ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

خدمات سئو و توليد محتوا تضميني كدام شركت خوب است؟

***seo.net يا codoseo.net ؟!

 

بياييد فرض كنيم كه قوي ترين برنامه نويسان حال حاضر را استخدام كرده ايد تا بهترين وب سايت ممكن را براي شما طراحي كنند و در اين سايت ارزنده ترين خدمات و بهترين محصولات را با نازل ترين قيمت ها براي مشتريان ارائه مي دهيد، ولي اگر مخاطبان يا همان مشتريان، شما را نبينند انتظار چه بازخوردي را مي توانيد داشته باشيد؟ در واقع وقتي نتيجه تلاش هاي بي وقفه خود را در فضاي مجازي خواهيد ديدكه مشتريان بتوانند شما را پيدا كنند.

فراهم كردن امكانات لازم براي بولد شدن سايت و در پي آن معرفي خدمات و محصولات شما، مستلزم استفاده از خدمات توليد محتوا و در سطحي كلان تر، خدمات سئو است. در ادامه به بررسي فعاليت ها و 2 برند خوش نام در اين صنعت يعني ***seo.net و codoseo.net  خواهيم پرداخت.

خدمات سئو چيست؟

به كليه فعاليت هاي در حال انجام در يك وب سايت يا خارج از آن براي حضور در صفحه نخست نتايج موتورهاي جستجو يا حفظ جايگاه سايت در آن ها خدمات سئو گفته مي شود. خدمات سئو يك فرايند زنده و پوياست و مادامي كه وب سايت برقرار است، اين فرايند بايد در جريان باشد. خدمات توليد محتوا سايت، اصلي ترين بخش خدمات سئو سايت است با اين حال تمام آن نيست. به همين دليل كسب وكارها بايد از شركت هاي متخصص در ارائه خدمات سئو براي معرفي سايت خود به كاربران و همين طور موتورهاي جستجو كمك بگيرند.

هدف از خدمات سئو چيست؟

اگر مي خواهيد در بزرگ ترين موتور جستجوي دنيا به جايگاهي مناسب و درخور دست يابيد، بايد فوراً براي پياده سازي اصول سئو در وب سايت خود اقدام كرده و آن را با در نظر گرفتن استانداردهاي گوگل بهينه سازي كنيد.

به طور كلي هدف از طراحي سايت، توسعه تجارت و كسب و كار، معرفي محصولات و خدمات، ارائه اطلاعات سودمند به مخاطبان و افزايش ميزان فروش است. حال كه سايت شما به عنوان يك مركز يا فروشگاه در دسترس كاربران اينترنتي است، بايد در اين فضا پررنگ ظاهر شويد و سهم خود را تمام و كمال به دست آوريد.

مهم ترين خدمات سئو سايت

در ادامه به برخي از مهم ترين خدمات سئو سايت اشاره مي كنيم:

رفع مشكلات فني سايت

رفع مشكلات فني سايت

پيش از اينكه فعاليت در جهت بهينه سازي براي موتورهاي جستجو آغاز شود، بايد از عملكرد مناسب زير ساخت هاي فني سايت مطمئن باشيم و به عبارت ديگر مشكلات فني سايت را رفع و رجوع كنيم. اين كار معمولاً با بررسي مشكلات فني سايت بر اساس يك چك ليست و سپس برطرف سازي مشكلات موجود در آن انجام مي شود.

خدمات توليد محتوا

در مبحث سئو، خدمات توليد محتوا از مهم ترين و ابتدايي ترين اقدامات مورد نياز است. محتواي سايت ها معمولاً با استفاده از كلمات كليدي و عبارات و اصطلاحاتي كه از سوي مخاطبان بيشتر جستجو مي شوند، توليد مي شود. براي برخورداري از محتوايي منحصر به فرد و خلاقانه حتماً بايد از شركت هاي برجسته مثل كدُ سئو در ارائه خدمات توليد محتوا كمك بگيريد چراكه توليد انواع محتوا با توجه به كسب و كار شما، امري تخصصي و متنوع است كه تفاوت ها در آن بايد لحاظ شوند؛ به عنوان مثال توليد محتوا سايت فروشگاهي با توليد محتوا سايت خدماتي متفاوت است.

مشاركت در شبكه هاي اجتماعي

ميزان مشاركت و فعاليت شما در شبكه هاي اجتماعي نظير فيس بوك، توئيتر، اينستاگرام و … يكي از معيارهاي اصلي موتورهاي جستجو براي ارتقاي رتبه سايت شما در صفحه نتايج جستجو است.

دريافت بك لينك

بك لينك ها نشانه اعتبار سايت شما هستند و هر كدام از آن ها در حكم تأييديه اي براي سودمند بودن محتواي ارائه شده در سايت شما تلقي مي شوند. هر چند كه بسياري از شركت هاي خدمات سئو اقدام به خريد بك لينك مي كنند ولي توجه به اين نكته ضروري است كه دريافت بك لينك به صورت طبيعي از سايت هاي معتبر در رنكينگ سايت شما تأثير بسيار زيادي دارد و اين امر تنها با ارائه يك محتواي ارزنده امكان پذير است.

مديريت وبلاگ

وبلاگ ها ابزارهاي مناسب و قدرتمندي هستند و مي توانيد با استفاده از آن ها هر گونه محتوياتي را كه مايل باشيد، منتشر كنيد. دامنه وبلاگ ها گسترده و وسيع است و در صورتي كه به وب سايتي لينك شوند، مي توانند امتياز خود را به آن وب سايت هم منتقل كنند. ساخت وبلاگ هاي مختلف در كنار وب سايت اصلي و مديريت آن ها را نيز مي توان از جمله خدمات سئو محسوب كرد.

چرا به خدمات سئو نياز داريم؟

چرا به خدمات سئو نياز داريم؟

كسب و كارها براي موفقيت نياز به ديده شدن دارند و بايد به گونه اي عمل كنند كه مخاطبان به راحتي بتوانند آن ها را پيدا كنند و اين كار ميسر نيست مگر با استفاده از تبليغات. تبليغات از طروق مختلف امكان پذير است ولي استفاده از تبليغات مستلزم صرف هزينه هاي بالاست و در اكثر مواقع هم مقطعي و موقتي هستند.

يكي از روش هاي تبليغات كه با بقيه روش ها تفاوت دارد، سئو سايت است. سئو سايت داراي سه ويژگي مختص به خود است كه هيچ يك از روش هاي تبليغاتي ديگر از آن ها برخوردار نيستند. اين ويژگي ها عبارتند از:

  • سئو سايت هدفمند است.

  • سئو سايت برخلاف ديگر روش هاي تبليغي دوام و ماندگاري بالايي دارد و به صورت مقطعي نيست.

  • سئو سايت به نسبت ديگر روش هاي تبليغي داراي هزينه هاي كمتري است و مقرون به صرفه تر است.

چگونه مي توان به شركت هاي خدمات سئو اطمينان كرد؟

با يك سرچ ساده براي دريافت خدمات سئو يا خدمات توليد محتوا سايت ده ها شركت خدماتي را خواهيد يافت ولي اين موضوع كه به كدام يك مي توانيد اطمينان كنيد هميشه يكي از دغدغه ها بوده است. شايد اولين و بهترين راه ارزيابي ادعاي شركت هاي ارائه خدمات سئو، بررسي رتبه و جايگاه خود آن ها در موتور جستجوي گوگل است.

البته بسنده كردن به اين فاكتور كافي نيست و لازم است حتماً سوابق و تجربيات شركت مزبور را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد و نمونه كارهاي آن ها را ملاحظه كنيد و تنها در اين صورت تا حدود زيادي مي توانيد نسبت به سپردن كار به آن شركت اطمينان حاصل كنيد. با اين وجود نسبت به تعهدات و تضمين هاي موجود در موضوع قرارداد دقيق باشيد و سعي كنيد در هنگام عقد قرارداد تمام جوانب امر را بسنجيد.

قيمت سئو سايت كدام شركت به صرفه مي باشد؟

وقتي نسبت به عملكرد يك شركت خدمات سئو اطمينان حاصل كرديد، نوبت به بررسي قيمت سئو سايت مي رسد. قيمت و تعرفه سئو سايت يكي از اصلي ترين پرسش هاي مشتريان است و از طرفي شركت هاي ارائه دهنده خدمات توليد محتوا و سئو با توجه به ميزان تجربه و سبك كار خود، قيمت هاي مختلفي ارائه مي دهند كه مي تواند مشتري را دچار سردرگمي كند.

مبناي محاسبه قيمت سئو سايت، در اغلب موارد، كلمات كليدي است و با توجه به اين موضوع كه خواست شما ارتقاي رتبه گوگل است، هزينه و زمان تحويل مشخص مي شود.

البته در تعيين قيمت سئو سايت فاكتورهاي مختلف ديگري هم تأثيرگذار است.

در بعضي از پروژه ها توليد محتواي خلاقانه و حرفه اي براي رسيدن به رتبه هاي بالا، كافي است اما اگر سطح رقابت سنگين تر و نزديك تر شود، بايد تكنيك هاي پر ريسك تر و پيشرفته تر مورد استفاده قرار بگيرند.

با توجه به مسئوليت و ريسكي كه شركت هاي ارائه دهنده خدمات سئو براي ارتقاي جايگاه يك پروژه در موتورهاي جستجو قبول مي كنند، اغلب آن ها پيش از عقد قرارداد زمان كافي براي بررسي پروژه مي گذارند تا بتوانند راه هايي براي كاهش هزينه ها و انجام كار در حداقل زمان ممكن را پيدا كنند و سپس قيمت نهايي و زمان مورد نياز را به مشتري اعلام مي كنند.

خدمات سئو سايت ***seo.net يا codoseo.net كدام را انتخاب كنيم؟

در سئو سايت به هيچ عنوان نمي توان 2 مجموعه و حتي 2 پروژه سئو را با هم بررسي كرد زيرا ممكن است اهداف، بودجه و شرح نيازهاي كارفرمايان با يكديگر متفاوت باشند. دو مجموعه ايران سئو و كدُ سئو كه از شناخته شده ترين برندها در بهينه سازي سايت در اين مي باشند هركدام با تفاوت هزينه مي توانند پاسخ نياز شما و موفقيت شما در رسيدن به رتبه هاي اول گوگل را به ارمغان بياورند. همچنين به شما پيشنهاد مي دهيم قبل از شروع فعاليت سئو سايت خود حتما با يك مشاوره سئو دقيق و كارامد بهترين تصميم گيري را براي رسيدن به صفحه اول گوگل داشته باشيد. مجموعه كد سئو به صورت تخصصي و رايگان آماده مشاوره سئو و ديجيتال ماركتينگ به شما هستند و شما مي توانيد براي دريافت مشاوره سئو به لينك https://codoseo.net/mag/seo-consultant-sites/ مراجعه فرماييد.

كلام آخر

سئو سايت بهترين راه تبليغ محصولات و خدمات است و عليرغم ساير راه هاي تبليغاتي، هزينه كمتري دارد، هدفمند است و مختص به زمان خاصي نمي شود چراكه ماهيت سئو به گونه اي است كه مي توان آن را يك سيستم زنده، پويا و در حال رشد دانست. اگر خود وقت آموزش ديدن بهينه سازي سايت خود را نداريد مي توانيد با هركدام از دو مجموعه ايران سئو يا كدُ سئو ارتباط برقرار نماييد تا در كنار يك موفقيت شيرين، تجربه ماندگاري بالا و بهترين قيمت هم تجربه نماييد.

منبع : ديجي رو

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۳:۳۰ توسط:ممد موضوع:

صادرات خرما

آيا مي‌دانستيد صادرات خرما يكي از افتخارات ايرانيان است؟ بله... از آنجا كه ايران كشوري با مناطق گرم و خشك بوده و براي پرورش انواع خرما بستر بسيار مناسبي را دارد، امكان صادرات خرما به كشورهاي مختلف را نيز دارد. نژاد و جنس خرما در ايران تنوع زيادي دارد، كه داراي شكل ظاهري و مزه‌ي متفاوتي مي‌باشد. 

جالب‌تر اين كه خرماهاي خوش طعم و بسيار باكيفيت ايراني به صورت ساليانه تا 400 هزار تن به كشورهاي مختلف صادر مي‌شود، كما اين كه به طور كامل خرماي مورد نياز داخل كشور هم تأمين مي‌شود. البته ناگفته نماند كه صادرات خرما مراحل و قوانيني دارد كه دانستن آن خالي از لطف نبوده و در ادامه به تفصيل بيان خواهد شد.

اصلي‌ترين مراحل صادرات خرما

طبيعي است كه صادرات خرما هم مانند صادرات ديگر اقلام خوراكي و.. داراي مراحل و سلسله مراتب خاصي است كه مي‌بايست به صورت دقيق مورد بررسي واقع شود. از جمله مهم‌ترين اين مراحل مي‌توان به موارد زير اشاره كر:

  • اخذ كارت بازرگاني: از اولين مراحلي كه بايد براي صادر كردن خرما به كشورهاي مختلف طي شود، اخذ كارت بازرگاني و گمركي مي‌باشد. از آنجا كه تعرفه صادرات خرما در ايران بالا نيست، دريافت اين كارت و مجوز كار خيلي سختي نيست. از طرفي برخي از مجموعه‌ها در زمينه اخذ كارت بازرگاني فعاليت مي‌كنند كه مي‌توانيد اين مسئله را به ايشان بسپاريد.

  • كسب استاندارادهاي جهاني: مجموعه‌ها و شركت‌هايي كه به دنبال صادر كردن خرما به كشورهاي مختلف مي‌باشند، مي‌بايست محصول با كيفيت و مرغوب داشته باشند. براي تاييد كيفيت خرما مي‌بايست استانداردهاي مختلف را نيز به دست بياورند تا بتوانند براي صادرات خرما اقدام كنند.

  • پيدا كردن مشتري: از ديگر ملزومات مهم پا گذاشتن به عرصه‌ي صادرات، پيدا كردن مشتري مي‌باشد. براي آن كه بتوانيد در اين زمينه موفق باشيد، بايد حتماً مشتري ثابت و خواهان در كشورهاي مختلف داشته باشيد. با داشتن مشتريان ثابت مي‌توانيد اين شغل را به صورت حرفه‌اي دنبال كنيد.

******

در صورتيكه صادركننده خرما هستيد و به دنبال خريداران بين المللي هستيد، در سايت زير ثبت نام كنيد:

صادرات خرما basketbulk.com

******

البته ممكن است علاوه بر مراحل فوق، سلسله مراتب ديگري هم وجود داشته باشد، اما اين سه گزينه از اهميت بالايي برخوردار مي‌باشند. از آنجا كه امروزه تعداد افراد زيادي از راهكار صادرات خرما به سود و درآمد بالا رسيده‌اند، مي‌توانيد با اطمينان خاطر در اين زمينه به صورت قانوني فعاليت كنيد.

 

انواع خرما صادراتي كدامند؟

در خاك‌هاي حاصلخيز ايران گونه‌هاي مختلفي از خرما توليد و عرضه مي‌شود، اما همه‌ي اين انواع براي صادرات ارائه نمي‌شوند. براي صادرات انواع خرما، از گونه‌هايي استفاده مي‌شود كه درخور صادرات بوده و در فرآيند ارسال دچار آسيب و... نشده و كيفيت خرما حفظ شود. برخي از نمونه‌هاي مهم در صادرات انواع خرما كه هم‌اكنون هم به عنوان خرماي صادراتي مرغوب معرفي مي‌شود، به شرح زير مي‌باشند:

  1. صادرات خرما مضافتي به عنوان يكي از گزينه‌هاي هميشه پرطرفدار به كشورهاي خارجي صورت مي‌پذيرد، پوست اين نوع خرما به راحتي از گوشت جدا شده و از آن شيره خرما نيز گرفته مي‌شود. بنابراين بديهي است كه صادرات خرما مضافتي مرغوب سود بسيار بالايي نيز به همراه داشته باشد.

  2. صادرات خرما زاهدي كه از آن با نام خرما قصب نيز شناخته مي‌شود، از ارقام مختلف خشك خرما از ايران به كشورهاي ديگر انجام مي‌شود. اين نوع خرما به طور ميانگين در كل كشور در حدود 1000تن برداشت مي‌شود با صادرات خرما زاهدي سود بالايي نصيب كشور ايران خواهد شد.

  3. براي صادرات خرما يكي از گزينه‌ها با نام خرما كبكاب نيز در ميان اقشار مختلف و كشورهاي دنيا طرفداران زيادي دارد، صادرات خرما كبكاب در ايران بيشتر به صورت نارس و رطب انجام خواهد شد. جالب است بدانيد كه اين نوع خرما طعم تلخي دارد، اما خاصيت بسيار زيادي دارد.

  4. از گران‌ترين و مشهورترين خرماهاي صادراتي مي‌توان به خرما پيارم اشاره كرد، كه به نسبت ساير انواع خرما كمي خشك‌تر بوده و پوست آن به راحتي از گوشت جدا نمي‌شود. صادرات خرما پيارم به جهت طعم و شيريني بسيار عالي كه دارد، طرفداران زيادي در سراسر دنيا دارد.

از افتخارات بزرگ كشور ايران است كه به عنوان يكي از برترين توليدكنندگان و صادركنندگان خرما شناخته مي‌شود، اما صادرات خرما هم داراي سلسله مراتب خاصي است كه مي‌بايست بصورت دقيق روشن شود.

خرما ايراني به كدام كشورها صادر مي‌شود؟

خوشبختانه امروزه خرما صادراتي ايراني در كشورهاي مختلفي خواهان دارد؛ چرا كه از كيفيت بالايي برخوردار بوده و طعم و مزه‌ي بسيار عالي دارد. صادرات خرما به هند، صادرات به مالزي، صادرات به تركيه، صادرات به پاكستان و حتي كشورهاي اروپايي هم از ايران صورت مي‌پذيرد. بنابراين روشن است كه توليدكنندگان اين كشور توانسته‌اند در حوزه صادرات خرما به موفقيت برسند. هر يك از انواع خرماهاي صادراتي ايراني در منطقه‌اي از كشور به خوبي رشد مي‌كند، بنابراين مردم هر منطقه مي‌توانند بسته به نوع خرمايي كه پرورش مي‌دهند به ساير كشورها صادرات داشته باشند.

صادرات خرما كم هزينه و پرسود است!

يكي از دلايل بزرگي كه مي‌توان پرورش خرما date fruit BasketBulk و صادرات آن را از بهترين مشاغل در مناطق گرم و خشك ايران دانست، آن است كه براي شروع پرورش دهي خرما و صادرات هزينه‌ي چنداني در بر نخواهد داشت. به عبارت ديگر صادرات خرماهاي مختلف با هزينه‌ي كم راه‌اندازي خواهد شد، اما سود حاصل از صادرات اين محصول بسيار زياد مي‌باشد. بنابراين هيچ نگراني در رابطه با هزينه‌هاي ناشي از صادرات هم وجود ندارد.

البته ناگفته نماند كه بسياري از افراد با راه‌اندازي شركت‌ها و مجموعه‌هاي فعال در زمينه ارسال خرما به ساير كشورها مي‌توانند واسطه انتقال محصولات شما به ساير كشورها شوند. صادرات خرما به ساير كشورها با كمك مجموعه‌هاي فعال در اين زمينه به مراتب راحت‌تر نيز مي‌باشد و دردسرهاي گذراندن مراحل مختلف صادرات را نخواهد داشت.

كلام آخر

صادر كردن خرمايي كه توسط كشاورزان خبره و با تجربه‌ي خرما در ايران توليد و عرضه مي‌شود، به راحتي مي‌تواند موجب جذب مشتريان جديد نيز شود. در حال حاضر بيشتر كشورهاي جهاني مستحضر هستند كه خرماهاي ايراني بسيار مرغوب بوده و مي‌توان از آن به عنوان بهترين خرماهاي جهان نام برد. البته ايران تنها توليد كننده خرما نيست، اما جزو برترين توليد كنندگان جهاني شناخته مي‌شود. اين محصول پر فائده اغلب طبع گرمي دارد و استفاده از آن در فصول سرد براي انسان بسيار توصيه مي‌شود، به طور كلي فوائد خرما به حدي بالا است كه صادرات خرما را بسيار پرطرفدار نشان مي‌دهد.

منبع: https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1133986

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۰:۴۱ توسط:ممد موضوع:

تماميت خواهي نهنگ هاي ارز ديجيتا ل سيپكوين Cipcoin

روش هاي مختلفي براي كسب درآمد از ارز ديجيتال وجود دارد، كه البته هر روز هم بر تعداد اين روش ها اضافه مي شود. ولي همواره افرادي هستند كه جلوتر از سايرين متوجه روش هاي نوين مي شوند و طبعا سود بيشتري هم ميبرند. قطعا اين افراد اسمارت هستند. ولي لزوما روش هاي آنها خيلي پيچيده و اسمارت نيستند.
يكي از ساده ترين اين روش ها خريداري و نگه داري ارز ديجيتال هست. با توجه به استقبال روز افزون از ارز ديجيتال، هر ساله قيمت ارز ديجيتال رشد قابل توجهي پيدا مي كند. تقريبا اكثر ارز هاي ديجيتال اين روند را طي مي كنند. ولي از كجا بدانيم كه كدام ارز شانس رشد كردن دارد و بيشتر از سايرين رشد مي كند. در واقع ارزي كه افراد مشهور به ميزان زيادي از آن خريد مي كنند و يا از آن مهمتر توسط نهنگ هاي ارز ديجيتال (صاحبان ميلياردي ارز ديجيتال) هولد شده و نهنگ ها علاقه اي به فروش آن را ندارند جزو اين دسته از ارز ها هستند.
ولي موضوع اينجاست كه در بعضي موارد نهنگ هاي ارز ديجيتال هيچ فرصتي را در اختيار سايرين قرار نمي دهند. و جلوي ارائه ارز را به بازار ميگيرند. و به نوعي دست به احتكار مي زنند. در واقع هر چه كه ارز ماين شود را خريداري ميكنند.
متاسفانه در خصوص ارز بسيار با قابليت سيپكوين Cipcoin هم اين اتفاق افتاده است. نهنگ هاي دنياي كريپتو تمامي ارز هاي ماين شده سيپكوين Cipcoin را خريداري و جلوي عرضه سيپكوين Cip Coin را گرفته اند. تا جايي كه صرافي هاي معدودي و يا بهتر است بگوييم افراد معدودي امكان فروش و ارائه سيپكوين Cip Coin را دارند و آن هم به ميزان بسيار كم و محدود، تماميت خواهي در دنياي ارزهاي ديجيتال نيز نفوذ كرده است. نهنگ ها اين ارز را با قيمت بسيار پايين و معادل يك دلار خريداري كرده اند و منتظر همان لحظه اي هستند كه ارزش اين ارز به بيش از 1000 دلار خواهد رسيد. برخي از كارشناسان خبره ارز ديجيتتال بر اين باور هستند كه قابليت هاي ارز سيپكوين Cip Coin به گونه اي است كه ظرف مدت چهار سال تا مرز 1000 دلار افزايش قيمت خواهد داشت.
قسمت ناراحت كننده ماجرا اين است كه كل اين سود 1000 برابري به جيب نهنگ هاي سيپكوين CipCoin خواهد رفت و هنوز مردم عادي امكان خريد و نگهداري سيپكوين CipCoin را ندارند. متاسفانه بسياري از تحليلگران نيز به جاي اطلاع رساني از اين احتكار خود نيز بر اين بي عدالتي دامن زده و حاضر هستند ارز سيپكوين Cip Coin را كمي بيشتر از قيمت روز آن خريداري كنند و به طرز خودخواه هانه اي منتظر هستند كه سرمايه گذاري شان با رشد باور نكردني جبران شود. بله مردم عادي همچنان به درآمد هاي اندك اميدوارند و اين نهنگ ها همچنان نهنگ باقي خواهند ماند و منتظر سود هزار برابري طي چهار سال هستند. چون اين افراد قبلا هم از رشد 60 هزار برابري بيتكوين BitCoin سود هنگفتي به جيب زده اند. و شرايط بازار را مي دانند، سوار بر بازار هستند و نگراني از تلاطم آن ندارند.
اميدواريم دنياي ارز ديجيتال كه با شعار كنترل توسط مردم شروع به كار كرده است جلوي عملكرد اين نهنگ ها را بگيرد و همه مردم به طور عادلانه به ارز هاي ديجيتال مورد نظرشان دسترسي داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۴:۱۵ توسط:ممد موضوع:

تلگرام | اينستاگرام.

تلگرام | اينستاگرام از محبوبيت بالايي در ايران و در بين شبكهاي اجتماعي برخوردارند.

تلگرام | اينستاگرام ربات كانال و گروه

 

تلگرام | اينستاگرام وتكنيكها و ترفند هاي شبكه هاي اجتماعي و اينترنت چقدر آشنايي داريد ؟ تا به حال چقدر به دنبال منبعي جامع و رايگان در اين زمينه گشته ايد ؟
با حقه هاي روباه گرام ، قطعا نيازي به پرداخت هزينه هاي هنگفت براي پياده سازي اين تكنيك ها نداريد .
جواب چه سوالاتي در روباه گرام در انتظار شماست ؟

چطور ممبر فيك تلگرام | اينستاگرام داشته باشيم ؟

ممبر هاي فيك پيج هاي اينستاگرام را چگونه شناسايي كنيم ؟

چطور براي كانال تلگرام ممبرگيري كنيم ؟

چطور فالورهاي واقعي براي پيج تلگرام  | اينستاگرام خود جذب كنيم ؟

افزايش رايگان فالور واقعي اينستاگرام

براي بهبود رتبه سايت با قيمت مناسب چه راهكاري وجود دارد ؟

چطور شماره مجازي و ناشناس داشته باشيم ؟

ربات شماره مجازي رايگان

چطور از هك شدن پيج تلگرام | اينستاگرام خود جلوگيري كنيم ؟

ربات بازياب اكانتهاي هك شده

جديدترين شيوه هاي هك اينستاگرام و جيميل چيست ؟

چرا جيميل من هك شده ؟

بازيابي رمز جيميل شما

آيا جيميل به راحتي هك مي شود ؟

برنامه شبيه ساز اندرويد جم ساز+سكه ساز بينهايت كلش او كلنز

چطور اكانت بازي كلش آو كلنز را خريد و فروش كنيم ؟

ليست جيميل هاي هك شده منتشر شده

  • و…

روباه گرام دقيقا همان جايي است كه حقه هاي اينترنتي را بدون اينكه جيبتان خالي شود ميتوانيد پياده كنيد.

اهداف سايت روباه گرام

اغلب خدمات اين وبسايت رايگان يا با قيمت باورنكردني ارائه مي شود .
در بخش پست هاي روباه گرام چه خبر ؟
از شير مرغ تا جان آدميزاد در اين بخش پيدا مي شود . جديدترين اخبار تكنولوژي و فناوري ، ترفند هاي ناب ، دريافت رايگان برنامه برنامه هاي پولي ، برنامه هاي كرك شده اندرويد و … تنها بخش كوچكي از هنرنمايي دست و دل بازانه اين وبسايت ترفندگراست.
مي توان به حقه هاي روباه گرام اعتماد كرد ؟
چراكه نه !لوگوي اي نماد سايت ، ضمانتي بر ارتباط دوجانبه بين روباه گرام و مخاطبانش مي باشد .
روباه گرام حامي كسب و كار هاي نوپا :
بعيد ميدانم مزيت استفاده از رپورتاژ آگهي به جاي تبليغات بنري ، بر كسي پوشيده باشد .

خوشبختانه رپورتاژ آگهي هاي روباه گرام هميشگي است و روباه گرام در قبال پرداخت هزينه اي اندك ، هميشه ميزبان رپروتاژ آگهي شما خواهد بود

سايت روباه گرام :

 

با هدف آموزش ترفند شكل گرفت ؛تعريف و معني ترفند يا فن : فَن يا ترفند واژه‌اي فارسي به معني راه و روش و شگرد و مهارت‌هاي انجام كاري است؛راه و روشي كه كارها را آسانتر ميكند.

 

آموزش ترفند تلگرام اينستاگرامآموزش ترفند روباه گرام

 

ايده تاسيس سايت روباه گرام از آنجا شكل گرفت كه افرادي فرصت طلب در فضاي مجازي براي كارهايي كه در اينترنت انجام ميدهند و خدمات خود هزينه هاي زيادي از كاربران دريافت ميكنند.ما ميخواهيم اين هزينه ها را با آموزش ترفند خدمات كاهش دهيم.

به عنوان مثال سايت هاي زيادي با آگاهي از افزايش محبوبيت اينستاگرام با نرم افزارهايي شروع به ساخت ممبر فيك و دريافت هزينه هاي زياد به اكانت كاربر هاي اينستاگرام و تلگرام نمودند.اينجا “روباه گرام”   سايتي هست كه همان خدمات را بهتر و  رايگان و يا با هزينه كمي براي شما انجام ميدهد!

دامنه خدمات ما محدود به اينستاگرام يا تلگرام و…نيست ،با بازديد كوتاهي از سايت به برنامه هاي كه در اينترنت با هزينه هاي زيادي به فروش ميرسند برخورد ميكنيد كه حدود90%منجر به كاهش خدمات ميشود.

خدمات همچون آموزش ترفند افزايش فالوور اينستاگرام و ممبر گير تلگرام و ساير پيام رسانها،آموزش بهبود رنك سايت با قيمت مناسب،آموزش و ترفند تماس با شماره مجازي و ناشناس،و دهها آموزشما و ترفند بصورت رايگان و يا با هزينه بسيار اندك!

سيگنال پامپ ارز ديجيتال

امروزه ارز ديجيتال بدليل رشد سريع و سودآور بودن مهم است.سايت روباه گرام به موضوعات روز مي پردازد

با اين هدف مطالب آموزشي ارزهاي ديجيتال در سايت روباه گرام گذاشته ميشود.

كانال تلگرام پامپ ارز ديجيتال با اين هدف ايجاد شده است.تا راهنماي خريدارن ارز ديجيتال باشد.

كانال تلگرام پامپ ارز ديجيتال

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۹:۰۹ توسط:ممد موضوع:

سريع بالارونده رول آپ و فلكس آپ

درب اتوماتيك صنعتي سريع بالا رونده

درب اتوماتيك سريع بالا رونده از نامگذاري آنها مشخص است كه مناسب مغازه، پاساژ، پاركينگ  و... نيستند و بلكه  بيشتر مورد استفاده مكان هايي قرار ميگيرند كه زمان باز و بسته شدن براي آن محل تاثير گذار باشد.مكان هايي مانند آتش نشاني ها، كارخانه هاي صنعتي، سالن هاي توليدي، سوله ها و... از اين قبيل مي باشند

درب سريع بالارونده از چه جنسي ساخته مي شود

اين درب بسيار خاصاست و جنس بدنه آنها از pvc و گاها از polyester ميباشد و به دو دليل از جنس هاي نامبرده استفاده مي شود:

  • وزن سبك

  • قابليت نظافت سريع

http://esfahandoor.com/


ويژگي درب اتوماتيك سريع بالا رونده

قطعه قطعه بودن: قطعه قطعه بودن اين سيستم براي سوار كردن پرده هاي تاشو و فولدينگ و يا رول آپ ويژگي مهمي محسوب مي شود و به همين منظور بخشهاي آسيب ديده سريع و به آساني تعويض مي شود.

انعطاف پذير بودن: با توجه به نوع نياز و كاربرد در مكان هاي مختلف، سرعت آن قابل تغيير و تنظيم  مي باشد.

خود بازسازي و تعمير خودكار: درب هاي صنعتي سريع، گاها با شلوغي رفت و آمد وسايل نقليه در كارگاه مورد اصابت قرار ميگيرد كه نتيجتا منجر به تعطيلي كار در محل خواهد شد. درب هاي سريع بالا رونده پس از ضربه،قابليت تنظيم سريع به طور مجدد خواهد بود.

شفافيت: پنل هاي بزرگ درب با حداكثر شفافيت و اجازه عبور نور بيشتر، محيط كاري امن تر و روشن تر را از دور مي دهد. 

  • اشغال فضاي كمتر

  • مقاومت در برابر باد به دليل ميله هاي تقويت شده در بدنه

  • كاهش آلودگي صوتي

  • مناسب براي ورودي هاي با ابعاد بزرگ

  • عدم محدوديت در باز و بسته كردن

  • سرعت باز و بسته شدن بالا هر متر 1 تا 3 ثانيه

 

انواع درب سريع بالا رونده

درب سريع بالارونده مدل هاي مختلف دارند كه در اين بخش درباره دو مدل آن توضيح خواهيم داد.
 

درب سريع بالا رونده رول آپ 

اين درب ها با سرعت 1 متر بر ثانيه باز و بسته مي شوند كه سرعت قابل قبولي محسوب مي شود.

درب سريع بالا رونده رول آپ، از نظر ارتفاع محدوديتي ندارد ولي در عرض محدود به دهانه 4 متر مي باشند.
 

درب سريع بالا رونده فلكس آپ

اين نوع درب بسيار سريع تر از درب رول آپ مي باشد.عرض قابل اجرا درب سريع بالا رونده فلكس آپ تا ده متر مي باشد و ارتفاع آن نيز نامحدود است.

جنس فلكس آپ ها از PVC مي باشد و رنگ بندي متفاوتي دارد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۴:۰۸ توسط:ممد موضوع:

All to know about *** tours & travel services


As an undeniably unique destination to travel and explore in Middle-east, *** is where to be amazed by the variety of different types of attractions and amusements. Here in this article, Espad Travel as an ***ian online travel agency is going to provide you with a comprehensive guide regards to *** tours and travel services

We do severely hope to be your host right after when the coronavirus got vanished, here in ***; although ***ian government is now issuing *** tourist visa under some specific rules and regulations. 


 


*** is a brilliant destination of the Middle East. It is the cradle of a notable wealthy culture and civilization dedicating to the former territory of the Persians. *** was a strategic part of the Middle East and even Asia. This is why it’s been so important within each dynasty of the former Ages. As a result, *** is home to different historical monuments, mostly well-known as UNESCO World Heritage sites. The sites which are locating throughout the entire country. Those which are now the main reason to visit *** through the cultural and historical Tours.


*** Cultural Tour is the best seller tour package of ***. This is why it is all about exploring the cultural & historical sites of *** within. Those sites are mainly locating within Tehran, Shiraz, Isfahan, Yazd, Kashan, Kerman, and some other destinations. Cultural Tours couldn’t be limited to historical monuments. They will provide travelers a chance to be in touch with local ***ian people for accustomed to their lifestyle.



Tehran Travel Guide Overview


Rested on the slopes of the Alborz mountains and the famous mount Damavand, Tehran is the world’s 15th most populist city and 28th largest city in the world. It’s best known with Azadi and Milad towers. Initially, It was a little town with strategic importance. So, Agha Mohammad Khan, the first Qajar king, appointed it as ***’s capital in 1778.

Nowadays, Tehran is mostly known with crowds, smog-filled weather, and traffic-clogged streets. But, there’s much more than these troubles to discover in this overflowing city. There are lots of parks and cozy places you should visit which we’ll cover soon in this post.

This marvelous city is situated about one mile above the sea. Thus, it’s cooler than most of the other capitals in the middle east and you can enjoy a great climate during your tour in this city. In the summer, however, the temperature might reach up to 40 centigrade degrees.

Besides, another characteristic of the city is its museums telling you the story of ancient Persia in this modern age. Therefore, some people call it the city of museums. To name a few, carpet museum of ***, Golestan Palace, and National Jewelry Museum are some of these must-see museums. It is also considered an important business city in *** and the middle east since lots of international exhibits are held there, annually., and consequently, there are modern and well-equipped hotels in Tehran.

 


Best time to travel to Tehran


Since it is not located in the deserts, there are some cooler times to travel. New Year holiday, Nowruz, is in the spring. This holiday starts on March 21st and it’s the best time for your tour in Tehran. Also, people leave Tehran, heading for their cities resulting in lighter traffic. You can also breathe this mild weather during April, May, September, and early November. While in the not-so-cold winter the air pollution increases, the weather in summer may get very hot and humid.

What to eat in Tehran


The rich culture of *** is evident in all areas of ***ians’ life and the food is no exception. Although Tehran is not dependent on a particular culture or tribe, it has some delicious Persian foods to serve its guests. Some must-have traditional and local foods of Tehran are:


Dizi: AKA “Abgoosht”, this food is a bean broth coming from more than a century ago. And, it’s a mixture of beef, lamb, and chickpeas.


Ash Reshte: This traditional soup is a delicious mixture of chickpeas, beans, herbs, and noodles. Also, sometimes some yogurt is added as a topping.


Fesenjan: This dish is from the Achaemenid Empire, 515 B.C. and there are walnuts, pomegranate paste, and chicken meat.


These are only a few of delicious foods in Tehran and of course all around ***. You will have a wide range of options to eat in Tehran.


Tehran Hotels 


As mentioned before, Tehran is the businessmen’s destination from all over the world. So, the hotel industry has been developed drastically. You have a wide range of choices for accommodation in Tehran. According to TripAdvisor , you can choose one of the following hotels or hostels based on your budget:


*** Cozy Hostel

Ibis Hostel

Tehran Heritage Hostel

Hotel Markazi ***

Niloo Hotel

Parsian Azadi Hotel

Espinas Palace Hotel

Espinas Hotel


Things to do in Tehran 


Golestan Palace: This grand building is located elegantly in 15-Khordad street. It’s the symbol of Qajar architecture decorated with professionally painted tiles. Don’t miss the beautiful garden, Main Hall, and Negar Khaneh during your visit of Golestan Palace.


Sa’d Abad Museum Complex: Qajars built this royal building to spend their summer. And, in the Pahlavi era, they expended it. Namely, White Palace, Green Palace, Nations Art Museum, and the Fine Art Museum are some of the highlights of this eye-catching museum.


Treasury of National Jewels: Jewels Museum is the jaw-dropping majesty of Safavid, Qajar, and Pahlavi kings which contains priceless gems and metals. To name a few, Globe of Jewels and the Peacock Throne are the must-see highlights of this royal museum.


Milad Tower: The world’s sixth tallest tower in 2017, is the symbol of Tehran. There’s a spectacular view of the city from the top of Milad Tower. Don’t miss the revolving restaurant and observation decks.


Tehran has much more attractions to discover and you’ll just need to have enough time and one of our professional guides to surf the attractions of the Persia’s capital.

Handicrafts

Tehran is not only the center of important businesses but also it’s where people from all over *** come to make a better living. Therefore, they bring their culture, lifestyle, and handicrafts to this metropolis. Although we can’t relate these handicrafts to Tehran, some of the most common ones are:

The art of the 1st century BC, glassblowing, involves inflating molten glass into a bubble using a blowpipe.

Paintings on leather or cloth are the art of the Qajar era and are very precious handicrafts.

Jajim is another priceless handicraft worth buying in Tehran. It’s a woven woolen cloth in various colors including turquoise.

Sohan is a toffee made of wheat sprout, flour, egg yolks, rose water, saffron, and cardamom which makes it a must-have souvenir of Rey city, Tehran


Shiraz Travel Guide Overview


The 5th populous city of ***, Shiraz, is located in the southwest of *** in the Fars Province. It’s one of the oldest cities of *** and last was the capital from 1750 to 1800 in the Zand Dynasty. Shiraz was regarded as a very important trade center for more than one thousand years. This city is also known as the City of Roses, City of Love, and the City of Gardens. There’s a rich history of science, art, and literature. Namely, the tombs of two well-known Persian poets, Hafez and Saadi are in Shiraz. Aiming to give you a clearer insight before traveling to Shiraz, we prepared this article about Shiraz as a Travel Guide. 


 


Best time to travel to Shiraz


The average temperatures vary a lot in Shiraz since it’s located on the slopes of Zagros mountains and in the south of ***. 

Actually, there’s a warmer climate in the spring from March to May and the prices are not much expensive. In the summer, however, you can find the hotel prices at their lowest numbers since the weather is hot and sometimes humid. Ultimately, fall is the most preferred season of the year for visiting Shiraz. And, the weather is at its most pleasant atmosphere.

 


Food Tourism in Shiraz


Shiraz has a wide range of choice to offer when it comes to food and restaurants due to its rich culture. Some of the must-have local foods of the city are:

Kalam Polo: The most favorite dish for Shirazi people is Kalam Polo which is a mixture of rice, kohlrabies, vegetables, and tiny meatballs.


Shekar Polo: It’s a portion of delicious food for those who love sweet dishes.. It’s made of rice, sugar, saffron, and peanuts.


Ash-e Mast: It’s kind of a soup which is served cold, in spite of other soups. Ash-e Mast is a delicious mixture of meat, yogurt, rice, and split peas.


Koofteh Holoo: ***ians may think of peach when they hear Koofteh Holoo, but the ingredients don’t include peach. Instead, there are enough amounts of corn flour, rice, meat, egg, carrot. Additionally, sugar adds a sweet taste to it.


Faloodeh Shirazi: It’s one of the well-known desserts in *** and is one of the must-have desserts during your tour in Shiraz. This mixture of semi-frozen vermicelli-sized noodles, sweet syrup, rose water, and lemon juice. You can find the best shops serving Faloodeh behind the Karim khan Citadel.

 

 

Shiraz Hotels


Annually, thousands of local and foreign tourists travel to Shiraz. Therefore, this city provides them with fine accommodation services and hotels. Travelers can find luxurious hotels with full amenities or they can stay in the houses of hospitable people of Shiraz. 


Chamran Hotel gives you a great landscape from the city since it’s the tallest hotel in Shiraz.

Homa Hotel is a five-star luxury hotel with modern décor offering great amenities.

Other high quality hotels:

Persepolis Hotel

Royal Shiraz Hotel

Eram Hotel

Shiraz Grand Hotel

Pars Hotel

Shiraz hotel

If you want to stay in a cheaper hotel, we offer the following ones:

Jahangardi Hotel

Jam-e Jam Hotel

Eram Hotel

Arg Hotel

Shayan Hotel

Roodaki Hotel


Besides, Niyayesh gives you the comfort of stay in a traditional hotel. These hotels, however, are only a few options for accommodation in Shiraz. You can find a linger list in TripAdvisor . 

Attractions to explore!

Tomb of Hafez: Tomb of Hafez, the famous Persian poet whose poems are read worldwide, is located in Hafezieh, one of the most-visited tourist attractions in Shiraz.


Vakil Mosque: KarimKhan-e Zand, the founder of Zandieh dynasty, built this grand mosque in Shiraz. The outstanding part of this building is a ceiling called Morvarid which is elegantly decorated with calligraphies of Quran verses.


Eram Garden: According to some resources, this beautiful garden dates back to the Seljuk era. And, during the Qajar era, they built a marvelous mansion at the heat of this garden. This masterpiece is an eye-catching mixture of paintings and tile works.


Arg-e KarimKhan: Another fantastic symbol of Zandieh architecture is Arg-e KarimKhan. Surrounded with four watch tours, it was the government building as well as their residential place. All of the beautifully painted rooms are connected to each other. Arg bathhouse, the first private bath in the Qajar era, is also located in Arg-e Karimkhan.


Persepolis:  The capital of ancient Persia in the Achaemenid Empires, Persepolis, is the world heritage site and one of the most-visited attractions of Shiraz. The empires celebrated the new year in the palaces of this city, but Alexander burnt and destroyed Persepolis when he attacked ***.  


Nasir Al Molk: This building is the masterpiece of Persian architecture in the 19th century. Also known as the Pink Mosque, Nasir Al Molk is famous for its pink theme made from rose-pink tiles. The best time to visit it is in the morning when the majestic patterns of light decorate the hall.


Isfahan Travel Guide Overview


Known by the locals of the city also as “ Half of the World ”, Isfahan is the third-largest city of ***. It was the capital of the Safavid dynasty in the 11th century for more than one hundred years. Ferdowsi, the famous Persian poet, called this city Sepahan in his poems. Isfahan is so well-known as the first cultural capital of Islamic countries. Also, It’s a beautiful city and is well-known as “The city of turquoise domes” due to its beautiful tile works and domes. Every year, thousands of Persian and foreign tourists travel to Isfahan.

 


Best time to travel to Isfahan


The weather is mild in Isfahan and temperatures feel nice during spring and autumn you can enjoy mild temperatures.  In the winter, however, it feels colder with occasional rainfalls. July, August, and June are when the weather is much warmer. If you want to visit Isfahan with snow, early January is the best month and the most humid month in Isfahan is December.

What to eat in Isfahan


Biryani: 


It’s the most famous food in Isfahan. Biryani is a delicious meal with a large portion of mutton or lamb which stewed and minced separately, grilled, and served with bread.


Gheymeh Rizeh: 

This local food of Isfahan is rarely found in the restaurants and is well-known as one of the preferred dishes in the houses of locals. The ingredients include minced meat, grated onion, tomato, dried mint, with spice flavored taste.


Khoresht Mast: 

Khoresht Mast which literally means yogurt stew and it is another famous local food. This dessert is a delicious mixture of yogurt, meat, lamb, sugar, and saffron. Khoresht Mast served cold and you can find it in every restaurant in Isfahan.


Yakhme Torosh: 

This is a sweet dish combination of turmeric with lamb, quince, rice, split pea, and onion. After they strained, they mashed and served with broth which is providing in a separate dish.


Kuku Ghandi: 

If you prefer sweet dishes, Kuku Ghandi is one of your options in Isfahan during your visit. Although it’s less commonly served in restaurants these days, you can still find this in some restaurants. The ingredients are: potato, egg, saffron, sugar, rose water, and lemon. You can taste some of the best Persian, and particularly Isfahani, cuisine in most restaurants of Isfahan, such as, Khan Gostar,- Shahrzad,- Azam, Jam Neshin – Shab Neshin, and Zagros restaurants to name a few, Khansalar and Ashti restaurants are for those travelers interested in eating in a traditional atmosphere. 

Hermes and Faramarz restaurants can be good choices for fast-food fans.  


Isfahan Hotels


Abbasi Hotel: It’s one of the best hotels in Isfahan which is situated in the heart of the city. Actually, the Abbasi Hotel building dates back to the Safavid era but now it’s a five-star hotel and the largest one in ***. This hotel is the home of 225 guest rooms with close proximity to most of Isfahan’s attractions.


Kowsar Hotel:  Kowsar Hotel is another five-star hotel located in the heart of Isfahan. There are about 200 rooms in this hotel offering full amenities and a mixture of modern and traditional design.


Safir Hotel: Hotel is Located in front of Abbasi Hotel, Safir Hotel is a 4-star hotel in one of the main streets of Isfahan, the Chaharbagh Abbasi Street.


Piroozy Hotel: Piroozy Hotel is located in the heart of Isfahan and can offer you fine amenities of a four-star hotel, it has about 100 rooms.


Beside above , you can find other less expensive hotels in these areas including:


Setareh Hotel in Naqsh-e Jahan Square,

Melal Hotel in Kamal Esmail St.,

Atigh Hotel in Ibn-e Sina St.,

Sepahan Hotel in Ostandari St.,

And Safavi Hotel in Felestin St. as 3-star hotels. 

In addition, you can choose:

Viana Hotel in Kashani St.,

Mahan Hotel in Bozorgmehr St.,

Jame Firoozeh Hotel in Ostandari St.,

And, Karoon Hotel in Hakim Nezami St. 

as one/two-star hotels if you’re looking for more economic accommodation in Isfahan.

What to explore in Isfahan?

Masjed-e Shah: 

The elegantly designed Masjed-e Shah is one of the masterpieces of ***ian Islamic art. This mosque is over 400 years old and is famous for its blue and yellow tiles. Also, the entrance portal and the turquoise dome give it a stunning view.

 

Naghsh-e Jahan: 

Naqsh-e Jahan square is one of the other major attractions of Isfahan which was built during the Safavid era. The square is near some of the must-see historical buildings including Ali Qapu, Masjed-e Shah, Sheikh Lotf Allah mosque, and Qeysarie Gate. Additionally, it’s the home to more than 200 shops most of which are selling souvenirs of Isfahan.

 


Bazar-e Bozorg: 

Bazar-e Bozorg is among the oldest and largest bazaars in ***. It links Naghsh-Jahan to Masjed-Jameh, two major old mosques of Isfahan. Some parts of this bazaar are more than 400 years old, while other parts date back to a thousand years ago. You can find different souvenirs and clothing shops in Bazar-e Bozorg.

Nazhvan Park:

It’s the largest park in Isfahan which gives a relaxing experience to get away from hustle and bustle of the city. Moreover, you can enjoy other attractions in this park including Birds Garden, Isfahan Aquarium, Seashell Museum, Reptile House, and Butterfly Collection. A chairlift over the river, a water park for the kids, and Ladies Garden are other facilities of Nazhvan Park.

Kakh-e Chehel Sotoon: 

This building is another masterpiece of the Safavid era and attracts lots of visitors every year. It’s stretched between Naghsh-e Jahan Sq and Chahar Bagh Abbasi St.The Great Hall is decorated and situated elegantly with the art collection of tile works and miniatures. 

It’s a World Heritage Site under the name Persian Garden.

Other attractions of Isfahan are:

 1- Sheikh Lotfollah Mosque

 2- Friday (Al-Jum’a) Mosque

 3- Ali Qapu

 4- Hasht Behesht Palace

 5- Chahar Bagh School

 6- Si-o-se Pol

 7- Khaju Bridge (Shahi Bridge)

 8- Marnan Bridge

 9- Pol-e-Joui or Choobi (Joui Bridge)

10- Vank Cathedral

11- Manar Jonban (the swinging minaret)

12- Atashgah (Fire Temple)

Handicrafts in Isfahan

Minakari (Enemal work): 

Isfahan is the birthplace of this art, which is decorating the surface of metals with beautiful colors.

Khatam Kari: 

It’s another valuable handicraft of Isfahan in the wood industry. The skilled artists, use small pieces of materials like silver, gold, brass, aluminum, and wood to create fantastic artworks. Usually the smaller the art pieces, the higher is the value.

Kashi Kari (Tiling): 

Tiling is one of the oldest artworks used in the construction of prehistoric buildings. Isfahan is the birthplace of tile works and Persian architects used them for interior and exterior decoration as well as tiled dishes, pots, and other things more of which are exported.

Ghalam Kari (Engraving): 

Actually, Ghalam Kari has its origins in India but the first artworks were created in Isfahan. It’s the art of printing on the cloth using a mordant.Meta: Isfahan is the third largest city in *** and has a lot to offer to the tourists. Click here to get an insight into Half of the World.

When traveling Mashhad some of our travel spend on buying a souvenir from this beautiful and popular city. Mashhad is one of the most famous, popular and tourism cities of ***, the destination for millions per year. This huge popularity and travel mean there are lots of great and modern shopping centers at Mashhad to answer all this huge demand. But with this huge diversity and options how do you know which are the best places and centers to purchase the best and highest quality souvenir? So in this article, we are going to get to know the best shopping centers of Mashhad to help you purchase your best and highest quality possible souvenir from this multi-purpose popular tourism city. Here are the best shopping centers in Mashhad.

At Espad Travel, we’re honored to know an unwritten list of hotels that has gained the previous travelers’ satisfaction; so our *** hotel advisors can easily suggest you the best hotels based on your own requirements and *** group tours interview. Ref- https://espadtravel.com/




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۴:۱۸ توسط:ممد موضوع:

Introduction Of *** Cultural Tours


It’s time to explore the land of wonders in real. Where to be able to experience the sun hit among the sandy seas sides; while being able to do ski in one of the most equipped ski resorts of the Middle-East. Besides all of these breathing facts about this destination’s nature aspects; It’s home to the marvelous heritages of a 2500 year civilization. 

This article is all about those superb & comprehensive guides & facts about the beloved country of ***; powered by Espad Travel, an ***ian online travel agency who is in love with making the world familiar with *** and make them enthusiastic for traveling after disappearing of the miserable coronavirus. 

In order to be more aware of the rest of *** travel information, tours and travel services, just refer to Espad Travel website.

We do severely hope to be your host right after when the coronavirus got vanished, here in ***; although ***ian government is now issuing *** tourist visa under some specific rules and regulations.


 


Safety  in ***


Contrary to the negative propaganda of some Western media, *** is a safe country. It does not pose a threat to citizens and tourists. In recent years, despite the rise of terrorist groups such as ISIS and the Taliban in the Middle East and some of their attacks in the heart of Europe. Better to know that, *** has been immune from such human rights practices and is known as the safe island of the Middle East. Despite the relative insecurity that prevails in the world, not one single terrorist incident has been reported in the country.


 


Internet in ***


Unlike the negative propaganda of some Western media, there is internet in almost everywhere (except for the depths of the caves and mountains) and it is very easy to access. Just get off the plane as soon as you get off your plane and buy a SIM card at a very reasonable price (less than $ 15). Once you activate your SIM card, high-speed Internet is accessible, and will be able to stay in touch with family and friends with voice and video applications. Carrying a passport to buy a tourist SIM is a must. In ***, 3 operators are providing telecommunication and internet services. First mobile operator and ***cell offer exclusive services to tourists and you can use this service by purchasing a product called “Tourism SIM”. Remember that these SIM cards are only valid for 30 days. If you would like to stay longer in ***, you can buy the Wright SIM card operator or use the other types of First and ***cell mobile operators.


*** Money System


You can use the Euro, Pound or Dollar to pay for major travel expenses, such as your accommodation fare or a taxi that will take you from the airport to the hotel. But for lesser غير مجاز مي باشدts, you need to convert your money into ***ian currency. There are currency exchanges at ***’s international airports. Hotels also have this facility. Valid currency exchanges are also available in all major ***ian cities where you can use their services.


Cultural taboos in ***


Staring at people, especially ***ian women, and kissing and hugging non-homo***uals in public places is incompatible with ***ian public culture. Also, the pioneering of men in reaching out to ***ian women is also contrary to the rules of the association. In ***ian law, such cases are not very popular. When photographing cultural landscapes, especially if the subject is an ***ian citizen, it is best to get permission. Like many people in the world, ***ians like to respect their privacy.


General beliefs in ***


In the ***ian culture of mosques, shrines are respected and their visit, like all other religious sites around the world, requires respectful behavior and humility. Because of the congregation’s prayer at noon and after sunset, it is not possible for tourists to visit some of the great mosques. Visits will not be interrupted after the congregational prayer lasts a few minutes.


Dress code in *** 


In ***ian law, women wear hijabs. However, the ***ian veil differs greatly from what is used in some countries and is varied and colorful. Any type of dress that is not too thin and covers the hands, feet and hair, is considered to be an ***ian veil and there are no restrictions on the color and design of the dress. This hijab is enough for a trip to ***. In other words, in ***, the veil is not treated excessively and you will find out by watching the coverage of ***ian citizens.


Under ***ian law for men, wearing sleeveless blouses and trousers that are too short, though not legally prohibited, is not permitted in public places. It is necessary to cover some of the hair for tourist women in ***. It is advisable for tourist women to wear a scarf or shawl in their handbag in order to respect the culture of their host community, in order not to have problems preparing it at the airport. If you don’t have a scarf with you, there is nothing special except spending a little time and money buying it from the store.

Alcohol and Drug Laws


Under ***ian law, the transportation and use of alcohol and drugs, including Marie Joanna, is prohibited in public places and there is no official service center for its customers. However, in ***, as in many countries, the trafficking and distribution of banned substances and substances is a significant social disadvantage.


Halal food in ***


According to ***ian regulations, only halal food is offering in this country. Halal food is not serving alcoholic beverages. The trap that is to be used for cooking meat is slaughtered in a special way. Also the meat of some animals such as pigs, dogs, mice, etc. are not used in *** because of their lack of solvency.


Public transportation in ***


In ***, the intercity buses are dividing into male and female sections. It is best to enter a section that matches your gender. Also in *** the usual taxi service routine is that 4 passengers (one passenger in the front seat and three passengers in the back of the taxi) board. If you want to be the sole taxi driver, you should get a “taxi cab” which will غير مجاز مي باشدt more. In some major cities, in addition to high-speed bus and subway systems, there are taxi-based apps such as Snap. You can use their services by purchasing an ***ian SIM card and installing these apps on your mobile phone.


Health Services in ***


There are toilets in many hotels and tourist destinations and you will not have to worry about it. But in most public places there are no toilets and you have to use an ***ian toilet. The toilet is located on the ground floor and, unlike the toilet, has no seating position. You must squat on the floor to use the toilet. Today, almost all toilets use a water hose. Keep in mind that in most public toilets in the city and between roads, paper towels are not useful. (***ians use water for washing instead of napkins). If you insist on using a napkin, place a few leaves in your handbag or pocket.


Solo trips to ***


Backpacker tourists, like those traveling on tour in ***, are also fully secure. However, it is advisable to use valid vehicles in places licensed by the Tourism Organization of ***.

Introduction Of *** Cultural Tours


*** is well-known as the former territory of the Persians or better to say, Aryans’ Kingdom. Where the first evidence of a notable empire of *** formed over 4000 years ago. This kingdom is considering as an awesome pioneer in civilization, human rights, art & architecture, and more important to say, to act totally developing. This is why the current country of *** is home of an unbelievably unique history, art & architecture, civilization, culture and etc. 


Although it’s really hard to say that what’s the best attractive part of the tourism concept; but those who traveled to *** form one or more times are severely believing that the main attraction of *** can be summarized to the cultural tours, also known as the classical tours. So, if it’s the first time you’re going to travel to ***, our first suggestion is to experience the cultural *** tours which are all about visiting breathtaking historical and cultural monuments that are spears out through extended ***. As an ***ian tour operator who is consider himself to be responsible to make the other aware of *** tourism attraction, Espad Travel is going to explain what you’re going to experience through the cultural tours. 



 


The best seller *** Tour


Before getting to this point, let us tell you the more you have time the more you could visit *** as much as possible. *** is rich in terms of cultural and historical attractions in a way that is not going to make you limited due to lack if thing to do and to visit. But, if you’re looking for the most highlighted cities and attractions to visit, just note Tehran, Shiraz ,Isfahan, Kashan and Yazd in your desired itinerary. 

Although there are numerous *** cultural tours, but for the first *** tour, it will be better to have an itinerary which starts from Tehran , the capital city of *** that is well-known as the city of museums and the royal palaces, then Shiraz, home of superb evidences Achaemenid dynasty in addition to the remains monuments of And dynasty, Isfahan , the awesome collection of breathtaking monuments of Safavid dynasty, and finally Yazd, where is home of tall minarets and is now only unesco world heritage listed city of ***. 

Not to be in rush, not be miss any attraction! If you’re looking for an *** cultural tour like this, just notice that you should have 7 night time in ***, Maximum to visit the entire above mentioned cities; however, our tours are available from 4 nights (in a way just to visit Tehran and kashan as a short trip. 

When traveling Mashhad some of our travel spend on buying a souvenir from this beautiful and popular city. Mashhad is one of the most famous, popular and tourism cities of ***, the destination for millions per year. This huge popularity and travel mean there are lots of great and modern shopping centers at Mashhad to answer all this huge demand. But with this huge diversity and options how do you know which are the best places and centers to purchase the best and highest quality souvenir? So in this article, we are going to get to know the best shopping centers of Mashhad to help you purchase your best and highest quality possible souvenir from this multi-purpose popular tourism city. Here are the best shopping centers in Mashhad.

At Espad Travel, we’re honored to know an unwritten list of hotels that has gained the previous travelers’ satisfaction; so our *** hotel advisors can easily suggest you the best hotels based on your own requirements and *** group tours interview. Ref- https://espadtravel.com/



 




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۸:۰۲ توسط:ممد موضوع:

نكات و ويژگي هاي طراحي ويلا مدرن

طراحي  ويلا بسيار حياتي است، زيرا علاوه بر پناه دادن به صاحب ويلا، مي تواند به زندگي راحت كمك كند. طراحي فرآيند خاصي است كه بايد توسط افرادي انجام شود كه علاقه مند به جزئيات هستند و در مورد طراحي و ساخت ويلا به خوبي مطالعه كرده اند. مهم است كه يك طرح خوب ارائه دهيد تا به ديگران كمك كنيد تا آنچه را كه انتظار دارند به دست آورند و به آنها زندگي اي را كه شايسته آن هستند ارائه دهيد. انواع مختلفي از طراحي وجود دارد كه مي توان در طراحي ويلا خود يكي از آنها را انتخاب كرد. اما پركاربردترين نوع طراحي اين روزها طراحي مدرن است.

طراحي مدرن ساده و متمايز است. براي رسيدن به يك طراحي عالي، بايد مطمئن شويد كه رنگ، بافت مناسب را انتخاب كرده و از خطوط تميز استفاده مي كنيد. ويلاهاي هاي مدرن از طيف وسيعي از سبك ها استفاده مي كنند. اين مي تواند خانه هاي ييلاقي، فرانسوي التقاطي، A-Frame، Craftsman، Art Deco، نئوكلاسيك، نئو ويكتوريايي، نئو اكلكتيك، نئو مديترانه اي، نئو استعماري، پست مدرن و معاصر باشد.

اگر مي‌خواهيد طراحي ويلاي مدرن داشته باشيد، نكاتي را به شما مي‌دهيم تا مطمئن شويد كه خانه‌تان واقعاً همان طراحي مورد نظرتان را خواهد داشت. در اينجا نكات و ويژگي هايي وجود دارد كه بايد در طراحي و برنامه ريزي يك ويلا مدرن در نظر بگيريد.



  1. طراحي


ويلا هاي مدرن طراحي خود را بر اساس عملكرد پايه ريزي مي كنند. طراحي بر روي مينيماليسم و تكنولوژي تمركز دارد. استفاده از تكنولوژي مدرن در كاركردهاي مناطق مختلف ويلا گنجانده شده است. اين نوع ويلاها شامل استفاده از نماي كليشه اي بتن، فولاد و شيشه است. مواقعي وجود دارد كه لمس ويلاهاي قديمي تاريخي را دارد و به شكلي ظريف از شيشه استفاده مي كند. همچنين مي توانيد مشاهده كنيد كه ويلاهاي مدرن معمولاً ظاهري صاف و روان دارند.


  1. تابع.

در طراحي ويلا هاي مدرن، عملكرد مهمترين چيزي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. قبل از اينكه فوراً در ايجاد يك طرح عالي كه واقعاً براي شما كار نمي كند بپريد، ابتدا به آنچه واقعاً نياز داريد فكر كنيد. خانه شما تنها در صورتي با موفقيت طراحي مي شود كه همه چيز بتواند مطابق با سبك زندگي، حرفه و سليقه شما به خوبي كار كند. همه چيز بايد تا حد امكان كاربردي باشد. اين بهترين راه براي ساختن خانه، خانه شماست.


  1. رنگ ها.

در طراحي ويلا هاي مدرن، رنگ هاي مورد استفاده از رنگ هاي خنثي با لهجه هاي روشن و پررنگ تشكيل شده است. معمولا از رنگ هاي پاستلي در دكوراسيون مدرن استفاده نمي شود. با اين حال، هنوز هم مي توانيد هر رنگي را كه مي خواهيد انتخاب كنيد، فقط بايد مطمئن شويد كه آنها مكمل يكديگر هستند و به خوبي متعادل هستند. پالت رنگ مدرن يا معاصر عمدتاً از رنگ هاي خنثي تشكيل شده است و با رنگ هاي روشن و پررنگ برجسته مي شود. شما مي توانيد هر رنگي را كه دوست داريد انتخاب كنيد، اما بايد مراقب باشيد كه مكمل و متعادل باشند. پالت هاي رنگ مدرن شامل قرمز گيلاسي، سياه، سفيد و نقره اي است. نارنجي، كرم و قهوه اي؛ موكا قهوه اي و عاج؛ آبي كبالت، تخته سنگ، سفيد و زغال چوب؛ زرد روشن، سفيد و خاكستري؛ سبز ليمويي، آبي كبالتي و سفيد؛ و خيلي هاي ديگر.


  1. چراغ ها


طراحي مدرن از نور مناسب استفاده مي كند. بيشتر ساختارهاي آنها ظاهري سبك و تقريباً نيمه شفاف دارند. استفاده از چراغ هاي پين، نورهاي بالا، لامپ هاي ديواري، نورافكن ها، چراغ هاي با ديمر و موارد ديگر در طراحي مدرن رايج است.


  1. بافت ها و الگوها.

اگر مي خواهيد از بافت ها و الگوها استفاده كنيد، آنهايي را انتخاب كنيد كه خطوط تميز دارند. ايده آل ها جامدادي، راه راه، الگوهاي هندسي و انتزاعي هستند. همچنين مي‌توانيد از طرح‌هاي حيواني روي فرش و ساير لوازم تزئيني استفاده كنيد. از بند و توري استفاده نكنيد زيرا با طراحي مدرن تكميل نمي شود.


  1. پنجره.


طرح هاي مختلف پنجره وجود دارد كه هميشه با طراحي بيروني ويلا تكميل مي شود. اكثر خانه‌هاي مدرن از شيشه‌هاي پنجره‌اي با فريم‌هاي آلومينيومي استفاده مي‌كنند، اما برخي از آنها به طرز خلاقانه‌اي از چوب نيز استفاده مي‌كنند. حتي مي توانيد چند قالب در اطراف پنجره اضافه كنيد تا نماي بيروني جذاب تري داشته باشيد. شما بايد تصميم بگيريد كه آيا نور بيشتري در داخل ويلا خود مي خواهيد يا خير. به اين ترتيب مي توان اندازه هاي پنجره را تعيين كرد. اما اكثر ويلاهاي مدرن از پنجره‌هاي عريض استفاده مي‌كنند تا مقدار مناسبي از نور طبيعي را در داخل خانه قرار دهند.


  1. فضاهاي ذخيره سازي.

كثر طرح هاي مدرن از فضاهاي ذخيره سازي منحصر به فرد استفاده مي كنند. اينها به شما كمك مي كنند تا خانه اي مرتب داشته باشيد تا همه چيز به خوبي نگهداري شود. براي سرگرمي‌ها، لباس‌ها، فعاليت‌ها، فايل‌هاي مهم و موارد ديگر، فضاي ذخيره‌سازي متفاوتي داشته باشيد. حتي بايد كابينت هاي خوبي در آشپزخانه داشته باشيد. براي جلوگيري از تجمع گرد و غبار در قسمت بالا، مي توانيد از كابينت هاي آويز براي صرفه جويي در فضا استفاده كنيد و اجازه دهيد به سقف برسد.


  1. فضاها.


ويلا هاي مدرن داراي فضاهاي باز هستند. طرح هاي شلوغ را كنار بگذاريد. شما مي توانيد سقف هاي بلند داشته باشيد. فقط از مبلماني كه نياز داريد استفاده كنيد و مطمئن شويد كه براي فضاي شما مناسب است. اگر منطقه شما كوچك است از مبلمان بزرگ استفاده نكنيد. اگر جاي شما بسيار وسيع است از مبلمان خيلي كوچك استفاده نكنيد. همه چيز بايد به خوبي با فضاي موجود مطابقت داشته باشد.


  1. مبلمان.


مبلمان ساده در طراحي مدرن استفاده مي شود. مبلمان معمولي مورد استفاده از وينيل، پلاستيك و فلز برس خورده است. همچنين مي توانيد از چوب هاي لاكي استفاده كنيد كه با خطوط براق طراحي شده اند. در انتخاب مبلمان خود رنگ ها را در نظر بگيريد. مطمئن شويد كه متناسب با رنگ خانه شما باشد. از مبلمان عتيقه براي طراحي مدرن استفاده نكنيد، مناسب نيستند.


  1. لوازم تزئيني.


در انتخاب لوازم دكوري خود دقت كنيد كه از خطوط تميز و متناسب با رنگ منزل شما استفاده شود. اگر از نقاشي‌ها استفاده مي‌كنيد، بايد از طراحي مدرن، التقاطي، آوانگارد يا معاصر نيز برخوردار باشند. ساير لوازم جانبي بايد از خطوط براق و صاف استفاده كنند تا آن را براي خانه مناسب كنند. همچنين توجه داشته باشيد كه طراحي مدرن حداقل است، از لوازم جانبي زياد استفاده نكنيد.


  1. منطقه غذاخوري.



براي ناهارخوري، ابتدا بايد تصميم بگيريد كه چه چيزي مي خواهيد. شما ممكن است يك ناهار خوري ساده يا يك منطقه كلاسيك را انتخاب كنيد. ممكن است غذاخوري خوب يا فقط يك بار بخواهيد. هر آنچه را كه انتخاب مي كنيد، بايد مطمئن شويد كه از مبلماني متناسب با طرح، رنگ و مفهوم خانه استفاده خواهيد كرد. در صورت تمايل، مي توانيد ناهارخوري خود را رنگارنگ كنيد.


  1. اتاق خواب.


حمام هاي مدرن عمدتاً بيهوده هستند. در اينجا بايد سليقه و نيازهاي شخصي صاحب ويلا در نظر گرفته شود. اگر فردي اتاق خواب تيره مي خواهد، مي توانيد از رنگ هاي روشن يا رنگ هاي خنثي در داخل استفاده كنيد اما پرده هاي تيره و پارچه هاي تيره داشته باشيد. همچنين بايد چراغ هايي با ديمر، چراغ هاي پين و يك آباژور وجود داشته باشد. برخي از اتاق خواب هاي مدرن حتي داراي حمام مخصوص به خود، يا وان گردابي و اسپا هستند. حتي برخي از آنها يك استخر شنا دارند كه مستقيماً به اتاق متصل است. اتاق خواب هايي نيز وجود دارد كه داراي بالكن يا ايوان خاص خود هستند. برخي وسايل ورزشي نيز در برخي اتاق ها ديده مي شود. اين واقعاً به نيازهاي صاحب خانه بستگي دارد.


  1. آشپزخانه


نوع چيدمان آشپزخانه خود را بشناسيد. مي تواند طرح باز يا بسته باشد. چيدمان هاي باز براي سرگرمي و گفتگو با مردم در ساير قسمت هاي ويلا خوب است. روشنايي خوب آشپزخانه خود از جمله نور طبيعي را در نظر بگيريد. مي توانيد از نورپردازي فرورفته در آشپزخانه خود استفاده كنيد كه معمولاً از سبك طراحي مدرن استفاده مي شود. براي نگهداري اشياء از يك جزيره، بكسل، نيمكت و كشو استفاده كنيد. مطمئن شويد كه آنها صاف و روان هستند.


  1. اتاق نشيمن.

در يك خانه مدرن، فضاي نشيمن بايد باز باشد. ترافيك هميشه بايد با چيدمان مبلمان در نظر گرفته شود. مي توانيد از نور طبيعي استفاده كنيد و با داشتن پنجره هاي شيشه اي عريض مي توانيد اين كار را انجام دهيد. به اين ترتيب، اتاق نشيمن باز شما به خصوص در هنگام صبح روشن مي شود. بايد محل قرارگيري تلويزيون را در نظر بگيريد. قبل از شروع طراحي اتاق نشيمن خود، بايد فكر كنيد كه مي خواهيد تلويزيون خود را در كجا قرار دهيد. مي توان آن را روي ديوار نصب كرد يا در يك كابينت مخفي قرار داد. دانستن محل قرارگيري تلويزيون مي تواند به داشتن يك طراحي خوب كمك زيادي كند.


  1. حمام.


اگر فضاي كافي در ويلا خود داريد، ممكن است بخواهيد حمام وسيعي داشته باشيد. حتي اگر بخواهيد مي توانيد يك كاناپه داخل آن داشته باشيد. اما برخي فقط دوش را با شيشه پوشانده اند. حمام هاي مدرن از كاشي هاي شيشه اي و سراميكي استفاده مي كنند. انتخاب رنگ به سليقه صاحب ويلا بستگي دارد اما اكثر حمام ها سفيد، خاكستري، بژ يا كرم هستند. معمولاً از رنگ‌هاي روشن در اينجا استفاده مي‌شود، اما هنوز هم سرويس‌هايي وجود دارند كه از رنگ‌هاي پاستلي روشن استفاده مي‌كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۲:۲۴ توسط:ممد موضوع:

لنت ترمز چند كيلومتر كار مي كند؟

بيشتر قطعات اتومبيل داراي طول عمر استانداردي هستند و پس از مدتي از استفاده (حال اين كه اين استفاده استاندارد و مناسب يا غيراستاندارد باشد) نياز به تعويض پيدا كرده و به منظور جلوگيري از خسارت‌هاي مادري و حتي جاني بايستي مورد اهميت قرار گيرند. در اين ميان سوال مهمي نيز در خصوص ميزان كاركرد منطقي لنت ترمز وجود دارد و با توجه به حياتي بودن سيستم عملكرد اين قطعه، بايد به موقع از تمام شدن لنت ترمز آگاهي پيدا كرده و براي خريد آن اقدام كنيم.

عمر استاندارد لنت ترمز  چقدر است؟

 

پيش از هر چيزي بايد گفت كه در خصوص عمر استاندارد لنت ترمز نمي توان مانند ساير قطعات خودرو برخورد كرد. لنت ترمز مقدار مشخص و دقيقي را  ساير قطعات ندارد و اين كه طول عمر آن چه قدر بوده و تا چه مدت بتوانيد از آن روي خودروي خود استفاده كنيد، به عوامل و دلايل مختلفي، بستگي خواهد داشت. از جمله اين عوامل مي توان به مواردي  شامل جنس لنت ترمز، نحوه رانندگي صاحب خودرو، مكان رانندگي شما (برون شهري و يا درون شهري) و ساير عوامل اشاره كرد.

 

برخي از كارشناسان صنعت خودرو توصيه اين طور پيشنهاد مي كنند كه بايد عمر مفيد لنت ترمز خودرو را معادل 75 هزار كيلومتر در نظر گرفت. و بعد از طي كردن اين مسافت به منظور جلوگيري از حادثه و خسارت ‌هاي آن بهتر است اقدام به تعويض لنت ترمز كنيد را تعويض كنيد.

 

نكته: تمام سيستم ‌هاي هيدروليكي ترمز شامل مخزن روغن هستند، مشروط بر آن ‌كه سيستم، نشتي روغن نداشته باشد اگر سطح روغن ترمز كم شود.، يعني لنت تمام شده است.

 

از كجا بفهميم عمر لنت ترمز تمام شده است؟

 

لنت ترمز يك قطعه ‌ي هميشگي در اتومبيل محسوب نشده و بعد از گذشت مدت زمان معيني بايد با نمونه ‌ي جديدي جايگزين شود. البته زمان تعويض لنت ترمز ثابت نيست و نمي ‌توان آن را از قبل تعيين كرد. در واقع كوتاه بودن يا بلند بودن عمر اين قطعه از خودرو بستگي به چگونگي رانندگي و استفاده از خودرو دارد. اگر دفعات ترمزگيري به ويژه در سرعت ‌هاي بالا, بيش از حد معيني باشد قطعا، عمر لنت هم به همان ميزان كوتاه ‌تر خواهد بود.

 

خريد لنت ترمز

اگر لنت ترمز خودروي شما ضخامت خود را از دست داده است و زمان تعويض لنت ترمز براي شما فرا رسيده است، مي توانيد به فروشگاه اينترنتي لنت لاين مراجعه كرده و با دنبال كردن انواع لنت ترمزها، بهترين لنت ترمز مناسب خودروي خود را انتخاب و خريداري كنيد.

 

عوامل تاثيرگذار در زمان تعويض لنت ترمز

عوامل تاثيرگذار در زمان تعويض لنت ترمز خودرو، به شرح زير هستند و اين عوامل در عمر مفيد آن تاثير مستقيم خواهند داشت:

  1. جنس لنت ترمز

  2. در چه مسيرهايي رانندگي مي‌كنيد؟

  3. چند سرنشين يا بار داريد؟

  4. مسافتي كه طي مي‌كنيد چقدر است؟

  5. لرزش پدال

علائم تمام شدن لنت ترمز و نياز به تعويض آن

از جمله علائم به اتمام رسيدن عمر مفيد لنت ترمز خودرو، مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. سائيده شدن لنت ها تا آخر

  2. شنيدن صداي جيغ هنگام ترمز گيري از لنت ها

  3. پدال گيري تا اخرين حد ممكن

  4. پايين آمدن روغن ترمز در مخزن به دليل پر كردن جاي خالي لنت ها

  5. روشن شدن چراغ لنت ترمز در برخي خودروها

  6. كاهش ميزان قدرت ترمز گيري

  7. كشيده شدن اتومبيل به يك طرف زمان ترمزگيري

كلام آخر

 

به طور معمول لنت ترمز‌ هاي نو خودرو كمي به زمان احتياج دارند تا جا بيافتند و عملكرد بهتري داشته باشند. از اين روي معمولا توصيه مي شود كه بلافاصله پس از تعويض لنت ترمز، كمي در رانندگي خود احتياط بيشتري به خرج دهيد. البته اين بستگي به جنس و كيفيت لنت دارد اما به طور كلي بهتر است در پانصد كيلومتر ابتدايي كه با لنت‌هاي نو رانندگي مي‌كنيد، احتياط كنيد. توجه داشته باشيد كه احتمال دارد لنت ‌هاي جديد عملكردي متفاوت با لنت‌ هاي كهنه داشته باشند، با اين حساب سعي كنيد لنت ‌ها را به اصطلاح قلق ‌گيري كنيد تا ببينيد عملكرد آن‌ها با لنت ‌هاي قبلي متفاوت است يا نه.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۹:۴۶ توسط:ممد موضوع:

راهنماي خريد لباس خواب عروس چند تكه

 براي خريد لباس خواب

 عروس چند تكه بايد به نكات و موارد بسياري توجه كرد به اين شكل مي توان اطمينان داشت كه در نهايت خريد ايده‌آل داشته و بتوان از لباس خواب عروس بهترين بهره برداري را پياده سازي كرد ممكن است.

 شما براي تصور باشيد كه براي خريد بهترين لباس خواب عروس تنها بايد به سراغ مدل هاي سفيد و تودوزي شده برويد در حاليكه در واقعيت اين طور نيست و بسياري از مدل هايي كه به ظاهر تناسبي با عروس و عروسي و حال و هواي عروسي ندارند.

 همچنان به عنوان يك لباس خواب عروس مناسب به شمار مي‌آيند.

 در ادامه با ما همراه باشيد تا ببينيم چطور مي توان بهترين لباس عروس چند تكه را خريداري كرد .

خريد لباس خواب عروس چند تكه براي خريد لباس خواب عروس چند تكه بهتر است و نكات زير را در نظر داشته باشيد:

 اولين نكته اي كه مي توانيم به آن اشاره كنيم جنس پارچه لباس خواب عروس چند تكه است اهميت زيادي دارد كه به جنس لباس خواب عروس توجه داشته باشيد . اگرچه به نظر مي‌رسد كه از اين لباس در مدت زمان كوتاه تري استفاده كنيم اما گول اسم‌عروس كه به دنبال اين لباس آمده است را نخوريد. اگر شما از لباس عروس تنها يك بار و در شب عروسي استفاده مي كنيد اما لباس ها بارها بارها به كار شما آمده و ممكن است براي سال‌ها از لباس خواب عروس خود استفاده كرد و آن را به تن كنيد.

در واقع اگر چه به نظر مي رسد كه جنس پارچه آنقدر اهميتي ندارد اما باور داشته باشيد كه بخش قابل توجهي از زيبايي لباس شما را جنس پارچه به خود اختصاص مي‌دهد. به طور مثال يك پارچه حرير از زيبايي فوق العاده اي برخوردار است در حالي كه تصور كنيد بخواهيد كه لباس خواب عروس از پارچه كتان به تن كنيد اوضاع به راستي بد خواهد بود.

اين موضوع در خصوص لباس خواب هاي عروس يك تكه و يكسره يا چند تكه به هر ترتيب صادق خواهد بود با اين حساب فرقي نمي‌كند كه شما تصميم داشته باشيد يك لباس خواب عروس سراي يك تكه خريداري كرده يا اينكه به سراغ مدل‌هاي چند تكه برويد به هر ترتيب جنس پارچه اي كه در اين لباس عروس ها به كار برده شده است يكسان بوده و در تمام بخش‌هاي لباس از يك نوع پارچه و احياناً با كمي تور دوزي استفاده مي‌شود.

بهترين مدل لباس خواب عروس چند تكه بهترين مدل كه ميتوانيد براي خريد يك لباس خواب عروس چند تكه انتخاب كنيد تا حدود زيادي به سليقه شخصي شما بستگي خواهد داشت در واقع با مدل هاي متنوع در اين دسته‌بندي روبرو هستيم و نمي توان به قطعيت يك مدل و نسبت به ديگران برتري داد.

 

با اين حال به نظر مي‌رسد كه طي سال هاي اخير توجه بيشتري به لباس خواب هاي عروس و لباس هاي معمولي زنانه چند تكه صورت گرفته است. به اين ترتيب شما نيز مي توانيد در ميان مدلهاي ارائه شده از لباس خواب هاي عروس انواع مدل هاي چند تكه را با وفور بيشتري مشاهده كنيم. به ويژه اگر تصميم گرفته باشد كه خريد خود را به صورت اينترنتي انجام دهيد مدل هاي متنوع پيش روي شما قرار خواهد داشت و انتخاب از ميان آنها به مراتب ساده تر خواهد بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۷:۴۱ توسط:ممد موضوع: