفته‌اند. يعني بر اساس ماهيت و تعداد دفعات استفاده مي‌توانيد مواد غذايي را در هر دو قسمت بيروني و داخلي در يخچال قرار دهيد. در فضاي داخلي يخچال شاهد تقسيم‌بندي‌هاي مناسبي هستيم كه نظم و دسترسي به مواد مختلف را ساده مي‌كند. محصول گالري اسنوا داراي درب سومي است كه باز مي‌شود تا دسترسي به مجموعه‌اي از مواد غذايي را براي شما آسان‌تر كند. يعني وقتي در سوم را باز مي‌كنيد به عمق يخچال دسترسي نخواهيد داشت بلكه با قسمت‌هايي روبرو مي‌شويد كه مي‌توانيد موادي را كه معمولا در طول روز زياد استفاده مي‌شود در آنجا قرار دهيد. همين ويژگي است كه اجازه نمي‌دهد مواد غذايي خام يا به‌طور‌كلي موادي كه قرار نيست بارها در طول روز سراغشان برويد، با قفل شدن در يخچال خراب و متاثر شوند. قسمت بيروني يخچال مي‌تواند لژيا براي بطري‌هاي آب يا چاشني‌هايي باشد كه در طول روز چندين بار از يخچال خارج مي‌شوند. اين از فضاي بيروني است. فضاي داخلي كاربرد‌هاي خاص خود را دارد و به سه قسمت مختلف تقسيم مي‌شود. در قسمت بعدي در مورد آن صحبت خواهيم كرد.

بخش‌ها و محفظه‌هاي كاربردي يخچال اسنووا

هرچه تقسيم‌بندي‌هاي كاربردي در يخچال بيشتر باشد، فضاي آن سازماندهي مي‌شود. اسنوا در مدل يخچال گالري سه محفظه مجزا قرار داده است

محفظه پخت‌و‌پز

غذا‌هاي خام و پخته در محفظه پخت قرار مي‌گيرند كه به‌عنوان مواد اوليه براي غذا‌هاي رنگارنگ استفاده مي‌شود.

كوپه خانواده

اين محفظه مربوط به غذا‌هايي است كه روزانه استفاده مي‌شود. مانند تنقلات، شير، لبنيات و غيره.

محفظه كودك

اما محفظه كودك متعلق به كوچولو‌هاي دوست‌داشتني است و از درب سوم يخچال مي‌توان به آن دسترسي داشت. در‌واقع اين محفظه براي قرار دادن پاستيل، شكلات و تنقلات محبوب كودكان بسيار مناسب است.

وقتي سرما راه گريزي ندارد

بستن بازو در يخچال يكي از تفريحات ابدي و ابدي افراد در خانه‌نشيني بوده و هست. به ما نگوييد كه بدون هيچ هدفي به سمت يخچال نرويد و در را چند بار باز كنيد، باور نمي‌كنيم. طراحان هنگام شروع به طراحي ظاهر و بخش‌هاي فني هر محصول به شرايط موجود فكر مي‌كنند و رفتار‌ها، نياز‌ها و عادات مشتريان خود را در نظر مي‌گيرند. به همين دليل با توجه به اينكه ممكن است يخچال در طول روز چندين بار باز شود، ويژگي مهمي به نام خنك كننده فلزي براي يخچال گالري در نظر گرفته شده است. اما خنك كننده فلز چيست؟

خنك كننده فلزي در يخچال گالري اسنووا

خنك‌كننده فلزي مانعي فلزي است كه از خروج سرما جلوگيري مي‌كند و با بازتاب سرما به داخل يخچال، هم مصرف انرژي را كاهش مي‌دهد و هم باعث خنك شدن بيشتر بطري‌هاي نوشيدني در محفظه دسترسي سريع مي‌شود.

بررسي ويژگي‌هاي فني يخچال اسنوا گالري

در اين قسمت مي‌خواهيم از ويژگي‌هاي فني يخچال اسنوا گالري براي شما بگوييم. هر يك از اين ويژگي‌ها به رفع نياز‌هاي مهم شما در استفاده از يخچال كمك مي‌كند و همگي آخرين فناوري‌هاي روز دنيا در توليد يخچال مي‌باشند. اسنوا با پيش‌بيني نياز مشتريان و با استفاده از بهترين و جديد‌ترين فناوري‌ها، راهكار‌هايي را در يخچال گالري خود ارائه كرده است كه مورد استقبال بسياري از مشتريان قرار‌گرفته است.

با خنك كننده هوشمند، همه‌چيز جديد است

خنك كننده هوشمند نوعي فناوري است كه گردش هواي سرد را در يخچال يكپارچه مي‌كند. يعني هوا به كمك سنسور‌هاي هوشمند در قسمت‌هاي مختلف محصول به طور يكنواخت به گردش در مي‌آيد و تمام مواد داخل يخچال را مي‌پوشاند. در سيستم خنك كننده هوشمند، شش حسگر هوشمند تشخيص دما در يخچال Snowa Gallery قرار داده شده است كه خنك كننده يكنواختي را در يخچال ايجاد مي‌كند. بنابراين غذا در دماي مناسب، تازه و سالم باقي مي‌ماند. نه‌تنها خنك كننده هوشمند است، بلكه خنك كننده چندگانه هوا نيز به فناوري قبلي كمك مي‌كند و به گردش بهتر و تازه نگه‌داشتن غذا كمك مي‌كند.

فيلتر سه‌گانه يخچال گالري اسنووا

در يخچال گالري اسنوا يك خوشبوكننده قوي وجود دارد كه با فيلتر كردن بو‌هاي سه لايه، از نوشيدن آب با خاطره سبزي ديشب يا مزه ماست ياد پياز سالاد شيرازي جلوگيري مي‌كند. رفع بو‌هاي نا‌مطبوع حرف اول و آخر دئودورانت قوي اسنوا با فيلتر سه‌گانه يا به قول خارجي‌ها (Triple Filtering) است.

محفظه مواد پروتئيني

محفظه‌اي در يخچال گالري اسنووا وجود دارد كه مي‌تواند با حفظ دماي هوا در ٤ درجه، گوشت و ساير مواد پروتئيني را براي چند ساعت تازه و سالم نگه دارد. بنابراين، اگر تمايلي به مراقبت از گوشت و مرغي كه به‌تازگي خريداري كرده‌ايد نداريد يا مي‌خواهيد گوشت را تا زمان پخت تازه نگه داريد و چند ساعت بعد به سراغ آن برويد، روي محفظه پروتئين يا (منطقه چيلر) حساب كنيد.

كمپرسور اينور‌تر ديجيتال

يخچال‌ها روز‌به‌روز قوي‌تر مي‌شوند و مانند ربات‌هاي هوشمندي شده‌اند كه رياضيات را درك مي‌كنند و به مصرف انرژي در طراحي خود اهميت مي‌دهند. حرف حساب چيست؟ ذخيره انرژي. در يخچال Snowa Gallery با وجود كمپرسور ديجيتال اينور‌تر مصرف برق كاهش مي‌يابد. صدا‌هاي معمول يخچال و فريزر‌ها كه به نظر مي‌رسد هر‌چند ساعت يكبار لولاي آنها مي‌شكند، وجود ندارد. از وجود آبسردكن با قابليت تصفيه آب و يخ‌سازي اتوماتيك اين يخچال به شما نمي‌گوييم. معروف است كه محصولي با اين همه ويژگي ناب و تازه به چنين ويژگي‌هاي تكراري و كليشه‌اي نيز مجهز است.

در پايان

يخچال اسنوا گالري براي آسودگي خيال مصرف‌كنندگان با خواسته‌ها و نياز‌هاي مختلف به بازار آمده است. زيرا هم از نظر فني قوي ظاهر شده است و هم از نظر زيبايي و طراحي. طراحي كاربردي و امكانات مطابق با آخرين تكنولوژي‌هاي روز دنيا از‌جمله خنك كننده هوشمند، فيلتر‌هاي سه‌گانه و كمپرسور ديجيتال اينور‌تر، يخچال اسنوا گالري را به گزينه‌اي درجه يك براي مشتريان تبديل كرده است. اكنون مي‌توانيد با خيال راحت روي يك برند ملي حساب كنيد كه نياز‌هاي شما را بهتر از هر سازنده ديگري در جهان مي‌شناسد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۰:۲۱ توسط:ممد موضوع:

تاپ وردپرس : بهترين منبع آموزش وردپرس به صورت رايگان

چرا وردپرس تا اين حد محبوب مي باشد ؟

پس از پي بردن به استفاده زياد كاربران از وردپرس، ممكن است اين سوال براي شما ايجاد شود كه چرا اينقدر وردپرس محبوب است؟ پس بياييد دلايل موفقيت وردپرس را بررسي كنيم :

شايد ديدگاه كلي اين باشد كه سيستم وردپرس يك ابزار وبلاگ نويسي بسيار ساده است، با اين حال، بسيار بايد به شما بگيم كه وردپرس واقعا بيشتر از اين حرفا است اما با توجه به اينكه وردپرس رايگان است و يك پروژه متن باز است، به هر كسي اجازه مي دهد كد آن را مطابق ميل خود بهبود و ويرايش كند. همچنين داراي هزاران افزونه رايگان، قالب، ويجت ها و ابزارهاي ديگر است كه به شما كمك مي‌كند تا به راحتي يك سايت را با بهترين كيفيت ممكن ايجاد نماييد.

 

همه اين ويژگي‌ها به شما امكان مي‌دهند هر نوع وب‌سايتي را ايجاد كنيد، از وبلاگ‌هاي ساده، وب‌سايت‌هاي شخصي يا نمونه كارها، از فروشگاه‌هاي الكترونيكي، پايگاه‌هاي دانش يا سايت هاي شغل يابي.

عامل ديگر اين است كه وردپرس كاملا رايگان است و از تمامي پلتفرم هاي ميزباني با PHP و MySQL پشتيباني مي كند. علاوه بر اين، اين CMS به طور مداوم با نسخه هاي جديد به روز مي شود كه امنيت را بهبود مي بخشد، اين بروزرساني ها شامل ويژگي هاي جديد و بهبود عملكرد كلي نيز مي شود.

آخرين موردي كه ميتوانيم براي شما در اين بخش نام ببريم كه ميتواند كم اهميت نيز نباشد ، وجود يك انجمن پشتيباني بسيار بزرگ و قوي است كه باعث شده وردپرس داراي يك انجمن بزرگ با انجمن ها و بحث هاي اختصاصي در سراسر اينترنت باشد. حجم داده هاي موجود و هزاران آموزش وردپرس نيز سيستم وردپرس را به يكي از ساده ترين سيستم هاي مديريت محتوا تبديل كرده است.

آيا به وردپرس به تنهايي ميتواند به ما در سايت وبسايت كمك كند ؟

قبل از اينكه به موضوع اصلي بپردازيم ، بر اساس مورد بالايي كه به آن اشاره كرديم ، يكي از دلايل محبوبيت وردپرس داشتن هزاران افزونه ، قالب و ابزارك ها مي باشد كه به ما كمك مي كند بتوانيم يك سايت با امكانات حرفه اي داشته باشيم.

ولي اينكه به تنهايي با وردپرس و بدون استفاده از افزونه و قالب ميتوان باز يك سايت حرفه اي مانند ديجي كالا طراحي كرد ؟

پاسخ اين سوال كه آيا بدون استفاده از قالب هاي حرفه اي و يا افزونه مي توان يك سايت حرفه اي يا فروشگاهي مانند ديجي كالا طراحي كرد ، ميتواند گفت هم بله و هم خير.

به صورت كلي زماني ميتوانيد بدون استفاده از امكانات جانبي وردپرس اقدام به طراحي سايت حرفه اي در وردپرس نماييد كه به كدنويسي اختصاصي مانند HML – CSS – PHP آشنايي كافي داشته باشيد و در صورتيكه هيچ آشنايي به اين موارد نداريد ، بهترين و راحترين راه حل استفاده از افزونه و قالب هاي آماده مي باشد.

تاپ وردپرس يكي از بهترين منابع آموزشي وردپرس

در سايت تاپ وردپرس ما تمامي آموزش هاي مورد نياز شما براي طراحي يك سايت فروشگاهي يا سايت شركتي از صفر تا صد را بدون نياز به دانش كدنويسي به شما عزيزان آموزش داده ايم.

آموزش المنتور تاپ وردپرس : طراحي صفحات سايت بدون كدنويسي

با توجه به توضيحاتي كه در رابطه با نقش افزونه و قالب ها در وردپرس اشاره كرديم ، يكي از اين افزونه هاي محبوب و بسيار كاربردي در طراحي سايت در ورپرس ، افزونه صفحه ساز المنتور مي باشد.

 

با ورود به سايت تاپ وردپرس يكي از آموزش هاي جامعي كه در ايران ميتوانيد پيدا كنيد؛ آموزش المنتور تاپ وردپرس مي باشد كه كه به صورت رايگان از صفر تا صد و از مرحله نصب افزونه المنتور گرفته يا ساخت صفحاتي مانند صفحه محصول ، صفحه حساب كاربري ، هدر سايت و همچنين ساخت فوتر با المنتور را به شما عزيزان آموزش داده ايم.

آموزش ووكامرس : ساخت فروشگاه اينترنتي در وردپرس

يكي ديگر از افزونه هاي بسيار بسيار محبوب در وردپرس كه به شما كمك ميكند وبسايت وردپرسي خود را به يك فروشگاه اينترنتي همه فن حريف تبديل نماييد.

افزونه ووكامرس يك افزونه فروشگاه ساز حرفه اي است كه به شما اين امكان را ميدهد كه سايت وردپرسي خود را به سيستم فروش آنلاين محصولات با داشتن امكاناتي از قبيل سيستم حسابداري و انبارداري ، سيستم اطلاع رساني پيامكي و همچنين با قابليت اتصال به درگاه پرداخت آنلاين مجهز نماييد.

با آموزش ووكامرس تاپ وردپرس كه به صورت رايگان و جامع از نحوه نصب افزونه ووكامرس گرفته تا بخش مربوط به حمل و نقل ، افزودن محصول و همچنين افزودن درگاه پرداخت را به صورت ويدئويي براي شما عزيزان آماده كرديم تا بهترين استفاده را در ساخت فروشگاه اينترنتي خود داشته باشيد.

آموزش رنك مث : سئو سايت وردپرسي

اگر در رابطه با سئو آشنايي داشته باشيد حتما متوجه شده ايد كه داشتن يك كسب و كار اينترنتي موفق بدون سئو آن را نمي‌توان تصور كرد.

سئو يكي از مهمترين اقدامات پس از راه اندازي سايت مي باشد تا بتوانيد با كمك آن كسب و كار خود را در نتايج گوگل به كاربران نمايش دهيد و سپس همين كاربران را به مشتريان دائمي خود تبديل نماييد.افزونه سئو رنك مث يكي از همين افزونه هاي محبوب در اين زمينه در وردپرس مي باشد كه به شما كمك ميكند تا مطالب سايت و محصولات فروشگاه را به بهترين نحو بر اساس اصول سئو منتشر نماييد.

 

در سايت تاپ وردپرس يك دوره جامع آموزش رنك مث وجود دارد كه شما ميتوانيد با ورود به آن آموزش از 0 تا 100 نحوه سئو يك مطلب و يا محصول را ياد بگيريد.

در آكادمي آموزشي تاپ وردپرس چه خدمات و آموزش هاي ديگري ارائه مي شود ؟

در آكادمي تاپ وردپرس شما علاوه بر دسترسي به آموزش هايي كه در بالا به آن اشاره كرديم به جديدترين آموزش هاي اين سيستم مديريت محتوا از قبيل آموزش امنيت وردپرس ، افزايش سرعت و همچنين نحوه رفع مشكلات احتمالي وردپرس دسترسي خواهيد داشت.

راه اندازي فروشگاه اينترنتي در وردپرس با كمك آموزش ووكامرس

اگر به فكر راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي هستيد اما اطلاعاتي از نحوه انجام آن نداريد، اين مقاله را دنبال كنيد. در اين مقاله به شما آموزش مي دهيم كه چگونه با افزونه فروشگاه ساز ووكامرس در وردپرس سايت خود را به يك فروشگاه آنلاين تبديل كنيد.

اگر با وردپرس نيز آشنايي نداريد مي‌توانيد با مراجعه به سايت تاپ وردپرس در رابطه با اين سيستم مديريت محتواي رايگان كه جهت ساخت سايت كاربرد دارد به صورت كامل مقالات آموزشي را مطالعه نماييد.

 

راه اندازي فروشگاه اينترنتي در وردپرس با كمك آموزش ووكامرس


علاوه بر اين، با استفاده از بخش آموزش ووكامرس ، مي توانيد آموزش گام به گام ووكامرس را مشاهده كنيد و با استفاده از اين فرآيند به راحتي سايت فروشگاهي خود را ايجاد كنيد. با ايجاد فروشگاه اينترنتي مي توانيد با مشتريان خود در شهرهاي ديگر ارتباط برقرار كرده و مشتريان زيادي را از سراسر دنيا جذب كنيد. با استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس، مي توانيد يك فروشگاه آنلاين ايجاد كنيد و محصولات خود را در آنجا بفروشيد و از اين طريق كسب و كار خود را ارتقا دهيد و مشتريان جديدي پيدا كنيد.

ووكامرس چيست؟

در پاسخ به اين سوال كه ووكامرس دقيقا چيست، مي توان گفت كه ووكامرس يا همان woocommerce يك افزونه فروشگاه ساز وردپرس است كه با استفاده از آن مي توانيد يك فروشگاه قدرتمند بسازيد و محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد.

ووكامرس در سال هاي اخير رشد قابل توجهي داشته و كاربران زيادي را به خود جذب كرده است. قالب هاي زيادي براي اين كار ايجاد شده و افزونه هاي زيادي براي آن كدگذاري شده است. بنابراين، اگر مي خواهيد سايت فروشگاهي خود را با ووكامرس راه اندازي كنيد، اصلا نگران محدوديت هاي آن نباشيد، زيرا به جرات مي توان گفت كه هيچ محدوديتي سر راه شما نيست!

آنچه بايد در مورد بهترين پلتفرم تجارت الكترونيك در سال 2022 بدانيد!

همانطور كه مي‌دانيد دنياي تجارت الكترونيك و فروش آنلاين همچنان در حال رشد است. امروزه حدود 24 ميليون سايت تجارت الكترونيك وجود دارد. ووكامرس به عنوان يكي از پيشروترين پلتفرم هاي تجارت الكترونيك در جهان شناخته شده است. درواقع بيش از 27 درصد از سهم بازار را در اختيار دارد و تقريباً 13 درصد از تمام سايت هاي فروشگاهي در اينترنت با استفاده از اين افزونه فروشگاه ساز ساخته شده اند.

چرا از ووكامرس استفاده كنيم ؟

با كمك ووكامرس مي‌توانيد محصولات فيزيكي و ديجيتالي خود را بفروشيد و به طور كامل مديريت كنيد. شما 100 درصد امكان كنترل تمام اطلاعات فروشگاه، پشتيباني در حالت نسخه موبايل و… را خواهيد داشت.ووكامرس به گونه‌اي زيبا طراحي شده و كاربرپسند است كه در حال حاضر 59 درصد از فروشگاه‌هاي اينترنتي را به خود اختصاص داده است كه با مشاهده آموزش ووكامرس در سايت تاپ وردپرس به راحتي ميتوانيد اقدام به ساخت فروشگاه اينترنتي در وردپرس نماييد.

ويژگي هاي افزونه فروشگاه ساز ووكامرس چيست؟

  •  پشتيباني از تمامي افزونه هاي سئو وردپرس

  •  تعريف مجزا از مدل ها براي قسمت هاي مختلف محصولات

  • گزارش گيري هوشمند و دقيق از نظرات و ديدگاه هاي مشتريان در مورد محصولات استفاده كنيد

  •  قابليت اتصال به سامانه پست ايران

  •  كاملا فارسي سازي شده براي سهولت استفاده توسط كاربران فارسي زبان

  •  سيستم مديريت انبار هوشمند

  •  مشاهده كامل جزئيات فروش

امروز فروش خود را با ووكامرس امكان پذير كنيد

اكنون كه تمام ويژگي هاي ووكامرس را بررسي كرديم و فهميديم ووكامرس چيست، فكر مي كنم شما نيز تشويق به استفاده از اين فروشگاه ساز شويد. براي داشتن يك فروشگاه اينترنتي اختصاصي، داشتن شرايط زير كافي است:

  1. .انتخاب يك نام دامنه براي فروشگاه خود

  2. .سفارش يك هاست (فضاي ميزباني )

  3. .نصب وردپرس بر روي هاست

  4. .نصب افزونه ووكامرس

  5. .انتخاب يك قالب فروشگاهي حرفه اي

  6. .نصب افزونه هاي ضروري و ويژه

قدم اول : انتخاب يك نام ( دامنه ) براي فروشگاه اينترنتي خودتان

نام دامنه آدرس فروشگاه دائمي در اينترنت است، به عنوان مثال digikala.com، كه براي تهيه چنين نامي مي‌بايست با مراجعه به سرويس دهنده هاي فروش دامنه اقدام به تهيه آدرس فروشگاه اينترنتي خود نماييد.

قدم دوم : چطور يك هاست مناسب براي سايت خود تهيه نماييم

شما در زمان انتخاب هاست دقت لازم را داشته باشيد چون قرار است فروشگاه اينترنتي شما بر روي آن نصب شود و هر چقدر يك فضاي ميزباني (هاست ) مطمئني داشته باشيد، خيال شما از پايداري و نگهداري فروشگاه اينترنتي راحت است .مواردي از قبيل كيفيت مناسب هاست ، تيم پشتيباني قوي و 24 ساعته ، اعتبار سرويس دهنده و مجوز هاي آن از الويت هاي اصلي قبل از تهيه هاست مي باشد.

قدم سوم : نصب سيستم مديريت محتواي وردپرس بر روي هاست

پس از انتخاب يك دامنه و هاست مناسب براي فروشگاه اينترنتي خود كه قرار است با ووكامرس راه اندازي نماييد ، به مرحله نصب وردپرس خواهيد رسيد كه با كمي جستجو در اينترنت مي‌توانيد ليست بسيار بالايي از سايت هايي را مشاهده نماييد كه به صورت جامع مراحل نصب وردپرس در هاست را آموزش داده اند.

همچنين با ورود به سايت تاپ وردپرس و بخش مربوط به آموزش ووكامرس، شما دسترسي به تعداد بسيار زيادي مطالب و ويدئو هاي آموزشي از قبيل نصب وردپرس در هاست هاي مختلف به همراه مديريت وردپرس را مشاهده خواهيد كرد.

قدم چهارم : افزونه فروشگاه ساز ووكامرس را نصب كنيد.

در اين مرحله، شما يك سايت وردپرس كارآمد، ولي كاملا ابتدايي خواهيد داشت. شما اساسا يك سايت خام تا اينجاي كار داريد. در اين مرحله كاري كه بايد انجام دهيد، نصب افزونه ووكامرس جهت تبديل سايت خود به يك فروشگاه اينترنتي مي باشد.

افزونه فروشگاه ساز ووكامرس را نصب كنيد.


در نظر داشته باشيد كه با ورود به سايت تاپ وردپرس و بخش آموزش ها ، شما دسترسي به آموزش جامع و رايگاني در ووكامرس دسترسي خواهيد داشت كه از صفر تا صد ووكامرس را به صورت رايگان آموزش داده شده است.از چگونگي نصب ووكامرس در وردپرس تا نحوه تنظيم درگاه پرداخت و همچنين اتصال سيستم حمل و نقل و غيره…. را به صورت ويدئويي در اختيار شما قرار گرفته است.

قدم پنجم : چطور يك قالب فروشگاهي مناسب تهيه نماييم.

تا اينجاي كار سايت و فروشگاه اينترنتي شما آماده فروش محصول مي‌باشد و مي‌توانيد محصولات خود را براي فروش در سايت قرار دهيد.

ولي يك مشكلي وجود دارد و آن هم ظاهر نه‌چندان مناسب فروشگاه اينترنتي شما مي‌باشد كه با ووكامرس ساخته ايد. در واقع در حال حاضر فروشگاه شما فقط يك ظاهر ساده دارد و ممكن است اين ظاهر ساده مشتري شما جهت خريد و بررسي محصولات ترغيب نكند.

جهت رفع اين كمبود مي بايست از يك قالب فروشگاهي حرفه اي كه با فروشگاه ساز ووكامرس سازگري مناسبي داشته باشند استفاده نماييد. قالب هايي نظير وودمارت ، فلت سام جز قالب هاي پرطرفدار فروشگاهي در ايران مي باشند.

قدم ششم : فروشگاه ما نياز به چه افزونه هاي ضروري دارد ؟

پس از اينكه ظاهر فروشگاه شما نيز با نصب قالب تكميل شد و محصولات خود را نيز اضافه كرده ايد افزونه هايي از قبيل افزونه سئو مانند ( يواست سئو يا رنك مث ) ، افزونه هاي بهينه سازي سرعت لود مانند ( WP-Rocket ) و همچنين افزونه هاي امنيتي مانند ( آيتم سكوريتي يا وردفنس ) را جزء اولويت هاي اصلي پس از راه اندازي فروشگاه خود در نظر بگيريد.

با آموزش ووكامرس تاپ وردپرس در 2 ساعت فروشگاه خود را تكميل كن.

بله ، با توجه به توضيحاتي كه در بالا به آن اشاره كرديم ، واقعا راه اندازي يك سايت فروشگاهي با افزونه فروشگاه ساز ووكامرس كار سختي نيست چون ما در سايت تاپ وردپرس يك آموزش ووكامرس به صورت جامع و رايگان را در اختيار شما قرار داده ايم تا بتوانيد با خيال راحت و در كمتر از 2 ساعت از تمامي بخش هاي مهم اين افزونه با خبر و نحوه كار با هر بخش را فرا بگيريد.


پشتيباني وردپرس تاپ وردپرس در كنار شماست

در صورتيكه در حال حاضر سايت خود را با وردپرس راه اندازي كرده ايد ، ما در سايت    https://wptop.irيك سرويس خدمات پشتيباني وردپرس نيز راه اندازي كرده ايم براي شماها كه نياز داريد به صورت هميشگي به يك پشتيبان سايت دسترسي داشته باشيد تا در صورتيكه سايت شما به هر دليلي دچار خطا يا مشكل فني شد ، اقدام به برطرف كردن ان نمايد.

 

در سرويس پشتيباني وردپرس خدماتي از قبيل آپديت منظم قالب و افزونه ها ، رفع مشكلات ساختاري وردپرس ، رفع مشكلات سئو و همچنين مشاوره سئو نيز به صورت رايگان ارائه مي شود تا شما به خيال راحت به فكر توسعه كسب و كار اينترنتي خود باشيد و ديگر دغدغه مشكلات احتمال وردپرس را نداشته باشيد.

در آخر در صورتيكه هر گونه سوال يا مشاوره اي در رابطه با راه اندازي كسب و كار آنلاين يا همچنين سوال در رابطه با وردپرس داشته باشيد ، ميتوانيد با شماره هاي تماس سايت تاپ وردپرس جهت دريافت مشاره رايگان تماس حاصل فرماييد.



منبع اول : telegra

 

منبع دوم : teletype


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۹:۴۸ توسط:ممد موضوع:

گريس سيليكوني چيست؟ + ويژگيها و كاربرد

C:UsersFarzaneDesktopcontenic.newرپورتاژآذرشيمينمونه آمادهpicsDielectric-Silicone-Grease.jpg

يكي از روغن‌هاي صنعتي پركاربرد، گريس سيليكوني است كه معمولاً با نام گريس دي الكتريك يا گريس عايق الكتريك نيز شناخته مي‌شود. اين محصول كه به منظور روانسازي دسته‌اي از تجهيزات صنعتي همچون پمپ‌ها، شير‌ها و كمپرسور‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، از تركيب روغن سيليكون و ماده‌اي تغليظ‌كننده توليد مي‌شود. در صورتي كه شما هم قصد خريد گريس سيليكوني را داريد، براي انتخاب محصول باكيفيت و مرغوب، در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا به شما بگوييم گريس سيليكوني چيست، چه ويژگي‌هايي دارد و موارد كاربرد آن كدام است؟ 

گريس سيليكوني چيست و چه مشخصاتي دارد؟ 

گريس سيليكوني از ديگر انواع گريس محسوب مي‌شود كه بر پايه روغن سيليكوني بوده و با صابون ليتيوم تركيب شده است. اين محصول ضد آب بوده و در محدوده دمايي بالا مي‌تواند عملكرد مطلوبي را ارائه دهد. گريس‌هاي سيليكوني به دليل طراحي خاصي كه دارند، در هر دو شرايط ديناميك و استاتيك مي‌توانند روانكاري مؤثري را از خود نشان دهند و ويژگي‌هاي خود را در طيف گسترده‌اي از دما‌هاي مختلف به راحتي حفظ كنند. 

معمولاً گريس‌هاي بر پايه سيليكون را مشابه خمير‌هاي سيليكوني در نظر مي‌گيرند، اما اين نوع گريس با صابون ليتيوم غليظ شده است در صورتي كه خمير‌هاي سيليكوني به دليل پراكندگي سيليس در روغن‌هاي پلي دي متيل سيلوكسان (PDMS) به وسيله عوامل غليظ‌كننده توليد مي‌شوند. 

براي اينكه تفاوت بين گريس سيليكوني و خمير سيليكوني را بهتر متوجه شويد، لازم است بدانيد كه اين دو محصول كاملاً باهم متفاوت هستند؛ به اين صورت كه ساختار شيميايي و مشخصات فيزيكي خمير‌هاي سيليكوني به دليل وجود ويژگي‌هاي چسبندگي و قطره‌اي، اين ماده را براي درمان سطوح غيرافقي بسيار مناسب كرده است. اين خمير همچنين مي‌تواند براي پوشش عايق الكتريكي، آب‌بندي و به عنوان روانكاري براي كاربرد‌هاي با اصطكاك كم نيز مورد استفاده قرار بگيريد. 

در صورتي كه گريس بر پايه سيليكون مي‌تواند طيف وسيعي از دما‌ها يعني از دماي 60- تا 300+ درجه سانتيگراد را در شرايط مختلف فشار و بار تحمل كند. همچنين در برابر شستشوي آب و اتصالات الكتريكي بسيار مقاوم و ايمن بوده و فاقد مواد شيميايي مضر است. باتوجه به اين موضوع مهم‌ترين مشخصات گريس سيليكون عبارت است از: 

  1. گريس بر پايه سيليكون در برابر سرما و گرما مقاومت بالايي را از خود نشان مي‌دهد. 

  2. در شرايط شديد داراي عملكرد قابل اعتماد و ثابت است. 

  3. عايق الكتريكي بوده و در سخت‌ترين شرايط غيرخورنده است. 

  4. گريس‌هاي سيليكوني بي‌رنگ، سفيد و تقريباً شفاف هستند. 

  5. از ديگر مشخصات اين محصول قدرت چسبندگي عالي و مقاومت بسيار خوب آن در برابر مواد اسيدي و قيليايي است. 

C:UsersFarzaneDesktopcontenic.newرپورتاژآذرشيميگريس سيليكوني چيست؟ + ويژگي‌ها و كاربردpicsH137c7daf2ed74c5dbd61fb7cefb40505h.jpg

گريس سيليكوني چه ويژگي‌هايي دارد؟ 

در خصوص ويژگي‌هاي بارز گريس سيليكوني مي‌توان به موارد زير اشاره نمود: 

  • گريس بر پايه سيليكون از طول عمر و پايداري بالايي برخوردار است. 

  • اين محصول فاقد مواد نفتي است. 

  • مقاومت بالاي گريس‌هاي سيليكوني در برابر آب و رطوبت باعث شده اين محصول در مصارف صنعتي كاربرد‌هاي زيادي داشته باشد. 

  • غير قابل اشتعال است. 

  • با تمام لاستيك‌ها و پلاستيك‌ها سازگاري دارد. 

  • در دما‌هاي بالا از مقاومت زيادي برخوردار است. 

  • گريس‌هاي سيليكوني در برابر اكسيد شدن از مقاومت زيادي برخوردار هستند. 

  • عايق برق است. 

  • با محيط زيست سازگار است. 

  • اين محصول به هيچ عنوان سمي نيست. 

  • از گريس سيليكوني در غلظت‌ها و مشخصات متفاوت مي‌توان به عنوان گريس عايق الكتريك براي مواردي همچون كانكتور‌ها، گريس اورينگ مخصوص اورينگ‌ها، شير‌ها، گريس مورتور سيلكت و دوچرخه، گريس قطعات ترمز خودرو و ... استفاده مي‌شود. 

C:UsersFarzaneDesktopcontenic.newرپورتاژآذرشيمينمونه آمادهpicsM4-1.jpeg

موارد كاربرد گريس سيليكوني چيست؟ 

در زمينه كاربرد گريس سيليكوني مي‌توان به موارد زير اشاره نمود: 

  • گريس‌هاي سيليكوني از خارج شدن برخي از مواد از قطعات دستگاه جلوگيري مي‌كنند. 

  • مانع از ورود گرد و خاك و ذرات محيطي به داخل ابزار آلات مي‌شود. 

  • اغلب براي روانكاري انواع مختلفي از شيرآلات شيشه‌اي، پلاستيكي و فلزي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. 

  • از انواع قطعات داخل لاستيك‌ها مراقبت مي‌كند. 

  • از تجهيزات در برابر خوردگي و سايش در شرايط سخت محيطي محافظت مي‌كند. 

  • اين محصول به منظور آب‌بندي قطعات الكتريكي و الكترونيكي به كار برده مي‌شود. 

  • مهم‌ترين كاربرد گريس‌هاي سيليكوني پوشش و عايق كاري است. 

  • محصولات سيليكوني به ويژه گريس سيليكوني به دليل كارايي بالايي كه دارند، مي‌توانند بهره‌وري كلي را در مايعات حفاري و جداكننده‌هاي گاز و نفت بهبود ببخشند و در اين زمينه باعث كاهش هزينه‌هاي تعمير، نگهداري و خرابي شوند. 

  • اين محصول مي‌تواند به راحتي در حلال‌هاي آلي همچون تولوئن، الكل‌هاي معدني، زايلن و هيدروكربن‌هاي كلردار حل شود. 

  • از ديگر موارد كاربرد گريس بر پايه سيليكون استفاده از آن در تجهيزات دندان پزشكي است. 

  • در شركت‌هاي برق از گريس‌هاي سيليكوني به منظور روانكاري آرنج‌هاي قابل جدا‌سازي بر روي خطوطي كه بايد در دما‌هاي بالا داراي مقاومت باشند، نيز استفاده مي‌شود. 

  • از گريس بر پايه سيليكون به صورت گسترده به وسيله صنعت لوله كشي در شيرآلات و آب بند استفاده مي‌شود. 

  • اين ماده ژلاتيني براي انتقال حرارت يا ايجاد تركيبات گرماگير در تجهيزات صنعتي كاربرد دارد. 

در صورتي كه مي‌خواهيد اين محصول را خريداري نماييد، براي اطلاع از قيمت گريس سيليكوني،مي‌توانيد به وب‌سايت رسمي شركت آذرشيمي شريفبه آدرس https://azarchemicals.ir/ مراجعه كنيد. 

C:UsersFarzaneDesktopcontenic.newرپورتاژآذرشيمينمونه آمادهpicsMolykote_111_Variant_Image.png

معرفي گريس سيليكوني 111

گريس سيليكوني 111 از جمله محصولات پركاربرد است كه بر روي سلامت دستگاه تأثير بسيار زيادي دارد. دارا بودن گسترده دمايي بالا، مقاوم بودن در برابر آب، قابل استفاده در فشار بخار پايين، سازگار بودن با پلاستيك‌ها و الاستومر‌ها از ويژگي‌هاي مهم اين محصول است. همچنين از گريس سيليكون 111 در موارد زير استفاده مي‌شود: 

  • آب‌بندي و روانكاري تجهيزات فرايند‌هاي شيميايي

  • روانكاري انواع شير‌هاي پلاگين و كنترلي شير آب

  • روانسازي تجهيزات تصفيه آب 

  • آب‌بندي و روانكاري تجهيزات تحت فشار، خلأ و تجهيزاتي كه تحت شستشوي شديد قرار دارند. 

  • روانكاري تجهيزات دريايي

اگر قصد داريد در مورد گريس سيليكوني 111 اطلاعات بيشتري كسب كنيد، مي‌توانيد در خصوص نحوه خريد و قيمت اين محصول به وب‌سايت رسمي شركت آدرشيمي شريفمراجعه نماييد. 

C:UsersFarzaneDesktopcontenic.newرپورتاژآذرشيميگريس سيليكوني چيست؟ + ويژگي‌ها و كاربردpics1036c-b1.jpg

براي خريد گريس سيليكوني به كدام شركت معتبر مراجعه كنيم؟ 

مواد صنعتي بي‌كيفيت مي‌تواند آثار منفي بسياري را به دنبال داشته باشد و ممكن است در دستگاه‌ها و تجهيزات خرابي‌هاي جبران ناپذيري را ايجاد كند. در صورتي كه قصد خريد گريس سيليكوني را داريد، بهتر است به شركت‌هاي معتبر و باسابقه مراجعه كنيد كه محصولات باكيفيت و مرغوبي را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهند. در اين راستا و به منظور خريد اين محصول ما به شما شركت آذرشيمي شريفرا پيشنهاد مي‌كنيم. 

شركت آذرشيمي شريفبا فروش انواع روغن‌هاي صنعتي و گريس سيليكوني يك خريد مطمئن و راحت را براي شما مشتريان عزيز فراهم مي‌كند. اين مجموعه از يك گروه حرفه‌اي شامل مديران و كارشناسان خبره در زمينه انواع روانكار‌هاي صنعتي، خشك كن‌ها و ... تشكيل شده كه هدف اصلي آن برطرف كردن نياز‌هاي پتروشيمي‌ها، صنايع و معادن با ارائه محصولات باكيفيت و با توجه به خواسته‌هاي آن‌ها است. 

شما عزيزان مي‌توانيد به منظور خريدگريس سيليكوني،گريس سيليكوني 111 يا هر محصول ديگري در اين حوزه و كسب اطلاعات بيشتر در خصوص قيمت آن‌ها با مشاوران شركت آذرشيمي شريفدر تماس باشيد. فروش گريس سيليكوني در اين شركت از طريق وب‌سايت اصلي و به صورت اينترنتي براي مشتريان فراهم شده است. چنانچه مايل به خريد آنلاين و اينترنتي اين محصول هستيد، مي‌توانيد به آدرسhttp://azarchemicals.ir/product/silicone-grease-111/مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۵:۴۵ توسط:ممد موضوع:

چه زماني به يك پشتيبان وبسايت وردپرسي نياز داريم ؟

آيا سايت‌هاي وردپرس به پشتيبان نياز دارند!؟

همانطور كه ميدانيد وردپرس مي‌تواند بهترين مديريت محتوا براي طراحي سايت باشد. اما سوال اينجاست كه پس از در نظر گرفتن وردپرس به منظور اجراي انواع سايت، آيا به پشتيباني وردپرس نيز نياز خواهيم داشت؟ هيچ تفاوتي ندارد كه چه سايتي را با وردپرس راه‌اندازي كرده‌ايد، آنچه كه داراي اهميت است وجود يك پشتيبان آنلاين وردپرس است تا بتواند موارد و مسائل پيش آمده را در مدت زمان كوتاهي برطرف كند.

البته ناگفته نماند كه پشتيباني سايت هاي وردپرسي بايد توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود، لذا بايد از بكارگيري افراد تازه‌ كار براي اين منظور جداً خودداري شود. با اين حال شايد معتقد باشيد كه بكارگيري از پشتيبان وردپرس چندان داراي اهميت نيست و اگر بنا بر شرايط؛ در سايت وردپرس، اختلال يا مشكلي ديده شد با سر و كله زدن، مي‌توان ايراد پيش آمده را رفع كرد. اما اجازه دهيد كه دلايل مهم بكارگيري از يك پشتيباني وردپرس را با شما در ميان بگذاريم تا در اسرع وقت براي استفاده از يك پشتيباني سايت وردپرس اقدام كنيد.

دلايل اهميت استفاده از پشتيبان وردپرس

اينكه چرا بايد از يك متخصص وردپرس در سايت استفاده كرد سوال بسيار با اهميتي است كه پاسخ آن را مي‌توان در بخش‌هاي زير خلاصه كرد:

* بروزرساني سايت

وردپرس به صورت ماهانه بروزرساني‌هايي را به داشبورد اين مديريت محتوا ارسال مي‌كند و مديران وب‌سايت‌ها موظف هستند كه آن را در نظر بگيرند. اما موضوع اينجاست كه بسياري از مديران دانش كافي براي نحوه بروزرساني سايت را ندارند و بديهي است كه براي انجام چنين موردي نياز به يك متخصص خواهند داشت. از طرفي گاهاً اتفاق مي‌افتد كه با انجام بروزرساني، به دليل نقص در پرونده‌هاي وردپرس، سايت از دسترس خارج مي‌شود كه در اين گونه مواقع اهميت استفاده از يك پشتيباني وردپرس بيش‌ازپيش به چشم مي‌آيد.

* اجرا و حفظ امنيت سايت

يكي از مهم‌ترين مواردي كه براي هر نوع سايت چه وردپرس و چه ديگر مديريت محتواهاي موجود داراي اهميت است، اجرا و حفظ امنيت سايت است. در واقع با توجه به اينكه وردپرس تحت حملات DDoS قرار مي‌گيرد، چنانچه از امنيت قابل توجهي برخوردار نباشد، ممكن است به اطلاعات سايت آسيب وارد شود. ضمناً گفتني است كه در نظر گرفتن مسائل امنيتي فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است كه در اين صورت بكارگيري از يك پشتيبان سايت وردپرس بهترين راه‌حل انتخابي است كه بايد توسط مديران سايت‌هاي مختلف در نظر گرفته شود.

* رفع مشكلات سايت

سايت‌هايي كه با وردپرس راه‌اندازي مي‌شوند به دليل آنكه مي‌توان در كدنويسي‌هاي آن تغييرات ايجاد كرد، ممكن است در بعضي از شرايط، كليت اجراي سايت را دچار اختلال كند. بنابراين براي رفع آن، نياز به يك پشتيباني وردپرس است، تا به سرعت موارد پيش آمده را مورد بررسي قرار دهد. به طور كلي مشكلات سايت‌هاي وردپرسي را مي‌توان به بخش‌هاي مختلفي مانند قالب، افزونه‌ها، تنظيمات مديريت وردپرس و مواردي از اين دست تقسيم بندي كرد. ضمناً ناگفته نماند كه هرچه زمان بيشتري براي رفع ايرادات سايت وردپرسي در نظر گرفته شود، احتمال ناديده گرفتن گوگل و حذف از نتايج افزايش مي‌يابد. بنابراين در صورت رخ دادن مشكلات اساسي حتماً از يك پشتيباني سايت هاي وردپرسي استفاده كنيد.

 

 

* نصب افزونه و قالب

گاهاً پيش مي‌آيد كه مديران سايت‌ها به قالب و افزونه‌هاي مختلفي نياز پيدا كنند و به دليل آنكه تخصص كافي براي نصب اين موارد ندارند، احتياج به افراد باتجربه در اين زمينه خواهند داشت. از طرفي مديريت افزونه و قالب و يا تنظيم درست هركدام، سواد سئو و وردپرسي مي‌خواهد كه پرواضح است كه فقط به دست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراين از ديگر مواردي كه براي رفع و رجوع آن نياز به يك پشتيبان وردپرس است، نصب افزونه و انواع قالب نام دارد.

* همگام بودن با موتورهاي جستجو

از جمله موارد بسيار مهم براي پيشرفت يك سايت، توجه گوگل و ديگر موتورهاي جستجو به سايت‌هاست كه بررسي اين موضوع فقط بدست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراين توصيه مي‌كنيم كه اگر قصد داريد در كسب و كارتان پيشرفت‌هاي آنچناني داشته باشيد، حتماً با استفاده از يك پشتيباني وردپرس كه مي‌تواند اطلاعات مفيدي را از موتورهاي جستجو در اختيار شما مديران قرار دهد، استفاده كنيد. اين افراد حتي مي‌توانند ربات‌هاي موتورهاي جستجو را بررسي كنند تا به شما در راه كسب رتبه‌هاي مناسب در كلمه‌هاي كليدي دلخواه كمك نمايند.

* تجزيه و تحليل سايت

مسلماً پيشرفت هر سايت منوط به بررسي‌هاي دوره‌اي توسط افراد باتجربه و متخصص است. از اين رو بايد از افرادي استفاده كرد كه در اين حوزه كاملاً مسلط هستند. پشتيبان‌ سايت‌ هاي وردپرس معمولاً در اين خصوص مي‌توانند بهترين كمك‌ها را براي صاحبان سايت‌ها در نظر بگيرند كه اين مهم نيز فقط با تجزيه و تحليل كامل سايت امكان‌پذير خواهد بود. از مجموعه كارهايي كه در اين بخش توسط يك پشتيباني سايت وردپرسي انجام مي‌شود، مي‌توان به بررسي ورودي‌ها، ثبت يا عدم ثبت شدن لينك‌ها در گوگل، بررسي ارورها در سايت‌مپ و مواردي از اين دست اشاره كرد.

 

 

چرا هر سايتي به پشتياني سايت نياز دارد ؟

هر سايتي نيازمند پشتياني دارد البته نوع پشتيباني و نياز به پشتيباني در هر سايتي يكسان نيست ، ممكن است يك سايت فقط به اندازه اي نيازمند پشتيباني سايت باشد كه فقط سايتش به درستي نمايش داده شود ، اما برخي ديگر از سايتها كه سايت هاي پويا نام دارند مانند سايتهاي فروشگاهي ، خبري ، خدماتي و … نيازمند پشتياني سايت بيشتري هستند گاها برخي از اين سايت ها نيازمند يك تيم كوچك و بزرگ پشتيباني سايت هستند مانند سايتهاي بزرگ مثله ديجي كالا .

اما فروشگاه هاي كوچك تر هم نيازمند يك نفر يا يك تيم پشتياني هستند تا محتويات هر صفحه از سايتشان را وارد كند ، عملكرد فني صفحات سايت را هم از لحاظ فني و هم از لحاظ ظاهري به حدي برساند كه بازديد كننده اي كه وارد سايت ميشود به هدفي كه دارد برسد و مجدد به سايتتان سر بزند همچنين سايت و تمام صفحات بايد براي خزش ربات هاي گوگل بهينه باشد .

اهميت پشتيباني سايت

خدمات و وظايف ديگر پشتيباني سايت شامل : بارگذاري محتويات داخلي صفحات ، بهبود ظاهري و فني سايت ، حفظ امنيت و اطلاعات سايت ،‌ بروزرساني و آپديت نگه داشته سايت ، ساخت صفحات جديد ، رفع ايرادات و خطاهاي احتمالي و …

به طور كلي سايت زمانيكه تازه طراحي ميشود تنها شامل چند صفحه مانند صفحه خانه ، تماس ، درباره ما و صفحه خدمات يا محصولات است، در فرآيند پشتيباني است كه سايت شروع به رشد ميكند و هم از لحاظ عملكرد ، محتويات ، ظاهر و … تبديل به سايت قوي و معتبر ميشود كه به نياز هاي مختلف بازديد كنندگان پاسخ ميدهد .

تفاوت نوع پشتيباني سايت در چيست ؟

خدمات پشتيباني سايت تاپ وردپرس متفاوت است ، يك نوع پشتيباني سايت به منظور پاسخگويي به مشتريان سايت ميباشد كه اين بخش نيازمند تخصص فني و خاصي نيست و تنها پشتيبان بايد در مورد محصول و خدمات سايت اطلاعات كافي داشته باشد تا پاسخگوي سوالات و نياز هاي مشتريان در فرآيند خريد يا مشاوره باشد .

اما بخش اصلي پشتيباني سايت كه معمولا صاحبين سايتها به دنبال همچين پشتيباني براي سايت هستند اين نوع پشتيباني سايت با قبلي كاملا متفاوت است ، اين نوع پشتيباني كه احتمالا شما هم به دنبالش هستيد ، پشتيباني براي كارها و فعاليت هاي عملي سايت ميباشد كه شامل موارد فني و تخصصي زيادي است .


تاپ وردپرس ؛ ارائه‌دهنده معتبرترين سرويس پشتيباني وردپرس

اكنون كه با وظايف پشتيبان وردپرس و مزايايي كه استفاده از اين سرويس مي‌تواند براي وب‌سايت وردپرسي ما به همراه داشته باشد آشنا شديم، لازم است كه تاپ وردپرس را به شما عزيزان معرفي كنيم. همان‌طور كه مي‌دانيد افراد زيادي در اين حيطه در حال فعاليت هستند، اما به نظر شما تمامي وب‌سايت‌ها و كارشناسان از يك سطح دانش و تجربه برخوردارند؟! طبيعتاً نه!

مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر كردن مسير پيشرفت شما عزيزان، پنل‌هاي پشتيباني برنزي، نقره‌اي و طلايي را تعريف كرده است كه هر كدام از آن‌ها مزايا و ويژگي‌هاي مثبتي دارند. تاپ وردپرس معتقد است كه پشتيباني وب‌سايت وردپرسي يك امر بسيار مهم بوده و بايد جدي گرفته شود. اگر بخواهيم نگاهي كوتاه بر مزاياي پكيج‌هاي پشتيباني ارائه شده توسط تاپ وردپرس داشته باشيم، مي‌توانيم بگوئيم كه در اين پكيج‌ها بك‌آپ‌گيري هفتگي، به‌روزرساني هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها، انجام تنظيمات مرتبط با افزونه‌ها و قالب نصب شده، مسدود كردن ديدگاه‌ها و ثبت‌نام‌هاي اسپم، تجزيه و تحليل عملكرد كلي سايت، فعال كردن SSL، تهيه گزارش از ايرادات وب‌سايت، افزايش سرعت و افزايش امنيت سايت وردپرسي و… ارائه شده است.

علاوه بر اين، با كمك تاپ وردپرس مي‌توانيد در رابطه با سئو و بهينه‌‌سازي وب‌سايت خود مانند آموزش سئو رنك مث مشاوره‌هاي موثر و كارآمد دريافت كنيد. دوستان، فراموش نكنيد كه در قرن 21 و در سال 2022 تقريباً هر موضوعي وابسته به اينترنت و تكنولوژي است؛ در نتيجه تنها راه چاره براي كسب سود از اين تغييرات همگام شدن با دنياي مدرن و جديد مي‌باشد. خريد، فروش، ارائه محصولات و خدمات، آموزش و… همه و همه به طريقي درگير با اينترنت هستند. اگر وب‌سايت شما از نوع وردپرسي است، شك نكنيد كه استفاده از سرويس پشتيباني وردپرس مي‌تواند در مسير رشد و توسعه بسيار كمك‌كننده باشد؛ در نتيجه پيشنهاد مي‌شود كه با در نظر گرفتن اين موضوع وب‌سايت خود را به يك تيم پشتيباني حرفه‌اي هم‌چون تاپ وردپرس بسپاريد!

 

منبع : ديار ميرزا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۹:۴۲ توسط:ممد موضوع:

خريد قهوه گانودرما سوپريم از خاص باكس

قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز

اخيرا قهوه گانودرما سوپريم كه تركيب يك قهوه فوري با پودر قارچ است، به علت خواص دارويي كه آن قارچ دارد بسيار محبوب شده است.

گانودرما خواص معجزه‌آسايي در درمان بعضي بيماري‌ها دارد. قهوه گانودرما كه از عصاره اين قارچ گرفته مي‌شود، نوعي پودر با مزاياي فراوان است. گانودرما به قارچ جاودانگي نيز شهرت پيدا كرده است و چينيان معتقد بودند مواد مغذي فراواني دارد و باعث طول عمر مي‌شود. به نقل از وب سايت ويكي پديا Ganoderma lucidum يك گونه قارچ با رنگي مايل به قرمز است كه داراي توزيع محدودي در اروپا و مناطقي از چين مي باشد، جايي كه در آن درختان سخت چوب رشد مي كند. گونه وحشي گانودرما در ايالات متحده مخصوصا كاليفرنيا و يوتا يافت شده است.

 

با مصرف اين پودر مي‌توانيد مصرف قهوه را كم كنيد، اما همچنان انرژي لازم را داشته باشيد. در واقع افراد زيادي به همين دليل قهوه گانودرما را مصرف مي‌كنند تا از فوايد قارچ گانودرما همراه با قهوه بهره ببرند.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2020/11/10/0/2974237.jpeg

 

خريد قهوه گانودرما از سايت خاص باكس تضميني براي سلامتي و تقويت سيستم ايمني بدن است، در ادامه با ما همراه باشيد.

علت محبوبيت قهوه گانودرما

مصرف اين قهوه سطح انرژي را بالا مي‌برد و به افزايش ايمني بدن، رفع خستگي و تقويت حافظه كمك مي‌كند. گانودرما ويتامين‌ها و مواد معدني زيادي دارد. اين قارچ جلوي فرآيند پير شدن را مي‌گيرد و گردش خون را بهبود مي‌بخشد.

گانودرما را به صورت تركيبي با قهوه مصرف مي‌كنند و طعم‌هاي مختلفي دارد. مقدار شكر موجود در قهوه گانودرما استاندارد است و براي مبتلايان به ديابت مشكلي ايجاد نمي‌كند.

خواص معجزه‌آساي قهوه گانودرما

تحقيقات زيادي در مورد قهوه گانودرما انجام شده است كه نشان مي‌دهد اين قارچ خواص زيادي دارد و مي‌تواند در طب سنتي به كار گرفته شود. از جمله خواص آن مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم.

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

گانودرما و كاهش خطر ابتلا به سرطان

قهوه موكا گانودرما با داشتن موادي چون ترپنوئيد و پلي ساكاريد خاصيت ضد سرطاني دارد. اين قهوه با داشتن اسيد آمينه و آنتي اكسيدان از سرطان جلوگيري مي‌كند.

گانودرما و پيشگيري از ديابت

قهوه گانودرما قند خون بدن را كنترل مي‌كند و از بدن در برابر ديابت محافظت مي‌كند.

تقويت سيستم ايمني بدن با قهوه گانودرما

گانودرما در درمان ويروس‌ها و عفونت‌ها مفيد است و اختلالات ريوي را درمان مي‌كند. همچنين در تقويت سيستم ايمني موثر است. قهوه گانودرما با داشتن ويتامين C براي درمان بيماري‌هاي ويروسي استفاده مي‌شود.

اين قارچ سيستم ايمني را متعادل مي‌كند و التهابات را از بين مي‌برد.

درمان پاركينسون با گانودرما

گانودرما دارويي سنتي است، التهابات عصبي را كاهش مي‌دهد و از پاركينسون جلوگيري مي‌كند. طبق تحقيقات دليل اصلي اين بيماري التهابات عصبي هستند.

مبارزه با روند پيري با گانودرما

با مصرف گانودرما به جنگ پيري برويد. قهوه گانودرما حاوي مواد ضد پيري است و مصرف طولاني مدت آن از ريزش مو و نيز سفيد شدن آن جلوگيري مي‌كند.

درمان كبد چرب با مصرف قهوه گانودرما

اگر كبد چرب داريد، مصرف روزانه قهوه گانودرما را فراموش نكنيد. اين قارچ خواص سم زدايي دارد و كبد را پاكسازي مي‌كند.

 

به طور كلي قهوه گانودرما معجوني براي بازيابي سلامتي در اين روزهاست.در دوره و زمانه اي كه سلامتي تن و آرامش جان گوهر كميابي شده بهتر است بيش از پيش به فكر سلامتي خود باشيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۰۱ توسط:ممد موضوع:

بازيابي پيج بدون ايميل و شماره

بعضي از كاربران از ما سوال ميپرسند كه آيا ورود به اينستاگرام بدون شماره و ايميل امكانپذير هست؟  در جواب به اين سوال بايد بگوييم بله برگرداندن پيج اينستاگرام بدون ايميل و شماره امكانپذير هست. مجموعه بزرگ بازيابي پيج اينستاگرام جوكار با مديريت حسين موسوي در كمتر از چند دقيقه اكانت اينستاگرام شما را بازيابي خواهد كرد . پس اگر مشكل عدم دسترسي به شماره و ايميل پيج اينستاگرام خود را داريد و به دنبال برگرداندن پيج اينستاگرام تضميني هستيد، ميتوانيد اين كار را به متخصصين اينستاجوكار بسپاريد.

 

چگونگي ورود به حساب اينستاگرام

 

اگر شما در مورد چگونگي ورود به حساب اينستاگرام خود سردرگرم هست و قصد ورود به حساب اينستاگرام خود و نصب پيج اينستا خود را داريد و  به دنبال راهي براي بازيابي حساب اينستاگرام  حذف شده خود هستيد، ميتوانيد از يكي از روش هاي گفته شده در همين مقاله استفاده كنيد و اگر تخصص كافي نداريد اين كار را به خدمات بازگرداني پيج اينستاگرام بسپاريد.

 

چگونه وارد اكانت قبلي اينستاگرام خود شويم؟

 

براي بازگشت به اكانت قبلي اينستاگرام و نصب اينستاگرام قبلي خود شما روش و راهكار هاي زيادي در پيش داريد، براي وارد شدن به پيج قبلي اينستاگرام خود ميتوانيد از روش هايي همچون ارسال پيامك و ارسال ايميل استفاده كنيد. اگر برگرداندن اكانت اينستاگرام برايتان مقدور نيست و بازگشت به اكانت قبلي اينستاگرام با شماره تلفن و ايميل را خودتان نميتوانيد انجام دهيد، ميتوانيد اين كار را به متخصصين ما بسپاريد و ديگر دنبال سوال چگونه پيج قبلي اينستا رو برگردونيم بدون رمز ؟ نباشيد.

 

خدمات بازگرداني پيج اينستاگرام

  

مجموعه بزرگ بازيابي پيج اينستاگرام جوكار با مديريت حسين موسوي در كمتر از چند دقيقه پيج هك شده ،ديسيبل شده يا رمز پيج شما را بازگرداني مي كند.حساب هاي بازيابي شده توسط ما در اينستاگرام شامل اكانت هايي مي شود كه از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسي در اينستاگرام مي تواند شامل: فراموشي رمز عبور ، هك شدن اكانت ، گم شدن گوشي موبايل و هرگونه مشكلي كه باعث عدم دسترسي اكانت اينستاگرام شما شود.


متخصص و حرفه اي


تيم بازيابي پيج اينستاگرام جوكار ، تشكيل شده از چندين نفر از بهترين و با تجربه ترين افراد در زمينه بازيابي پيج اينستاگرام است.اين افراد همگي داراي سابقه كاري بيش از 5 سال هستند.


قابل اعتماد

تيم بازيابي پيج اينستاگرام جوكار ، قابل اعتماد ترين شركت براي حل مشكلات اينستاگرامي شماست و داراي چندين مجوز و نماد اعتماد از سوي مراكز دولتي است.


پشتيباني سريع


تيم بازگرداني پيج اينستاگرام جوكار ، به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزيزان هست و در هر زمان از شبانه روز كه با ما ارتباط برقرار كنيد در سريعترين زمان به شما پاسخ خواهيم داد.


تلاش ما همواره ارائه خدمات باكيفيت است


هدف ما تيم بازيابي پيج اينستاگرام جوكار، اين است كه بهترين و با كيفيت ترين خدمات بازيابي پيج اينستاگرام را براي مشتريان خود ارائه دهيم.

 

بازيابي پيج اينستاگرام


خدمات بازيابي پيج

 

بازيابي پيج ديسيبل شده


اگر اكانت اينستاگرام شما ديسيبل شده است،تيم متخصص جوكار در سريعترين زمان پيج اينستاگرام ديسيبل و غيرفعال شده شما بازگرداني ميكند.


بازيابي پيج هك شده


اگر حساب اينستاگرام شما هك شده است، تيم متخصص جوكار در سريعترين زمان پيج اينستاگرام هك شده شما بازگرداني ميكند.


بازيابي پيج زير 13 سال


اگر حساب اينستاگرام شما هم با مشكل محدوديت سني روبه رو شده است، تيم متخصص جوكار در سريعترين زمان پيج محدوديت سن خورده شما بازگرداني ميكند.


بازيابي رمز پيج اينستاگرام


اگر شما هم رمز اكانت اينستاگرام خود را فراموش كرده ايد و براي ورود به اينستاگرام دچار مشكل شده ايد، اين كار را به متخصصين ما بسپاريد.


حذف تاييد دومرحله اي اينستاگرام


يكي ديگر از خدمات تيم بازيابي پيج جوكار حذف كردن تاييد دومرحله اي اكانت هاي بدون داشتن كد هشت رقمي است، متخصصين ما در سريعترين زمان اين كار را انجام ميدهند.


رفع ديگر مشكلات اينستاگرام


هر مشكلي كه در اينستاگرام داريد، فرق نميكند كه آن مشكل چه نوع مشكلي باشد. تيم ما قادر به رفع تمامي مشكلات اينستاگرامي شما است.

 

بازيابي پيج اينستاگرام

چرا ما را انتخاب كنيد؟

 

مجموعه بزرگ بازيابي پيج اينستاگرام جوكار با مديريت حسين موسوي در كمتر از چند دقيقه پيج هك شده ،ديسيبل شده يا رمز پيج شما را بازگرداني مي كند.حساب هاي بازيابي شده توسط ما در اينستاگرام شامل اكانت هايي مي شود كه از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسي در اينستاگرام مي تواند شامل: فراموشي رمز عبور ، هك شدن اكانت ، گم شدن گوشي موبايل و هرگونه مشكلي كه باعث عدم دسترسي اكانت اينستاگرام شما شود.


خدمات بازگرداني پيج اينستاگرام

 

بازگرداني پيج ديسيبل شده اينستاگرام | چنانچه در فرايند ورود به اكانت خود در اينستاگرام دچار مشكل شده ايد، مي توانيد اكانت اينستاگرام هك شده و يا از دسترس خارج شده خود را در جهت رفع مشكل به كارشناسان ما بسپاريد. مجموعه بزرگ جوكار كمتر از چند دقيقه پيج هك شده ،ديسيبل شده يا رمز پيج شما را بازگرداني مي كند.

حساب هاي بازيابي شده توسط ما در اينستاگرام شامل اكانت هايي مي شود كه از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسي در اينستاگرام مي تواند شامل: فراموشي رمز عبور ، هك شدن اكانت ، گم شدن گوشي موبايل و هرگونه مشكلي كه باعث عدم دسترسي اكانت اينستاگرام شما شود. ما خدمات بازگرداني اينستاگرام را در اختيار شما مشتريان عزيز قرار ميدهيم تا بتوانيم پيج از دست رفته شما را با ترفندهاي روز و متدهاي كاربردي بازگردانيم . فعاليت هاي مضاعف شما براي بازگرداني پيج اگر خارج از استانداردهايي باشد كه سرور اينستاگرام به آن ها اكشن بدهند مي تواند همان شانس بازگرداني اكانت هك شده شما را هم از شما بگيرد . تيم جوكار همراه شما عزيزان است با يك مشاوره كاملا حرفه اي كاربردي .


پشتياني 24 ساعته 7 روز هفته


مجموعه بزرگ جوكار با بهترين متخصصان در حوزه بازگرداني پيج 24 ساعت و 7 روز هفته جهت بازگرداني پيج آماده پاسخگوي به مشكلات شما است تا بتوانيد پيج هك شده ،ديسيبل شده و… شما را بازگرداني كند .


استفاده از بهترين روش ها


براي بازگرداني پيج شما از بهترين و سريع ترين روش هاي بازگرداني پيج اينستاگرام توسط مجموعه استفاده مي شود.


كمترين قيمت


با كمترين قيمت و در سريع ترين زمان ممكن مشكل پيج شما را رفع خواهم كرد.


اطلاع رساني دقيق


تيم بزرگ بازيابي پيج جوكار با پشتيباني قوي و سريع شما را در جريان روند پشرفت دقيق كار قرار خواهند

پرداخت امن و آسوده


مجموعه بزرگ جوكار با مديريت حسين موسوي با داشتن سابقه درخشان در زمينه خدمات اينستاگرام و تلگرام مورد اعتماد صدها برند و مشتريان عزيز مي باشد.


بازيابي پيج ديسيبل شده 

 

قبل از بررسي و دريافت خدمات بازگرداني پيج اينستاگرام بدانيد چه مواردي موجب ديسيبل شدن پيج شما مي شود . خيلي ها اين سوال را دارند كه علت دسيبل شدن پيج اينستا چيست . در برگه اي مجزا به كليات دلايل اين مشكل خواهيم پرداخت اما مهمترين نكاتي كه در اين مشكل دخيل هستند عبارتند از :

جذب فالوور فيك براي حسابي كه زير 1 ساعت راه اندازي شده است + نداشتن شماره تلفن معتبر روي پيج اينستا + استفاده مكرر از فيل..ترشكن + لاگين شدن همزان از چند ديوايس + ديسيبل شدن پيج توسط هكر يا خريداريك ه قصد كلاهبرداري دارد.

بازيابي پيج هك شده 

 

هك شدن پيج اينستاگرام و روبه رو شدن با خطاي You are logged out of your account. the account owner may have change the password واقعا يكي از اتفاقات خيلي تلخ در حوزه اينستاگرام است كه ممكن است براي هر پيجي در اينستاگرام پيش بيايد.وقتي پيج شما هك شود.شما ديگر هيچ دسترسي به پيج خود نداريد و وقتي وارد اكانت خود ميشويد با خطاي از سيستم حساب خود خارج شده ايد ممكن است مالك حساب گذرواژه را تغيير داده باشد روبه رو ميشويد و در اكثر مواقع هكر ايميل و شما تلفن اكانت شما را تغيير ميدهد و اطلاعات خود را جايگزين ميكند كه شما ديگر هيچ راه دسترسي به اكانت نداشته باشيد.


رفع مشكل سن اينستاگرام 


اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به ميلادي زير 13 سال وارد كنيد،يا در قسمت ويرايش نمايه سن خود را تغيير و به زير 13 سال ببريد، اينستاگرام حساب شما را غير فعال ميكند، و ديگر نميتوانيد وارد اكانت خود شويد،و با خطاي زير روبه رو ميشويد.سن شما براي استفاده از اينستاگرام كافي نيست.
You are not old enough to use Instagram


رفع ارور Confirm it’s You to Login در اينستاگرام

 

كاربران زيادي به ما گزارش داده اند كه هنگام ورود به اكانت اينستاگرام خود با خطاي Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب اين يعني چه ؟ يعني : تأييد كنيد كه شما هستيد تا به سيستم وارد شويد ما متوجه فعاليت غيرعادي از حساب شما شديم بنابراين شما را از سيستم خارج كرديم. مراحل بعدي را ظرف 30 روز دنبال كنيد تا بتوانيم قبل از غيرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانيم.






برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۱۶ توسط:ممد موضوع: