ورد خبر ورد خبر .

ورد خبر

رفع مشكل Your Account was compromisedاينستاگرام


رفع مشكل Your Account was compromised

حساب شما به خطر افتاده است

اگر شما هم در اينستاگرام با خطاي  حساب شما به خطرافتاده است روبه رو شده ايد يا همان اخطار به خطر افتادن حسابتان را دريافت كرده ايد و در حال حاظر به دنبال راهي براي رفع مشكل  Your Account was compromised هستيد بايد بگويم كه به جاي خوبي مراجعه كرده ايد ما در اين مقاله قراره به نحوه رفع مشكل قفل شدن پيج اينستاگرام بپردازيم.تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.قبل از اينكه به سراغ ادامه مقاله برويم به يكي از سوالات پر تكرار يعني Change password در اينستاگرام يعني چه ؟ پاسخ ميدهيم.change pssword در اينستاگرام يعني رمز عبور را تغيير دهيد.


پيغام خطا به زبان انگليسي :

Your Account was compromised

it looks like you shared your password with a service to help you get more likes or followers which goes against our community guidelines.

change your password to continue using instagram .if you share your new password with one of these services .you may get blocked from following liking or commenting

ترجمه پيغام خطا به فارسي :

حساب شما به خطر افتاده است به نظر مي‌رسد رمز عبور خود را با سرويسي به اشتراك گذاشته‌ايد تا به شما كمك كند لايك‌ها يا دنبال‌كنندگان بيشتري دريافت كنيد كه برخلاف دستورالعمل‌هاي انجمن ما است.

براي ادامه استفاده از اينستاگرام، رمز عبور خود را تغيير دهيد. اگر رمز عبور جديد خود را با يكي از اين سرويس ها به اشتراك بگذاريد. ممكن است از دنبال كردن لايك يا نظر دادن بلاك شويد.

چرا با خطاي  Your Account was compromisedروبه رو ميشويم ؟

ابتدا شما بايد بدانيد كه چرا اينستاگرام از شما ميخواهد كه رمز را عوض كنيد، اين دلايل به شما كمك مي‌كند تا ديگر با خطاي  Your Account was compromised در اينستاگرام روبه رو نشويد.

حساب شما جديد است

حساب‌هاي جديد بايد هم ايميل و هم تلفن را تأييد كنند. براي ايميل، يك كد يا پيوندي دريافت خواهيد كرد كه ايميل را تأييد مي كند. و براي تأييد تلفن، پيامك حاوي كدي را دريافت خواهيد كرد كه بايد در صفحه نمايش داده شده به برنامه اينستاگرام خود اضافه شود. اگر شما ايميل و شماره تلفن روي پيج خود قرار ندهيد و نمايه خود را تكميل نكنيد با مشكلات  زيادي از جمله قفل شدن اينستاگرام روبه رو ميشويد.


فعاليت ربات مانند 

يكي ديگر از دلايلي كه باعث ميشه شما با خطاي Your Account was compromised روبه رو شويد فعاليت ربات گونه در اكانت هست.وقتي شما در مدت زمان كم فعاليت هاي زيادي از جمله فالو و آنفالو انجام دهيد اينستاگرام حساب شما را قفل ميكند و به نوعي اينستاگرام ميگويد پيج شما به خطر افتاده است و حساب شما را مسدود ميكند و از شما ميخواهد كه با تغيير رمز ثابت كنيد كه يك انسان واقعي هستيد و يك ربات نيستيد.

تغيير رمز عبور

هنگامي كه شما يا شخصي ديگري سعي كنيد رمز عبور حساب اينستاگرام خود را از دستگاه ديگري(دستگاهي كه تا به حال با آن وارد پيج نشده باشيد ) تغيير دهيد، حساب شما قفل خواهد شد تا زماني كه با دريافت كد پيامك تلفن يا كد از طريق ايميل حساب خود را تأييد كنيد.

فعاليت غير معمول در حساب

يكي ديگر از دلايلي كه اينستاگرام اكانت شما را قفل  ميكند اين است  كه فعاليت غيرمعمولي در حساب اينستاگرام شما ديده، بلافاصله شما را از حساب اينستاگرام خود خارج ميكند و پيغام ما متوجه فعاليت غير معمولي از حساب شما شديم بنابراين شما را از سيستم خارج كرديم را به شما نشان ميدهد و از شما خواسته مي شود كه هويت خود را تاييد كنيد.اين تاييد هويت هم از طريق ايميل و هم از طريق شماره امكان پذير است.

خوب تمام دلايلي كه باعث بروز خطاي Your Account was  compromised و ارور تغيير پسورد اينستاگرام ميشود را براي شما توضيح داديم اما همينك كه شما در حال خواندن اين مقاله هستيد با اين مشكل روبه رو شده ايد و به دنبال راهي براي رفع مشكل مسدود شدن اكانت اينستاگرام خود هستيد.پس وقت را تلف نميكنيم و به سراغ اصل ماجرا ميرويم.

بهترين و ساده‌ترين روش موجود براي حل مشكل  اينستاگرام شما اين است كه انجام اين پروسه را بر عهده كارشناسان واحد پشتيباني اينستا جوكار قرار دهيد. بدين منظور يك تماس كوتاه با شماره‌هاي ضميمه شده برقرار سازيد. كارشناسان ما با دريافت برخي مشخصات از سوي شما پروسه بازيابي اكانت را آغاز مي‌كنند و حتي اگر لازم باشد به طور مستقيم با پشتيباني اينستاگرام ارتباط برقرار خواهند كرد و نهايتا اكانت اينستاگرام‌تان را بازيابي مي‌كنند. پس بهترين و بي‌دردسرترين روشي كه مي‌توانيد از آن براي حل مشكل اينستاگرام خود استفاده كنيد، مربوط به تماس گرفتن با كارشناسان اينستا جوكار  مي‌شود.

رفع مشكل Your Account was compromised 

1- وقتي با پيغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شديد. روي change password كليك كنيد.

2- بعد از اين كه روي change password كليك كرديد.با صفحه تازه اي رو به رو ميشويد.

3- سه كادر وجود دارد در كادر اول يعني old password رمز حال حاظر پيج خود را وارد كنيد. old pssword يعني همان رمز قديمي اكانت شما

4- در كادر دوم و سوم يعني كادر هاي new password و new pssword again يك رمز عبور جديد وارد كنيد ( كادر دوم و سوم مشابه باشند ).

5- و در آخر روي تاييد در پايين صفحه كليك كنيد. اگر تاييد نشد احتمالا رمزي كه در كادر دوم و سوم وارد كرديد با هم متفاوت هستند.

خوب به همين راحتي و با استفاده از روش گفته شده ميتوانيد مشكل Your Account was compromisedيا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتي حل كنيد و به فعاليت در اكانت خود ادامه دهيد. فقط توجه كنيد بعد از اين كه اين مشكل را رفع كرديد تا 72 ساعت هيچ نوع فعاليتي لايك.كامنت.فالو و آنفالو انجام ندهيد.

در صورت فراموشي پسورد چه كار كنيم ؟

براي رفع خطاي حسابتان به خطر افتاده است همانطور كه گفتيم شما بايد رمز خود را تغيير دهيد و براي اين كار نياز به داشتن رمز قبلي پيج خود را داريد.اما بدون داشتن رمزي قبلي چطور از مرحله change password رد شويم ؟ اگر شما رمز قبلي اينستاگرام خود را قبلا در حساب گوگل خود ذخيره كرده باشيد براي مشاهده رمز فعلي اينستاگرام در گوشي خود كافيست وارد حساب گوگل خود شده و به قسمت پسورد هاي ذخيره شده برويد.

رفع مشكل Your Account was compromised

اما اگر اين روش براي شما كارساز نبود و به دنبال راهي براي تغيير رمز اينستاگرام بدون داشتن رمز قبلي هستيد كافيست وقتي وارد صفحه change password اينستاگرام شديد . در پايين صفحه روي forgot password   كليك كنيد تا وارد صفحه درخواست تغيير رمز شويد. وقتي وارد صفحه شديد در كادر موجود آيدي يا نام كاربري پيج خود را وارد كنيد و روي send login link كليك كنيد.در اين مرحله يك لينك براي شماره تلفن يا ايميل شما ارسال ميشود كه با كليك روي آن ميتوانيد رمز اينستاگرام خود را بدون داشتن رمز قبلي تغيير دهيد و مجدد به اكانت خود دسترسي پيدا كنيد.

رفع اخطار هنگام كليك روي forgot password

اگر طبق روش قبلي پيش رفتيد و قصد داشتيد كه با استفاده از گزينه forgot password رمز عبور خود را تغيير دهيد هنگام كليك روي فراموشي رمز به شما اخطاري داد يا وقتي وارد صفحه درخواست تغيير رمز شديد به صورت خودكار از آن صفحه خارج شد و اجازه وارد كردن نام كاربري را به شما نداد ابتدا حافظه پنهان برنامه اينستاگرام را پاك كنيد بعد فيل..تر شكن خود را روشن كرده و دوباره اقدام به ورود به صفحه درخواست تغيير رمز اينستاگرام كنيد.

مشكل كار نكردن لينك پيامكي تغيير رمز اينستاگرام

بسياري از كاربراني كه با مشكل Your Account was compromised  اينستاگرام روبه رو شده اند به ما گزارش داده اند كه هنگامي كه از اينستاگرام درخواست لينك تغيير رمز ميكنند.لينك براي شما تلفن آنها ارسال ميشود اما با كليك روي لينك وارد صفحه اصلي اينستاگرام ميشوند و وارد صفحه تغيير رمز اينستاگرام نميشوند. دو حالت هست كه باعث بروز اين مشكل يعني كار نكردن لينك ريست پسورد اينستاگرام ميشود. حالت اول زمانيست كه تاييد دو مرحله اي اكانت شما روشن باشد وقتي تاييد دو مرحله اي روشن باشد لينك ارسالي از طرف اينستاگرام به دليل تنظيمات امنيتي باز نميشود و حالت دوم هم زماني است كه لينك ارسالي داراي باگ باشد.

نتيچه گيري و پايان كار 

در اين مطلب به طور كامل به آموزش your account was compromised  پرداختيم.لطفا به سادگي از كنار اين مطلب رد نشويد چون با مطالعه كامل اين مطلب و عمل كردن به ترفند هاي گفته شده خطاي your account was compromised اينستاگرام شما حل ميشود. اميدوارم از اين مطلب لذت برده باشيد .



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۵۷ توسط:ممد موضوع:

نكاتي مهم در رابطه با خريد اجاق گاز صنعتي

اگر قصد خريد اجاق گاز صنعتي را داريد، تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد. در اين مقاله قصد داريم نكات كاربردي و مهمي را در اين باره خدمت شما عزيزان توضيح دهيم؛ بنابراين اگر از آن دسته از افرادي هستيد كه صاحب آشپزخانه‌هاي بزرگ و يا رستوران هستيد، بهتر است خواندن اين مقاله را از دست ندهيد.

همان طور كه مي‌دانيد براي داشتن يك آشپزخانه يا رستوران مجهز و كامل، بايد وسايل اوليه آن نظير يخچال، اجاق گاز، فر و... را تهيه كنيد. براي خريد هر كدام از اين وسايل لازم است پارامترهايي را در نظر داشته باشيد تا در نهايت بتوانيد بهترين‌ها را تهيه كنيد. ما در اين جا در مورد خريد اجاق گاز صنعتي ، شما عزيزان را راهنمايي مي‌كنيم و خواهيد دانست كه چگونه مي‌توانيد يك اجاق باكيفيت را تهيه كنيد.

اگر به بازار سري زده باشيد، خواهيد ديد كه مدل‌ها و طرح‌هاي متفاوتي از اجاق گازها در بازار وجود دارد و اين خود يك مزيت است كه هر فرد مي‌تواند بسته به نياز و سليقه‌ خود خريد كند؛ اما دقت داشته باشيد كه علاوه‌بر طرح و مدل بايد شركت سازنده‌ اجاق گاز، سايز و بسياري از پارامترهاي ديگر را نيز در نظر داشته باشيد. در ادامه‌ مقاله در اين باره توضيحات بيش‌تري خواهيم داد.

خريد اجاق گاز صنعتي مرغوب

همان طور كه در بخش مقدمه هم توضيح داديم، براي كار كردن در يك آشپزخانه بزرگ لازم است اجاق گاز خوبي را خريداري كنيد تا در طول كار بتواند بهترين بازدهي را براي شما داشته باشيد. در آشپزخانه‌ها از اجاق گازها استفاده‌هاي زيادي مي‌شود كه مي‌توان به پخت غذاهاي اصلي، پخت انواع خورشت‌ها، دسر و ميان وعده‌ها اشاره كرد.

بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه خريد اجاق گاز صنعتي، يكي از ضروري‌ترين و اولين كارهايي است كه بايد براي داشتن يك آشپزخانه مجهز انجام دهيد. اجاق گازها كاربردهاي بسيار زيادي دارند و بسته به طراحي و توليد، هر كدام ويژگي‌هاي متفاوتي را شامل مي‌شوند. اكثر اجاق گازهايي كه صنعتي هستند از جنس استيل بوده و ضد زنگ هستند.

اگر صاحب يك رستوران، كترينگ و يا كافه هستيد، لازم است در ليست خريد خود، اجاق گاز را فراموش نكنيد. در ساخت برخي از اجاق گازها از ترموكوپل استفاده شده است و اين مي‌تواند يكي از ويژگي‌هاي خوب اجاق گاز به حساب آيد. در زمان قطع شدن، در صورتي كه اجاق داراي ترموكوپل باشد، به طور اتوماتيك گاز شعله قطع مي‌شود. در كل واضح است كه اجاق گاز صنعتي كاربردهاي بسيار زيادي دارد و براي مصارف گوناگوني مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

پارامترهايي كه بايد در خريد اجاق گاز صنعتي خوب در نظر بگيريد

در بخش قبلي مقاله به طور كلي توضيح داديم كه يك اجاق گاز صنعتي مرغوب بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد. در اين بخش از مقاله قصد داريم مواردي را بيان كنيم كه پيش از خريد لازم است آن‌ها را در نظر بگيريد و در نهايت بسته به سليقه و نيازتان خريد خود را انجام دهيد.

مواردي كه بايد براي خريد اجاق گاز صنعتي در نظر داشته باشيد، عبارت است از:

1-متفاوت بودن اندازه‌هاي شعله اجاق گاز: يكي از مواردي كه بهتر است در خريد اجاق گاز به آن دقت كنيد، سايز شعله‌هاي اجاق است. خروجي حرارتي شعله‌ها با يكديگر متفاوت است و مسلما براي پخت غذاها نياز به حرارت‌هاي متفاوتي داريد. در نتيجه اگر اجاق گازي را انتخاب كنيد كه اندازه‌هاي شعله‌ي آن متفاوت باشد، مي‌توانيد در پخت انواع غذاها راحت باشيد و ظرف‌هاي كوچك و بزرگ را براي پخت انتخاب كنيد.


2-سايز اجاق گاز: حواستان باشد كه در هنگام خريد، سايز اجاق را در نظر بگيريد. براي انجام اين كار بايد در ابتدا محيطي كه براي آشپزي در اختيار داريد را بسنجيد و جاي اجاق خود را انتخاب كنيد و بسته به فضايي كه در اختيار داريد، اجاق گاز را با سايزي مناسب سفارش دهيد.

3-ايمني اجاق گاز: نكته‌ي مهم ديگر ايمن بودن اجاق گاز است. اگر مي‌خواهيد در هنگام استفاده از اجاق، با خيال راحت كار كنيد، بهتر است اجاق گازي را انتخاب كنيد كه داراي ترموكوپل و فندك باشد. در بخش قبلي در مورد اجاق گازهاي ترموكوپل‌دار صحبت كرديم و مزيت آن‌ها را توضيح داديم.

4-انتخاب برند معتبر: نكته مهم ديگري كه در خريد اجاق گاز صنعتي وجود دارد، برند توليدكننده اجاق گاز است. توجه داشته باشيد كه اگر برند معروفي را براي خريد انتخاب كنيد، ديگر از بسياري جهات خيالتان راحت است. البته اين نكته را فراموش نكنيد كه با مراجعه به فروشگاهي معتبر، به راحتي مي‌توانيد محصول مورد نظر خود را از برندي معروف و مورد اطمينان خريداري كنيد.

قيمت اجاق گاز صنعتي

در اين بخش در رابطه با قيمت اجاق گاز صنعتي صحبت خواهيم كرد. در بخش‌هاي قبلي مقاله مواردي را بيان كرديم كه لازم است براي خريد يك اجاق گاز خوب آن‌ها را در نظر بگيريد. در همين ابتدا بايد خدمت شما عزيزان توضيح دهيم كه اگر خريد خود را از فروشگاهي معتبر انجام دهيد، علاوه بر يك اجاق گاز صنعتي با ويژگي‌هايي عالي، مي‌توانيد با قيمتي ايده‌آل و به صرفه خريد خود را انجام دهيد. بنابراين بايد بگوييم كه شرايط بسيار ويژه‌اي را با خريد از اين فروشگاه معتبر تجربه خواهيد كرد.

البته دقت داشته باشيد كه در خريد اجاق گاز صنعتي، بسته به ويژگي‌هاي آن همچون سايز، جنس و...، با قيمت‌هاي متفاوتي رو به رو مي‌شويد؛ اما در ابتدا حواستان باشد كه برندهاي شناخته شده‌اي را براي خريد انتخاب كنيد و سپس بسته به بودجه‌اي كه در اختيار داريد، محصول خود را خريداري كنيد.

سخن پاياني

 

در اين مقاله در رابطه با خريد اجاق گاز صنعتي صحبت كرديم و تلاش كرديم مواردي را بيان كنيم كه بتواند شما عزيزان را براي يك خريد خوب راهنمايي كند. در ابتدا ويژگي‌هاي كلي يك اجاق گاز خوب را بيان كرديم و پس از آن به بررسي مواردي پرداختيم كه پيش از خريد لازم است آن‌ها را بررسي كنيد و در نهايت بسته به محيطي كه در اختيار داريد و همچنين سليقه‌ خودتان خريد نهايي را انجام دهيد. اميدوار هستيم با مطالعه‌ اين مقاله و خريد از اين فروشگاه معتبر، در نهايت بتوانيد بهترين و مناسب‌ترين محصول را خريداري كنيد. سايت جويشگر با معرفي ليستي از برترين فروشگاه‌هاي فروش انواع اجاق گاز صنعتي امكاني را برايتان فراهم كرده است كه در كوتاه‌ترين زمان ممكن بتوانيد بهترين اجاق گاز را با قيمتي مناسب از تامين كننده‌اي معتبر خريداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۵:۳۱ توسط:ممد موضوع:

كاهش قيمت نقاشي ساختمان در سال 1401

نقاشي ساختمان براي بهبود فضاي خانه و محل كار بسيار ضروري است. با رنگ كردن خانه مي‌توانيد ظاهر و احساس خانه را تغيير دهيد. بدون شك هزينه نقاشي ساختمان بالاست. اما چگونه مي‌توان اين هزينه را كاهش داد؟ در ادامه به راهكارهايي اشاره خواهيم كرد تا قيمت نقاشي ساختمان برايتان معقول شود. با ما همراه باشيد. 

1- از چند استاد نقاش ماهر استعلام قيمت كنيد

قبل از اينكه كار را به يك استاد نقاش بسپاريد بهتر است از چند نفر استعلام قيمت كنيد. ترجيحا به سراغ مجموعه‌هاي قديمي و افراد با سابقه برويد. زيرا تخميني كه در قيمت دارند دقيقتر است. بعلاوه هميشه افرادي كه قيمت بسيار پاييني ارايه مي‌كنند منصف نيستند و ممكن است از رنگ درجه 2 يا 3 استفاده كنند كه عمر كمتري دارند و شما هم اصلا متوجه اين موضوع نخواهيد شد. من به شما كافه نقاشي معرفي مي‌كنم قدمت 50 ساله دارد و پروژه‌هاي بسياري را با موفقيت و كيفيت فوق العاده به سرانجام رسانده اند. 

C:UsersG10Desktopنقاشي ساختمان.jpg

2- خودتان نقاشي كنيد

اگر نمي‌خواهيد هزينه كنيد، خودتان قلم و غلتك به دست بگيريد و نقاشي كنيد. البته بايد بدانيد كه اصلا كار ساده اي در پيش نداريد و ممكن است با خرابكاري كه مي‌كنيد هزينه بيشتري براي خود بتراشيد. با اين حال در اين صورت تنها هزينه تهيه رنگ و قلم و .... را بايد پرداخت كنيد. 

3- دير به دير رنگ نكنيد

هرگز صبر نكنيد كه مثلا ده سال بگذرد و بعد خانه را نقاشي كنيد. اين كار باعث افزايش هزينه‌هاي شما خواهد شد. به عنوان مثال هرچقدر اين زمان بيشتر شود هزينه زيرسازي و آماده سازي افزايش پيدا خواهد كرد. بعلاوه ممكن است دوده و كثيفي بيشتري به خورد ديوارها و سقف ها برود كه كار را براي بهبود بسيار سخت كند. 

4- در انتخاب رنگ ديوار دقت كنيد

يكي از كارهايي كه مي‌توانيد براي انتخاب رنگ انجام دهيد اين است كه رنگ‌هايي به جز سفيد انتخاب كنيد. اين رنگ ها معمولا پوشش بالايي دارند و در نتيجه لازم نيست چند لايه از آن به ديوارها زده شود و در نهايت قيمت تمام شده نقاشي ساختمان را كاهش خواهد داد. البته اين مساله خيلي به رنگ بستگي دارد كه بايد با نقاش مشورت كنيد. 

نتيجه گيري 

براي كاهش هزينه هاي نقاشي ساختمان بايد تمام نكاتي كه در بالا به آن اشاره شد را رعايت كنيد. اگر زمان و مهارت كافي داريد مي‌توانيد خودتان بسياري از كارها را در كنار استاد نقاش انجام دهيد. دقيقا مانند يك كارگر حرفه اي كه همين كار از هزينه هاي شما خواهد كاست. 

منبع: 

https://www.linkedin.com/pulse/%25DA%25A9%25D8%25A7%25D9%2587%25D8%25B4-%25D9%2582%25DB%258C%25D9%2585%25D8%25AA-%25D9%2586%25D9%2582%25D8%25A7%25D8%25B4%25DB%258C-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D8%25AE%25D8%25AA%25D9%2585%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D9%2584-1401-paintingcafe/



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۷:۵۰ توسط:ممد موضوع:

نقاشي ساختمان چقدر هزينه برايمان خواهد داشت؟

پولي كه براي نقاشي ساختمان و زيبايي دكوراسيون خانه خود خرج مي‌كنيد، مطمئناً ارزشش را دارد، در اين مورد فرقي ندارد كه از افراد حرفه‌اي كمك مي‌گيريد يا خودتان اين كار را انجام مي‌دهيد، تغيير رنگ مي‌تواند فضا را به‌كلي متحول كند. هزينه نقاشي خانه به عوامل مختلفي بستگي دارد، به‌عنوان مثال: اندازه فضا، شرايط سطوح، نوع رنگ و... مي‌تواند در قيمت نهايي تأثير داشته باشند. اما اگر قصد داريد از افراد متخصص كمك بگيريد مي‌تواند با رعايت برخي نكات و كسب برخي اطلاعات، هزينه‌ها را تا حدود زيادي كاهش دهيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا اطلاعاتي درباره هزينه نقاشي در اختيار شما قرار دهيم.

رنگ آميزي فضاي داخلي خانه توسط نقاش ماهر چقدر هزينه دارد؟

قيمت نقاشي ساختمان معمولاً برحسب مترمربع محاسبه خواهد شد. علاوه بر اين قيمت‌ها مي‌تواند بر اساس رنگي كه انتخاب مي‌كنيد و نيروي كار، موارد ويژه‌اي كه قصد داريد كه كار ببريد و... بستگي دارد. بنابراين مي‌توانيد با تماس با مشاوران كافه نقاشي و بيان شرايط محيطي و موارد انتخابي، قيمت نقاشي ساختمان خود را به‌طور ميانگين دريافت كنيد. سؤالات زير را مي‌توانيد در هنگام مشاوره براي نقاشي ساختمان مطرح كنيد:

  • آيا كف و پنجره‌ها با پوشش مخصوص پوشانده مي‌شود و يا اين مسئوليت بر عهده شماست؟

  • آيا اين تخمين قيمت نقاشي ساختمان، شامل تعمير ديوارها، لكه‌گيري يا ترميم مي‌شود؟

C:UsersG10Desktopنقاشي ساختمان.jpg

رنگ آميزي خانه توسط خودتان چقدر هزينه دارد؟

در اين روش معمولاً هزينهنقاشي ساختمان نصف مقدار هزينه‌اي است كه براي يك نقاشي حرفه‌اي پرداخت مي‌كنيد. در اين روش تنها لازم است رنگ و موادي كه لازم داريد را بخريد و دست‌به‌كار شويد. ازجمله ابزاري كه لازم است تهيه كنيد، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • غلتك

  • قلم‌مو

  • سطل

  • رنگ

  • نوارچسب

  • عينك محافظ

  • ماسك فيلتر دار

  • نردبان

رنگ‌آميزي يك اتاق بسته به تعداد لايه‌هاي رنگ و كارهاي اضافي مانند تزئين مي‌تواند يك تا دو روز طول بكشد. در هنگام محاسبه هزينه نقاشي خانه توسط خودتان، لازم است مواد و زماني را كه صرف مي‌كنيد در نظر بگيريد. البته در اين روش ممكن است پوشش رنگ نهايي، كيفيت نقاشي حرفه‌اي را نداشته باشد. ازاين‌رو بهتري است اين مسئوليت را به افراد متخصص بسپاريد.

چگونه در هزينه نقاشي خانه صرفه جويي كنيم؟

صرف‌نظر كردن از برخي موارد مي‌تواند در كاهش هزينه‌ها و صرفه‌جويي مؤثر باشيد اما ممكن است ميزان رضايت شما را از نتيجه نهايي كاهش دهد. ازاين‌رو مهم است كه بهترين رنگ را متناسب با نياز خود خريداري كرده و تمام مراحل را به‌خوبي انجام دهيد. هيچ‌گاه براي كاهش هزينه نقاشي خانه از لوازم و مواد ارزان‌قيمت استفاده نكنيد، بلكه مي‌توانيد هزينه‌ها را با موارد زير به‌راحتي كاهش دهيد:

  • لوازم موردنياز خود را قرض بگيريد.

لوازم و تجهيزاتي مانند: غلتك‌ها، اسفنج، برس و.... را مي‌توانيد از دوستان يا همسايگان خود قرض بگيريد و در هزينه‌ها صرفه‌جويي كنيد.

  • نياز به پرايمر را مشخص كنيد.

به‌طوركلي، استفاده از پرايمر هزينه نقاشي خانه را افزايش مي‌دهد، و در برخي موارد ممكن است به آن احتياجي نباشد. بنابراين اگر سطح موردنظر شما سالم به نظر مي‌رسد و تميز يا خشك است، مي‌توانيد از اين مورد صرف‌نظر كنيد.

  • اتاق‌ها را اندازه‌گيري كنيد.

قبل از شروع به رنگ‌آميزي، اتاق‌ها را به‌درستي اندازه‌گيري كنيد تا مواد موردنظر را به‌اندازه تهيه كنيد. عددهاي به‌دست‌آمده را در ارتفاع اتاق از كف تا سقف ضرب كنيد تا به متراژ مربع اتاق برسيد. سپس مي‌توانيد اندازه پنجره‌ها را از اين مقدار كم كنيد. عدد نهايي، متراژي است كه بايد براي آن مواد و رنگ تهيه كنيد. اگر قصد داريد سقف را نيز رنگ‌آميزي كنيد و طول و عرض آن را در هم ضرب كنيد تا به متراژ مربع سقف براي رنگ‌آميزي برسيد. براي احتمال خطا در محاسبات، مي‌توانيد 10 درصد به مقدار رنگي كه قصد خريد آن را داريد اضافه كنيد.

  • رنگ مناسبي براي خانه انتخاب كنيد.

يكي از مهم‌ترين اقداماتي كه قبل از انجام عمليات لازم است انجام دهيد، انتخاب رنگ مناسب است. رنگ‌هاي مات ممكن است قيمت‌هاي پايين‌تري داشته باشند، اما در نظر داشته باشيد كه تميز كردن آن‌ها ممكن است بسيار سخت باشد.

جمع‌بندي

رنگ‌آميزي ساختمان مي‌تواند يكي از حساس‌ترين فرآيندها باشد و به مهارت و تخصص نياز دارد. ازاين‌رو بهتر است اين كار را به افراد ماهر در اين زمينه بسپاريد تا نتيجه بهتري دريافت كنيد. براي دريافت مشاوره در خصوص هزينه نقاشي ساختمان مي‌توانيد با مشاوران كافه نقاشي در ارتباط باشيد.

منبع: نقاشي ساختمان چقدر هزينه برايمان خواهد داشت؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۰۵ توسط:ممد موضوع:

جدول راهنماي سايز كفش نوزاد + راهنماي كامل

https://www.daraje.com/wp-content/uploads/2022/07/images_1657361796.jpg

 

از جمله مهم‌ترين بخش‌هاي خريد سيسموني نوزاد، خريد كفش و پاپوش براي اوست. شايد اصلا بتوان گفت كه زيباترينش نيز همين قسمت است؛ تصور كنيد، آن كفش‌هاي كوچك و فسقلي، چقدر مي‌توانند بامزه و دلبر باشند!

در خريد كفش نوزاد، درست است كه بايد به زيبايي و ست بودن رنگ آن با ديگر لباس‌هاي نوزاد توجه كرد، اما اين تمام ماجرا نيست. نكات خيلي بيشتري هستند كه بايد حواستان به آن‌ها نيز باشد.

سلامت پاي نوزاد و كودك، از هر چيز ديگري مهم‌تر است و به خصوص اگر فرزند شما تازه شروع به راه رفتن كرده باشد، اين موضوع اهميتي دوچندان پيدا مي‌كند.

به همين دليل، لازم است كه قبل از خريد، تمام نكات لازم را بدانيد و سپس با توجه به آن‌ها، بهترين كفش را براي فرزند دلبند خود، انتخاب كنيد. در اين مطلب كوتاه، ما قصد داريم تا توضيح مختصري از اين نكات، به شما ارائه دهيد. با ما همراه باشيد.

قدم اول: پاي نوزاد را به درستي اندازه بگيريد

اولين قدمي كه بايد براي خريد كفش و يا پاپوش نوزاد به آن توجه داشته باشيد، اندازه‌گيري صحيح سايز پاي نوزاد است.

توجه كنيد كه در ماه‌هاي ابتدايي زندگي، سرعت رشد نوزاد بسيار بالاست و شايد اصلا نياز داشته باشيد كه هر يك تا دو ماه يكبار، كفش يا پاپوش نوزاد خود را تغيير دهيد.

گفته مي‌شود كه در سنين ۴ تا ۵ سالگي، پاي نوزاد شما هر سه ماه يكبار، به اندازه نصف اندازه فعلي‌اش رشد مي‌كند.

به همين دلايلي كه گفته شد، اندازه‌گيري صحيح پاي نوزاد، بسيار اهميت دارد. اندازه گرفتن پاي نوزاد، بسيار ساده است. براي اين كار، تنها كافي است كه پاي نوزاد دلبند خود را روي يك صفحه كاغذ قرار دهيد.

كاغذ را روي يك سطح مستحكم بگذاريد، پاي نوزاد را نيز روي آن قرار دهيد و به كمك قلم، محله قرارگيري انگشت شست پا و پاشنه پا را علامت بزنيد. سپس به كمك خط كش، فاصله بين اين دو نقطه را اندازه بگيريد.

در نهايت، بايد اندازه پاي نوزاد را با جدول سايز كفش نوزاد تطابق دهيد و كفش يا پاپوش مناسبي برايش انتخاب كنيد.

https://www.daraje.com/wp-content/uploads/2022/07/images_1657362914.jpg

قدم دوم: انتخاب سايز كفش مناسب

حال كه اندازه پاي نوزاد خود را مي‌دانيد، بايد كفش مناسبي را مطابق با همين سايز، برايش انتخاب كنيد. كفش و پاپوش نوزاد، درست مثل سايز كفش بزرگسالان است و از سيستم سايزبندي مشابهي پيروي مي‌كند. گفتني است كه بيشتر از ۹۰ درصد كفش‌هاي موجود در ايران، از سيستم سايزبندي اروپايي پيروي مي‌كنند.

سايز پاي نوزاد خود را براي خريد كفش يا پاپوش نوزادي، مي‌توانيد در جدول زير پيدا كنيد:

https://www.daraje.com/wp-content/uploads/2022/07/images_1657361947.jpg

سن نوزاد

اندازه پا

(سانتي‌متر)

سايز كفش

(سيستم اروپايي)

۱ تا ۳ ماهه

۸.۹

۱۶

۳ تا ۶ ماهه

۹.۵

۱۷

۶ تا ۹ ماهه

۱۰.۵

۱۸

۱۰ – ۱۲ ماهه

۱۱.۴

۱۹

۱۵ – ۱۸ ماهه

۱۲.۱

۲۰

۱.۵ تا ۲ ساله

۱۳

۲۱

۲ تا ۲.۵ ساله

۱۴

۲۲

۲.۵ تا ۳ ساله

۱۴.۶

۲۳

۳ تا ۴ ساله

۱۵.۶

۲۴

۴ تا ۴.۵ ساله

۱۶.۵

۲۵

۵ ساله

۱۷.۱

۲۶

۵ تا ۵.۵ ساله

۱۸.۱

۲۷

۵.۵ تا ۶ ساله

۱۹.۱

۲۸

۷ ساله

۱۹.۷

۲۹

۸ ساله

۲۰.۶

۳۰

۹ ساله

۲۱

۳۱

۱۰ ساله

۲۱.۳

۳۲

 

قدم سوم: انتخاب زيره كفش مناسب

هر چند كه خريد پاپوش نوزاد بسيار آسان است و اصلا دردسري ندارد؛ اما در عوض آن، خريد كفش براي كودك ممكن است بسيار چالش برانگيز باشد. زيرا كه بايد به نكات بسياري توجه داشت. اكنون كه سايز مناسب نوزاد خود را مي‌دانيد، بايد به سراغ ساير نكات براي خريد كفش نوزادي برويم.

از جمله اوليه‌ترين نكات خريد كفش نوزاد، آن است كه به جنس زيره كفش نوزاد توجه داشته باشيد. بسته به سن نوزاد شما، اين موضوع مهم‌تر هم مي‌شود. بعد از اينكه نوزاد شما شروع به راه رفتن كرد، جنس زيره كفش بسيار مهم‌تر نيز مي‌شود؛ زيرا كه با سلامت پاي نوزاد، ارتباط مستقيم دارد.

به همين دليل، ما توصيه مي‌كنيم كه به هنگام خريد كفش مناسب نوزاد، به سراغ آن دسته از زيره‌هايي برويد كه به اندازه كافي، نرم و انعطاف‌پذير باشند. زيره كفش خوب، آن است كه نه بيش از حد نرم باشد، نه بيش از اندازه سفت. با كمي لمس كردن و تا كردن كفي كفش در دست خود، مي‌توانيد به راحتي زيره مناسب را تشخيص دهيد. به علاوه، به اين هم توجه داشته باشيد كه وزن كفش (كه قسمت بيشترش را كفي تشكيل مي‌دهد) بيش از اندازه سنگين نباشد. در غير اين صورت، كودك شما را در مدت اندكي، خسته خواهد كرد.

و در آخر، اين را هم به ياد داشته باشيد كه بهترين زيره براي كفش نوزاد، آن است كه عاجدار باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۱:۰۰ توسط:ممد موضوع:

چطور به كمك كال تو اكشن رپورتاژ آگهي جذاب بنويسيم

كال تو اكشن تكنيكي در بازار يابي و ديجيتال ماركتينگ است كه كاربر را وادار مي كند كه اقدام به خريد فوري يا واكنشي نسبت به تبليغات شما مي دهد. در اين مقاله قصد داريم به شما نشان دهيم كه چطور مي توانيم رپورتاژ آگهي جذاب به كمك اين تكنيك بنويسيم.

 



رپورتاژ آگهي دعوت به عمل بخشي از تبليغات شما است كه به مخاطبان هدف شما مي گويد كه بر روي كلمه يا لينك شما كليك كند و به سايت شما وارد شود تا از خدمات يا محصولات شما استفاده كند. مثال «همين حالا بخريد!» يا همين حالا شروع كن...   

 

هرچه بتوانيد اطلاعات بيشتري را با كال تو اكشن  خود به مشتريان بالقوه خود ارائه دهيد، براي همه طرف هاي درگير بهتر خواهد بود. شما مي توانيد به مخاطبان خود بفهمانيد كه وقتي روي تبليغ شما كليك مي كنند چه انتظاراتي دارند و مي توانيد با ارسال يك پيام واضح و مستقيم، كاربران اشتباه را از كليك كردن منصرف كنيد. در حالي كه درك اين نكته كه مشتريان بالقوه شما به چه عبارات يا پيام‌هايي خاص صنعت پاسخ مي‌دهند نيز مهم است، نكات كال تو اكشن  زير نيز به همان اندازه ارزشمند هستند. 

 

  1. از يك فعل دستور قوي براي شروع كال تو اكشن  خود استفاده كنيد

 

 

همه چيز در مورد واضح و مختصر بودن با كال تو اكشن  است. شما فضاي زيادي در تبليغ خود نداريد تا منظورتان را به مخاطب برسانيد، با محدوديت كاراكتر در هر خط توضيحات 35 كاراكتر، بنابراين مهم است كه مستقيماً به اصل مطلب برويد. به مخاطبان خود اجازه دهيد دقيقا بدانند كه مي‌خواهيد چه كاري انجام دهند، و خسته نباشيد - كال تو اكشن  را با اقدام مورد نظر شروع كنيد.

 

يك وب سايت تجارت الكترونيك راه اندازي كنيد؟ كال تو اكشن  خود را با كلماتي مانند «خريد»، «خريد» يا «سفارش» شروع كنيد.

تبليغ يك خبرنامه يا كاغذ سفيد؟ كال تو اكشن  خود را با كلماتي مانند «دانلود» يا «اشتراك» شروع كنيد

آيا مي خواهيد كسي اطلاعات بيشتري را درخواست كند؟ سعي كنيد «فرم را براي… پر كنيد» يا «دريابيد كه چگونه…»

بياييد به آن مثال كاغذ سفيد برگرديم. اگر شما يك آژانس بازاريابي هستيد كه آخرين نكات و بينش هاي خود را تبليغ مي كنيد، مي خواهيد مطمئن شويد كه مخاطبان شما دقيقاً نحوه دسترسي به آن كاغذ سفيد را مي دانند. اگر كال تو اكشن  شما چيزي مانند «جديدترين مقاله سفيد ما در دسترس است» را خواند، ممكن است نرخ كليك عالي دريافت نكنيد، زيرا ممكن است مردم مطمئن نباشند كه كجا و چه زماني مي‌توانند آن را دريافت كنند. يك فراخوان براي اقدام مانند " همين امروز كاغذ سفيد ما را دانلود كنيد!" بسيار مستقيم و آموزنده است، كه بايد به بهبود CTR كمك كند.

 

2. از كلماتي استفاده كنيد كه احساسات يا اشتياق را برانگيزد 

 

 

شما مي خواهيد بتوانيد در نتيجه اشتياق مخاطبان خود، پاسخ قوي را از خود دريافت كنيد. اگر كال تو اكشن  شما مشتاق باشد، مخاطبان شما نيز مشتاق خواهند بود. يك كال تو اكشن  مانند "اكنون بخريد و 50٪ تخفيف بگيريد!" - نه تنها به آنها منفعت هنگفتي ارائه مي كنيد، بلكه چه كسي از دريافت نصف سفارش خود هيجان زده نمي شود؟

 

براي كسي كه به دنبال رزرو سفر با خانواده خود است، كال تو اكشن  مانند "تعطيلات رويايي خود را همين امروز برنامه ريزي كنيد!" آنها را در مورد مفهوم سفر خانوادگي هيجان زده مي كند و آنها را مشتاق مي كند تا روي تبليغ شما كليك كنند. يك عنصر كوچك و در عين حال موثر در اينجا اضافه كردن يك علامت تعجب به انتهاي كال تو اكشن  است تا اين شور و شوق را برانگيزد. اين باعث مي‌شود كه كال تو اكشن  شما پاپ شود و كمي هم به آن كمك كند.

 

3. به مخاطبان خود دليل بدهيد كه چرا بايد اقدام مورد نظر را انجام دهند

 

به عبارت ديگر، چه چيزي براي آنها مفيد است؟ آيا به آنها كمك مي كند تا وظايف خود را بهتر انجام دهند، وزن خود را كاهش دهند يا در پول خود صرفه جويي كنند؟ اين به شدت با پيشنهاد ارزش يا نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) ارتباط دارد. USP شما مسلماً يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي به دست آوردن سرنخ‌هاي جديد است، بنابراين ايجاد يك تركيب خوب USP/كال تو اكشن  راهي عالي براي افزايش كليك‌ها است. يك مثال خوب از اين مي تواند چيزي شبيه به "امروز تماس بگيريد تا مشاوره رايگان خود را برنامه ريزي كنيد!" نه تنها اقدامي را كه مي‌خواهيد كاربر انجام دهد (امروز تماس بگيريد) را بيان كرده‌ايد، بلكه دليلي نيز براي آنها ارائه كرده‌ايد كه چرا بايد آن اقدام را انجام دهند (مشاوره رايگان).

 

4. از FOMO استفاده كنيد

 

اين در واقع يكي از تاكتيك هاي مورد علاقه من در مورد يك كال تو اكشن  موفق است. ترس از دست دادن، كه با نام FOMO شناخته مي شود، يك انگيزه بسيار موثر است. وقتي مردم فكر مي‌كنند كه ممكن است فرصتي را از دست بدهند كه ممكن است دوباره به وجود نيايد، خيلي سريع به اين كار دست مي‌زنند.

 

يكي از بهترين كاربردهاي FOMO در كال تو اكشن  شما ذكر فروش يا تبليغي است كه شركت شما برگزار مي كند و براي هميشه دوام نخواهد داشت. شما احتمالاً هميشه ايميل هايي با اين نوع پيام ها دريافت مي كنيد، مي دانم كه مطمئن هستم. من در مورد پيام‌هايي مانند «امروز خريد كنيد! فروش روز دوشنبه به پايان مي رسد، شايد در يك تعطيلات آخر هفته سه روزه. يا حتي "تا زماني كه موجودي تمام مي شود، همين حالا بخريد!" در طول فصل تعطيلات ناديده گرفتن چنين درخواستي سخت است، مخصوصاً در شرايط حساس به زمان (مثلاً در فصل كريسمس). مشابه برانگيختن اشتياق همانطور كه قبلاً بحث كرديم، تحريك ترس از دست دادن در كال تو اكشن  مطمئناً چند كليك اضافي براي شما به همراه خواهد داشت. 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۳۱ توسط:ممد موضوع:

مهمترين علائم سوختن كمپرسور كولر گازي

يكي از مهم‌ترين قطعات كولر گازي، موتور كولر گازي (يا همان كمپرسور) است كه وظيفه متراكم كردن مبرد و انتقال آن بين اواپراتور و كويل‌هاي كندانسور را بر عهده دارد. كمپرسورهاي كولر گازي براساس نوع گاز، عملكرد و ميزان قدرت، به انواع مختلفي تقسيم مي‌شوند.

 

نصب كولر گازي اهميت زيادي دارد و بايد توسط يك فرد متخصص انجام شود. در صورتي كه مراحل راه اندازي و نصب كولر گازي به درستي انجام نشود ممكن است در كوتاه مدت كمپرسور دستگاه شما دچار مشكل شده و نياز به صرف هزينه براي تعميرات باشد.

علائم سوختن كمپرسور كولر گازي

اگر سيم كشي داخلي موتور دستگاه به شكل جبران ناپذيري آسيب ديده باشد، بدين معناست كه موتور كمپرسور سوخته است. در صورتي كه پيچ موتور كمپرسور سوخته يا باز شده باشد يا به بدنه فولادي پوسته موتور اتصال كرده باشد، لازم است موتور دستگاه تعويض شود. سوختن موتور كولر گازي مي‌تواند علائم مختلفي داشته باشد كه در ادامه اين موارد را بررسي كرده‌ايم.

پريدن فيوز كولر گازي

يكي از نشانه هاي سوختن كمپرسور كولر گازي، اين است كه كليد مينياتوري و فيوز كولر گلزي شما مرتب مي‌پرد. در اين حالت هرگز سعي به روشن كردن دستگاه نكنيد چرا كه فيوز كولر گازي به درستي عمل كرده و از دستگاه شما در برابر خطر احتمالي آتش سوزي يا آسيب جدي‌تر محافظت مي‌كند.

معمولا اين اتفاق زماني مي‌افتد، كه تعداد زيادي از لوازم خانگي برقي به صورت همزمان با هم كار مي‌كنند. اين امر باعث ايجاد فشار زيادي به سيستم مي‌شود. اينكه يونيت بيروني كولر گازي شما همواره برق از دست داده و فيوز مي پرد، مي تواند نشانه‌اي از خراب شدن كمپرسور باشد. در صورتي كه پس از هربار روشن كردن كولر گازي، فيوز مي‌پرد، براي جلوگيري از آسيب به دستگاه حتما از يك تعميركار كولر گازي راهنمايي بگيريد.

روشن نشدن كولر گازي

در صورتي كه پس از روشن كردن كولر گازي با وجود عملكرد مناسب فن و اتصال برق يونيت خارجي، متوجه مي‌شويد كه فضاي شما بسيار گرم است و كولر گازي نمي‌تواند به دماي تنظيم شده برسد، ممكن است كمپرسور كولر گازي خراب شده باشد. اگر كمپرسور دستگاه شما روشن نمي شود، حتما از يك تكنسين متخصص در زمينه تعمير كولر گازي كمك بگيريد. نصب-سرويس-تعمير-كولر-گازي/karabama.com

 

كاهش جريان هوا

كاهش جريان هوا يكي از رايج ترين نشانه‌هاي خرابي موتور كولر گازي است. براي بررسي اين مشكل، دست خود را نزديك دريچه كولر گازي قرار داده تا جريان هوا را بررسي كنيد. در صورتي كه جريان هوا را احساس نكرديد، امكان دارد مشكلي در موتور كولر گازي و كمپرسور رخ داده باشد.

نشت در اطراف يونيت بيروني كولر گازي

وجود رطوبت يا قطرات آب در اطراف يونيت بيروني كولر گازي، مي‌تواند نشان از نشت گاز مبرد و سوختن كمپرسور كولر گازي باشد. نشت گاز مبرد علاوه بر آسيب جدي به دستگاه مي‌تواند يك خطر جدي براي سلامتي شما باشد. بنابراين لازم است كه هرچه سريع‌تر اقدامات لازم براي تعمير كولر گازي انجام دهيد.

ايجاد باد گرم توسط سيستم كولر گازي

اگر با وجود كار كردن كندانسور، متوجه شديد كه باد كولر گازي گرم است، اين مسئله مي‌تواند نشانه‌اي از سوختن كمپرسور دستگاه باشد. چون اگر كمپرسور دچار مشكل شده باشد، نمي‌تواند گاز مبرد را از طريق سيستم پمپ كند و در نتيجه قدرت خنك كنندگي كولر گازي به شدت كاهش مي‌يابد.

تكان خوردن يونيت بيروني پس از شروع به كار كولر گازي

اگر پس از روشن كردن كولر گازي، متوجه شديد كه يونيت بيروني دستگاه تكان مي‌خورد، احتمالا كمپرسور به سختي استارت مي‌خورد و اين مي‌تواند نشانه‌اي از سوختن كمپرسور باشد.

بالا رفتن غيرعادي هزينه برق

بالا رفتن غيرعادي هزينه برق، مي‌تواند يكي ديگر از علائم سوختن كمپرسور دستگاه باشد. اگر كمپرسور مجبور باشد براي خنك كردن هواي محيط بيش از حد كار كند، علاوه بر داغ شدن كمپرسور، هزينه قبض برق شما نيز به صورت غير عادي بالا مي‌رود.

سرويس دستگاه و تعمير كولر گازي در زمان مناسب، علاوه بر افزايش طول عمر دستگاه، به كاهش مصرف برق و افزايش بهره‌وري كولر گازي نيز كمك بسياري خواهد كرد. علائم سوختن موتور كولر گازي پنجره اي تقريبا مشابه نشانه‌هاي علائم سوختن موتور كولر گازي اسپليت است. اگر كمپرسور روشن نمي‌شود، كولر گازي دماي مطلوبي ندارد و خنك نمي كند، دستگاه سر و صداي زيادي دارد يا هزينه برق به صورت غيرمنطقي بالا رفته است، اين احتمال وجود دارد كه موتور كولر گازي شما سوخته باشد. اين موارد براي تمامي برندهاي كولر گازي از قبيل ال جي، سامسونگ، جنرال، اجنرال و... نيز صادق است.

كلام پاياني

توصيه كاراباما (karabama.com) همواره اين بوده است كه براي تعمير كولر گازي به مراكز مجاز مراجعه كنيد چرا كه تعميرات كولر گازي به دليل پيچيدگي‌هايي كه دارد امري دشواري بوده و تنها از عهده يك تكنسين ماهر و آموزش ديده كه داراي شناخت كافي نسبت به اين دستگاه است بر مي‌آيد. با توجه به حضور تكنسين‌هاي متخصص كاراباما در چندين شهر و در نزديكي محل زندگي شما، امكان نصب، سرويس و تعمير كولر گازي در كرج، تهران، اصفهان، رشت و لاهيجان و همينطور تعويض قطعات در روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. اين مجموعه در طول ده سال گذشته نه تنها در جذب تكنسين‌هاي متخصص دقت زيادي به خرج داده، بلكه همواره تلاش كرده است دانش فني آنها را همگام با پيشرفت تكنولوژي به روز نگه دارد. تعمير-كولرگازي-تهران/karabama.com

منبع: hamshahrionline.ir

 

تعمير-كولر-گازي-در-كرج/karabama.com

تعمير-كولر-گازي-ال-جي/karabama.com

تعمير-كولر-گازي-سامسونگ/karabama.com



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۷:۴۸ توسط:ممد موضوع:

طرز تهيه فرنچ تست با نوتلا با تخم مرغ و شير

فرنچ تست به خودي خود طعم عالي و دلنشيني دارد و يكي از محبوب‌ترين و شيرين‌ترين غذاهايي است كه در منو صبحانه هر هتل و رستوراني پيدا مي‌شود. و معمولا بعد از پنكيك و وافل در جايگاه دوم قرار دارد. اين دستور تهيه فرنچ تست با يكي از محبو‌ب ترين خوراكي‌هاي روي زمين يعني نوتلا بدست مي‌ايد. اين صبحانه هم براي بزرگسالان و هم كودكان فوق‌العاده است. 

براي تهيه اين صبحانه لازم نيست خيلي ولخرجي كنيد. خريد نوتلا و چند تكه نان تست مي‌تواند كار شما را، راه بياندازد. تخم مرغ، شير و شكر و وانيل هم از ديگر مواد اوليه است كه براي تهيه فرنچ تست نوتلا نياز خواهيد داشت. 

مواد لازم 

  • 2 قاشق غذاخوري نوتلا + مقداري براي تزئين فرنچ تست

  • 4 برش نان تست 

  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ 

  • نصف فنجان شير 

  • نوك قاشق چايخوري وانيل

  • 1 قاشق غذاخوري كره براي سرخ كردن 

طرز تهيه فرنچ تست با نوتلا 

در يك كاسه شير، تخم مرغ، وانيل و شكر را با هم مخلوط كنيد. حالا كره را درون تابه ريخته و روي حرارت نسبتا بالا قرار دهيد تا كره به خوبي ذوب شود. 

يك لايه شكلات نوتلا را بين دو برش نان تست چخش كنيد. تكه‌هاي نان تست را درون شير و تخم مرغ بغلتانيد و مطمئن شويد كه تمام نقاط نان به آن آغشته شده است. 

همه تكه‌هاي نان را به همين صورت در اورده و در آخر آن را درون تابه ريخته و اجازه دهيد تا كاملا طلايي شوند. توجه داشته باشيد كه زير گاز زياد نباشد تا نان تست بسوزد. 

در نهايت براي سرو مي‌توانيد از توت فرنگي و انواع بري و شكلات نوتلا آب شده استفاده كنيد. فرنچ تست نوتلا نوش جانتان!

منبع: Nutella French Toast Recipe


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۳:۰۹ توسط:ممد موضوع:

وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)

وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)

اشتراك:   

وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)كودك و نوزاددراين مطلب به گردآوري وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين خواهيم كرد ، با ما همراه شويد .

وسايل مورد نياز براي زايمان سرازين، مي‌تواند خيلي چيزها را شامل شود؛ معمولا بسياري از مادران، چند هفته مانده به موعد زايمان، مدام دغدغه اين را دارند كه براي زايمان سزارين در بيمارستان، بايد چه چيزهايي را همراه خود ببرند و در ساك نوزاد، چه چيزهايي را بايد قرار دهند. معمولا تمام مادران مي‌پرسند كه براي سزارين چي ببرم؟ و كلي هم وسيله فهرست مي‌كنند و آن را در ساك زايمان قرار مي‌دهند، اما باز هم در نهايت، چيزهايي مهم را فراموش مي‌كنند و آن چيزي كه بدان نياز ندارند، همراه خود مي‌برند!

بايد بدانيد كه وسايل مورد نياز نوزاد در بيمارستان بسيار است، اما ما در اين مقاله، مي‌خواهيم تمام وسايل مورد نياز براي بيمارستان هنگام زايمان سزارين را برشماريم و هر آن چيزي كه را بايد همراه خود ببريد، به شما معرفي كنيم. از نظر كارشناسان ما، وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين، نه تنها وسايل مربوط به مادر، بلكه وسايل مربوط به نوزاد و حتي همراه را نيز شامل مي‌شود. در ادامه، با جزييات بيشتري به اين موضوع خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

 

زمان آماده كردن لوازم بيمارستان براي سزارين

قبل از آنكه به سراغ بررسي وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين برويم، بهتر است اصلا اين موضوع را بررسي كنيم كه بهترين زمان براي بستن ساك زايمان، چه زماني است و اين كار را چه موقع بايد انجام داد؟

بنا بر تجربه بسياري از مادران، بهترين زمان براي جمع‌آوري وسايل لازم براي بيمارستان هنگام زايمان سزارين، از هفته ۳۲ بارداري، الي هفته ۳۶ است؛ به طوري كه قبل از شروع هفته سي و ششم، بهتر است كه ساك زايمان خود را كاملا آماده كرده باشيد و مهم‌تر از همه اينكه، ساك آماده شده را در جايي قرار دهيد كه دسترسي به آن، آسان باشد. براي خريد ساك نوزادي مي توانيد از اين لينك اقدام كنيد

هرچند كه امروزه تاريخ زايمان سزارين از قبل معلوم است و وسايل مورد نياز مادر براي زايمان سزارين نيز كاملا مشخص است، اما خب آمادگي و احتياط، هيچ وقت به كسي ضرر نزده. شما بعد از زايمان هم ممكن است بين ۲ تا ۴ روز در بيمارستان بمانيد و كسي را نداشته باشيد كه كمك حالتان باشد، پس بهتر است كه با آمادگي كامل براي زايمان برويد.

فهرست وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين

از اينجا به بعد، ما فهرستي از مهم‌ترين وسايلي كه براي زايمان سزارين در بيمارستان به آن‌ها احتياج خواهيد داشت را در اختيار شما قرار خواهيم داد. پيشنهاد ما اين است كه از هفته سي و دوم بارداري، شروع به جمع‌آوري وسايل لازم براي زايمان سزارين بكنيد و اين كار را براي لحظه آخر، قرار ندهيد. اين كار باعث مي‌شود كه با آرامش خاطر بيشتري براي زايمان به بيمارستان برويد.

زايمان سزارين

اول: مدارك شناسايي و پزشكي

از جمله مهم‌ترين وسايل مورد نياز زايمان سزارين كه بايد قبل از هر چيز، همه را با دقت و به صورت كامل آماده كنيد، مدارك شناسايي و پزشكي خودتان و فرزندان است. اسناد و آن دسته از مدارك لازم براي سزارين كه بايد با خود همراه داشته باشيد، بدين قرار است:

  • كارت شناسايي والدين، همراه با كپي براي اطمينان

  • دفترچه بيمه و اسناد مربوط به آن

  • مدارك چكاپ مادر و جنين

  • اسناد مربوط به بستري در بيمارستان

  • يك پوشه براي نظم دادن به مدارك

دوم: البسه براي مادر و نوزاد

از ديگر وسايل لازم براي بيمارستان سزارين كه اتفاقا خيلي بايد به آن اهميت بدهيد، لباس است. هم براي مادر و هم براي نوزاد. لباس مهم‌ترين چيزي است كه بعد از مدارك بايد به آن توجه كنيد؛ زيرا كه بعد از زايمان، تا چند روز درد فراواني را متحمل خواهيد شد، به علاوه ممكن است ترشحات و خونريزي نيز داشته باشيد، از همين جهت، بايد از نظر پوشش بسيار راحت باشيد.

اگر مي‌پرسيد براي زايمان سزارين چي ببرم بيمارستان و چه لباسي بايد بردارم، ما اين موارد را به شما پيشنهاد مي‌كنيم:

  • پيراهن گشاد، از آن مدل‌هاي مامان‌بزرگي!

  • يا اگر تابستان بود، پيراهن مخصوص ساحل

  • لباس زير، به خصوص سوتين مخصوص شيردهي (يكي دو سايز بزرگتر)

  • يك دست لباس راحت و گشاد، براي زمان ترك بيمارستان

  • كفش با كفي تخت، يك جفت دمپايي راحتي

سوم: لوازم بهداشتي و شخصي

هرچند كه برخي از لوازم بهداشتي و وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان خصوصي برايتان فراهم است و از طرف بيمارستان در اختيارتان قرار مي‌گيرد، اما خب اندك وسواسي در وجود همه ما هست و دوست داريم كه از لوازم بهداشتي و شخصي خودمان استفاده كنيم. اگر اينطور است، بايد بگوييم كه هيچ اشكالي ندارد و خيلي‌ها دوست دارند علاوه بر آنچه كه بيمارستان به آن‌ها مي‌دهد، خودشان نيز لوازم شخصي به همراه ببرند.

از جمله لوازم مورد نياز زايمان سزارين كه در بخش لوازم بهداشتي قرار مي‌گيرد، مي‌توانيم به اين موارد اشاره كنيم:

  • حوله، يكبار مصرف و بسته‌بندي، زيرا زياد به آن احتياج خواهيد داشت

  • نوار بهداشتي مخصوص سزارين، از همه مهم‌تر است!

  • مسواك و خمير دندان

  • شانه و شامپو، براي مو و بدن، بسته به نياز خودتان

  • عينك يا لنز شخصي

  • شارژر و پاور بانك

چهارم: لوازم مخصوص نوزاد

تا به اينجاي كار، از وسايل زايمان سزارين براي مادر برايتان حرف زديم، اما خب طبيعي است كه بايد براي نوزاد نورسيده و خوش‌قدم خود نيز وسايلي را به همراه داشته باشيد. آن دسته از وسايل مورد نياز بيمارستان براي سزارين كه وجودشان براي نوزاد ضروري است، مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

  • كرير براي حمل نوزاد به هنگام خروج از بيمارستان

  • لباس، شامل جوراب، دستكش و كلاه، و ست بيمارستاني نوزاد

  • لباس براي هنگام خروج از بيمارستان

  • حوله و زيرانداز تعويض

  • پتو كلاهدار

  • پوشك، روزانه حداقل ۶ تا ۸ عدد نياز خواهيد داشت

لوازم مخصوص نوزاد

پنجم: لوازم براي همراه و ساير

جواب به اينكه براي سزارين چي ببرم، هنوز تمام نشده است! بخش آخر، مربوط به وسايلي است كه فرد همراه مادر به آن‌ها نياز پيدا خواهد كرد و به طبع، توجه به نيازهاي همراه نيز چه بر حسب ادب و چه بر حسب ضرورت، مهم است. علاوه بر وسايل همراه بيمار، در اين بخش به برخي ديگر از وسايل مورد نياز مادر براي سزارين نيز، خواهيم پرداخت.

از ديگر لوازم مورد نياز بيمارستان براي سزارين و وسايل مورد نياز همراه، مي‌توانيم اين موارد را فهرست كنيم:

  • لوازم بهداشتي براي همراه

  • پتو و يا ملحفه براي همراه

  • مقداري تنقلات و خوراكي، با مشورت پزشك

  • دوربين عكسبرداري براي ثبت لحظات

  • كتاب براي مطالعه، ترجيحا با موضوعي درباره زايمان

  • دفترچه يادداشت و قلم براي ثبت سوالات و نكات

  • هديه براي خواهر و برادر نوزاد و

لپ كلوم

ما براي خريد سيسموني نوزاد و به خصوص وسايل لازم براي زايمان سزارين در بيمارستان، مي‌خواهيم يك مرجع مطمئن و معتبر را به شما معرفي كنيم، تا هيچگونه دغدغه و نگراني بابت خريد اقلام سيسموني و وسايل بيمارستان براي سزارين، نداشته باشيد.

پيشنهاد ما به شما، فروشگاه اينترنتي «كارينو كيدز» است؛ فروشگاهي قابل اعتماد و كاملا معتبر، كه امتحانش را پس داده و رضايت مادران بسياري را به دست آورده است. شما در اين وبسايت مي‌توانيد از شير مرغ تا جان آدميزاد را پيدا كنيد، مي‌توانيد محصولات مختلف را از برندهاي متفاوت با هم مقايسه كنيد و صد البته همه چيز را با بهترين قيمت و بالاترين كيفيت خريداري كنيد. عجله كنيد، براي تهيه سيسموني فرزند خود، همين امروز به كارينو كيدز سر بزنيد!

گردآوري: پرشين وي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۰:۲۲ توسط:ممد موضوع:

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان در سال 2022

- خواندن 8 دقيقه

فصل اقتصاد - ثبت شركت در تركيه 2022، يكي از روش‌هاي اخذ اقامت تركيه است كه كمتر از باقي روش‌ها، مورد توجه قرار گرفته است. البته اين بي‌توجهي دليل هم دارد؛ زيرا كه اين روش، براي تمامي افراد توصيه نمي‌شود. اين روش نسبت به باقي روش‌هاي اخذ اقامت كشور تركيه، اندكي پيچيده‌تر بوده و شرايط خاص خودش را دارد. همين باعث شده تا فقط افراد خاصي به سراغ استفاده از اين روش بروند.

اما خب بر خلاف تمام اين توصيفات، نمي‌توان اخذ اقامت از طريق ثبت شركت در تركيه را ناديده گرفت. اين روش هرچند كه ممكن است اندكي سخت باشد، اما راهكار مناسبي براي ايرانيان خواهد بود. ما در اين مقاله كوتاه، قصد داريم تا همه چيز را درباره ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، به شما بگوييم. از هزينه‌ها گرفته تا مدارك لازم و پروسه‌هاي اداري و قانوني، همه را در ادامه بررسي خواهيم كرد.

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان

منظور از ثبت شركت در تركيه چيست؟

ثبت شركت برابر است با وارد كردن سرمايه، به كشورهاي ديگر؛ و كشوري نيست كه از وارد شدن سرمايه خارجي به داخل خاكش، استقبال نكند. تركيه نيز براي رونق اقتصاد و سرمايه در داخل خاكش، امكان ثبت شركت را براي خارجيان، فراهم آورده است. به علاوه، مزايا و تسهيلاتي را نيز براي تشويق اين دسته، در اختيارشان قرار داده است.

هر كس كه اندكي اطلاعات اقتصادي داشته باشد، به خوبي مي‌داند كه وضعيت اقتصادي تركيه، به نسبت ايران بسيار بهتر است و به قول معروف، رونق بيشتري دارد. به علاوه، اقتصاد آزاد و باز اين كشور نيز باعث شده است تا ثبت شركت در تركيه، علاوه بر مزايايي چون كسب اقامت، سوددهي فراواني را نيز به همراه داشته باشد. براي همين است كه اين روش، به يكي از محبوب‌ترين روش‌هاي مهاجرت به تركيه، تبديل شده است.

معمولا گفته مي‌شود كه ثبت شركت در تركيه، در كلان‌شهرهايي چون استانبول؛ آنكارا، آنتاليا، بدروم و يا ازمير، سوددهي بيشتري را به همراه خواهد داشت.

مزايا و معايب ثبت شركت در در تركيه

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، بدون شك مزايا و معايبي را به همراه خواهد داشت. براي اينكه آگاهانه در اين مسير قدم بگذاريم، پيش از هر چيز، لازم است كه از اين موارد، به خوبي آگاهي پيدا كنيم.

از جمله مزاياي ثبت شركت در تركيه، مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

  • دريافت اقامت تركيه براي مدير شركت، همسر و فرزندان زير 18 سال

  • امكان ثبت شرك بدون نياز به داشتن همكاري با شريك ترك

  • امكان پرداخت ماليات، بر اساس درآمد سالانه شركت

  • هزينه پايين براي نگهداري از شركت در تركيه

  • اخذ كارت بازرگاني از دولت تركيه

  • امكان افتتاح حساب در تركيه و...

مزاياي ثبت شركت در تركيه

و خب در برابر تمامي اين مزاياي ذكر شده، معايبي نيز وجود خواهد داشت. از نظر ما، در رابطه با معايب ثبت شركت در تركيه نيز بايد اين موارد را به خاطر داشته باشيد:

  • ضرورت آگاهي كافي از بازار و اقتصاد تركيه براي حفظ جايگاه شركت

  • لزوم حضور فعال در بازار تركيه و ايجاد ارتباط با ساير شركت‌ها

  • احتمال تغيير در قوانين به صورت ناگهاني و بدون اطلاع قبلي

  • روندهاي اداري طولاني و بروكراسي

  • وجود مسائل نظارتي سختگيرانه و...

 معايب ثبت شركت در تركيه

ثبت شركت در تركيه به چه شكل است؟

ثبت شركت در تركيه، يك تفاوت بزرگ و اساسي با ايران دارد. در تركيه، شما براي راه‌اندازي هر نوع كسب و كار، بايد روند رسمي و اداري ثبت شركت را پشت سر بگذاريد. به طور مثال، چه بخواهيد يك شركت رسمي تاسيس كنيد و چه يك سالن زيبايي، چه يك سوپرماركت و چه رستوران، در هر صورت نياز داريد كه آن كسب و كار را از طريق مراجع دولتي، به عنوان يك شركت، به ثبت برسانيد.

در بخش‌هاي بعدي، از انواع شركت در تركيه نيز بيشتر برايتان خواهيم گفت.

انواع شركت در تركيه

چنان كه در بخش قبلي به آن اشاره كرديم، ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان و چه براي تركيه‌اي‌ها، انواع مختلفي دارد. بسته به نوع شركتي كه قصد ثبت كردن آن را داريد، بايد به سراغ يكي از انواع شركت‌ها در كشور تركيه برويد.

انواع شركت در تركيه را مي‌توان به 3 دسته تقسيم‌بندي نمود:

شركت شخصي

ساده‌ترين نوع ثبت شركت در تركيه است. اين نوع ثبت شركت، براي كسب و كارهاي خرد است. به طور مثال، اگر قصد تاسيس سوپرماركت، سالن زيبايي، مزون خياطي و كسب و كارهاي اين چنيني را در تركيه داريد، بايد آن‌ها را به عنوان يك شركت شخصي ثبت نماييد.

شركت با مسئوليت محدود

اين نوع از ثبت شركت در تركيه، يك پله از نوع قبلي بالاتر بوده به بنا بر آمار، رايج‌ترين شيوه ثبت شركت در اين كشور، به حساب مي‌آيد. اين نوع ثبت شركت در تركيه، به وجود حداقل يك شريك يا سرمايه‌گذار نياز دارد. قوانين مربوط به اين نوع شركت بسيار سفت و سخت است و براي ثبتشان، به تنظيم اساسنامه نياز است.

شركت سهامي

و آخرين نوع از ثبت شركت در تركيه، شركت سهامي است و خب مي‌توان كه نسبت به باقي انواع شركت در اين كشور، بالاتر است. براي ثبت اين نوع شركت، شما حتما بايد يك سهامدار ترك داشته باشيد. گفتني است كه هزينه ثبت اين نوع شركت نيز، از باقي شركت‌ها بيشتر است.

سرمايه و هزينه ثبت شركت در تركيه

علاوه بر اطلاعاتي كه تا به اينجاي كار به شما ارائه داديم، بدون شك كنجكاو آن هستيد كه بدانيد ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، چقدر هزينه بردار خواهد بود. همانطور كه در مقدمه و بخش‌هاي پيشين به آن اشاره كرديم، ثبت شركت در اين كشور، يكي از راه‌هاي گران قيمت براي اخذ اقامت تركيه به حساب مي‌آيد. از همين روي، نياز به سرمايۀ بالا دارد كه خب شايد تامينش، براي هر كسي ممكن نباشد.

هزينه ثبت شركت در تركيه براي انواع سه گانه شركت، به شرح زير است:

  • شركت شخصي: حدود 3000 لير تركيه براي هزينه‌هاي ثبتي و اداري

  • شركت با مسئوليت محدود: حدود 10 هزار لير تركيه، به عنوان سرمايه اوليه

  • شركت سهامي: حدود 20 هزار لير تركيه، به عنوان سرمايه اوليه

علاوه بر اين هزينه‌ها، بايد هزينه‌هاي جانبي ثبت شركت در تركيه را نيز در نظر داشته باشيد. به طور مثال، شما براي شركت خود بايد يك ملك تجاري را اجاره كنيد كه هزينه اجاره نيز به هزينه‌هاي بالا افزوده خواهد شد. يا مثلا طبق قوانين، بايد يك حسابدار رسمي نيز استخدام كنيد كه خود هزينه‌اي جداگانه در بر خواهد داشت. و در آخر، ماليات بر درآمد شركت ثبت شده را نيز بايد محاسبه نماييد.

روند ثبت شركت در تركيه

همانطور كه پيشتر هم به اين موضوع اشاره كرديم، روند ثبت شركت در تركيه، مي‌تواند بسيار پيچيده و گاها بسيار طولاني باشد. براي اينكه اين روند را آغاز كنيد، قبل از هر چيز بايد به اداره ماليات كشور تركيه مراجعه كرده به عنوان موسس شركت، كد مالياتي دريافت نماييد. بعد از آن با مدارك لازم، بايد به اداره ثبت شركت اين كشور مراجعه نماييد.

براي اينكه با مراحل ثبت شركت در تركيه بيشتر آشنا شويد، دنبال كردن موارد زير مي‌تواند برايتان مفيد باشد:

  • تعيين محل شركت

  • ترجمه مدارك شركا براي ثبت

  • تنظيم اساسنامه شركت

  • مراجعه به اداره ثبت شركت

  • تكميل فرم‌هاي مربوط به ثبت

  • اخذ تاييده اساسنامه شركت

  • افتتاح حساب در تركيه و واريز سرمايه اوليه

  • مراجعه به اداره دارايي و ثبت فرم

  • مراجعه بازرسان اداره دارايي براي تاييد

  • اخذ شماره مالياتي شركت

  • معرفي فردي به عنوان مشاور مالياتي

  • استخدام حسابدار رسمي ترك

مدارك لازم براي ثبت شركت تركيه

براي ثبت شركت در تركيه، درست مثل هر روند اداري و رسمي و ديگر، به مدارك خاصي نياز است. به خصوص اگر به عنوان يك خارجي بخواهيد در اين كشور سرمايه‌گذاري كنيد، اهميت ارائه اين مدارك، بيشتر نيز مي‌شود.

از جمله مدارك ثبت شركت در تركيه كه لازم هستند، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • اصل پاسپورت مدير و موسس شركت با حداقل 6 ماه اعتبار

  • اصل پاسپورت و مدارك شناسايي شركا

  • دو قطعه عكس 3 در 4

  • ثبت آدرس پستي و شماره تماس شركت

  • تعيين زمينه فعاليت شركت به صورت رسمي

  • پيشنهاد چند نام متناسب با حيطه فعاليت شركت

  • تعيين مدير شركت در اساسنامه شركت

  • تعيين ميزان سهام هر يك از شركا

سخن نهايي

اكنون شما تا حدود زيادي از مراحل و جزييات ثبت شركت در تركيه آگاه هستيد. اما بايد بدانيد كه اين تمام ماجرا نيست. ثبت كردن يك شركت در تركيه، معمولا راهي طولاني‌تر و پرپيچ و خم‌تري از اين حرف‌ها دارد. به طوري كه قدم گذاشتن در اين راه، به هر كسي توصيه نمي‌شود و اصلا شايد بدون كمك گرفتن از افراد متخصص، اصلا ممكن نباشد.

براي ثبت شركت در تركيه، نمي‌توان به تنهايي وارد عمل شد؛ زيرا ممكن در است كوچكترين اشتباه، سرمايه‌ كلاني به هدر رود و موسس شركت، ضرر بزرگي را متحول شود. براي همين است كه ما پيشنهاد مي‌كنيم براي ورود به اين مسير و اخذ اقامت تركيه با ثبت شركت، بهتر است از دانش افراد متخصص كمك بگيريد.

استانبول همراه، با تجربه‌اي طولاني در زمينه ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، مي‌تواند بهترين راهنماي شما باشد. اين شركت، از صفر تا صد در كنار شما خواهد بود و تمامي مراحل قانوني را بهترين شكل تا اخذ اقامت تركيه، براي شما انجام خواهد داد. همين امروز با مشاوران استانبول همراه تماس بگيريد و نقطه عطف زندگي خود را رقم بزنيد.

منبع1

منبع2



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۳:۵۸ توسط:ممد موضوع: